build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 17-Apr-2011 at 15:06
Некако двокатниве излегоа подобри од украинските.... Денес помина на партизанска... топ е!
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 17-Apr-2011 at 15:23
  I jas mislam taka.
  No sepak mislam deka 202 dvokatni avtobusi za Skopje se mnogu. Najveke poradi infrastrukturata na ulicite. Pobarav na net i pronajdov mnogu ubavi modeli na edinacni i dupli avtobusi sto gi proizveduva YUTONG i veruvam deka odlicno bi se vklopile vo Skopskiot soobrakaj...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 17-Apr-2011 at 17:30
 Денес се возев, автобусот е фантастичен. Како да седев кај мене дома во дневна со пуштено радио и се релаксирам. Немам некои замерки во однос на автобусот. Се е во рамките на дозволеното.

Но еве да нагласам некои мали нерегуларности кои ги забележав на денешното возење.

1. Дисплеите сеуште не работат. Мене не ми прави проблем, но мислам дека кога веќе ги има треба да проработат. Сепак има едно помало дисплејче кое покажува STOPPING кога автобусот застанува.
2. Купувањето на билет е малку отежнато. Има возач и човек кој ги продава картите, бидејќи автобусот е во движење и возачот не може во исто време и да продава билети и да го вози. Така да најавениот Смарт Кард систем би бил од голема корист. Незнам, ќе видиме.
3. Имаше еден човек (беше со две деца) кој беше сељак, добро ај да не навредувам, да речам дека не беше упатен и чекаше автобусот да застане на станица па да се симне, ама возачот ги затвори вратите и веќе беше на тргање, па овој викаше. Му отвори, ама мислам дека не заслужуваше. Мислам дека терба да се направи една мини кампања како треба да се користат автобусите, на пример со лепење на налепници или друг вид информирање.

Други нерегуларности на првото возење не забележав.

Морам да пофалам дека имаше пријатна музика, пријатен амбиент, комфор и пријатен ентериер. Се гледа камерата, се гледаат јасно дисплеите иако сеуште не работат, освен тој што го спомнав погоре и кој е на англиски (што мене не ми е проблем). Има одлично греење, најверојатно и клима, бидејќи имаше онакви издувни мини вентили, вентилатори како и да се викаат, како во патничките автобуси. Многу комфорни седишта. Одлична завршна обработка. И секако прекрасен поглед.

Исто така верувам дека и безбедноста е голема. Имаше и чеканчиња за кршење на стакло, ППА, а со самиот излгед делува безбедно.

Во секој случај е мнооогу подобар од ЛАЗ-овите, и единствен минус му е капацитетот најверојатно.

И секако ќе биде потребно малку повеќе и редовно одржување на дрвјата и кастрење на нивните гранки по скопските улици и булевари. Ако е тоа така, тогаш овој фантастичен автобус може да го освои Скопје без некаков проблем. Воопшто не претставува пречка или опасност за другите учесници во сообраќајот, освен овие неколку дена додека Скопјани не го изнагледаат и не се навикнат, зашто сечии погледи се вперени во него кога поминува.

Оценка во однос на автобусот, и од внатре и од надвор јас му давам две 10ки. Притоа не земајќи го во предвид капацитетот. Тој е повеќе проблем на организација на Јавниот Превоз во Скопје.

Не сликав зашто не носев ништо со мене, дури не слободна, па купував карта. Го начекав така непланирано. А и има слики постирани. Веродостојни се Но следниве денови ако има некои интересни моменти и детали од автобусов секако дека ќе ги сликам и ќе ги претставам тука.


Edited by FoSsiL - 17-Apr-2011 at 17:53
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 17-Apr-2011 at 18:00
@FoSsiL Одличен review си направил   Cheers Cheers
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 17-Apr-2011 at 18:09
Јас не сум се возел со автобусот, но веќе ги наведов истите тие негативни карактеристики кои ми идат на нерви: билетите и дисплеите, но не го наведов и капацитетот.
 
Но сепак, и проблемот со капацитетот може да биде решен доколку зачестат автобусите на линиите, наместо на секои 15-20 минути по еден автобус на линија, нека доаѓа на секои 10-15 минути по еден автобус на линија.
 
Но најмногу ме разгневува ова со билетите и дисплеите.
Волкот го менува влакното, ама карактерот му останува ист.
Не сакам ова да важи и за ЈСП Скопје.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 17-Apr-2011 at 18:18
И на пример да се воведат и училишни автобуси кои ќе бидат само за средношколци и кои би сообраќале во периодите кога почнуваат и завршуваат часовите. Секако тоа координирано со Градот и Средните училишта. Многу ќе се подобри јавниот превоз, и капацитетот и квалитетот, па дури и заштита (од оштетувања) и одржувањето на автобусите. Треба да ја разглабиме оваа идеја. Како би функционирала. Но мислам дека ќе треба да се отвори нова нишка. Модератори што велите?

Edited by FoSsiL - 17-Apr-2011 at 18:18
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 17-Apr-2011 at 19:34
Автобусот е супер и јас исто така денес се возев во него само голем проблем е ТЕРМИНАЛОТ  на последна 15 во Ново Лисиче по кој врти автобусот.Истиот е затрупан со шут и отпадоци и навистина дава лоша слика.Надлежниве веќе редно време е да реагираат и да го  исчистат деновиве.


Edited by dule - 17-Apr-2011 at 19:35
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 17-Apr-2011 at 20:01

    Ќе може ли некој да ја слика плочката со податоци што се наоѓа напред кај возачот, за да ја споредиме со ЛАЗ-овите? Ако не може да слика, нека ги препише податоците.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 17-Apr-2011 at 23:37
Во горниот дел е предвидено само седење. НО дали во долниот дел можеби е подобро да се намали бројот на седиштата, на сметка на повеќе места за стоење?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 18-Apr-2011 at 03:27
Фосил знаеш дека сме флексибилни со отварање нови теми, така да слободно отварај само да не биде муабет кој веќе има релевантна темакаде дабиде за да не се повторуваме уште еднаш.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 18-Apr-2011 at 12:56
Па да. Знам дека не е проблем отварањето. Јас лесно би ја отворил. Но повеќе прашањето беше дали има друго место и како би ја организирале нишката.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 18-Apr-2011 at 13:33
 
%20  
Двокатниот автобус го развесели градот и ги воодушеви скопјани. Викендов за прв пат сообраќаше на автобуската линија „15 а“ и го привлече вниманието на цело Скопје. Беше вистинска атракција, која ги остави без здив сите оние на кои им се најде на видик. Со нетрпение се очекуваше на станиците. Љубопитноста се читаше на лицата на сите минувачи, сите трчаа да фатат место, се правеше метеж кој попрво да влезе и да го искуси првото возење во автобусот. Турканици се правеа и на двата ката, ама сепак и на возрасните и на децата поголем предизвик им беше да седнат на едно од седиштата на вториот кат. Атмосферата внатре беше како на екскурзија, сите патници беа расположени, воодушевени, секој со секого муабетеше, се разменуваа мислења, се делеа позитивни критики, некои со часови се возеа бидејќи не можеа да одолеат на панорамата што ја нудеше горниот кат.

„Се чувствувам како кинеска кралица“, „Си замислувам дека сум во Лондон“, „Мислам дека возам „ламборџини“, па сите зјапаат во мене“, „Ќе се фотографирам за да им раскажувам на моите деца кога првпат сум се возел со двокатен автобус“, „Прекрасно е чувството да си три метри над земја и да го посматраш Скопје“, беа дел од коментарите на импресионираните патници.

- Добро ќе ни дојде ваква промена, ќе излеземе од монотонијата на градскиот сообраќај. Ова ново и убаво доживување, а најдобро е што наскоро ќе ни стане практика – изјави Кристина, која максимално уживаше во возењето.

Двокатниот автобус посебни воздишки изнуди од постарите, кои се вратија на своето детство.
- Скопје сé повеќе личи на метропола и го доби шмекот што го имаше во минатото. Се сеќавам како вчера да беше кога се возевме со двокатните автобуси и баш ми е мило што сега таа чест ќе ја има и внук ми – раскажуваше дедо Дончо.

Автобусот прво тргна по булеварот Партизански одреди и како да го оживеа целиот простор. Таксистите излегоа од своите автомобили и ја озборуваа новата ѕвезда на скопскиот асфалт. Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа. Шетачите, пак, застануваа на станиците да се сликаат со автобусот зад нив. На „Рекорд“ воодушевувањето беше уште поголемо. Како за момент сите да запреа.
Им застана залакот во устата на сите што јадеа во пекарниците. Патниците во автомобилите ги креваа главите нагоре, а возачите на постарите автобуси му завидуваа на својот колега. Истото се повтори и кога автобусот влезе во Аеродром, кога ја помина железничката станица. Градежниците ги оставија алатите, вработените во сендвичарниците ги заборавија плескавиците, а луѓето по становите излегоа на терасите и на прозорците да го видат автобусот и да го поздрават. Последната станица беше во Ново Лисиче.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 18-Apr-2011 at 14:09
Навистина тешко, ако не и невозможно, е на интернет да се најде името на моделот на двокатниот автобус за Скопје. Сепак, тој би требало да е многу сличен на единствениот двокатен автобус од Јутонг - ZK6116HGS за првпат произведен во 2008:



Според оваа веб страна потрошувачката на 100 километри изнесува 23 литри.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 18-Apr-2011 at 14:34
Originally posted by Ma

Автобусот прво тргна по булеварот Партизански одреди и како да го оживеа целиот простор. Таксистите излегоа од своите автомобили и ја озборуваа новата ѕвезда на скопскиот асфалт. Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа. Шетачите, пак, застануваа на станиците да се сликаат со автобусот зад нив. На „Рекорд“ воодушевувањето беше уште поголемо. Како за момент сите да запреа. Им застана залакот во устата на сите што јадеа во пекарниците. Патниците во автомобилите ги креваа главите нагоре, а возачите на постарите автобуси му завидуваа на својот колега. Истото се повтори и кога автобусот влезе во Аеродром, кога ја помина железничката станица. Градежниците ги оставија алатите, вработените во сендвичарниците ги заборавија плескавиците, а луѓето по становите излегоа на терасите и на прозорците да го видат автобусот и да го поздрават.




За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 18-Apr-2011 at 14:37
Originally posted by OCB





За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.


Rollin
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 18-Apr-2011 at 14:55
Originally posted by OCB


За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.


Како во времето кога другарот Тито шеташе по улиците низ Скопје цццц
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 18-Apr-2011 at 15:18
а од кој весник или портал е извадено?
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 18-Apr-2011 at 15:23
Од Нова Македонија е текстот, интересно е што пред некоја недела во истиот весник пишуваше како автобусите од ЛАЗ рѓосале и имале проблеми со бојата (а во текстот пишуваше како се извалкале?)
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 18-Apr-2011 at 16:27
Да ви кажам искрено едвај чекам да стигнат 67те во октомври мислам дека ќе вреди човек да се вози посебно горе!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
bojanbole View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Mar-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bojanbole Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 18-Apr-2011 at 17:29
Sto sve nemamo pretrpeno mi sto zivimo nadvor od Skopje pa i ovoj ke ga pretrpimo nema problem. Vidi ja sam uvek zborija deka ako nema zrtva nisto dobro ne moze da se postigne. Ovj proekt ima poddrsku od mene, ama kd ke se zavrsi ocekuju od drzavu da finansira pravenje na novi bulevari u kumanovo zasto grad se siri mnogo tija tesni ulice od pred 100 godine ne su za grad ss 100 000 ziteli
Stvarno treba glavan grad na ovuj drzavu da izgleda kako grad a ne kak selo. Ama ima nepopravlivi ljudi ili seljaci koi gaziv po zeleni povrsine, preripuev zardinjeri da pretrciv bulevar sramota stvarno
ja mislu resenie e kako u karpos 3 sto su podignati trevni nasadi da nemoze da se gaziv i izgleda stvano dobro.
Ocekuju 2014 skopje da zalici na stvanro ubav grad.
Treba:
Da svetnev svite zgrade sto pocnasva da se praviv
Stadion da svetne kako Alinz ()
Ulicite so svez asfalt
Site avtobusi da stignat do togas
Trevata pomedju trotoarite i bulevarite da se krene za pola metar da nemozat da gazat po nea.
Izbegav od temata, ama moram, zabegav znam, ama da vidite kakov e soobrakjajot vo kumanovo so tolku mnogu koli neverojaten e.
Barame od vlastite koga ce mislat deka skopje e prinapraveno da se napravat uste 2 buevara vo kumanovo.(Inspirirano od noviot tekst na Build.mk)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.