build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 02-Jul-2011 at 18:06
Originally posted by sanos_a

Originally posted by vlatko.mk

Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.


вчера  бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН


Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

нормално дека може да им се направи рекаросирање.
нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус


а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега?QuestionQuestionQuestion Во тој случај нели би требало да се постави моторот позади што би повлекло други интервенции во врска со менување на некои клучни деловиQuestion
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 02-Jul-2011 at 19:14
Originally posted by vladegf

а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега?QuestionQuestionQuestion Во тој случај нели би требало да се постави моторот позади што би повлекло други интервенции во врска со менување на некои клучни деловиQuestion

а кажи ми ти на мене каде виде дека јас напишав нископоден? автобусот ке си остане средноподен само ке има нов модерен изглед
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 02-Jul-2011 at 19:45
Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.


Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели Cheers
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 02-Jul-2011 at 20:14
Originally posted by vladegf

Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.


Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели Cheers

нископодни нема никакви шанси да се направат туку само може да се модернизираат во нивниот изглед и ништо друго, дури може да се направе и некој ретро дизајн од санос с200 и санос с115 автобусите кои по доагањето на сите лаз-ови и кинези ке одат во топилница. јас во моите млади денови имав направено некој ретро дизајн на с115 и с200 и го крстив towner ама за тоа на друго место можеме да разговараме
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 02-Jul-2011 at 20:29
Eве пример како во Ниш го работат ова (мислам дека се средноподни).Преработки од старите Саноси и Икар(б)уси.Само тие го викаат Нибус (Ниш Експрес сами си произведуваат возила),макар шо на надворешен изглед само маската и задниот дел е сменет.Грди се многу,ама вршат работа.
Преработен Икарбус

Икарбус преработка во троосовинец

Мислам дека е 15 метарски


Изворот добро познат

Edited by Тркало - 02-Jul-2011 at 20:30
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1186 Posted: 02-Jul-2011 at 21:03
Ova ti e kako da se ozenis so baba,da ja nasminkas  i da vikas grda e ama vrsi rabota,ha,ha,ha.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1187 Posted: 02-Jul-2011 at 21:24
Искрено ова е шкарт работа. Само старо железо.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1188 Posted: 02-Jul-2011 at 21:28
тоа што работи нибус е само џабе трошење на пари, ние на нашите санос-и ако има некои паметни луге во ЈСП тогаш ке ги средат да имаат изглед на некој нов автобус а висината на подот и не менува некоја работа како во изгледот така и во користењето на автобусот. новиот санос што вози низ скопје е истотака средноподен
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1189 Posted: 02-Jul-2011 at 22:16
Значи не ни треба којзнае што само средување на каросеријата(крпење и фарбање), моторот (ремонт и замена на некои делови) и ентериерно средување (седишта, светилки, вентилација) и со тоа имаме пристоен автобус за користење во следните неколку години со инвестиција која не е многу голема.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1190 Posted: 02-Jul-2011 at 23:24
Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутурCrazy
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1191 Posted: 03-Jul-2011 at 02:01
Originally posted by vladegf

Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутурCrazy



Ова да го напишеше на аутобуси.нет Нишлии жив ќе те изедеа .
А во право си грди се упм ,мене ми личат на некои руски модели од 80-те,особено вториов(предницата).
Па уште и да се возиш во нив колку се бучни,ајде за градски така - така мали растојанија се.Се имам возено во Србија 2 пати со туристички Нибус на линија од 5 и пол сати и еднаш Ск-Ни,звучна изолација нула.

А Саносиве од ЈСП можат многу лесно да се средат,имаме екстра мајстори овде.Нова лимарија,клима и звучна изолација и ко нови се.

Edited by Тркало - 03-Jul-2011 at 02:06
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1192 Posted: 03-Jul-2011 at 02:09
Така, ние живи ќе се изедеме меѓусебно за нашите нови, какви што се (сепак далеку од нишкиве), а они нека се гордеат со нивните.... Не знам... ова нашево самопотценувачко е веќе нешто перверзно. Не велам да не се даваат мислења. Ама гледам некои корисници, бога ми ...има разлика помеѓу  конструктивно давање мислења на нормален начин и сеење жолч. Таа разлика е токму она што треба да се ископачи кај нас, тоа е тумор злоќуден.


Edited by Граѓанин - 03-Jul-2011 at 03:16
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #1193 Posted: 03-Jul-2011 at 11:18
Ја их зовем франкенштајни, па унаказише аутобусе. У реду је урадити ремонт, али оставити дизајн какав јесте! Да су их само средили и оставили овакве (слика), по мени би било пуно боље него што направише ово CrazyCrazyCrazy


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1194 Posted: 03-Jul-2011 at 20:24

Договор за нови 15 кабрио автобуси веројатно од понеделник

недела, 03 јули 2011, 20:41

Прв значаен потпис на новиот министер за транспорт или последен на стариот ќе биде оној на договорот за дополнителните 15 кабрио двокатни автобуси од Кина. Во законскиот рок, никој не се пожали на одлуката на министерството, новите возила вредни 2,5 милиони евра повторно да ги купиме од кинески „ Јутонг“. Од ресорот, со кој во моментов раководи Миле Јанакиески, објаснуваат дека нема законски пречки договорот да се потпише од понеделник.

- „...Комисијата за спроведување на јавната набавка изврши евалуација на понудата доставена од страна на компанијата „Јутонг“ при што беше констатирано дека истата е прифатлива и ги исполнува критериумите предвидени со тендерската документација“

Понудите за тендерот за двокатните кабрио автобуси се отворија на 26 Мај, 10 дена пред изборите. Единствено беше заинтересирана фирмата од која претходно, токму преку Транспорт, Владата купи 202 автобуси двокатни автобуси со ретро дизајн. Иако целата набавка се одвиваше за време на предизборната кампања од министерството објаснуваат дека добиле позитивно мислење од антикорупциска дека се е законски бидејќи проектот бил дел од годишната програма.

Според условите во договорот, скопјани ќе се возат под чадор во автобус најрано идното лето. Дел од 15-те нови возила се наменети и за Охрид.

http://www.time.mk/read/NONE/1f753d8a8d/index.html
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1195 Posted: 12-Jul-2011 at 23:25
Двокатниот автобус на принуден одмор



Автобусот повеќе е во гаража отколку на улица, бидејќи двајца возачи заминале на одмор



Деспина Трајковска



Двокатниот автобус деновиве принудно повеќе е паркиран во гаража отколку што ги вози скопјани. Невообичаено, причина за тоа не е ниту дефект ниту, пак, редуциран возен ред, туку двајца од тројцата возачи што го должат токму овој автобус заминале на одмор. Така, даблдекерот, кој сообраќа исклучиво на „15А“, на услуга на патниците е само во една смена, а потоа истата траса продолжува да ја вози друго „обично“ возило. Надлежните велат дека по ваква летна шема автобусот ќе вози најдоцна до идната недела. Принудниот одмор на даблдекерот патниците го регистрираа кон крајот на минатата недела. Една скопјанка во петокот два пати се возела на релација резервирана за „15 А“ и во двата наврата вели дека се возела со „обичен“ единечен стар автобус.

„Точно е дека двокатниот автобус периодов поретко е на улица. Не го реализира целиот возен ред, бидејќи тимот возачи што е обучен за ова возило и практично го должи не е во целост, поточно двајца од тројцата возачи се на одмор. Така, принудени сме да го пуштаме автобусот да вози само во една смена, бидејќи недозволиво е возачот сам да ја истера цела дневна шема, односно да вози речиси 19 часа без прекин. Сепак, сметам дека во случајов нема никаков пропуст што би бил на штета на патниците, оти линијата се одржува но комбинирано со друго ‘обично‘ возило“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП. Тој посочи дека даблдекерот во сообраќај се вклучува наутро од 6,15 часот и денот го завршува еден час претпладне. Потоа на „15А“ се пушта друго возило. Целата дневна шема „дабледекерот“, најавува Николов, се очекува да почне да ја реализира најдоцна до понеделник, кога на работа се очекува да бидат сите тројца возачи ангажирани на ова возило.

Од ЈСП велат дека ситуацијата воопшто не е невообичаена, односно не гледаат причина зошто одредени возачи не би биле задолжени само за двокатниот или било кој друг автобус.

„Ние, всушност, неодамна одлучивме новите автобуси да не ги вози кој ќе стаса, односно на некој начин ги задолжуваме возачите со возилото, бидејќи сметаме дека така подомаќински ќе се однесуваат кон него. На пример, еден автобус им е даден на располагање на тројца возачи и токму тие во секое време ќе бидат одговорни за возилото во секој поглед. Таа одлука веќе се потврдува дека е оправдана и корисна за нас“, вели Николов. За него, случајот со двокатниот автобус, кој е редуциран токму поради тоа што возачите не се искоординирале за користење на годишниот одмор, е изолиран случај. Уверува дека такво нешто во иднина нема да се случи ниту со двокатниот автобус ниту, пак, со некој од новите автобуси.


#     
http://www.time.mk/read/6791099e26/386922759a/index.html

Уште еден ВИЦ на ЈСП. Се прашувам само што ќе се случи кога на есен ќе пристигне првата пратка од 67 автобуси?
Back to Top
Бомба View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Jun-2011
Location: DE
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Бомба Quote  Post ReplyReply #1196 Posted: 12-Jul-2011 at 23:58
прочитај го текстот повторно и сам ќе си одговориш на прашањето
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1197 Posted: 13-Jul-2011 at 19:15
Originally posted by kultuzin


Уште еден ВИЦ на ЈСП. Се прашувам само што ќе се случи кога на есен ќе пристигне првата пратка од 67 автобуси?


тогаш пак истите тројца возачи ке го задолжат тие 67 автобуси CrazyBig%20smile
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1198 Posted: 14-Jul-2011 at 10:10
Originally posted by sanos_a

Originally posted by kultuzin


Уште еден ВИЦ на ЈСП. Се прашувам само што ќе се случи кога на есен ќе пристигне првата пратка од 67 автобуси?


тогаш пак истите тројца возачи ке го задолжат тие 67 автобуси CrazyBig%20smile


Претпоставувам дека kultuzin целеше на следниотв дел од написот

Originally posted by ЈСП


„Ние, всушност, неодамна одлучивме новите автобуси да не ги вози кој ќе стаса, односно на некој начин ги задолжуваме возачите со возилото, бидејќи сметаме дека така подомаќински ќе се однесуваат кон него. На пример, еден автобус им е даден на располагање на тројца возачи и токму тие во секое време ќе бидат одговорни за возилото во секој поглед. Таа одлука веќе се потврдува дека е оправдана и корисна за нас“

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1199 Posted: 19-Jul-2011 at 23:40

Хали за сервис на двокатните автобуси

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ почна со преадаптација на просторијата за сервис во автобазата во Ѓорче Петров, која ќе се користи за новите украински и двокатни автобуси. Иако двокатните автобуси во првите две години ќе ги сервира „Авто Македонија“, ЈСП ја модернизира салата за да се испочитуваат европските стандарди.

Просторијата ќе биде висока шест метри, со капацитет за четири автобуси. Преадаптирањето го врши фирмата „Турбоинженеринг“ од Скопје, која ЈСП ја избра како најповолна при јавната набавка. Работите треба да завршат за еден месец, а ќе чинат осум милиони денари. Во минатата недела ЈСП распиша конкурс за преадаптација на уште една просторија, исто така во авто-базата во Ѓорче Петров. 

Првата пратка со 67 двокатни автобуси од Кина се очекува да пристигне во Скопје на 20 август.

- Автобусите пред две недели тргнаа со брод од пристаништето во Хонг Конг и ги чекаме да престигнат во Солун. Од солунското пристаниште ќе бидат преземени од нашите возачи - вели Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП.

Уште 68 двокатни автобуси треба да пристигнат наредната година, а остатокот од во 2013 година. Отворените 15 двокатни автобуси треба да бидат готови и испорачани во Скопје најдоцна до декември следната година. Сите автобуси ќе ја чинат државата речиси 40 милиони евра без ДДВ. 

(А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=87F32FFE033BD2418DAEABE6C3DD3F52
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1200 Posted: 24-Jul-2011 at 15:16
Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје
24.07.2011 - 14:48 | Бизнис
Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје. Од пристаништето во Хонг Конг 68 – те новопроизведени автобуси тргнаа за Македонија. Ова се снимките од товарањето на автоbусите на бродот Гранде Сиера леоне.

Патешествието ќе трае еден месец. Двокатните автобуси ќе бидат испорачани на едно од грчките пристаништа кон сrедината на август, а потоа во неколку тури ќе бидат транспортирани во Македонија. Испораката треба да заврши до 25 август. Очекувањата се дека по скопските улици ќе почнат да сообраќаат од септември.

Ова е само дел од набавката. До 2013 година во земјава треба да приситгнат уште 130 – тина вакви авотбуси, од кои 15 се отворени, наменети за панорамски разгледувања. Скопските автобуси нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години. Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани.

Автобусите се прозведени во фабриката Јутонг во Кина, најголемиот производител на автобуси во Азија.

Од големата набавка на автобуси за ЈСП, досега во земјава пристигна еден двокатен автобус, а ќе ги има вкупно 202, и уште 80 нови нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на јвното претпријатие.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/dvokatnite-avtobusi-%E2%80%9Eplovat%E2%80%9C-kon-skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.379 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.