build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1341 Posted: 15-Sep-2011 at 17:20
Ако веќе се одделуваат такви ленти најубаво е таквите ленти да бидат по индите траси на градската железница така бар да се подговат трасите. инаку крале, интересно во берлин единечните се сообраќајат на не многу оптоварени линии по внатрешноста на општините, зглобните сообраќајат на пооптоварени линии кои делумно се движат по булевари (не поголеми од скопските) и делумно низ поголемите улици од внатрешноста на општините, додека двокатните се движат примарно по булеварите и големите улици и обично двокатните имаат поголема фрекфенција од единечните и зглобните. Поентата е дека има доредена распределеност различните видови автобуси соодветно со нивните линии и фрекфетност. Кај нас некако имам чуство дека на ова поле како воопшто и да не се размислува и се иде по стихијскиот принцип на уклучи во сообраќај и здраво и ќораво битно да има авотбус да вози.


Edited by mirakuliks - 15-Sep-2011 at 17:21
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1342 Posted: 15-Sep-2011 at 18:52
Колку само добро ќе легне КАБРИОЛЕТ двокатниот во понеделник. Мх-мх-мх....мераци.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1343 Posted: 15-Sep-2011 at 22:51
Originally posted by krale

Originally posted by kultuzin

Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.


Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам.

Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц.

Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека.
добро крале, не знам што се инаетиш за џабе, само колку да се инаетиш... нема скоро никаква разлика дали автобусот е 20 метра долг или 2 метра, што се однесува до тоа како функционира сообраќајот
двокатен автобус, апсолутно не менува ништо тука...

и покрај се, потенцираш постојано како зглобен автобус одговарал на Партизанска и Јане Сандански, како прво, има повеќе булевари со таков профил (стварно би било смешно да ти ги набројувам), како и поголем број на прилично прави автобуски линии, а како второ, твојов коментар нема логика, ако сметаш дека сепак зглобните автобуси се погодни за некои линии, зошто тогаш по сите линии да фрчат двокатни???
всушност, тоа е поентата на воведувањето на нови автобуси, планирањето според потребите на релациите каде се возат автобусите, се разбира дека не можаш во маалска уличка да пикнеш зглобен автобус, но и не можеш да шибаш со двокатен на урбан автопат, баш поради нивните ограничени технички особини
според мене најадекватно решение е на сите булевари што имаат најмалку 2х2 профил и за подолги релации, да се воведеа зглобни автобуси (со засилување од единечни) а на сите други линии да имаше единечни (впрочем така беше и досега, тоа постојано го игнорираш), а двокатните да беа само украсен додаток во возниот парк (тоа им беше и првичната цел) и да ги имаше во значително помал број
сега ќе продолжиш ли со инаетот? можеме вака до утре...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1344 Posted: 16-Sep-2011 at 08:12
Да се пуштаат зглобни на улици 2х2 е лудост. Тоа и го доведе до метеж градов.

Треба да се пуштаат САМО на булевари каде што ФИЗИЧКИ може да се одвои автобуската лента, а тоа сепак да не предизвика поголем застој во сообраќајот. Така да освен Јане Сандански и Партизанска, на друго место треба да се стави вето за вакви автобуси.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1345 Posted: 16-Sep-2011 at 14:17
Originally posted by krale

Да се пуштаат зглобни на улици 2х2 е лудост. Тоа и го доведе до метеж градов.

Треба да се пуштаат САМО на булевари каде што ФИЗИЧКИ може да се одвои автобуската лента, а тоа сепак да не предизвика поголем застој во сообраќајот. Така да освен Јане Сандански и Партизанска, на друго место треба да се стави вето за вакви автобуси.
добро крале, ајде објасни како единечен или двокатен автобус прави помала гужва од зглобен, тоа навистина не ми е јасно Question
не ми е јасно на што ги засноваш тезиве кои првпат во живот ги слушам
никогаш скопските гужви не биле предизвикани од самиот вид на автобуси, туку поради најразни други фактори, автобусите сметале само кога шоферите возеле каубојски или кога една улица е преоптоварена со премногу линии (пр. К.Ј.Питу), во спротивно, немало никаков проблем со зглобните
плус, забораваш една работа, за двокатен и единечен автобус да опслужат една линија, потребни се поголем број на автобуси, а поголем број автобуси прават поголем метеж одколку неколку зглобни, со самото тоа што ги има повеќе и го преоптоваруваат сообраќајот
и не знам зошто упорно не ги вадиш од реченица Партизанска и јане Сандански Dunno
ќе ти повторам пак, булевари со таков профил и со скоро истите сообраќајни услови има уште неколку во градов
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1346 Posted: 16-Sep-2011 at 14:21
Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1347 Posted: 16-Sep-2011 at 14:33
Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетиве
бидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСП
всушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.
плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Edited by zabegan - 16-Sep-2011 at 14:34
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1348 Posted: 16-Sep-2011 at 19:15
Originally posted by zabegan



Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетивебидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСПвсушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Првите пролеми се веќе апсолувирани, упорно нејќеш да сфатиш дека зглобниот прави закрчување.

Што се однесува до тоа дали е подобро 1 зглобен или 3 двокатни, ќе кажам второто. Прво и основно тоа е квалитетен јавен превоз - наместо 1 автобус секои 30 минути, 1 автобус секои 10 минути.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1349 Posted: 16-Sep-2011 at 19:19
Originally posted by krale

Originally posted by zabegan



Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетивебидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСПвсушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Првите пролеми се веќе апсолувирани, упорно нејќеш да сфатиш дека зглобниот прави закрчување.

Што се однесува до тоа дали е подобро 1 зглобен или 3 двокатни, ќе кажам второто. Прво и основно тоа е квалитетен јавен превоз - наместо 1 автобус секои 30 минути, 1 автобус секои 10 минути.


Друже, еден автобус на 30 минути оди на приградските линии во градот. Веќе зборувавме дека само двокатни автобуси ќе треба да сообраќаат на 2-5 минути во шпицовите. Убаво е да имавме метро, но во скопскава гужва од автомобили двокатните автобуси ќе прават само поголема гужва.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1350 Posted: 16-Sep-2011 at 19:38
ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1351 Posted: 16-Sep-2011 at 22:20
Originally posted by gjoko

ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии


Не си единствен, ова ни е секојдневна глетка на автобуските станици кајшто сообраќаат зглобните автобуси, а најчесто се случува на најфреквентните.

Можеби двокатните немаат којзнае каков капацитет, но за 80% од времето се одлични, а за останатите 20%, еве ако мора нека се пуштат зглобни, меѓутоа исклучиво колку да ја испразнат гужвата и потоа рикверц во гаража.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1352 Posted: 16-Sep-2011 at 23:31
Незнам што повторно се натегате по истите прашања. Како и да е, кој и да е во право, автобусите се тука, набавени, останатите ќе пристигнат, а армоники, поради поништувањето на тој дел од тендерот нема во скоро време ни да има. Како ќе се однсуваат двокатните, во кој делови на денот и на кои линии ќе видиме во наредните 3-4 месеци.

Edited by UrbanFreak - 16-Sep-2011 at 23:43
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1353 Posted: 17-Sep-2011 at 14:40
Originally posted by UrbanFreak

Незнам што повторно се натегате по истите прашања. Како и да е, кој и да е во право, автобусите се тука, набавени, останатите ќе пристигнат, а армоники, поради поништувањето на тој дел од тендерот нема во скоро време ни да има. Како ќе се однсуваат двокатните, во кој делови на денот и на кои линии ќе видиме во наредните 3-4 месеци.
не те нервира што некој се инаети со неоснована теза и покрај тоа што го убедуваш со факт???
да, автобусите се набавени, ама барем да се потрудеа некои луѓе да им ги разберат огромниот број на недостатоци и барем еднаш конечно да ги разберат кои се вистинските проблеми на ЈСП и дека според нив треба да се ориентираме, а не според филозофии за тоа кој вид на автобус правел поголема гужва... особено вакви тези воопшто не држат вода со оглед на тоа што метежот во скопскиот сообраќај е предизвикан од милион други фактори и дека промената на видот на автобусите кои се користат ќе не остави на исто, а квалитетот на превозот ќе се намали, повеќе или помалку по удобност или функционалност
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1354 Posted: 17-Sep-2011 at 14:53
Originally posted by gjoko

ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии
еве, нешто што конечно можеби ќе ве разубеди во мубетов за гужвата
- како прво, тоа што нема простор се должи на фактот дека автобусите, какви и да се, застануваат на 50 метри далечина од обележаната автобуска, а останатите се редат позади
- нема џебови за автобусите на пофреквентните улици
- возач на ЈСП кога излегува од автобуска, зафаќа три ленти и тоа се случува со сите видови на автобуси и е грешка на шоферите, како и на непрописно паркирани возила, најчесто за тоа се бунат возачите кои се блокирани во тој случај (плус и онака пцујат сите по навика ако патот не им е чист, тоа е глетка кај сите возила, не само кај автобуси)
- последен факт на кој се должи гужвата на автобусите е начинот на кој се организирани линиите на ЈСП, типичен пример ви е К.Ј. Питу каде најмалку пет линии поминуваат по булеварот истовремено, а има најразни видови на автобуси кои ја поминуваат таа траса, што значи нема врска видот на автобусот, проблемот се решава со временско синхронизирање на линиите на ЈСП
- плус сето ова, упорно ми го игнорирате фактот дека маневар на едно возило во тесен простор прави повеќе гужва одколку маневар на две или повеќе, а факт е дека за една линија ќе бидат потребни повеќе од еден двокатен или единечен автобус

значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1355 Posted: 17-Sep-2011 at 15:14
Originally posted by zabegan


значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз


И купувањето на какви и да било автобуси неможе ни од далеку да го реши проблемот со правилното и ефикасно функционирање на јавниот превоз.


Edited by mirakuliks - 17-Sep-2011 at 15:14
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1356 Posted: 17-Sep-2011 at 15:40
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by zabegan


значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз


И купувањето на какви и да било автобуси неможе ни од далеку да го реши проблемот со правилното и ефикасно функционирање на јавниот превоз.
точно Thumbs%20Up
всушност, не се работи за развој, туку само за обновување на возниот парк, со фактот дека нема повеќе да користиме канти за превоз, туку нови средени автобуси

плус, се отапевме зборејќи за влијанијето на двокатните автобуси во превозот, позитивно или негативно, а се заборава дека целта на овие автобуси не беше ниту развој на ЈСП, ниту пак некој помисли на проблемите со превозот кои треба да бидат решени , туку целта беше враќањето на духот на лејландите и слепо удирање во ѕид без воопшто да се размисли за било што...
и типичен пример ви се сите земји кои користат двокатни автобуси, никој, буквално никој не размислува на таков начин, туку постојано се модернизира и развива, се зголемува капацитетот и техничките особини, а ние се враќаме назад во пеесетите кога треба да работиме за 21-ви век...
плус, секој град во светот ги користи сите три вида на градски автобуси и распоредени се на најразни видови на траси според потребите, кај нас, тоа не е случај

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1357 Posted: 17-Sep-2011 at 15:59
Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1358 Posted: 17-Sep-2011 at 16:03
Originally posted by krale

Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.
од твојов последен пост само ти си докажуваш колку врска немаш како функционираат работите кај нас и што ни е потребно, можам да продолжам да ти објаснувам, ама тука веќе се откажувам, бидејќи си тврдоглав и покрај тоа што ти објаснувам убаво, а на тебе сите коментари тиа се засновани на воздух и чиста препоставка...
плус, наместо да ми реплицираш во пишаното и да ми потенцираш што сум згрешил, ти верглаш едно те исто ко расипана плоча и не ни читаш други постови


Edited by zabegan - 17-Sep-2011 at 17:07
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1359 Posted: 17-Sep-2011 at 17:33
ApplauseKrale da povtoram, postovite ti se so sodrzina i so zdrava logika  a najvazno ne se zabegani.
Krale, Jas pocituvan razni mislenja do nivo na nezabeganost. drugoto e zabava vo cetiri kosinja so son na arhitektura.Cheers
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1360 Posted: 17-Sep-2011 at 19:35
Малку надвор од темета, ама многу ми е жал што едни членови зборат за јаболку а други за круши. Од последниве страна две една група членови збори за тоа колку се добри двокатните и функционални, а другата група збори за тоа колку ни најмалку не е размислувано како тие автобуси треба да се интегрираат во системот и кои промени треба системот за јавен сообраќај да ги претрпи за да може да се користат што е можно поефикасно во услуга на патниците.



Edited by mirakuliks - 17-Sep-2011 at 19:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.430 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.