build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 13-Sep-2008 at 14:23
ако сакаат да го вратат духот на шеесетите, воопшто нека не купуваат нови автобуци, мислам дека сегашниве го доловуваат тој дух, они слободно нека си се возикаат низ скопјево со нив, ако ми набават автобуси постари од овие ја ќе си се возам со такси и нема да ги жалам парите Wallbash
и не знаев дека духот на скопје се менува на секои десет години Wallbash


Edited by zabegan - 13-Sep-2008 at 14:24
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 13-Sep-2008 at 14:56
Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите.
Неверјатно е како од една глупост влагаат у друга... Прво беа 4 двоспратни, па 50, па 102, па сега требале да изгледаат „старовремски“ Crazy
Капацитетот за глупости им е неисцрпен!

Туку се си мислам, зошто морало да се враќа духот на Скопје баш од крајот на педесетите и почетокот на шеесетите. Еве нека го вратат духот на уште постаро Скопје, па да јаваме коњи низ град како начин на превоз...


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 14:56
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 13-Sep-2008 at 15:00
Оа кај знаеш све бива! Можеби "во духот на старо Скопје", дотичната особа и ќе го запали градов, па така ќе се врати духот од пред неколку века, а нормално сето тоа ќе ја зацврсти нашата позиција на меѓународен план!

Crazy
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 14-Sep-2008 at 19:31
Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите.

Ова е толку глупо, што на прв поглед се фиксирав на глупата идеја, а заборавив да искоментирам за фактот дека владиниот мерак за старовремски изглед ќе треба и значително повеќе да го платиме... Наместо сериски модел, производство на нова каросерија (и тоа за прилично мала нарачка од тој аспект) сигурно значително ќе ја напумпа цената. Колку точно, останува да видиме и да се вџашиме...

Значи како што им стана обичај, самите запињаат да платат повеќе за да добијат полошо решение Wallbash
Али јебига, ниту они ќе се возат со тие автобуси, ниту ги даваат парите од сопствен џеб. Други се тие што ќе мораат да се возат во нив, а и парите се народни па очигледно не е проблем да се расфрлаат вака расипнички Bash

И се уште не се разјасни кој ќе ги оперира овие автобуси? Владата планира да отвори свое претпријатие за јавен превоз? Или се 100% сигурни дека ќе ги добијат локалните избори, а до тогаш автобусите ќе стојат паркирани, или пак набавката ќе се одолговлечи ради ова со каросериите Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 15-Sep-2008 at 11:00
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 16-Sep-2008 at 00:54

За да купи 102 двокатни автобуса на Владата и' се потребни 40 милиони евра!

Фирмата „Денис“ од САД еден двокатен автобус на пазарот го продава за 400 илјади евра

Снежана Калабакова

Откако Владата се реши да партиципира во осовременувањето на јавниот градски превоз, во јавноста се отворија бројни прашања. Најпрвин колку плус средства ќе издвои од првичните 4,4 милиони евра за да се купат нови 102 двокатни автобуса. Од Министерството за транспорт и врски велат дека ако треба ќе се издвојат уште пари од буџетите за оваа и идната година, но не излегуваат со точна бројка за колку народни пари станува збор. Затоа и се отворија шпекулации дека Владата има намера да купи стари автобуси од типот на лондонските двокатни автобуси и дека можеби веќе однапред е направена зделка со некоја фирма-производител.

Позната фирма „Денис“ од САД, еден двокатен автобус на пазарот го нуди по цена од 400 илјади евра, што значи дека со 4,4 милиони евра можат да се купат 11 вакви автобуси. Доколку се планира купување на нови 102 двокатни автобуса, како што стои во тендерот на Министерството за транспорт и врски, би требало да се издвојат десет пати повеќе средства, односно над 40 милиони евра. Ова го потврдија и домашните сообраќајни експерти кои, меѓу другото, велат дека двокатни автобуси се произведуваат во Шведска и во Америка. Еден нов „обичен“ американски автобус чини од 130 до 250 илјади евра. Станува збор за климатизирано возило со автоматски менувач, дизел-мотор и рампа за хендикепирани лица, значи, возило со сите перформанси што беа побарани на тендерот на Владата.

„Моите сознанија се дека најскапиот автобус на американската фирма ’Денис‘ чини 250 илјади евра, колку и еден наш со сите врвни перформанси. Цената расте со зголемувањето на перформансите на возилото, како на пример дали тоа има автоматски менувач или клима-уред. Се' зависи од желбите на оној што го нарачува. Можеби Владата прави добар потег, но се поставува прашањето дали треба да се развива домашната или странската индустрија, или можеби станува збор за однапред склучена зделка!? А, ’Санос‘ има подготвена проектна документација за производство на двокатни автобуси, доколку тоа се побара од нас “, вели Славе Распашковски, директор на скопски „Санос“.

Домашните сообраќајни експерти уверуваат дека моделите на единечните автобуси, кои ги користи ЈСП „Скопје“, сега чинат 150 илјади евра, додека зглобните , кои имаат двојно поголем капацитет, чинат 180 илјади евра. Реално, со 4,4 милиони евра, за кои се знае дека ги одобри Владата, може да се купат околу триесетина обични, или само 25 зглобни автобуси. Математиката вели дека се потребни многу повеќе пари за купување на 102 двокатни автобуса.


http://utrinski.com.mk/?ItemID=01A21F6692DBDC4B98C29CF027F16F99

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 16-Sep-2008 at 01:17


Ништо не е скапо кога станува збор за „духот“ на Скопје Crazy


А Распашковски по обичај неосновано се чука во гради... Да беше толку слично да се произведе двоспратен како класичен автобус, сигурно ќе имаше и поголем избор на производители.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 16-Sep-2008 at 01:18
Clover@ Jas mislam deka ne se raboti za duhot na skopje, ova go pravat namerno za da odzemat malku poveke vreme, i da mu obvinat nekoj vo vrska so ova, i na kraj od koga veke nema koj da se obvini ,da preminat pak na 1-katni autobusi
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 22-Sep-2008 at 11:47
Улиците ќе се подготвуваат за двокатните автобуси



Автор:  Радмила Заревска
Улиците во исчекување на новите двокатни автобуси ќе почнат да се реновираат во ноември, а надвозниците, подвозниците и семафорите ќе се подигаат за да можат да се приспособат за одвивање на новиот градски превоз. Александар Бошковиќ, в.д. директор на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, објасни дека ќе почнат подготовките за да се обезбедат услови за нормално одвивање на возниот ред на двокатните автобуси низ градот и поради тоа ќе се подигаат семафорите и надвозниците, а ќе се врши и обука на возачите. Од градската управа додаваат дека Владата треба да се справи со проблемите што ќе настанат со воведувањето на овие возила бидејќи тие имаат ограничен буџет и испланирани проекти што треба да ги реализираат.
 
ОКОЛУ 300.000 ЕВРА ЗА ПОПРАВКИ
 
Од ЈСП „Скопје“ велат дека се обидувале да ги истакнат недостатоците што би се појавиле ако низ градот се возат двокатните автобуси, но сепак возилата се очекуваат во февруари и тие ќе почнат со подготовките за приспособувањето на улиците и на сервисните центри за да може да се одвива градскиот превоз.
 
- Веќе е во тек тендерот за набавка на двокатните автобуси. Тоа значи дека првите возила ќе бидат во февруари низ градските улици, па затоа неколку месеци пред да стапат во сообраќај мораме да ги реконструираме сите семафори, надвозници, ќе извршиме сечење на дрворедите, а ќе направиме и соодветна сигнализација. Најголем проблем ќе бидат надвозниците што ќе мора да се подигаат, бидејќи возилата ќе бидат високи околу четири метри, а законот налага надвозниците да бидат половина метар над автобусите, поради нерамнините на улиците. Проблематични се надвозниците кај Градскиот трговски центар, подвозникот кон населбата Црниче, надвозникот „Влајко“, така што на тие линии ќе се користат нископодните возила, а таму каде што ќе има можност ќе извршиме реконструкција и ќе ги подигнеме половина метар погоре. Најлесно ќе биде околу семафорите, таму нема бетонски конструкции. Исто така ќе вршиме обука на возачите со експерти од Англија или од Шведска, а веројатно ќе биде потребно и вработување нови лица, затоа што за управување со еден двокатен автобус ќе бидат потребни тројца обучени возачи – објасни в.д. директорот Бошковиќ.
 
Тој додаде дека сите технички зафати ќе се одвиваат етапно, бидејќи проектот за набавка на автобусите треба да се реализира до 2010 година. Тоа значи дека нема веднаш сите возила да бидат пуштени во сообраќај и дека ќе имаат доволно време да се приспособат на нив. Сите потребни реконструкции ќе чинат над 300 илјади евра, финансии што треба да се обезбедат од градот и од јавното претпријатие.
 
ЕВРОПСКИТЕ ЗЕМЈИ ИМААТ ЛОШО ИСКУСТВО
 
Сообраќајните експерти се двоумат за тоа дека двокатните автобуси ќе ги задоволат потребите на граѓаните, а го нагласуваат и лошото искуство на оние држави што користеле такви возила за превоз на патници. Тие сметаат дека ќе мора да се задоволат сите стандарди и да се направат потребните реконструкции за да се пуштат во сообраќај даблдекерите, чија ширина е како кај стандардните автобуси, висината е околу четири метри, а можат да соберат околу 100 патници, за разлика од нископодните, кои имаат капацитет и до 110 лица.
 
- Требаше да земеме пример од државите кај кои се употребувале двокатните автобуси и кои имаат лошо искуство, особено за уништувањето на опремата во возилата на горниот кат каде што патниците можат само да седат. Во Лондон се донела европска директива во 2005 година за исфрлање од употреба на даблдекерите, а ние со нив ќе правиме нов концепт на градскиот превоз. Се надеваме дека улиците ќе се реконструираат и дека нема да се јавуваат проблеми во превозните услуги, бидејќи граѓаните треба да бидат задоволни – додаваат од секторот за сообраќај во градот.
 
Владата смета дека ако вакви автобуси се возеле во педесеттите години на минатиот век, нема причина и денес да не се употребуваат, затоа што Скопје како град пораснал во својата урбана инфраструктура. Оттаму додаваат дека неприспособеноста на улиците, семафорите и на надвозниците е техничко прашање што брзо се решава, а за сервисот на автобусите ќе биде задолжен оној што ја врши набавката на автобусите.
 
Кон крајот на минатиот месец се најавуваа преговори меѓу Владата, градот и ЈСП за тоа дали да се набават нископодни или двокатни автобуси, но тоа не се случи. Владата сама одлучи да се купат 102 наместо најавуваните 52 двокатни возила и 100 да му подари на јавното сообраќајно претпријатие, а два да ги употреби за туристичко разгледување на Охрид. Тие треба да бидат модерни, климатизирани, приспособени за лица со посебни потреби и да ги исполнуваат еколошките стандарди.
http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=189&ArticleID=7584

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 22-Sep-2008 at 12:24


- Требаше да земеме пример од државите кај кои се употребувале двокатните автобуси и кои имаат лошо искуство, особено за уништувањето на опремата во возилата на горниот кат каде што патниците можат само да седат. Во Лондон се донела европска директива во 2005 година за исфрлање од употреба на даблдекерите, а ние со нив ќе правиме нов концепт на градскиот превоз. Се надеваме дека улиците ќе се реконструираат и дека нема да се јавуваат проблеми во превозните услуги, бидејќи граѓаните треба да бидат задоволни – додаваат од секторот за сообраќај во градот.


Ohno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 22-Sep-2008 at 12:37
Со оглед на тоа што автобусите ќе се набавуваат во повеќе наврати, очекувам после првите неколку автобуси (кои нормално дека ќе се покажат како неуспешни) да се прекине со ваквата пракса и да си идеме на еднокатни нормални автобуси.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 22-Sep-2008 at 13:09
Неверојатно, се протурка дури и глупост од волкави размери... Suicide


Не можам а да не им ставам огромна замерка на експертите на ова поле, за отсуството на посериозно спротиставување на овој проект. Со ретки и млаки дипломатски изјави, послужија само како декор во целава работа. Не слушнав некој од нив цврсто и без влакна на јазик да се спротистави (ако има некој исклучок што сум го пропуштил, нека ми прости).
Епа токму затоа што сме општество каде брзоплетите идеи на разноразни политиканти ги имаат заменето сериозните анализи, а најголем дел од стручната јавност се однесува понизно и млитаво, затоа можат да проаѓаат вакви блесави работи!

Инаку проценките кои ни се сервираат од „архитектите“ на овој проект околу дополнителните трошоци и другите маани на двокатните автобуси, се очигледно тенденциозно нереални и површни. Напротив, извесно е дека овој каприц ќе го платиме многу скапо, на најразлични начини.


Edited by Cloverstack - 22-Sep-2008 at 13:11
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 22-Sep-2008 at 19:43
Се работи за инает што го тераат државните и локалните власти на сметка на граѓаните. Веќе цела година се обвинуваат едни со други, да се кадарни ќе измислат и трокатни автобуси, а граѓаните наместо да се возат во нови автобуси сеуште се возат во скапаници стари и по 30 години. Пред месец дена бев во Нови Сад и можам да кажам дека не само што тамошните градски автобуси се нови, туку имаат и телевизорите на кои патниците може да следат програми!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 27-Sep-2008 at 15:01
Извадок од објава...

Костовски: Скопјани треба да имаат бесплатен јавен превоз

...


Костовски ја критикуваше идејата на Владата да купи 102 „даблдекери“ и да му ги подари на ЈСП и потсети дека централната власт еднаш го спречи градот да го обнови возниот парк на претпријатието.

- Тоа е срамота и залудно потрошени пари. Сигурно возилата ќе чинат и по 400.000 евра. Со толку многу пари може да се направи многу повеќе. Неразбирливо е и тоа што воопшто не се слушаат укажувањата од ниту еден експерт дека таквиот вид превоз нема да биде соодветен. А ние од целосно неразбирлива логика загубивме шанса да купиме многу квалитетни автобуси што ги исполнуваа стандардите Еуро 4 и Еуро 5. Тие ќе не чинеа по околу 70.000 евра. Но Владата не спречи да се задолжиме без образложение. Наводно за да не сме го зголемеле вкупниот јавен долг. За жал, локалната самоуправа сè уште нема можности самата да се задолжува и мора да бара дозвола за тоа од централната власт - објасни Костовски.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=194&ArticleID=8023


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:55
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 13-Oct-2008 at 16:08
Reality check... Ohno

Тоа значи дека ќе се потрошат толку многу пари за во еден замав да се реши јавниот превоз во Скопје.

On the bright side, со волку голема бројка барем дефинитивно нема да гледаме половина од кршот кој вози по скопските улици (што ќе стане со приватнците незнам бидејќи реално тие се и во полоша состојба).

Наместо 100 Владата ќе купи 300 нови двокатни автобуси

Владата ќе набави 300 нови двокатни автобуси наместо првично предвидените 100 во тендерот за набавка на автобуси за градскиот сообраќај, соопшти вицепремиерот за европски прашања Ивица Боцевски.

Како што рече Боцевски, тендерот ќе биде спроведен од Министерството за транспорт и врски и потоа автобусите во форма на донација ќе му бидат предадени на ЈСП.

“Ова е значајно бидејќи инвестирањето во квалитетот на живеењето е инвестиција која што е клучна и критична за секоја земја. Владите во современото општество мора да влијаат да се подобри можноста на граѓаните за пристап во до јавниот транспорт кој влијае и врз бизнисот и културата“ истакна Боцевски.

Тој потенцира дека станува збор за автобуси кои ќе бидат според најмодерните стандарди и најсовремените еко стандарди како и дека ќе бидат климатизирани и ќе имаат рампи за лицата со посебни потреби.

“Двокатните автобуси ќе му го вратат шармот на Скопје кој што го паметиме од разгледниците на тоа време кои стојат во нашите семејни албуми“ додаде вицепремиерот Боцевски.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=42011&kategorija=2


Edited by pbanks - 13-Oct-2008 at 16:16
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 13-Oct-2008 at 16:23
“Двокатните автобуси ќе му го вратат шармот на Скопје кој што го паметиме од разгледниците на тоа време кои стојат во нашите семејни албуми“ додаде вицепремиерот Боцевски.
значи колку поетски се изразуваат бреее Crazy
за џабе имав толкави надежиза возниот парк на ЈСП, не знаев дека толкави идиоти има на планетава
сега уште повеќе ме плаши дека ќе бидат старите лондонски рутмастери, земајќи в предвид дека толку многу најавуваат враќање на времето Shifty
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 13-Oct-2008 at 16:46
300 se malku da vidime dali ke se iskaci brojkata, se osekam kako da sum vo aukcija  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 13-Oct-2008 at 16:50
Кога на вести слушнав, се понадевав дека дополнителните 200 автобуси се обични, кои само ќе ги придодадат кон 100-те веќе легендарни двокатни... Сега ми е јасно дека овие тотално одлепиле... Мислев дека си имаме работа со неодговорли популисти, ама изгледа дека си имаме работа со лудаци.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 13-Oct-2008 at 19:08

Originally posted by Cloverstack

Кога на вести слушнав, се понадевав дека дополнителните 200 автобуси се обични, кои само ќе ги придодадат кон 100-те веќе легендарни двокатни... Сега ми е јасно дека овие тотално одлепиле... Мислев дека си имаме работа со неодговорли популисти, ама изгледа дека си имаме работа со лудаци.

досега по мене беше оправдан чекорот 100 тката, додека сега веќе е популизам, мирисот на владината интервенција долго ќе се чувствува низ СК, најверојатно ова се должи на инаетот со градските власти на сите нивоа.

владата заради EHF EURO '08 се залета да го нашминка СК а и да ја исполни изборната програма па се отпочнаа разно разни интервенции на сите полиња  и донекаде се изгледаше подмачкано, но неочекуваше да добие опструкции од градот за својот шминкерски излет кој во секој случај е повеќе од добредојден но премногу исфорсиран, а откако “лавчето од илинденска бб“ ја презеде организацијата на EHF EURO 2008 од “бувот од илинденска бб“   стана јасно дека трифка скроз нема интерес за првенството па истиот толку се заангажира со отпочнување на нови проекти во скопската инфраструктура  (илинденска) и успорување на постојните (континентал и гоце), па така сега и многу фајде нема да се види доколку по раскопани и блокирани улици се движат двокатните автобуси,  одтука мислам дека произлезе овој популистички инат и одложување на набавката. за да бидат работите уште по смешни инаетот се префрли и на улица па преку нерегулираниот сообраќај денес заради зафатите во инфраструктурата го осетија и скопјани на свој грб...            

иако популизам, мислам дека нема да му штети на СК ваквиот упад што би рекол ти кловер, дури се надевам дека ќе упаднат уште на почетокот околу трамваите, па да донесат и двокатни трамови. но дефинитивно ќе му фалат на СК старите добри  унгарски икаруси со кои сите пораснавме, абе за современа младина мора современи автобуси LOL. што е до футуризмот  набрзо ќе има  интересна појава во јавниот сообраќај, но за тоа подоцна...                

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 14-Oct-2008 at 00:24

Владата ќе купи 302 нови двокатни автобуса

Грубите пресметки покажуваат дека за толку автобуси се потребни меѓу 60 и 75 милиони евра

Снежана Калабакова

Владата решила да купи 302 новопроизведени двокатни автобуси наменети за јавниот превоз. Иако на завчерашната маратонска владина седница министерот за транспорт, Миле Јанакиески, не потенцираше дали сите автобуси ќе бидат за ЈСП, или можеби дел од нив ќе го подноват возниот парк и во некои од другите градови во земјава, сепак, неофицијално дознаваме дека автобусите ќе бидат наменети за јавниот превоз на Скопје. Така, само за малку повеќе од два месеца, Владата втор пат ја менува одлуката за бројот на автобусите што сака да ги набави. Првичното решение да се купат 45 обични автобуси набрзо беше преиначено во набавка на 102 двокатни автобуса. Сега, еден месец по објавување на тендерот, одлучено е да се купат 302 нови двокатни автобуса.

ЈСП „Скопје“ моментално располага со возен парк од 360 автобуси, од кои 290 постојано се движат на градските улици. Набавката на нови 300 автобуси би требало да значи речиси комплетно обновување на возниот парк на ова претпријатие, кое опстојува шест децении со автобуси со просечна старост од над 15 години.

Според Министерството за транспорт, првите 102 автобуса ќе се набават во текот на 2009 година, а останатите 200 во наредните две години.

Оваа последна одлука отвори повеќе прашања во јавноста. Владата не кажа колку средства ќе издвои за набавка на три пати поголема број возила за градски превоз. Но, ако се земе предвид дека просечната цена на автобус кој ги има сите перформанси што ги исполнуваат владините барања изнесува од 200 до 250 илјади евра, тогаш е јасно дека Владата ќе треба да инвестира меѓу 60 и 75 милиони евра ако сака да купи 300 квалитетни еколошки двокатни автобуси. Покрај парите за набавка, дополнителни средства ќе треба да вложи и ЈСП „Скопје“ за обука на возачите и за преадаптација на автобазите, сервисите и сите други објекти во кои треба да влезат двокатните автобуси. Првичните „груби“ калкулации во претпријатието покажале дека за ова ќе им бидат потребни околу 500 илјади евра.

Првиот човек на ЈСП „Скопје“, Александр Бошковиќ, вели дека биле информирани оти ќе бидат набавени нови 300 двокатни автобуси, бидејќи претставник на претпријатието бил вклучен во тендерот.

„Владата, веројатно, веќе обезбедила средства штом соопштува дека ќе набави 302 автобуса. Само два од нив ќе бидат од отворен тип и ќе се користат во градскиот сообраќај во Охрид, а сите други ќе го покриваат градскиот и приградскиот сообраќај во Скопје. Но, затоа сега ќе мора да размислуваме и за издвојување средства за приспособување на сите придружни објекти на новите двокатните автобуси“, објасни Бошковиќ.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=7B53E13941125F47A59395332B97FCF5

Да биде перверзијата поголема: 302 !!!

Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 14-Oct-2008 at 00:45
Па ваљда тие два им се < ="text/">     оние панорамските автобуси едниот за Скопје, а другиот на Охрид што ќе му го дале, уствари што требаше да бидат и ЕДИНСТВЕНИТЕ двокатни автобуси!!!

WallbashWallbashNutsSuicide

Овие се веќе у слободно паѓање ништо не може да ги запре...

Опозицијата се понаша ко да живее у Шведска, а власта се замислува дека живее во Лондон, онанира на разгледници од старо Скопје и мисли дека 302 двокатни автобуси, еден вангелштајн, црква на плоштад и музеј+театар од другата страна на вардар се доволни за Скопје да стане град.

Шала на страна ама 70 и кусур милиони макар биле и груба пресеметка, наши евра се плаце превисока цена за тоа.
SuicideWallbash
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.436 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.