Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 4748495051 90> |
Author | |
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #961 Posted: 10-Apr-2011 at 11:18 |
санос пред пропаќањето (кога беше државна фирма) имаше околу 3000 вработени (читај три илјади) што значи дека од таа фабрика леб јаделе најмалку 2500 семејства, па требаше државата да помисли на тие луге па ако треба и да има субвенционирање на производството и на цената на автобусот што е сега случај во србија каде што на секој купен нов автобус произведен во србија државата покрива 20% ид вкупната цена на автобусот што не е малку.
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #962 Posted: 10-Apr-2011 at 11:51 |
Јас само ја кажувам економската (не)логичност, без да навлегувам во социјалната.
Економски е неисплатливо да се субвенционираат компании што реално се уште и загубари, добиваат 1000 повластици, од струја, даноци, предимство на тендери итн., наместо тие 3000 души да се на социјална помош, каде што тоа е поевтино. Значи поевтино е да им плаќаш плата на 3000 души, отколку да ги плаќаш и нив, и профитот на директорите, и плус долговите на компанијата. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #963 Posted: 10-Apr-2011 at 12:21 |
Компаниите не постојат првенствено за да отвараат голем број на луѓе. Нивната основна цел е производство и профит, без разлика чив, дали се газда, држава или група луѓе. Работниците се после потреба на компанијата. Немојте да се лажете економијата да ја гледате преку таа призма, исклучиво преку број на вработени, зашто не е никаква мерка. Зашто капиталот не смее емотивно да се раздели како еднократна помош на широка маса и после да нема кој друг капитал да биде оплоден да го покрие она предходно поделеното и плус нешто повеќе. Таа манипулација често ја слушаме кога ќе влезе даночна инспекција некаде во фирма некоја и газдата одма сее магла, демек даночните се бездушните мршојадци, а не тој самиот кој дели по едвај 100 евра плата без платени придонеси и давачки кон државата. Не потпаѓајте кон такви манипулации, немаат врска со економија.
Да не ме сватите погрешно и јас сметам дека државата треба да има олеснување кон фирми кои допрва почнуваат со работа, да ги потпомага, за да има утре кого да оданочи. Нормално и својот удел да го постави на маса како побарување, дали преку акции или како и да е. Крај крајева па мора да биде некој газда, што е битно дали бил од партија или не, ако е успешен и ако полни буџет. Затоа кредитирање на компании во соработка со влада како субвенција на камата и слични олеснувања се можеби некој начин да директно се помогне без да виси како секира таа можноста за корупција, а и веќе се користи постојниот финансиски систем без да се импровизира со други новосоздадени секкви агенции. Муабетот од санос тргна, многу го затеравме. Санос не е никаква државна компанија, па и државна да беше немаше државата да мора да купува од нејзе. Тоа е уште една манипулација што излезе од санос. Сакаше на оваа приказна да добие тендер со последна позиција во исполнување услови. Ако стварно сакаше ќе седнеа и ќе се договореа со владата за многу пониска цена во 4 очи и ќе се пројдеше тендерот формално и сите ќе го поддржеа тоа. Така не сакаше, туку мислеше дека државата закон ја обврзува да купува од него, епа не ја обврзува. Конечно да сватиме после 3 децении дека санос не е државна компанија, него е приватна на некој кој не знае како да ја работи, не сака да ја работи, не ја ни продава, заглавена. Edited by lslcrew - 10-Apr-2011 at 12:25 |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #964 Posted: 12-Apr-2011 at 07:04 |
Може ли некој да најде технички карактеристики на Yutong двокатнита автобуси?На Интернет никако не можев да најдам. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #965 Posted: 12-Apr-2011 at 12:06 |
Двокатниот автобус ќе вози од понеделник Уште девет украински автобуси од понеделник ќе се пуштат по улиците. Заедно со нив ќе почне да вози и двокатниот автобус од Кина, кој неодамна ги помина тестовите на издржливост во градот.Според првичните најави на Јавното сообраќајно претпријатие, новата пратка еднокатни автобуси ќе се приклучат на линиите 50, 57, 41, додека броевите 5 и 15 се во игра за кинеското возило. "В четврток, Град Скопје на седница на Советот ќе ни ги додели автобусите. Ние ќе ги регистрираме в петок и од следната недела граѓаните ќе почнат да се возат во нив", изјавија од ЈСП"Скопје". До крајот на годинава ќе бидат испорачани сите 84 автобуси, а двокатните до крајот на 2013 година. http://vest.com.mk/?ItemID=1A1E52C1FE1E8C4E8861F51D7C35052A |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #966 Posted: 12-Apr-2011 at 12:08 |
Па посебно нарачани се за Скопје, не се дел од сериско производство. Инаку ако некој најде нешто за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, нека закачи линк или нешто слично на форумов, за повеќе да се информираме. Edited by Dexter26 - 12-Apr-2011 at 18:50 |
|
Ljubopitko
Newbiе Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #967 Posted: 12-Apr-2011 at 13:40 |
40.000 buses made in Yutong factory in 2010! On December 26th 2010, Yutong will witness the historic moment of the 40.000th bus off the assembly line.
As a leading enterprise in China’s bus industry, the turnover of Yutong bus reached 8.7 billion Yuan in 2009 with a sales volume of 28.186 units. On December 26th, 2010, Yutong Bus will witness the historic moment of the 40.000th bus off the assembly line in this year.
|
|
spaceman091
Senior Member Joined: 26-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 516 |
Quote Reply #968 Posted: 12-Apr-2011 at 19:26 |
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=8B5BB3DF36CF094F9A517A3152C27D5F
Градот воведува туристички прошетки низ Скопје Од оваа сабота Градот ќе воведе туристички прошетки низ Скопје, информираат локалните власти. Прошетките со автобуси ќе ги организира Секторот за локален економски развој на Град Скопје, но во соработка со ЈСП Турс-Скопје и Скопско туристичко лето. Целта, велат од Градот, е туристичка промоција на метрополата. Заинтересираните граѓани и посетители ќе може да ги разгледаат културно-историските споменици и знаменитости во градот и во околината. Турите ќе се спроведуваат по две различни траси, во зависност од интересот. Едната е посета на културно-историските знаменитости во центар и во Стара чаршија, со запознавање на мултиетничкиот начин на живеење, типичната гастрономија и автентичната архитектура. А втората е посета на археолошкиот локалитет Скупи, неолитската населба Тумба Маџари, Матка, Водно, манастирот „Свети Пантелејмон“ и друго. Ќе се поаѓа во 10 часот од Музејот на град Скопје, а турите ќе ги изведува лиценциран туристички водич. Цената на билетот за овие туристички прошетки ќе изнесува 150 ден. Како што беше најавено по доаѓањето на двокатните панорамски автобуси, тие ќе бидат дел од организацијата за разгледување на градот. За оваа намена ќе служат два до три автобуси со кои граѓаните ќе можат да го посетат и Милениумскиот крст на Водно. |
|
spaceman091
Senior Member Joined: 26-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 516 |
Quote Reply #969 Posted: 12-Apr-2011 at 19:27 |
nesto interesno od berlin
|
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #970 Posted: 13-Apr-2011 at 16:44 |
не ја покажувај сликата сега може да им текне вакви да купат |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #971 Posted: 13-Apr-2011 at 19:15 |
Оооф леле, па уште и поштенско возило.
Тешко нас ако им текне на нашинциве нешто вакво. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #972 Posted: 14-Apr-2011 at 22:28 |
Мафија ќе го вози даблдекерот!
Двокатниот и денеска ќе вози почесен круг низ скопските улици заедно со уште 17 нови нископодни автобуси кои неодамна пристигнаа од Украина Горан Ѓорѓиевски-Мафија е возачот во ЈСП кој прв застана зад воланот на кинескиот двокатен автобус и неодамна го сврте промотивниот круг по скопските улици. Од понеделник, тој и официјално ќе го постави бројот 15А на ветробранското стакло и во 6.30 ќе стартува со редовната линија од Карпош 4 до Ново Лисиче. Ни раскажа дека возбудата да го вози даблдекерот се уште го држи иако поминал многу километри позади управувачот додека му траела специјалната обука што ја имал со инструктори од кинескиот производител Јутонг. - Почестен сум што заедно со уште еден мој колега ја имам можноста да го возам двокатниот автобус на редовна линија, сличен на оние што моите колеги ги возеле во педесеттите години на минатиот век. Промотивното возење покажа дека двокатниот автобус ќе биде вистинска атракција на скопските улици и едвај чекам да тргнеме, вели Мафија за кого добивањето на клучевите од ретровозилото го смета за врв на својата 20-годишна успешна возачка кариера, полна со награди и пофалби. Во даблдекерот ќе седне директно од украинскиот нископоден автобус за кого има исто така пофални зборови, но вели дека чувството да управува со кинеското чудовиште нема споредба. - Кога првпат влегов во возачката кабина имав чувство како да сум пред авионски кок-пит. Бев воодушевен од софистицираната опрема, од електрониката, камерите, монитор за горниот кат, одличната прегледност, автоматското броење на патниците на вториот кат...и уште возачката кабина е целосно одвоена. Иако е висок, многу е стабилен и на секое застанување на станица се спушта, за да се качат патниците без проблем. Се спушта, исто како да се поклонува пред патниците. Едвај чекам да дојде понеделник и да тргнеме со првите патници, задоволно раскажува Мафија. Тој вели дека при возењето нема да има проблем, дотолку повеќе што линијата 15А вози на сообраќајници кои се во одлична кондиција, без дупки. Двокатниот и денеска ќе вози почесен круг низ скопските улици заедно со уште 17 нови нископодни автобуси кои неодамна пристигнаа од Украина. Обновата на возниот парк на ЈСП почна во март годинава кога на неколку линии беа пуштени 15 нови украински автобуси. Со новата пратка од 17 возила ќе бидат опфатени и сите останати линии, а според договорот од украински ЛАЗ до крајот на годинава вкупно 52 автобуси. Кинескиот производител, пак до крајот на годинава ќе треба да испорача уште 65 автобуси, а до 2013 година ќе има обврска да испорача вкупно 202. За набавката на двокатните автобуси Владата ќе издвои 32 милиони евра. Се укинуваат трите зони - 30 денари билет за сите линии ЈСП Скопје побара дозвола од градските советници да ги укине трите зони на наплата и да воведе иста цена на билети за градски и приградски линии. Оваа одлука, вели директорот на јавното претпријатие Мишо Николов се воведува како практично решение кое нема да иницира големи загуби. - Околу 90 отсто од продажбата на билетите се од прва зона кои чинат 30 денари. Со досегашната зонска наплата нашите контролори имаа проблеми бидејќи треба да казнат патник кој со билет од 30 денари влегол во втора зона за која билетот е пет денари поскап. Тоа создава револт кај патниците. Нашите истражувања покажаа дека унифицирањето на цената, нема да нанесе големи загуби на претпријатието, кои во најлош случај би изнесувале милион до 1,5 милони денари, вели Николов. Цената на месечните билети останува иста. ЈСП бара субвенции за терминал до скопскиот Аеродром Истражувањата на ЈСП Скопје покажале дека воведувањето на редовна линија од Скопје до аеродромот Александар Велики не е рентабилна и затоа ќе побара субвенции од Град Скопје или пак од концесионерот ТАВ или пак од авионските компании. - Ние би се согласиле да воведеме линија единствено со финансиско учество на некој од заинтересираните. Во тој случај би вовеле два автобуса, вели директорот на ЈСП Мишо Николов. http://vecer.com.mk/?ItemID=2D1325DB65BA8B49B70D5F2F443888C3 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #973 Posted: 14-Apr-2011 at 23:05 |
кога ќе престанат новинариве да не уепуваат со наслови пред да го прочитаме текстот инаку, назад на темата, ако нешто најмногу ме фрустрира со двокатниве автобуси, е тоа што градот ќе претрпе импровизации сега и во идните изградби и новости, само поради тоа што ќе треба да бидат земени в предвид двокатниве автобуси еве, ги сечат гранките по булевариве, во ред тоа не е проблем, напротив добро е, но кога ќе помислам зошто ги исекле ми е мака |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #974 Posted: 15-Apr-2011 at 13:12 |
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #975 Posted: 15-Apr-2011 at 13:17 |
Значи ќе проаѓа и на Партизанска па према Ново Лисиче и обратно. Инаку баш на Партизанска видов 4 еднокатни што значи дека ќе се зголемат од досегашните два на оваа линија
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Macedonian
Groupie Joined: 25-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #976 Posted: 15-Apr-2011 at 15:16 |
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #977 Posted: 15-Apr-2011 at 15:56 |
dobro bre do koga so pandelkive.......ko skopje da e soba na nekoe malo devojche
Ajde sega se nadevam deka nekoj shto se vozi so 15 kje udri edna reportazha od vnatreshnosta na avtobusot. (na primer nekoj srednoshkolec od aerodrom shto uchi vo Karev, GUC ili Gjorgji Dimitrov) Edited by mirakuliks - 15-Apr-2011 at 15:58 |
|
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #978 Posted: 15-Apr-2011 at 16:07 |
Таман си го фатил со се триумфална ко на визуелизацијата на СК2014
|
|
bojanbole
Groupie Joined: 27-Mar-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #979 Posted: 15-Apr-2011 at 16:16 |
fino ke bese ratkapnite da se crveni, kako na ukrainskite, ama i ovie mi se gledaat hromirani, taka da ok se
dali imaa stranicna signalicazija, pa i pozadi dali ima tabla? |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #980 Posted: 15-Apr-2011 at 16:25 |
Ова како мене да ме посочуваш Да, само нека ја пуштат, и да ја фатам, сигурно дека ќе има слики од мене. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Post Reply | Page <1 4748495051 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |