build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1481 Posted: 12-Nov-2011 at 23:25
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1482 Posted: 12-Nov-2011 at 23:28
Имаме Голем поздрав од „Скопските“- (Гратски) урбани, средношколски а можеби и поголеми фраери !!!!!
Ве молам не ми замерувајте за коментарот меѓутоа премногу сум изреволтиран од вакви потези (оваа го сликав во автобусот што се обраќа на линија бр. 3
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1483 Posted: 12-Nov-2011 at 23:36
Апсолутно и јас сум револтиран. Нели сега имаат камери во автобусите, зошто не ги користат кога се наменети токму за оваа намена?
Инаку без локално-патриотски изблици, подобро обрни нимание на начинот на изразување и правописот.
граДски
се обраќа =/= сООбраќа



Edited by Andrej_LJ - 12-Nov-2011 at 23:39
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1484 Posted: 13-Nov-2011 at 00:26
Барем си оставиле броеви момците, им заштедиле доста време на службите Big%20smile
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1485 Posted: 13-Nov-2011 at 00:55
Originally posted by Граѓанин

Барем си оставиле броеви момците, им заштедиле доста време на службите Big%20smile
Мислам дека е сепак невешт обид да се наклевети Ирфан. Сомнително ми е дека Ирфан би користел кирилчно писмо, ама ај... Во секој случај, ако сакаш некого да фатиш, ќе го фатиш. Трпение-спасение, за две/три години секое дете ќе има ultrabook во рака, молив и пенкало, ќе бидат музејски експонати...хаха
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #1486 Posted: 13-Nov-2011 at 14:17
Originally posted by OKA

Originally posted by Граѓанин

Барем си оставиле броеви момците, им заштедиле доста време на службите Big%20smile
Мислам дека е сепак невешт обид да се наклевети Ирфан. Сомнително ми е дека Ирфан би користел кирилчно писмо, ама ај... Во секој случај, ако сакаш некого да фатиш, ќе го фатиш. Трпение-спасение, за две/три години секое дете ќе има ultrabook во рака, молив и пенкало, ќе бидат музејски експонати...хаха

И јас си го помислив истото, ама си приспоменав дека има исклучоци од правилото во однос на познавање на јазик, користење на писмо и тн. Значи нашкртале 3 броја (или така ми се чини), и мојата прва помисла беше токму дека наклеветиле некого. Но знам два случаја кајшто навистина децата се имаа потпишано себеси со автентични броеви, па затоа си реков да ја земам линијата на помал отпор. Во спротивно ептен треба да се јадосуваме

Коментар за погорните забелешки: користеле видеоматеријал или не, тоа е секогаш за отпосле, кога ќе се премотува да се види дента кој го правел тоа. Се си е во ред и не гледам каде е вината на ЈСП. Дента кога надлежните ќе забележат шкртаници, чистејќи го автобусот, ќе побараат да се премота за тој ден. Возачот не може се во екранот да гледа, и да вози, па и да реагира достатно - се во исто време и непрестајно.
Проблемот е сосем друг. Доколку за видеонадзорот се знае (а се знае, секој знае), тоа значи дека овие шкртале и покрај тоа сознание . Главната цел на видеонадзорот е да спречи, а не да лечи. Мотањето, идентификацијата и казнувањето (ако постои разработен казнен систем и релевантна законска рамка) е второстепена мерка и многу посложено.


Edited by Граѓанин - 13-Nov-2011 at 14:22
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1487 Posted: 18-Nov-2011 at 23:38

Недообучени возачи на ЈСП од новите автобуси направија сауни!


Дури 33 степени покажувала температурата на вториот кат на новите двокатни автобуси кога ЈСП ги проверила поплаките на граѓаните. Оттаму велат дека пропустот е во обуката на возачите, кои не знаеле како да ракуваат со грејачите


Скопјани се сварија во новите двокатни автобуси. Наспроти редовните поплаки на граѓаните кои секое зиме почнуваа со жалење поради ладните автобуси, овојпат тие бараа да се намали греењето на вториот кат од двокатните возила бидејќи, како што тврдат, во горниот кат им бил како во сауна и неиздржливо за седење. За овој проблем е информирано и Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Дури неверојатни 33 степени покажувала температурата на вториот кат на двокатни автобуси кога ЈСП решила да ги провери поплаките на граѓаните. Оттаму, велат дека не станува збор за технички проблем, туку возачите не знаеле како да ракуваат со четирите грејачи на автобусите, од кои два биле за долниот, а два за горниот кат. Наместо да вклучуваат еден грејач за горниот кат возачите ги пуштале сите одеднаш.

"Корисник сум на линијата 41 и сакам да прашам дали во двокатните автобуси има термостат или нешто слично, за да може да се регулира греењето во автобусот бидејќи секое утро автобусот што тргнува во 6.05 часот и стигнува во Драчево кај пазарчето околу 6.13 часот затоплувањето е на максимум, можеби има 35 степени. На таа температура не може да се дише внатре, особено на горниот кат, прозорците секогаш не можеш да ги отвориш", им пишал некој граѓанин на интернет-страницата на ЈСП.

За да научат како треба да се справат со греењето, минатата недела јавното претпријатие возачите повторно ги испратило на обука. Директорот на претпријатието, Мишо Николов смета дека со дополнителната обука на возачите проблемот со загревање на автобусите е надминат.
- Пропустот е направен во делот на обуката кој е наменет за регулација на греењето во автобусите. Двокатните автобуси имаат четири грејачи за греење од кои два се долу, два се горе. Возачите, по навика, влегуваат во автобусите и го вклучувале системот за греење без да знаат дека грејачите се така распоредени. Бидејќи долу се отвораат вратите температурата не била толку висока, но на вториот кат каде што нема голема циркулација температурата стигнува и до 33 степени. По обуката тој проблем сега е надминат и возачите се задолжени за горниот кат на автобусите да вклучуваат само еден или пак ниеден грејач, додека на долниот кат ќе се вклучуваат двата - вели директорот Николов.

Проблеми со системот за греење постојано имаше во старите автобуси. Граѓаните се жалеа дека во некои од нив греењето воопшто и не функционира, иако надворешните температури се движеа под нулата. Од ЈСП признаваат дека постарите автобуси имаат проблеми со системот за греење, но велат дека оние што се останати да сообраќаат низ градот се посочуваните возила и во нив греењето треба да функционира.

Од приватните автобуски превозници, пак, не добивме одговор во каква состојба се системите за греење во нивните автобуси. Дел од нив увезоа половни автобуси од странство и кај нив во поголем дел функционира греењето, но се уште активни во сообраќајот се многу стари автобуси во кои одамна не функционира грејниот систем.

Сања Момировска

http://vecer.com.mk/?ItemID=8F5E821B433613439C092E58C3516235
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1488 Posted: 19-Nov-2011 at 14:28
многу е тешко да се контролира температурата во автобусите особено кај климатроникот како што имаат новите автобуси, само наместиш температура и завршена работа ама овие изгледа не знаат што зборуваат.
за овај народ само старите саноси се добри
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #1489 Posted: 20-Nov-2011 at 11:11

"Проблеми со системот за греење постојано имаше во старите автобуси. Граѓаните се жалеа дека во некои од нив греењето воопшто и не функционира, иако надворешните температури се движеа под нулата. Од ЈСП признаваат дека постарите автобуси имаат проблеми со системот за греење, но велат дека оние што се останати да сообраќаат низ градот се посочуваните возила и во нив греењето треба да функционира."

Не знам дали да плачам или да се смеам.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1490 Posted: 20-Nov-2011 at 11:35
Originally posted by The Man

"Проблеми со системот за греење постојано имаше во старите автобуси. Граѓаните се жалеа дека во некои од нив греењето воопшто и не функционира, иако надворешните температури се движеа под нулата. Од ЈСП признаваат дека постарите автобуси имаат проблеми со системот за греење, но велат дека оние што се останати да сообраќаат низ градот се посочуваните возила и во нив греењето треба да функционира."

Не знам дали да плачам или да се смеам.

Клучниот збор Bash
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1491 Posted: 20-Nov-2011 at 12:36
Jas voopsto ne se sekavam koga funkcioniralo parnoto vo starite avtobusi. Pred otprilika 15 godini dodeka se vozev vo eden od starite avtobusi vleze kontrola, mu ja pokazav kartata i mu rekov: "Ako nemav karta ke me kaznevte, a toa sto na -5 parnoto vo vasite avtobusi ne raboti nikogo ne go zatega" Od druga strana godinava imav obraten slucaj. Temperatura od 20C a vo ukrainskite avtobusi parnoto bese pusteno na maksimum. Vo avtobusot bese nepodnoslivo zesko a vozduhot nimalku prijaten. Na slednata stanica se simnav. Ete takvo bese moeto prvo iskustvo vo novite avtobusi.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1492 Posted: 20-Nov-2011 at 13:15
Излегуваме од темата, но мене не ми е јасно дали во новите автобуси кабината на возачот е со друго греење па не може возачот да процени дали на патниците им е топло или ладно или што е работата? ЈСП вели дека ќе направат уште една обука за возачите, иако не разбирам што ќе учат на оваа тема.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1493 Posted: 28-Nov-2011 at 21:00

Дали кинеските автобуси во Скопје се безбедни!?

Понеделник, 28 Ноември 2011 20:24

Откако целиот свет е потресен од донацијата на автобуси од Кина За Македонија за кои граѓаните на најбројната земја на светот се сомневаат во нивниот квалитет, како прашање виси што е со автобусите кои владата ги нарача за цели 40 милиони евра?

Во несреќа во Кина пред неколку дена загинале 19 деца, додека училишен автобус од Кина направил сообраќајка, а превезувал ученици. Ова отвори голем број на прашања во Кина за квалитетот на автобусите.

Дека на граѓаните не им е сеедно покажува и фактот што голем број се јавија во нашата редакција.

Неодамна беше објавена и фотографија на која на еден од автобусите вредни четириесет милиони евра им биле помешани буквите на брендингот, па наместо мастер, пишуваше мсатер, што за познавачите покажува дека е многу несериозно. Некои велат дека тоа е исто како да нарачате возило Мерцедес, на кое ќе пишува Меркедес, и тоа би било нормално.




http://www.time.mk/read/b48198c0d7/21650d1067/index.html

Edited by Cloverstack - 29-Nov-2011 at 00:35
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1494 Posted: 06-Jan-2012 at 14:35
Ако добро ме служи меморијата, зимава треба да пристигне втората пратка на двокатни? 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1495 Posted: 07-Jan-2012 at 12:01
Originally posted by Djole88

Ако добро ме служи меморијата, зимава треба да пристигне втората пратка на двокатни? 



Пребарував малку и излегува дека новите 67 двокатни автобуси треба да пристигнат во октомври 2012 година, иако и мене не знам зошто ми се врти во глава крајот на јануари.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1496 Posted: 08-Jan-2012 at 16:56
Еден од двокатниве изгледа имал сообраќајка ... случајно налетав на сликава
Back to Top
oTeget View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote oTeget Quote  Post ReplyReply #1497 Posted: 08-Jan-2012 at 20:53
Еве две поголеми

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1498 Posted: 08-Jan-2012 at 23:42
Previous
 
Е ајде да видиме како ќе го сервисираат ова возило, му ја знаеме регистрацијата SK 745 VI, а гаражниот број најверојатно му е 1080, да видиме како ЈСП Скопје ќе се справи со овој нов предизвик, за прв пат имаат нов двокатен градски автобус со оштетена каросерија поради судар, да видиме колку ЈСП Скопје се подготвени за соочување со вакви предизвици.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1499 Posted: 09-Jan-2012 at 00:40

Најверојатно се работи за ова...

четврток, 29 декември 2011, 12:18

Хроника
Возач загина во судар со двокатен автобус на ЈСП
Скопјанецот Јаким А.(63) го загубил живото во сообраќајна незгода случила вечер на патот во близина на селото Белимбегово, кога со автомобилот киа пиканто што го управувал удрил во двокатне автобус на ЈСП

По несреќата тој бил пренесен во ургентниот центра каде и покрај насотјувањата на лекарите за кратко време им подлегнал на повредите.

Увид на местото извршиле екипи на полицијата и истражен судија, а натамошната истрага и вештачења ќе треба да ги утврдат причините и околностите во кои се случила несреќата.

Нова Македонија


ФОТО: Двокатен автобус направи сообраќајка
Петок, 30 Декември 2011 07:43

Еден од новите кинески двокатни автобуси направи сообраќајна несреќа.



Сообраќајката се случила вчера околу пладне во населбата Лисиче.

Засега не е позната причината за инцидентот и за тоа дали има повредени лица, но најверојатно автобусот се судрил со друго возило.

Од фотографиите кои што се појавија на социјалната мрежа Фејсбук може да се забележи дека предниот дел од автобус е оштетен.

Досега не се забележани сериозни оштетувања на новите автобуси, освен малите проблеми со дувалките од клима-уредот, предизвикани од несовесни патници.

Инаку откако се набавија новите автобуси бројот на патници расте од месец на месец и во ноември бил за осум проценти поголем отколку во октомври. До овој момент половина од возниот парк на ЈСП Скопје е променет.

Курир

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1500 Posted: 09-Jan-2012 at 14:28
„Денеска започна испораката на 68 нови двокатни автобуси, кои се натоварени во пристаништето во Шангај. Тие, на пристаништето во Пиреа треба да стасаат кон средината на февруари и да бидат доставени земјава во март што ќе биде неколку месеци порано отколку договореното“, соопшти Министерството за транспорт и врски.

http://www.plusinfo.mk/vest/29170/Dvokatnite-avtobusi-trgnaa-od-Shangaj-vo-Skopje-kje-stasaat-vo-mart-


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.284 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.