build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1261 Posted: 07-Sep-2011 at 14:54
Originally posted by Dexter26

Originally posted by alexgizh

Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.

 
Двокатна 57-ца ?
 
А баш оваа превозна линија не беше спомната во статијата на Анела Петрова во Дневник.
 
Или промотивно е ова, или ќе ги ротираат на најразни линии како што се навикнати со старите канти, или статијата во Дневник не е 100% точна, едно од овие три мора да е точно.


Од кога па им веруваш на новинарите. Според нив, споменикот на Александар во терминалот е 1,5м висок...
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1262 Posted: 08-Sep-2011 at 02:33
OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1263 Posted: 08-Sep-2011 at 10:48
Previous
 
За жал, денес со глобализацијата и масовните медиуми, брзо и лесно се забораваат најважни работи, што и да се случи утринава или напладне, при враќање попладне или навечер накај дома, во автомобилот или во автобусот го имаш радиото со музиката која е тука да те развесели, а дома ги имаш филмовите и телевизиските серии кои исто така се тука за да те развеселат, а се разбира, тука се и компјутерот, Интернетот и се разбира, социјалните мрежи, кои исто така се тука за да те развеселат, така што, веќе утре ќе заборавиш што важно се случило денес.
 
За жал, на денешните луѓе памет им влегува во глава дури кога ќе почнат да ги чувствуваат последиците од својата негрижа за тоа што го имале, а го изгубиле, или сеуште го имаат, ама ризикот да го изгубат е голем.


Edited by Dexter26 - 08-Sep-2011 at 10:50
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1264 Posted: 08-Sep-2011 at 11:32
Originally posted by Ma

OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  


@Ma,тоа е страшната вистина не само за Санос,туку за целата наша транзиција во деведесетите од која сеуште патиме и не можеме да се опоравиме,наместо да се направи пресруктуирање на фабриките и понудување на продажба тие се обезвреднија,се дадоа на луѓе што никогаш и не планираа да ги работат туку само ги раскрадоа и толку.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #1265 Posted: 09-Sep-2011 at 01:39
Originally posted by Ma

OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  
 
Da sozdades nestoo trebaa goodini i godiini,  no za da go unistiis veke e mnogu polesno  nas "biznismen" vo otpad ke ti go prodade za staro zelezo i resen problemot... Ohno Polovina od ona sto ni ostana od "Komunjarite" da uspeeja "biznismenite" da go razrabotat ke bese Applause
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1266 Posted: 09-Sep-2011 at 15:31
Ајде малку да броиме, нови автобуси има 149 на број, плус автобусите МАН-Санос да се барем 40 исправни, плус 50-тина зглобни автобуси се сосема доволно за покривање на целиот град. Ме интересира зошто сеуште сообраќаат единечните стари автобуси на Икарус и на Санос и дали наредниот период ќе се изнагледаме различни марки автобуси на скопските улици?

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1267 Posted: 09-Sep-2011 at 23:09
Интересно ,вчера и денес панорамски Јутонг на редовни линии (на сликава 15А).Најверојатно поради топлото време.

извор:autobusi.net/forum/
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1268 Posted: 10-Sep-2011 at 14:50
Кабриолет автобуси. СУПЕР!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1269 Posted: 10-Sep-2011 at 20:24
кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1270 Posted: 10-Sep-2011 at 21:58
Originally posted by sanos_a

кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето


А најдобро ќе беше кога веќе наеднаш се купуваат автобуси да се купеа само единечни и зглобни ЈУТОНГ еднокатни автобуси и да не му ја мислиме дали ќе имаат капацитет да одговорат на бројот на патници во главниот град.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1271 Posted: 10-Sep-2011 at 22:07
Originally posted by BOJAN

Originally posted by sanos_a

кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето


А најдобро ќе беше кога веќе наеднаш се купуваат автобуси да се купеа само единечни и зглобни ЈУТОНГ еднокатни автобуси и да не му ја мислиме дали ќе имаат капацитет да одговорат на бројот на патници во главниот град.


Голем дел од човековото битисување е животот да биде не само ефикасен, туку и убав. Естетиката е необјаснив порив, но е присутен во сите нас, за жал глобалиацијата која не бутка во продуктивност, ефективност, профитабилност, ја уништува естетиката.

Заради овој факт, подобро двокатни, бидејќи животот е повеќе од ефикасност, капацитет итн. Треба да има и малку радост, мерак.... ќеф. И баш ми е мило што се купија автобуси, не само за превоз, него и за ќеф.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1272 Posted: 10-Sep-2011 at 22:14
Крале, без да се навредиш. но по нелогичен па дури и наивен став немам одамна прочитано! Освен естетика, која е присутна само до некоја мера и е целосно инкорпорирана во дизајните на Мерцедис, МАН, Ирибус или Соларис, навистина мора да се гледа и ефективноста затоа што тоа е примарната задача на системите за јавен превоз!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1273 Posted: 10-Sep-2011 at 22:22
Originally posted by Andrej_LJ

Крале, без да се навредиш. но по нелогичен па дури и наивен став немам одамна прочитано! Освен естетика, која е присутна само до некоја мера и е целосно инкорпорирана во дизајните на Мерцедис, МАН, Ирибус или Соларис, навистина мора да се гледа и ефективноста затоа што тоа е примарната задача на системите за јавен превоз!


Нема да се навредам. Ја разбирам современата опседнатост со ефикасност, но тоа е убиствено за душата на човештвото. Не се работи за наивност - него напротив, за длабоко обмислување на суетноста на современото животарење кое ни се нуди како рај на земјата.


Дизајнот на двокатните е просто речено ПРЕКРАСЕН. Само во неколку дена што вртат низ градот - изнудија толку насмевки, погледи... неочекувана радост. Ќеф и мерак.

Што се однесува до нивната функционалност, прилично добро си ја вршат и таа работа. Прават многу помало закрчување во сообраќајот од дуплите, имаат солиден капацитет и нудат удобен превоз. Се ова ги прави фантастичен избор - иако и јас лично бев скептик.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1274 Posted: 11-Sep-2011 at 11:03
Originally posted by krale


Прават многу помало закрчување во сообраќајот од дуплите, имаат солиден капацитет и нудат удобен превоз. Се ова ги прави фантастичен избор - иако и јас лично бев скептик.


Ова однапред се знаеше односно претпоставуваше, имено дури своевремено и и водителите од  Top Gear бараа конечно да ги вратата двокатните во лондон и да се ослободат од зглобните, точно ради колку зглобните го заглавуваат сообраќајот.
Е сега дали оваа карактеристика е побитна од капацитетот на превезени патници по час во еден сообраќајен систем каде што нема друга алтернатива на јавен транспорт освен автобуси е друга приказна. Естетика секогаш може да се инкорпорира и во многу поефикасни решенија.


Edited by mirakuliks - 11-Sep-2011 at 11:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1275 Posted: 11-Sep-2011 at 11:17
Originally posted by mirakuliks



Originally posted by krale

Прават многу помало закрчување во сообраќајот од дуплите, имаат солиден капацитет и нудат удобен превоз. Се ова ги прави фантастичен избор - иако и јас лично бев скептик.
Ова однапред се знаеше односно претпоставуваше, имено дури своевремено и и водителите од  Top Gear бараа конечно да ги вратата двокатните во лондон и да се ослободат од зглобните, точно ради колку зглобните го заглавуваат сообраќајот.Е сега дали оваа карактеристика е побитна од капацитетот на превезени патници по час во еден сообраќајен систем каде што нема друга алтернатива на јавен транспорт освен автобуси е друга приказна. Естетика секогаш може да се инкорпорира и во многу поефикасни решенија.


А да ја погледнеме и другата страна на медаљот, подобро е да сообраќаат на 5-10 минути зглобни автобуси или двокатни на секои 2-5 минути во сообраќајниот шпиц. Што повеќе ќе прави гужва според вас?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1276 Posted: 11-Sep-2011 at 12:34
Originally posted by BOJAN

А да ја погледнеме и другата страна на медаљот, подобро е да сообраќаат на 5-10 минути зглобни автобуси или двокатни на секои 2-5 минути во сообраќајниот шпиц. Што повеќе ќе прави гужва според вас?


Двокатни на 5, наместо дупли на 10.

Еве земи пример кај Мавровка автобуската, често се закрчува кога ќе се паркира дупли, па уште 1-2 автобуси пред/зад него, до толку што веќе не може да се врти во десно од Бит Пазар накај Мост. Со двокатниот сообраќајот зад автобуската ќе си тече нормално.

А вакви тесни грла кои се закрчуваат со дуплите има БЕЗБРОЈ во Скопје. Да не зборувам дека кога дупли се престројува од една во трета лента, тоа е барем едно дополнително чекање на семафор за 10-20 коли. Со тоа, се зголемува загадувањето, се намалува проточноста, а да не зборам за нивото на тензија во градот.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1277 Posted: 11-Sep-2011 at 12:45
не знаете да се радувате за ништо супер се двокатните, помалку загадуваат и се модерни и навистина предизвикуваат убаво чувство гледајќи ги
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1278 Posted: 11-Sep-2011 at 12:49
Originally posted by Macedonicus

не знаете да се радувате за ништо супер се двокатните, помалку загадуваат и се модерни и навистина предизвикуваат убаво чувство гледајќи ги


Јас сметам дека сепак е подобро во сообраќајот да има 1 еден зглобен автобус отколку два автобуси кои прават дупла гужва во патниот сообраќај. Дека се модерни и дека не загадуваат тоа е точно, но колкави ќе бидат трошоците во однос на број на ангажирани возачи, гориво и др. тоа допрва ќе бидиме. Јас сум скептик дека загубите на ЈСП - Скопје и понатаму ќе растат на годишно ниво.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1279 Posted: 11-Sep-2011 at 13:04
Originally posted by krale

Двокатни на 5, наместо дупли на 10.

Еве земи пример кај Мавровка автобуската, често се закрчува кога ќе се паркира дупли, па уште 1-2 автобуси пред/зад него, до толку што веќе не може да се врти во десно од Бит Пазар накај Мост. Со двокатниот сообраќајот зад автобуската ќе си тече нормално.

А вакви тесни грла кои се закрчуваат со дуплите има БЕЗБРОЈ во Скопје. Да не зборувам дека кога дупли се престројува од една во трета лента, тоа е барем едно дополнително чекање на семафор за 10-20 коли. Со тоа, се зголемува загадувањето, се намалува проточноста, а да не зборам за нивото на тензија во градот.

 
Сето тоа е точно krale, двојните градски автобуси предизвикуваат сообраќаен метеж, двокатните градски автобуси ќе помогнат во растеретувањето на метежот, но едноставно нивниот капацитет не е задоволителен како што е капацитетот на двојните градски автобуси.
 
Или Скопјево треба да почнеме да го празниме и да воспоставиме фиксна цифра на жители, како на пример 350000 за колку што го проектирал Кензо Танге, или ајде со сила 600000 жители, од кои 500000 да бидат жители на Скопје, а останатите 100000 да бидат студенти, средношколци, привремени работници, сите 100000 да потекнуваат надвор од Скопје и да не живеат во Скопје откако ќе си ги завршат своите обврски во градот, во такви околности, ќе ни бидат доволни двокатните градски автобуси.
 
Но во вакви околности, со над 800000 жители и плус над 200000 кои секојдневно поминуваат низ градот, не само од цела Македонија, туку и од странство, двокатните градски автобуси нема да ги задоволат потребите на Скопје, повеќе од потребни ни се и двојните стари канти, особено сега, кога поради нередовни плаќања кон украински ЛАЗ, актуелната влада на Република Македонија ги откажа единствените 4 нови двојни нископодни градски автобуси кои ги имаше нарачано.
 
Дури и обиколницата која неодамна беше пуштена во употреба, ја користат исклучиво тие кои доаѓаат од странство, а домашниве ја игнорираат и возат низ градот без потреба и придонесуваат за зголемување на метежот, иако многу полесна и побрза алтернатива им е да поминат низ обиколницата.


Edited by Dexter26 - 11-Sep-2011 at 13:10
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1280 Posted: 11-Sep-2011 at 13:26
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Macedonicus

не знаете да се радувате за ништо супер се двокатните, помалку загадуваат и се модерни и навистина предизвикуваат убаво чувство гледајќи ги


Јас сметам дека сепак е подобро во сообраќајот да има 1 еден зглобен автобус отколку два автобуси кои прават дупла гужва во патниот сообраќај. Дека се модерни и дека не загадуваат тоа е точно, но колкави ќе бидат трошоците во однос на број на ангажирани возачи, гориво и др. тоа допрва ќе бидиме. Јас сум скептик дека загубите на ЈСП - Скопје и понатаму ќе растат на годишно ниво.


Загубите се друга работа. А околу зглобните автобуси, мислам дека тие се најлошо решение, и треба да се користат ИСКЛУЧИВО на многу фреквентните линии. Буквално пола од гужвата ја прават тие.

Инаку јасно е дека двокатните сами по себе нема да го решат сообраќајниот проблем во Скопје. Втор чекор треба да биде ФИЗИЧКО ОДВОЈУВАЊЕ на жолтата лента. Тоа ќе биде дополнение кое ќе го забрза, па дури и ќе го направи атрактивен јавниот превоз. Така, ако еден даблкдекер сообраќа во текот на денот 20 пати на релацијата прва-последна, со физичко одвојување ќе може да сообраќа 30 пати. Со тоа, за 50% го зголемуваш капацитетот на сообраќање.

Второ, што не смее да се заборави е дека КВАЛИТЕТОТ на превозот е ДРАСТИЧНО зголемен наспроти зглобните автобуси. Во нив, 80% од патниците стојат, а 20% седат. Во двокатните тоа е обратно, а имаат сличен капацитет како едно-спратните. Тоа е голема придобивка.

Трето, естетиката на единечен и двоспратен, ама со ништо не е споредлива. Едноставно двокатните се ИКОНА на градот - фантастично решение во секој поглед. Изненаден сум колку генијално испадна, иако бев скептик.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.