build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1241 Posted: 06-Sep-2011 at 09:11
Неколку пати се напомена дека двокатните автобуси нема да возат по оние линии кои сообраќаат низ подвозникот на ГТЦ бидејќи е премногу низок истиот. Тие линии се 50 и 57 и веројатно на овие линии ќе се компензира со украинските автобуси. Мене ме интересира дали двокатните автобуси ќе поминат преку стариот мост кај Сарај?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1242 Posted: 06-Sep-2011 at 12:44
Живо, пред неколку минути на Илинденска.








Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1243 Posted: 06-Sep-2011 at 12:59


Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1244 Posted: 06-Sep-2011 at 15:04
Originally posted by Обединета �

Stvarno ne mi si jasen so muabetot ?????????!!!!

 
Што не ти е јасно ???
 
Прашањето е најјасно, од наједноставна причина бидејќи опширно го поставив:
 
Зошто воопшто се спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ?
 
Појасно прашање, здравје.
 
Ако се спомнува подвозникот поради линиите како 50 и 57, тогаш дури до година ЈСП Скопје ќе одлучува дали двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе сообраќаат на линиите 50 и 57 така што ќе го заобиколуваат ГТЦ, или воопшто нема да сообраќаат на тие линии.
 
Велам дека дури до година ќе одлучуваат бидејќи дури до година ќе пристигне втората пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, за кои ЈСП Скопје допрва ќе одлучува на кои линии ќе сообраќаат.
 
Зошто тогаш воопшто Анела Петрова го спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ во нејзината статија во Дневник, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ?


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 15:08
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1245 Posted: 06-Sep-2011 at 15:57

 
Кинески Јутонг обезбедува бесплатно сервисирање за двокатните градски автобуси до поминати 23000 - 25000 километри.
 

 

 
Двокатните градски автобуси од затворен тип на кинески Јутонг имаат 20 седишта на приземјето, не земајќи го во предвид седиштето за возачот, како и 40 седишта на горниот кат, каде што е забрането стоење.
 
Три од седиштата на приземјето се на спуштање бидејќи се наоѓаат над просторот наменет за инвалидска количка, а уште едно од седиштата е под страничниот електронски дисплеј десно од предниот влез и најчесто на тоа седиште седи човекот кој ги продава билетите, така да, на приземјето капацитетот на седишта за седење изнесува 20, но не значи дека сите 20 ќе бидат користени од страна на патниците.
 
Седиштата на кабриолетот не успеав да ги избројам.
 
Како и да е, судејќи по капацитетот на овие автобуси, дури и да се заобиколува спорниот подвозник кај ГТЦ, тешко дека овие автобуси ќе сообраќаат на најфреквентни линии како 50 и 57.
 
Можеби погрешно слушнав, но мислам дека спомнаа дека кинески Јутонг ќе произведе и 16 или 20 минибуси за Скопје.


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:03
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1246 Posted: 06-Sep-2011 at 20:34

 

 
Кај првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е запишан бројот на моделот ZK6116HGS, а кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг кои денес беа пуштени во употреба наместо бројот на моделот, запишано е името на моделот CITY MASTER.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1247 Posted: 07-Sep-2011 at 00:54
мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира...
навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1248 Posted: 07-Sep-2011 at 01:19
Originally posted by zabegan

мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира... навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите


Навиките и културите им дојде ред да се менуваат ако во крнтиите повеќе луѓе стое одошто седеа сега ќе биде обратно... Тоа си повлекува помалку патници ама затоа има и втор кат...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1249 Posted: 07-Sep-2011 at 01:54
Originally posted by Supervisor

Originally posted by zabegan

мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира... навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите


Навиките и културите им дојде ред да се менуваат ако во крнтиите повеќе луѓе стое одошто седеа сега ќе биде обратно... Тоа си повлекува помалку патници ама затоа има и втор кат...
абе што не убедувате дека водата е сува, не знам
петсто пати е објаснето дека зглобен автобус има дупло поголем капацитет од двокатен и тоа е факт исто така факт е дека и зглобен автобус, исто како двокатниот има два дела и тие два дела имааат значително поголем генерален простор од двоканите и тоа на двата се стои
а еве и да го споредуваме капацитетот на двокатниве, со ЛАЗ-овите, ќе увидиш дека нема некој голема разлика, бидејќи лазовите се подолги и со поширок простор, како и без прпратни елементи во стилот на скали и засеци и немаат којзнае колку помал капацитет
а твојов аргумент ќе беше валиден само ако бројот на двокатниве беше дупло поголем и беа пофреквентни, ако ме разбираш што зборам, а ефектот кој сега го имаме постигнато со двокатниве автобуси, ќе се постигнеше и со скоро напола помал број зглобни автобуси кои ќе беа ем поудобни, ем поефикасни и помалку комплицирани за користење, како и фкатот дека немаше да има потреба од импровизации специјално наменети за нив, а цената ќе беше денар повеќе или помалку

и плус сето ова, не се работи за навики, туку за удобност и ефикасност, а удобноста секогаш е помала на значително помал простор, како и да е
 а и да се работеше за менување на навика, едно е некој да те присилува на промена на навика зошто него така му е кеиф, а друго е кога променуваш навика соодветно на некаква еволуција, развој и иновации за подобро утре, има разлика, нели?


Edited by zabegan - 07-Sep-2011 at 01:59
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1250 Posted: 07-Sep-2011 at 09:43
od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotava

ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...

http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #1251 Posted: 07-Sep-2011 at 09:56
Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании во Македонија
НАЈГОЛЕМИТЕ ИЗВОЗНИЦИ ОСТАНУВААТ НА ВРВОТ

На денот кога Македонија слави 20 години од својата независност листата Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании и Топ 100 најголеми извозници ја одразуваат вистинската слика на македонската економија и реформите кои беа направени во изминатите две децении. Македонија денес извезува повеќе готови производи во споредба со времето од пред 20 години, а извозот е речиси шесткратно зголемен
Како дел од прославата на Денот на независноста, 8 Септември, премиерот Никола Груевски им додели награди на повеќе компании кои во изминатите 20 години со своето успешно работење придонесоа за развојот на Македонија.Наградени беа најдобрите извозници, најпрофитабилните компании, најбрзорастечките компании, најголемите инвеститори и најдобрите и најголеми работодавачи. За најуспешен извозник во домашна сопственост беше наградена фабриката за производство на автобуси, Санос (поранешен ФАС 11 Октомври), додека за најдобра извозна компанија со странски капитал беше наградена Ауди Македонија. ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...
Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник "Капитал" од 07 септември 2011 година (среда).

Санос....двокатни....Скопје...награда?? Грешка некоја така??
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1252 Posted: 07-Sep-2011 at 09:57
Originally posted by axel

od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotavaФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден
од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и
во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат
и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток.
Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат
произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја
одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе
почнат да возат низ улиците на Скопје...http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html


Станува збор за иронични написи каква Македонија можеше да биде во овој број на Капитал. Лошото е што почнаа да изигруваат The Onion, без тоа јавно да го соопштат.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1253 Posted: 07-Sep-2011 at 09:58
Originally posted by axel

od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotava

ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...

http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html


Веројатно сарказам?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1254 Posted: 07-Sep-2011 at 10:10
23000-25000 автобусиве ке поминат за 5-6 месеца
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #1255 Posted: 07-Sep-2011 at 11:23
де бе како the onion се прават ме збунија...
Back to Top
sluzbenik View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Sep-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sluzbenik Quote  Post ReplyReply #1256 Posted: 07-Sep-2011 at 14:31
neli denes ke imase dvokatni vo soobrakaj, kako da ne gi pustija site odednas, gi nema po ulicite?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1257 Posted: 07-Sep-2011 at 14:39
Јас налетав барем на 4 во рок од 5 минути, така да пуштени се....
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1258 Posted: 07-Sep-2011 at 14:45
Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #1259 Posted: 07-Sep-2011 at 14:46
Originally posted by Dexter26




 Кинески Јутонг обезбедува бесплатно сервисирање за двокатните градски автобуси до поминати 23000 - 25000 километри.



Колку што јас го разбрав ова нема никаква врска со гаранцијата која тие ја даваат, туку значи дека првиот сервис (промена на масло, филтри и слични работи) е на трошок на кинезите.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1260 Posted: 07-Sep-2011 at 14:51
Originally posted by alexgizh

Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.

 
Двокатна 57-ца ?
 
А баш оваа превозна линија не беше спомната во статијата на Анела Петрова во Дневник.
 
Или промотивно е ова, или ќе ги ротираат на најразни линии како што се навикнати со старите канти, или статијата во Дневник не е 100% точна, едно од овие три мора да е точно.
 
Originally posted by medlence

Колку што јас го разбрав ова нема никаква врска со гаранцијата која тие ја даваат, туку значи дека првиот сервис (промена на масло, филтри и слични работи) е на трошок на кинезите.

 
Значи всушност, кинески Јутонг ќе го изврши првиот сервис после поминати 23000 - 25000 километри и истиот ќе биде бесплатен, а понатаму нормално, каде и да ги сервисираат автобусите, сепак ќе мора да се плати.


Edited by Dexter26 - 07-Sep-2011 at 14:54
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.559 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.