Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 4344454647 90> |
Author | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #881 Posted: 13-Mar-2011 at 00:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Доколку податоциве се точни, а претпоставувам дека се, тогаш значи единствената предност на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг кон единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ е удобноста за патниците, бидејќи повеќе простор за патникот значи повеќе удобност, но не верувам дека се исплати за толку пари и за толкава потрошувачка на гориво и по патник. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #882 Posted: 13-Mar-2011 at 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Еве Ma вика дека кинескиве ќе трошеле од 18-24 литри.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma
Groupie Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #883 Posted: 13-Mar-2011 at 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.Cummins Every Time - On-Highwey - Euro Truk&Bus - ISB |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #884 Posted: 13-Mar-2011 at 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Логично е на двоспратен автобус тежината да му е поголема.Ако е поголема тежината да е појак и моторот за да е подвижен.Ако е појак моторот,поголема е потрошувачката.Кога еден туристички автобус со ДАФ мотори (се сметаат за најекономични автобуски мотори) не би потрошил под 22 литри ,тешко дека ова за ова железово би се потрошило помалку и то од Каминс кој не е омилен мотор ниту меѓу производителите ,ниту меѓу автобуските компании ,баш ради потрошувачката.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #885 Posted: 14-Mar-2011 at 03:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
всушност со твоиве постови ти не ни објаснуваш на кои начин двокатните автобуси се подобар избор од други автобуси, туку само дека треба да ги прифатиме |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KinDeR
Groupie Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #886 Posted: 14-Mar-2011 at 03:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Денес (недела) на МТВ 1 одеше информација дека од утре (понеделник) во употреба и сообраќај ќе бил пуштен двокатниот автобус. На која линија ќе биде пуштен немаше информација.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #887 Posted: 14-Mar-2011 at 07:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сосема сум свесен дека има и законско и практично ограничување колкава маса може да се натовари на икс оски, во случајов две. Но не само што тоа е најмногу изразена слабост токму кај двокатните двоосовински, туку работите и не се баш точно такви какви што ги опиша. Дури и ако се држиме само за двокатни двоосовински (што воопшто не го прифаќам) ретро-кинезот е инфериорен. Еве објаснување: Овој берлинскиов има две оски и е долг 11,75 метри, а не 10,6 колку што е нашиот. И кај германскиов немало потреба со сила да се преместува некаква содржина што би се сместила испод некаква ретро хауба, за просторот испод нејзе формално да не бил мртов. Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот (патем овој моделов од берлин е веќе заменет со модел со уште поголем капацитет) За ретро хаубата кај нашите јутонзи сосема е јасно зошто е исфорсирана... ретро изглед, тоа е нејзината единствена намена. Апсолутно нема дилеми дека е вештачки насадена и без никаква вистинска потреба. Инаку зошто ни еден друг современ автобус не е таков? За должината на автобусот можни се две објаснувања: - Одбрана е помала должина ради поизразен ретро изглед - Одбрана е помала должина затоа што дозволеното осовинско оптоварување кај нас е помало од она во Германија на пример, па морало вкуппната тежина да се редуцира со кратење на автобусот. Но во тој случај значи нашата инфраструктура и регулатива уште во старт биле неповолни за двокатни двоосовински автобуси, па зошто побогу упорно и со глава низ ѕид се одело со таков избор? Но без разлика која од овие двете е вистинската причина (а можеби и двете), резултатот е катастрофален.
И конечно, целава оваа дискусија ја водиме во рамки на двокатните. А што станува со обичните, двоосовински и троосовински, или пак со зглобните. Направил ли некој анализа кои модели се најприкладни за скопските услови и во кој бројчан сооднос? Ова се разбира е чисто реторичко прашање...
Пред се зборуваме за јавен превоз. Капацитетот е клучен параметар, додека овие соодноси што ги истакнуваш се прилично подолу на листата на приоритетите. За разлика од капацитетот кој ќе го видиш ударно во било кој каталог, овие соодноси барем јас никаде не сум ги сретнал дека биваат вака истакнати. Да се разбереме, не велам дека се неважни, ама да се ставаат на прво место, тоа нема никаква логика. Не може да се прескокне капацитеот и веднаш да се премине на обезбедување на комфор. Џабе таков обид да се обезбеди комфор, доколку јавниот превоз не функционира ефикасно и економично. Џабе на некого да му нудиш квалитетно високо образование, а нема завршено основно и средно образование. Но дали ретро-кинезиве го обезбедуваат макар тој комфор што го истакна... - Прво не е баш правилно површината на горната платформа на двокатниот да се изедначува со површината на долната платформа на обичен автобус, поради фактори како достапност и функционална флексибилност. - Второ, нивото на комфорот кој го опишуваш не може да се наметнува независно од другите околности. Ниту сме богата држава за на таков луксузен начин да гледаме на јавниот превоз (а и многу побогати држави не го гледаат јавниот превоз низ таа призма), ниту имаме доволно автобуси за да форсираме помал капацитет за сметка на комфор. Но ти велиш дека бројот на седишта бил основно мерило за квалитетот на возилото. Да се вратам на побогатите... Зарем тие купуваат неквалитетни возила? И зарем ние со нашата кратка черга сепак испаднавме најпаметни па така едноставно си обезбедивме највисок квалитет? - Трето, дури и комфорот воглавно ќе остане само во теорија. Кога нема гужва, и во двокатниот Јутонг и во обичниот ЛАЗ (или било кој таков модел) човек ќе се вози прилично комфорно. Но кога ќе навали маса патници Јутонг-от не само што ќе биде понекомфорен од алтернативите, туку многу почесто нема да може задоволително да си ја врши основната намена. И не само како поединечни автобуси, туку целата флота на ЈСП извесно ќе има многу сериозен проблем со вкупниот капацитет со кој ќе може да се справи. Фаворизирајќи некаков комфор на хартија, преку игнорирање на капацитетот, е само уште една индикација дека во овој ретро филм не се мислело баш за реалноста. - Конечно, повторно и во овој контекст треба да ги земеме во предвид должината на конкретниов Јутонг и неговата ретро-хауба. Поголем капацитет можеше да се обезбеди дури и со исти соодноси на простор/патник и седење/стоење. И повторно е јасно дека битно било само ретро-филмањето.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Патем, настрана од автобусиве, морам да ти забележам за следново. Најпрвин се претстави како стручњак, како човек кој е детално запознаен со двокатниве кинези и како човек кој (цитирам) со години апсорбирал аргументи на оваа тема. А и без тоа од дискусијата стана јасно дека на некој начин си инволвиран во работава со двокатниве. Но чуден пресврт се случи токму откако побарав да ги споделиш техничките карактеристики и други подетални информации за конкретниов модел на автобус... Прашањето беше изигнорирано и почнаа вакви коментари:
Edited by Cloverstack - 14-Mar-2011 at 14:27 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma
Groupie Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #888 Posted: 14-Mar-2011 at 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan
.......... а тоа не значи дека се добри за јавниот транспорт,..............
_____________________________________________________________-
Moite argumenti gi kazav vo prehodnite postovi.Replikata so phenomenon e bez pravi primeri i toj samo taksativno nesto negira- opsti konstatacii. Kolku samo da negira, pa poaga od nemanje infrastruktura do cesanje zadnici, ne mislejki pti toa, tie zadnici kaj ke se smestat - sednat vo prevozot.Negoviot odgovor na mojot post bese korekten.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #889 Posted: 14-Mar-2011 at 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
@MA
Твојата поента(со сите постови) е бранење на еден имбецилен,безумен проект-двокатни автобуси.Ти мислиш дека се добри,повеќето мислат дека не се.А ти изгледа сакаш сите да ги убедиш дека проектот кинески двокатни автобуси е фантастичен?Кои градови во Европа користат двокатни автобуси?Колку се на број? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma
Groupie Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #890 Posted: 14-Mar-2011 at 17:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Znam deka si star forumas, bidejki forumot so ovoj naslov go pratm od negovoto pojavuvanje. Eden period duri bese mrtov / kako haubata/ i ne konstruktiven.
Овој берлинскиов има две оски и е долг 11,75 метри, а не 10,6 колку што е нашиот.
___________________________________________________________________
Veke, koga go repliciras moeto mislenje, iskazi go celosno i ne go skratuvaj! Eden golem argument sto go pisav, a ti go preskakas toa e " po prifatliva cena ".
Infrastrukturata - patistata vo Germanija, zakonski dozvoluva pogolemo opteretuvanja i od tamu e proizlezeno ova resenie.Tro-osovinecot / 13,7m /e resenie na problemot na proizvoditelot na izrabotka na 11,75m- skapo vozilo so primena na lesni materijali / aluminium i specijalni celici, koi proizvodstvo go cinat nekonkurentno / i toa posiroko na pazarot nema komercialen efekt. Udvoena zadna / dava moznost / za primena na standardna tehnologija so primena na standardni i eftini materijali a pri toa da bidat zadovoleni zakonskite baranja i moznos da se napravi vozilo so pogolem kapacitet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот
________________________________________________________________________
Sosema normalno
______________________________________________________________________
Најпрвин се претстави како стручњак, како човек кој е детално запознаен со двокатниве кинези и како човек кој (цитирам) со години апсорбирал аргументи на оваа тема. А и без тоа од дискусијата стана јасно дека на некој начин си инволвиран во работава со двокатниве.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tezok zbor e nekoj da se narece "strucnjak".Jas licno takvo vo ni eden moj post ne sum izjavil.Mozebi , jas imam poseben interes za ovaa kategorija na vozila i za niv, sekogas sum postuval od toa sto e iskazano vo glasilata a posebno moznostite sto gi dava internetot.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Za ostanatata diskusija i mislenja ti ostanuvam dolzen, no toa go ostavam za ponatamu .
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #891 Posted: 14-Mar-2011 at 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Со сета почит Sale SK, но од каде дојде ти до заклучокот дека повеќето мислат дека двокатните градски автобуси не се добри ? Ќе може ли со конкретна бројка да ги дефинираш тие "повеќето" ? Дали тие "повеќето" сме само ние кои дискутираме на форумов, или во тие "повеќето" спаѓаат и жителите на Скопје, или можеби уште подобро, жителите на Македонија ? На крајот на краиштата, овие автобуси не се платени само со парите на нас скопјани, туку се платени со парите на сите граѓани на Македонија, а јас верувам дека секој граѓанин на Македонија заслужува да знае каде, на што и зошто биле потрошени неговите/нејзините пари од буџетот. Но конкретно ме интересира од каде дојде ти до заклучокот дека повеќето мислат дека двокатните градски автобуси не се добри ? Edited by Dexter26 - 14-Mar-2011 at 20:05 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #892 Posted: 14-Mar-2011 at 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jas mislam deka kineskive ke se pokazat duplo pokvalitetni od ukrainskite. Pred nekoj den gledav kako se farbani ukrainskive odpozadi i ne licea na nisto, i plus pozadi zadnoto levo trkalo na istiot avtobus ( vajda vraticka za motorot) imase isteceno ulje po karoserijata...
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #893 Posted: 14-Mar-2011 at 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
@Dexter 26
Другар,до таков заклучок сум дошол и од Формов и од разговор со луѓето од Скопје.Точно е дека цела Македонија ги плаќа тие автобуси,ама мислењето на некој од Пехчево или Демир Капија за сообраќајот во Скопје не ми е многу битен.Не мислам нормално во навредлив контекст,туку во практичен. А единствена причина зошто не ги сакам двокатниве автобуси е тоа дека се нефункционални(примаат малку патници,скапи се).Со тие пари можевме да купиме дупло повеќе единечни или зглобни автобуси и да го решиме проблемот со превозот.Ама стварно да го решиме,реално. Кај нас децава се тепаат во Железара(во автобуси),а ти ме прашуваш што имам против двокатни?Двокатна 2-ка за Сарај???Па таму се бодеа за некоја утакмица пред 2-3 недели. Ако сакаш да бидам до крај искрен,за мене двокатните автобуси се обична пљачка и немаат врска со потребите на граѓаните. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #894 Posted: 14-Mar-2011 at 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Единствено за нефункционалноста можам да се согласам со тебе. Барем според досегашните податоци, дефинитивно скапи се автобусите, а и нивната побарувачка е огромна, е сега колку е точно ова за побарувачката не сум 100% сигурен. Огромна е разликата помеѓу 50 литри на 100 километри според податоците објавени во пост #876, и 18-24 литри на 100 километри според Ma, како што вели гитардемон во пост #882. И дефинитивно повеќе се обрнува внимание на удобноста, односно на просторот кој му се отстапува на секој патник, наместо на капацитетот, односно на максималниот број на патници колку што ќе можат да патуваат во автобусот. Но на крајот на краиштата, автобусите треба да служат за транспорт на патници, а не на стока, така да, иако капацитетот е незадоволителен дури и за мене, сепак ЈСП Скопје ќе може да го реши ваквиот проблем доколку внимателно и организирано ги координира своите автобуси на конкретните линии во оној временски период од денот кога на истите тие линии има огромна гужва. Што се однесува до тепачките, извини ме, но не верувам дека автобусите се причината за тепачките. Колкав е паметот и интелигенцијата на одредени луѓе, тоа си е нивни проблем, за кој не верувам дека можеме да го решиме ни со нови автобуси, ни со ништо. Што се однесува до пљачката, се согласувам дека цената е претерано висока и дека овој ретро изглед и не беше толку неопходен за Скопје. А што се однесува до потребата на граѓаните од ваквите автобуси, ти самиот си кажа дека твоето лично мислење е дека не им се потребни на граѓаните. Ти благодарам бидејќи беше искрен и на крајот потенцираше дека станува збор за твоето лично мислење, а не за мислењето на "повеќето". Edited by Dexter26 - 14-Mar-2011 at 22:39 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #895 Posted: 14-Mar-2011 at 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ама ЈСП воопшто не е ни прашан за било што.Нив им дадоа автобуси,овие демек рекоа фала.Никој нит ги прашал нив-ЈСП,нит ги прашал граѓаниве.Одлучил некој да потроши пари,ги потрошил и толку.Никаков план,никаков долгорочен проект...Ја сум прилично убеден дека тие двокатни автобуси нема ни да стигнат во Скопје.Исто така сум убеден дека целиот проект двокатни автобуси е една обична пљачка на народни пари.
ПС Биди ми поздравен,имаме различно размислување можеби,ама добро е да има различни размислувања.Можеби така ќе дојдеме до некоја совршена средина.Поздрав. ППС Сепак мислам дека повеќето луѓе од Скопје се против двокатни автобуси.Ако не веруваш направи анкета на Форумов. Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:06 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #896 Posted: 14-Mar-2011 at 23:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Што се однесува до пристигнувањето, се согласувам со тебе, и јас сум навикнат да бидам скептик за многу работи се додека истите не пристигнат. Бев скептик и за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, кои почнаа да пристигнуваат баш во 5 до 12. И јас лично не верувам дека двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе почнат да пристигнуваат во 2011, но официјално, властите тврдат дека автобусите треба да почнат да пристигнуваат најдоцна кон крајот на ноември 2011 и почетокот на декември 2011. Кога ќе дојдат ноември 2011 и декември 2011, под услов автобусите сепак да не почнат да пристигнуваат, е тогаш ќе можеме уште помасовно да дискутираме за тоа кога и дали воопшто истите ќе пристигнат. Добро е тоа што се соочуваме со најразлични предизвици, и токму затоа добро е тоа што не сите сме ЗА и не сите сме ПРОТИВ двокатните градски автобуси за Скопје, баш како што велиш ти, за да дојдеме до некоја совршена средина, иако според моето лично мислење, совршеноста едноставно не постои. ПС Биди ми и ти поздравен Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:07 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #897 Posted: 15-Mar-2011 at 04:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
И изгледа ти промакнува мојата поента. Не дека пристапот ни беше многу штедлив, ама во секој случај аргументот за цената на „издолжување“ на двоосовински двокатен е во исти кош со другите. Односно без разлика кои се причините и ограничувањата, на крајот важен е резултатот кој го добивме - десетметарски автобус со капацитет за 80 патници. Јасно е дека двоосовински двокатни автобуси се најлошиот можен избор за нашите услови. И уште дополнително ги осакативме со неразбирливо инсистирање да имаат ретро хауба. Која е логиката во сето ова? Екстремно неодговорно е за темел на јавниот превоз во Скопје да бидат одбрани автобуси со капацитет за 80 патници. Уште понеодговорно тоа што од истиот производител за многу помали пари можевме да купиме автобуси со поголем капацитет, помала потрошувачка на гориво и помалку други главоболки (компарирам со истиот производител не затоа што го фаворизирам, туку за споредбата да биде најочигледна)
Инаку лично не се сомневам во твојата стручност (и ја почитувам), но воопшто не сум убеден во твојата објективност.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2647 |
Quote Reply #898 Posted: 15-Mar-2011 at 10:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дали е таксативно негирање следново: Споредба со Yutong Doubledecker prototype (10,6 m, двоосовински, 80 патници):
1. Yutong ZK6180HG
ZK6180HG
Technical Data
Specification
Chassis
Body
Specification
Chassis
Body
3. Man Lion's City GL (капацитет до 165 патника)
5. Mercedes Conecto Aticulated
6. Volvo 7700 ( 95 патника (12 m), 150 патника (18 m))
Features:
Edited by pbanks - 15-Mar-2011 at 10:49 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #899 Posted: 15-Mar-2011 at 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specification
Dimensions(mm) 18000*2550*3150 Passenger Capacity 0-0 G.V.W.(kg) 28000 Fuel Consumption(L/100km) 50 phenomenon, дали можеш да ни го дадеш изворот, од каде ја симна спецификацијата за Yutong автобусите? Бидејќи и јас дојдов до ист податок, а Ма негираше дека потрошувачката била толку голема, па да дојдеме конечно до релевантниот податок.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2647 |
Quote Reply #900 Posted: 15-Mar-2011 at 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ќе одиш на www.yutong.com. Сајтот е кинески. Горе десно ќе одиш на English. Потоа ќе одиш на Products&technology. Под него ќе ти се појави City bus. Го бираш бараниот модел на автобус. Кликаш на него и кога ќе ти се отвори нов прозорец, одиш на Technical data.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 4344454647 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |