build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 01-Jul-2011 at 00:24
Originally posted by N23


Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.


Работава е баш таква.Сам себе убијал.

А сега,гледајќи го двокатниов на сликава од назад пак ме потсети на друга марка.Легенди се кинезиве.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 01-Jul-2011 at 01:58
Ооо, американски мотор, тешко нас.
 
Со сета почит за американците, факт е тоа дека се индустриски и технолошки најразвиена сила во целиот свет, но моторите можат и подобри да им бидат.
 
Поеколошки мотори со помала побарувачка прават европејците, со предност на германците се разбира.
 
"Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани."
 
Без апсолутно никаква конкретна информација, кои стандарди ги исполнуваат, кој конкретен модел на мотор користат, кој конкретен автоматски менувач на брзини користат и така натаму.
 
Американците можат и подобри мотори да направат, но за пари прават мотори што трошат што е можно повеќе гориво, за да има што е можно поголема и помасовна побарувачка на нафта и нафтени деривати, се разбира.
 
Имено, САД се единствената држава во светот која не го има потпишано протоколот од Кјото, а не ни планираат.
 
Македонија, заедно со Албанија, Црна Гора, Србија, Косово, Босна и Херцеговина и Молдавија, се единствени држави од југоисточна Европа кои не го имаат потпишано протоколот од Кјото, но барем размислуваат за пристапување кон протоколот, додека САД се единствената држава во светот која што воопшто не сака ни да чуе за протоколот од Кјото.
 
Тешко нас, ова е дефинитивно една дебела квазипатриотска инвестиција, капацитет до 80 патници, односно помал капацитет од поевтините и поквалитетните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, американски мотор, без наведување на конкретниот модел на моторот, автоматски менувач на брзини, без наведување на конкретниот модел на менувачот, и уште многу други спецификации кои што се спомнати, но не се конкретно потенцирани.
 
"Купив нов компјутер, ама не знам што компоненти се, ми рекоа дека е со најнови компоненти, 64 битен процесор итн... но бидејќи и самиот не се разбирам од компјутери, им дозволив да ми ги соберат парите, без притоа да знам за што ги дадов."
 
Е баш ваква е оваа инвестиција, купуваме нови двокатни градски автобуси, ама не знаеме ништо конкретно за истите.
 
Тешко нас со овие автобуси што допрва ќе ги дочекаме и ќе ги трпиме, кој знае што се крие зад тие американски мотори и сите останати непотенцирани компоненти.


Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 02:01
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 01-Jul-2011 at 02:09
Одлично. Благодарам многу. Ова би било достатно за потребите на Википедија.

Статијата ја имам изработено поодамна, пред да се воведат (па и најават) новините. Сега дел од неа е дефинитивно застарен и треба да се преработи. Ова што сега го правам се некои клучни подновувања, колку да не биде тотално вон курс додека не смогнам сили да ја преработам потемелно.

Најдолу ставив навигационен шаблон за линиите на ЈСП и се надевам дека ќе ги пополниме со соодветни информации од нивната страница и одделот на форумов што се занимава со нив.

Инфокутијата пак, што треба да оди во секоја статија има и шематски план, но би сакал да почекам да го пуштат планерот за да можам поточно да се информирам за маршрутите, каде сè поминува секоја линија, кои се местата, станиците и каде се преклопуваат со други линии и останатите видови на превоз (префрлување, клучки и сл.) Засега, гледајќи од анимираните карти на ЈСП што ги има за неколку линии, составив еден урнек за Двојка (на втората половина од наведенава страница за инфокутијата) за нејзина примена со шема на патот најдолу и називи на станиците (се стиска за да се расклопи). Мислам дека е интересно.


Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:48
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 01-Jul-2011 at 02:28
Originally posted by N23


Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.

Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 01-Jul-2011 at 02:48
Originally posted by Cloverstack


Името на моделот официјално се води како ZK6116HGS
Но потполно идентична е ознаката и за другиот двокатен модел на ЈУТОНГ, оној што го произведуваат масовно....


Немам прегледано по форумов (се извинувам ако повторувам веќе продискутирани прашања), но баш би сакал да знам што ќе се случи со старите автобуси. Дали ќе ги раздадат по други градови во Македонија, или ќе се расходуваат како старо железо?


Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:49
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 01-Jul-2011 at 07:15
Name vehicles 
车辆名称:
双层城市客车

点击查看宇通牌ZK6116HGS双层城市客车大图
Types of vehicles  
车辆类别:
客车
Vehicle models 
车辆型号:
ZK6116HGS
Chinese brands  
中文品牌:
宇通牌
English brand   
英文品牌:
SDRC car instalment Notice  
汽车公告批次:
j4(194)
Exemption  
免检:
Engine Model  
发动机型号:
CA6DL1-29E3 
YC6G270-30
Engine power 
发动机功率(kw):
224 
199
Engine capacity 
发动机排量:
7700 
7800
Engine manufacturers 
发动机生产商:
一汽解放汽车有限公司无锡柴油机分公司 
广西玉柴机器股份有限公司
Engine Trademark 
发动机商标:
Combustion types 
燃烧种类:
柴油
Dimensions
外型尺寸(长×宽×高)(mm):
11310×2550×4200 Huoxianglanban in size 
货厢栏板内尺寸(长×宽×高)(mm):
××
The total mass 
总质量(Kg):
18000 In the quality of the utilization factor 
载质量利用系数:
0
Zhengbeizhiliang 
整备质量(kg):
12920
12000
Rated contained mass 
额定载质量(kg):
Rated capacity
额定载客(含驾驶员)(人):
78/24-78,92/24-78 Cab-by the number
驾驶室准乘人数(人):
Chajingu / departure angle 
接近角/离去角(°):
7/7 Suspended before / after hanging 
前悬/后悬(mm):
2548/3262
Wheelbase 
轴距(mm):
5500 Axle-load 
轴荷:
6500
11500
Shaft number 
轴数:
2 Maximum speed 
最高车速 (km/h):
85
Oil Consumption 
油耗:
Spring few films 
弹簧片数:
3/4,-/-
Several tire 
轮胎数:
6 Tire specifications 
轮胎规格:
275/70R22.5
11.00-20
295/80R22.5
Before Lunju
前轮距:
2063 After Lunju 
后轮距:
1860
To form
转向形式:
方向盘 Starting way
起动方式:
Vin车辆识别代码 LZYTBGE6××××××××× 
LZYTBGD6×××××××××
Based on standard chassis
底盘依据标准:
GB17691-2005国Ⅲ,GB3847-2005
Others
其它:
选装简化配置时整备质量为12000kg,对应的额定载客人数为92/24-78.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 01-Jul-2011 at 08:31
[QUOTE=phenomenon] Одлично! Ова е веќе нешто. Може и статија за скопските Јутонзи ќе склопам. Штета што сум на престој во странство, инаку повеќе ќе се распрашав во ЈСП, кајшто имам познати. Во секој случај ова е задоволително. Фала за трудот Thumbs%20Up
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 01-Jul-2011 at 11:04

 До  phenomen - како си запнал и јапонски ќе не научиш.

Во прилог ја имаш целосно твојата табу- тема.Ова  во прилог е скратен  технички опис / по барање на тендерот / од новинарски кажано - блиски извори!

 ---------------------------------------------------------------------------------------------

 

 Thumbs%20Up

 

 

 

 

 

 

                       DVOKATEN GRADSKI AVTOBUS

 

 

          Tehni~ka specifikacija na voziloto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Nadvore{ni Dimenzii

Dol`inamm

10580

Parametri na motorot

MotorModel:CUMMINS-Anglija

ISB6.7E 285B

[irinamm

2500

Motor Tip

Elektronska kontrola,{est cilindri, so pred polnewe,ladilnik za vozduh i voda.

Visinamm

4200

Rabotna zafatnina (L)

6,7

Vnatre{na Visinamm

Dolu 1900 / Gore 1685

Maksimalna SnagakW/rpm

210 / 2300

Me|uosno rastojaniemm

5400

Maksimalen MomentN.m/rpm

1020/ 1200-1800

Trag preden/zaden(mm)

2096/1836

Gorivo

Diesel Euro V

Prepusti preden/zaden(mm)

1995 / 3185

 

 

Min. od patot proodnostmm

150

Prioden i izlezen agol(°)

8 / 7

 

 

Performansi

Podvoz Proizvoditel

Zhengzhou Yutong Bus Co.,Ltd.

Maksimalna brzinakm/h

85

Podvoz Model

ZK6106GCRS

Maksimalen uspon%

 >.20

Motor -Vgradba

Pozadi -Vgraden

Minimalen radius na vrtewem

<24

Dol`ina na ko~ewe (v=30km/h)

10

Rezervoar za gorivoL

300

Potro{uva~ka na gorivoL/100km

23 (pri limitirana rabotna snaga)

Emisija na Gasovi

Euro V

Neto te`ina(kg)

12500

Maksimalna Te`ina  (kg)

18000(6500/11500)

Podvoz

Standardna Oprema

Dopolnitelna

Oprema

 

Menuva~

ZF 6HP 504C A/T

 

Zadna oska

ZF AV 132/90 edina~na redukcija integrirano ku~i{te, pernosen odnos 6.2








Edited by pbanks - 01-Jul-2011 at 11:51
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 01-Jul-2011 at 13:02
Е ова е веќе нешто.
 
MotorModel: CUMMINS-Anglija
 
Побарав за ова на Интернет.
 
Cummins е американска фирма која се занимава со дизајн, производство и дистрибуција на мотори и технологии за системи за пренос на гориво, контрола на емисии на гасови и друго.
 
Во 1973 ја купиле британската фирма Holset Engineering, која се занимавала со производство на турбополначи за дизел мотори над 3 литри и за машини кои трошат електрична енергија.
 
Во 2006 Holset е преименувана во Cummins Turbo Technologies, а работи освен во САД и Британија, меѓу другото и во Кина, Индија, Бразил и Холандија.
 
Се обидов на официјалниот веб сајт на Cummins http://www.cummins.com/ да најдам официјални спецификации за моторот кој го користат двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, но безуспешно.


Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 13:03
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 01-Jul-2011 at 16:02
Originally posted by Граѓанин

Originally posted by N23


Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.

Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката.
последна цел на двокатноста на автобусите беше да се намалат гужви во сообраќај, повеќе од очигледно е дека на некого повеќе му беше до враќање на разни неразбирливи духови... ниту пак двокатен автобус служи за тоа да се намалува гужва, туку изборот на видот на автобусот зависи од тоа како е конфигуриран сообраќајот во градот
тоа со удобноста на патниците не држи вода, без разлика колкав е бројот на автобуси (а треба да е дупло поголем за да се исполни твојава теза), секогаш патниците на горниот спрат ќе си седат во удобство, а оние доле ќе се гужваат и нервираат, додека во зглобен автобус патниците се подеднакво распоредени на еден единствен простор, и тоа простор со многу поголем капацитет од оној на двокатните

Back to Top
oWl View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote oWl Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 01-Jul-2011 at 18:24
Originally posted by Dexter26


Македонија, заедно со Албанија, Црна Гора, Србија, Косово, Босна и Херцеговина и Молдавија, се единствени држави од југоисточна Европа кои не го имаат потпишано протоколот од Кјото, но барем размислуваат за пристапување кон протоколот, додека САД се единствената држава во светот која што воопшто не сака ни да чуе за протоколот од Кјото.


Македонија е потписник на Протоколот од 2004 година. Македонија како потписник на Протоколот од Кјото е земја која спаѓа во земјите кои немаат обрска да ги намалува своите емисии на стакленички гасови. Обрските кои Македонија ги има како потписник на Рамковната Конвенција за климатски промени е поднесување Извештаи на Република Македонија кон Конвенцијата. Првиот ваков извештај Македонија го поднесе во 2003 година. За другите држави немам информации.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 01-Jul-2011 at 21:37
Previous
 
Добро де, јас сум старомоден, го имаме потпишано, ама не го спроведуваме, бидејќи не сме обврзани да го спроведуваме, а тоа според моето лично мислење, делува исто како да не сме го потпишале воопшто.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 02-Jul-2011 at 01:56
Originally posted by zabegan

Originally posted by Граѓанин

Originally posted by N23


Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.

Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката.
последна цел на двокатноста на автобусите беше да се намалат гужви во сообраќај, повеќе од очигледно е дека на некого повеќе му беше до враќање на разни неразбирливи духови... ниту пак двокатен автобус служи за тоа да се намалува гужва, туку изборот на видот на автобусот зависи од тоа како е конфигуриран сообраќајот во градот
тоа со удобноста на патниците не држи вода, без разлика колкав е бројот на автобуси (а треба да е дупло поголем за да се исполни твојава теза), секогаш патниците на горниот спрат ќе си седат во удобство, а оние доле ќе се гужваат и нервираат, додека во зглобен автобус патниците се подеднакво распоредени на еден единствен простор, и тоа простор со многу поголем капацитет од оној на двокатните



Не сум знаел дека појдовна точка бил стилот, а не физичките карактеристики. За стилот немам примедба, добар е. Кога ќе праша секој дојденец зошто се вакви, ќе му кажат дека се современа преработка на автобуси од старо Скопје. Си има прикаска. Во тоа не гледам ништо лошо.

Штедењето на простор во метежот е битно и важноста на тоа мислам дека не е спорна. Што се однесува до капацитетот, не гледам зошто нивниот број треба да биде двојно поголем (т.е. за 1,7 поголем). Иако не знам колкав беше досегашниот возен парк за да споредам, мислам дека е во ред бидејќи има дополнување од 80 ЛАЗ-ови + САНОС-ите (или МАН-ови?) што ги воведоа пред околу десетина години.


Edited by Граѓанин - 02-Jul-2011 at 01:57
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 02-Jul-2011 at 02:55

Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 02-Jul-2011 at 04:54
Originally posted by N23


Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет.

Немав претстава...Тоа сигурно ќе го оправдаат велејќи дека тие се привремено надополнување додека не се пуштат трамваите. Веројатно тогаш би се врамнотежила ситуацијата, но не знам колку време ќе им треба за тоа.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 02-Jul-2011 at 13:05
Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.



Edited by vlatko.mk - 02-Jul-2011 at 13:10
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 02-Jul-2011 at 14:00
Previous
 
Паметен, разумен и логичен предлог.
 
Ама ќе му текне ли на некој да го спроведе во реалност ?
 
Факт е тоа дека Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998 имаат одличен потенцијал за да се најдат во сообраќајот како модерни и современи автобуси.
 
Исто така, веќе познато е тоа дека ЈСП Скопје веќе имаат рекаросирано некои стари двојни, односно зглобни автобуси, па од тука следува заклучокот дека истото е изводливо и за Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998.
 
Само треба на некој во ЈСП Скопје да му текне на нешто такво, за да ЈСП Скопје преминат кон таков чекор.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 02-Jul-2011 at 15:49
А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 02-Jul-2011 at 15:52
Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

nemoze zosto motorot im e pod podot. Neznam kolku e izvedlivo i isplat;ivo  zosto treba se da se menuva bukvalno se ,prenos, hidraulika itn itn
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 02-Jul-2011 at 17:37
Originally posted by vlatko.mk

Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.


вчера  бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН


Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

нормално дека може да им се направи рекаросирање.
нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус


Edited by sanos_a - 02-Jul-2011 at 17:43
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.424 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.