Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 3839404142 90> |
Author | |
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #781 Posted: 03-Mar-2011 at 03:57 |
Ова со трите врати богами ме замисли а и искрено претходно не ни заприметив. Навистина кога има гужви а нели двокатните имаат и поголем капацитет малку е дебелно да се има само две врати. Автобусот ќе седи подолго на постојка додека се наполни/испразни.
А овие Берлинскиве баш и не ми се свиѓаат некако ми се премногу коцкести, тие новите за Лондон (мислам дека беа постирани негде) беа поубави. |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #782 Posted: 03-Mar-2011 at 07:35 |
Во тој случај, возачот би бил колатерална штета! |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #783 Posted: 03-Mar-2011 at 13:41 |
И на мене повеќе ми се допаѓаат тие новите двокатни градски автобуси за Лондон, многу повеќе од овие берлинскиве, а ми се допаѓаат повеќе и од овие нарачаниве за Скопје во ретро стил. Ама треба на некого да му текне да биде современ, а не старомоден, кога нарачува нови автобуси. Немам ништо против двокатните градски автобуси, но дефинитивно можеа да бидат со многу поубав надворешен изглед, не мораше да биде копија од новите двокатни градски автобуси за Лондон, можеа да имаат друг надворешен изглед и да бидат поубави и од берлинскиве и од овие нарачаниве за Скопје во ретро стил. Кога сме кај пробното возење, најмногу ми се допаѓа снимениот материјал на Алфа: http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=34403 |
|
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #784 Posted: 03-Mar-2011 at 18:56 |
Значи иако се двокатни капацитетот не е им е дупло поголем од украинските еднокатни бидејќи долу има помалку место а горе само се седи. А не верувам дека многу луѓе горе ќе се качуваат доколку се возат за не повеќе од 5 станици. А ако мислат да го мотивираат народот да се вози повеќе отколку сега тогаш требаше да бидат сигурно со три врати бидејќи при поголема гужва така побрзо би се празнеле. |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #785 Posted: 03-Mar-2011 at 20:32 |
Еве едно видео со малку подетален преглед и коментари на стручњаци за новите двокатни во Лондон. Дизајнот е WOW.
http://www.youtube.com/watch?v=TWckXHojurM off topic: каква фаца е советникот за сообраќај на градоначалникот на Лондон Edited by Djole88 - 05-Mar-2011 at 16:58 |
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #786 Posted: 03-Mar-2011 at 20:53 |
Djole88 линкот не ти работи или ?
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #787 Posted: 03-Mar-2011 at 21:11 |
Еве го линкот поправен:
http://www.youtube.com/watch?v=TWckXHojurM Човече, со 3 влеза, хибриден, најнова зелена технологија. А бе овие нашиве двокатни градски автобуси што владата ги нарача од кинески Јутонг можат вода да им носат на новиве двокатни градски автобуси за Лондон. До душа и вода нема да можат да им носат, бидејќи и таму врне дожд. |
|
lupo
Senior Member Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #788 Posted: 03-Mar-2011 at 21:19 |
Pa uste poskapi ke bidat. nasiot budzet ne moze da se ramnja so nivniot vo nikoj slucaj
|
|
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #789 Posted: 03-Mar-2011 at 21:25 |
Што ќе гледам, ич не ми се гледа. Ако немавме ние доволно срдества за некоја си супер технологија, барем дизајнот да беше нешто сличен. Јанза ме јаде...
Edited by Buliwyf - 03-Mar-2011 at 21:28 |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #790 Posted: 03-Mar-2011 at 22:43 |
Чудни луѓе сме . Оној комплек на инфериорност и желба за супериорност нема да ни биде многу од корист.
Ако живееме во свет на фантазија, тогаш и поубав ќе имавме од овој на Лондон. Ама не живееме. И за се да се фаќаме. Што им фали на нашите? |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #791 Posted: 03-Mar-2011 at 22:54 |
Токму за тоа зборам Фосил, баш дефицитот на фантазија, креативност, уникатност...се недостаток кај нас. Еве јас лично мислам дека е баш жално што одиме на ретро стил кога можностите се буквално неограничени. Зошто да се навраќаме по секоја цена на нешто што поминало? Зарем и ние како млади генерации треба да сме заложници на нечие време и нечиј тогашен уникат и своевремен раритет. Стварно ретро стилот е убав и уникатен, но повеќе за во музеј а не за потребите на едно модерно општество со драстично различен начин на живот и потреби.
Сепак тоа е мој личен став |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #792 Posted: 03-Mar-2011 at 22:57 |
Во право си. Но јас сакав да кажам да не се потценуваме самите себеси. Да се критикуваме да, но не да се потценуваме кога се прави споредба со еве Лондон во случајов.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #793 Posted: 03-Mar-2011 at 23:01 |
Апсолутно нема зошто да се потценуваме. Затоа и постои овај форум за да дискутираме и да критикуваме за се што е добро и лошо кај нас, сепак живееме во оваа држава и каква е таква е наша си е и мораме да ја градиме. Но и не би било лошо да се прави споредба со Лондон, сигурно колку и да е тоа утопија не би ни штетело. Сигурно нема да земаме пример од Зимбабве |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #794 Posted: 03-Mar-2011 at 23:05 |
Ретро дизајнот е полн погодок затоа што не верувам дека в наредните 20 години ќе имамем средства да го менуваме комплетниот возен парк. Она што денес се вика модерен дизајн после 5 годни е дизајнерски ВИЦ додека ретродизајнот има многу подолгорочна вредност. Освен тоа нашите автобуси се правени и дизајнирани по порачка што ќе рече дека се уникати. Е сега убави или не тоа е до вкусот но онаа што е факт е тоа дека никого не остават рамнодушен. |
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #795 Posted: 03-Mar-2011 at 23:17 |
Таквиот фонд на превозни средства, во случајов ретро автобусите имаат вредност и тоа голема доколку се употребуваат за туристички цели (како тој што ќе оди за Охрид). Сепак денеска во овие реални околности сметам дека функционалноста треба да биде во прв ред. Пак ќе кажам на модерна и експанзиски настроена метропола дефинитивно и треба свежина и флексибилност. Не сакам да звучам како којзнае колку фрустрирана личност ама го кажувам она што сметам дека би било правилно да се реализира. Немам ништо против овие автобуси, дефинитивно пленат со својата убавина, но целам на промени кога веќе се превземаат чекори.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #796 Posted: 03-Mar-2011 at 23:29 |
Во право си. Поефикасен, пофункционален е двокатниот автобус во Берлин отколку во Скопје. Тука се сложувам. Но состојабата и ситуацијата и можностите со јавниот превоз е многу поразлична кај нас за разлика од Берлин или Лондон. Нас ни е повеќе важен, барем во моментов квантитетот, отколку квалитетот. Но може да испадне нашиве и да не бидат толку лоши, вака на прв изглед имаат солиден квалитет, дури и подобри од лазовите. Зашто нашиот јавен превоз не е толку флексибилен па да компензираме за подобар клавитет, помал број на автобуси. Лондон или Берлин со метро, приградски железници, ЛРТ, и многу повеќе автобуси од Скопје, можат и годишно да купуваат и по само 10-20 автобуси (со исклучок на Лондон, кој од руги причини набавува вакви автобуси), како освежување, а од друга страна нивните стари автобуси се неповеќе од 10 години стари, што за нас се нови . И баш поради тоа и квалитетот на нивните автобуси ќе биде поголем. Ние имаме суштински проблем, кој ако не се реши, какви автобуси и да се земат, нека бидат најсовршени, пак нема да се решат сите проблеми.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #797 Posted: 03-Mar-2011 at 23:49 |
Ајде да не бидам неконвенционална личност Целта ми беше прогрес, токму на тоа конкретно мислев да има некаква промена. Повеќе од јасно е дека овие автобуси се купени за да има ефект од нив и да растеретат од сегашната мизерна ситуација. Но имаше безброј алтернативи на оптимален начин да се донесе одлука за решавање на таа ситуација тоа ми е муабетот кога веќе се определуваме за обновување на флотата, иако тука навлегувам и во прашањето на вкус на поединци.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #798 Posted: 04-Mar-2011 at 00:12 |
А од кај испадна дизајнот па сега наш?
Дизајнот на скопските е кинески, додека во Лондон е англиски/британски/комонвелтски (судејќи по Индиецот) Не знам зошто воопшто почнавте дискусија кога ниту еден Македонец немаше збор во дизајнирањето на автобусот, освен премиерот кога ги постави условите во тендерот. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #799 Posted: 04-Mar-2011 at 00:26 |
Во кратки црти, потребата за нови автобуси е преголема па од тој аспект треба да сме презадоволни. Дека можевеме да поминеме подобро кога веќе сакавме да правиме custom дизајн, можевеме. Дека можеше да бидат пофункционални можеа. А инаку доколку не се споредуваме со Лондон и Берлин во тој случај се потценуавме. Можностите ни се помали но секогаш треба да гледаме со нашите можности да го земем најдброто.
|
|
Buliwyf
Senior Member Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply #800 Posted: 04-Mar-2011 at 01:08 |
Не мора да е наш, иако можеше и наши стручни лица да го креираат дизајнот. Туку тежината беше буквално на стилот, без разлика на потеклото на креирање. И ете еден македонец бил пресуден сепак ние сме нарачатели. |
|
Post Reply | Page <1 3839404142 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |