Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 5758596061 90> |
Author | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1161 Posted: 01-Jul-2011 at 00:24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Работава е баш таква.Сам себе убијал. А сега,гледајќи го двокатниов на сликава од назад пак ме потсети на друга марка.Легенди се кинезиве. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1162 Posted: 01-Jul-2011 at 01:58 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ооо, американски мотор, тешко нас.
Со сета почит за американците, факт е тоа дека се индустриски и технолошки најразвиена сила во целиот свет, но моторите можат и подобри да им бидат. Поеколошки мотори со помала побарувачка прават европејците, со предност на германците се разбира. "Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани." Без апсолутно никаква конкретна информација, кои стандарди ги исполнуваат, кој конкретен модел на мотор користат, кој конкретен автоматски менувач на брзини користат и така натаму. Американците можат и подобри мотори да направат, но за пари прават мотори што трошат што е можно повеќе гориво, за да има што е можно поголема и помасовна побарувачка на нафта и нафтени деривати, се разбира. Имено, САД се единствената држава во светот која не го има потпишано протоколот од Кјото, а не ни планираат. Македонија, заедно со Албанија, Црна Гора, Србија, Косово, Босна и Херцеговина и Молдавија, се единствени држави од југоисточна Европа кои не го имаат потпишано протоколот од Кјото, но барем размислуваат за пристапување кон протоколот, додека САД се единствената држава во светот која што воопшто не сака ни да чуе за протоколот од Кјото. Тешко нас, ова е дефинитивно една дебела квазипатриотска инвестиција, капацитет до 80 патници, односно помал капацитет од поевтините и поквалитетните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, американски мотор, без наведување на конкретниот модел на моторот, автоматски менувач на брзини, без наведување на конкретниот модел на менувачот, и уште многу други спецификации кои што се спомнати, но не се конкретно потенцирани. "Купив нов компјутер, ама не знам што компоненти се, ми рекоа дека е со најнови компоненти, 64 битен процесор итн... но бидејќи и самиот не се разбирам од компјутери, им дозволив да ми ги соберат парите, без притоа да знам за што ги дадов." Е баш ваква е оваа инвестиција, купуваме нови двокатни градски автобуси, ама не знаеме ништо конкретно за истите. Тешко нас со овие автобуси што допрва ќе ги дочекаме и ќе ги трпиме, кој знае што се крие зад тие американски мотори и сите останати непотенцирани компоненти. Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 02:01 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1163 Posted: 01-Jul-2011 at 02:09 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Одлично. Благодарам многу. Ова би било достатно за потребите на Википедија.
Статијата ја имам изработено поодамна, пред да се воведат (па и најават) новините. Сега дел од неа е дефинитивно застарен и треба да се преработи. Ова што сега го правам се некои клучни подновувања, колку да не биде тотално вон курс додека не смогнам сили да ја преработам потемелно. Најдолу ставив навигационен шаблон за линиите на ЈСП и се надевам дека ќе ги пополниме со соодветни информации од нивната страница и одделот на форумов што се занимава со нив. Инфокутијата пак, што треба да оди во секоја статија има и шематски план, но би сакал да почекам да го пуштат планерот за да можам поточно да се информирам за маршрутите, каде сè поминува секоја линија, кои се местата, станиците и каде се преклопуваат со други линии и останатите видови на превоз (префрлување, клучки и сл.) Засега, гледајќи од анимираните карти на ЈСП што ги има за неколку линии, составив еден урнек за Двојка (на втората половина од наведенава страница за инфокутијата) за нејзина примена со шема на патот најдолу и називи на станиците (се стиска за да се расклопи). Мислам дека е интересно. Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1164 Posted: 01-Jul-2011 at 02:28 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1165 Posted: 01-Jul-2011 at 02:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Немам прегледано по форумов (се извинувам ако повторувам веќе продискутирани прашања), но баш би сакал да знам што ќе се случи со старите автобуси. Дали ќе ги раздадат по други градови во Македонија, или ќе се расходуваат како старо железо? Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:49 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1166 Posted: 01-Jul-2011 at 07:15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1167 Posted: 01-Jul-2011 at 08:31 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[QUOTE=phenomenon] Одлично! Ова е веќе нешто. Може и статија за скопските Јутонзи ќе склопам. Штета што сум на престој во странство, инаку повеќе ќе се распрашав во ЈСП, кајшто имам познати. Во секој случај ова е задоволително. Фала за трудот
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma
Groupie Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1168 Posted: 01-Jul-2011 at 11:04 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
До phenomen - како си запнал и јапонски ќе не научиш. Во прилог ја имаш целосно твојата табу- тема.Ова во прилог е скратен технички опис / по барање на тендерот / од новинарски кажано - блиски извори! ---------------------------------------------------------------------------------------------
DVOKATEN GRADSKI AVTOBUS
Tehni~ka specifikacija na voziloto
Edited by pbanks - 01-Jul-2011 at 11:51 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1169 Posted: 01-Jul-2011 at 13:02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Е ова е веќе нешто.
MotorModel: CUMMINS-Anglija Побарав за ова на Интернет. Cummins е американска фирма која се занимава со дизајн, производство и дистрибуција на мотори и технологии за системи за пренос на гориво, контрола на емисии на гасови и друго. Во 1973 ја купиле британската фирма Holset Engineering, која се занимавала со производство на турбополначи за дизел мотори над 3 литри и за машини кои трошат електрична енергија. Во 2006 Holset е преименувана во Cummins Turbo Technologies, а работи освен во САД и Британија, меѓу другото и во Кина, Индија, Бразил и Холандија. Се обидов на официјалниот веб сајт на Cummins http://www.cummins.com/ да најдам официјални спецификации за моторот кој го користат двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, но безуспешно. Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 13:03 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1170 Posted: 01-Jul-2011 at 16:02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
тоа со удобноста на патниците не држи вода, без разлика колкав е бројот на автобуси (а треба да е дупло поголем за да се исполни твојава теза), секогаш патниците на горниот спрат ќе си седат во удобство, а оние доле ќе се гужваат и нервираат, додека во зглобен автобус патниците се подеднакво распоредени на еден единствен простор, и тоа простор со многу поголем капацитет од оној на двокатните |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
oWl
Newbiе Joined: 07-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1171 Posted: 01-Jul-2011 at 18:24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Македонија е потписник на Протоколот од 2004 година. Македонија како потписник на Протоколот од Кјото е земја која спаѓа во земјите кои немаат обрска да ги намалува своите емисии на стакленички гасови. Обрските кои Македонија ги има како потписник на Рамковната Конвенција за климатски промени е поднесување Извештаи на Република Македонија кон Конвенцијата. Првиот ваков извештај Македонија го поднесе во 2003 година. За другите држави немам информации. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1172 Posted: 01-Jul-2011 at 21:37 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Добро де, јас сум старомоден, го имаме потпишано, ама не го спроведуваме, бидејќи не сме обврзани да го спроведуваме, а тоа според моето лично мислење, делува исто како да не сме го потпишале воопшто. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1173 Posted: 02-Jul-2011 at 01:56 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Не сум знаел дека појдовна точка бил стилот, а не физичките карактеристики. За стилот немам примедба, добар е. Кога ќе праша секој дојденец зошто се вакви, ќе му кажат дека се современа преработка на автобуси од старо Скопје. Си има прикаска. Во тоа не гледам ништо лошо. Штедењето на простор во метежот е битно и важноста на тоа мислам дека не е спорна. Што се однесува до капацитетот, не гледам зошто нивниот број треба да биде двојно поголем (т.е. за 1,7 поголем). Иако не знам колкав беше досегашниот возен парк за да споредам, мислам дека е во ред бидејќи има дополнување од 80 ЛАЗ-ови + САНОС-ите (или МАН-ови?) што ги воведоа пред околу десетина години. Edited by Граѓанин - 02-Jul-2011 at 01:57 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1174 Posted: 02-Jul-2011 at 02:55 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #1175 Posted: 02-Jul-2011 at 04:54 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Немав претстава...Тоа сигурно ќе го оправдаат велејќи дека тие се привремено надополнување додека не се пуштат трамваите. Веројатно тогаш би се врамнотежила ситуацијата, но не знам колку време ќе им треба за тоа. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1176 Posted: 02-Jul-2011 at 13:05 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998
Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација. Edited by vlatko.mk - 02-Jul-2011 at 13:10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1177 Posted: 02-Jul-2011 at 14:00 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Паметен, разумен и логичен предлог. Ама ќе му текне ли на некој да го спроведе во реалност ? Факт е тоа дека Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998 имаат одличен потенцијал за да се најдат во сообраќајот како модерни и современи автобуси. Исто така, веќе познато е тоа дека ЈСП Скопје веќе имаат рекаросирано некои стари двојни, односно зглобни автобуси, па од тука следува заклучокот дека истото е изводливо и за Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998. Само треба на некој во ЈСП Скопје да му текне на нешто такво, за да ЈСП Скопје преминат кон таков чекор. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1178 Posted: 02-Jul-2011 at 15:49 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1179 Posted: 02-Jul-2011 at 15:52 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nemoze zosto motorot im e pod podot. Neznam kolku e izvedlivo i isplat;ivo zosto treba se da se menuva bukvalno se ,prenos, hidraulika itn itn |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #1180 Posted: 02-Jul-2011 at 17:37 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
вчера бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН
нормално дека може да им се направи рекаросирање. нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус Edited by sanos_a - 02-Jul-2011 at 17:43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 5758596061 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |