build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8384858687 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1681 Posted: 21-Jan-2013 at 19:33
Тоа што е интересно и што е едно поклопување со твојата ситуација е тоа што денес низ град видов неколку хармоники, односно од старудиите. Поентата е откако ги промовираа двокатните после НГ, мислам дека не се пуштени во сообраќај. неретко ги загледувам сериските броеви и немам до сега видено двокатен со сериски број на 1220-1250, сериски кои би требало да ги имаат најновите двокатни. Уште една работа што денес приметив е дека на линијата до жичарата имаше пуштено украински ЛАЗ.

Имате некои информации дали се пуштени последните двокатни и ако не, зошто не ?
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1682 Posted: 21-Jan-2013 at 23:18
^ Зглобните санос автобуси остануваат во употреба - повеќе пати се спомна тоа - бидејќи ЛАЗ не ги испорача 4-те зглобни автобуси веројатно уште долго на улиците ќе ги гледаме старите саноси.

Но кога веќе состојбата е таква треба да се избере едно од двете можни решенија
- набавка на нови зглобни (од Јутонг веројатно)
- комплетна обнова на старите зглобни саноси (ремонт на мотор, средување на каросерија и подвозје, ентериерно средување, инсталирање на систем за греење и ладење, електронски дисплеј)

Втората опција би дошла нешто како ЈСП да си направи "ретро" зглобни авотбуси - што и не е лоша идеја.

Edited by vlatko.mk - 21-Jan-2013 at 23:19
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1683 Posted: 23-Jan-2013 at 10:26
Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1684 Posted: 23-Jan-2013 at 10:59
Originally posted by Djole88

Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат


И јас сум убеден дека зглобните автобуси ќе останат во сообраќај. Веќе неколку пати говоревме дека сообраќајните шпицови на најфреквентните градски линии не можат да бидат најсоодветно опслужени од двокатните автобуси. Ќе треба да се зголеми турнусот на автобуси, а тоа е пари, поточно повеќе гориво.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #1685 Posted: 23-Jan-2013 at 12:20
Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Edited by The Man - 23-Jan-2013 at 12:21
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1686 Posted: 23-Jan-2013 at 13:46
Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
a kartite se poskapi.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1687 Posted: 23-Jan-2013 at 14:42
Originally posted by Denko

Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
a kartite se poskapi.

И неважат слободните иако си ги плаќаме.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1688 Posted: 23-Jan-2013 at 14:52
Originally posted by The Man

Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.
23ka.wordpress.com
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1689 Posted: 23-Jan-2013 at 16:05
Веројатно и нешуштањето на новопристигнатата пратка е поради заштеда на гориво - неколкупати медиуите објавуваа дека ЈСП не е во најдобра финансиска состојба, поради ова имаше и интервенција од град Скопје кој му додели гориво од резервите.
Проблемот е настанат поради огромниот долг кој ЈСП го има по основ на ДДВ кон државата - според мене тоа треба да се реши со ослободување од ДДВ на јавниот автобуски превоз во иднина и отпишување на стариот долг.
Тоа би бил единствениот начин кој би овозможил без поскапување ЈСП да ги користи сите нови автобуси, а доколку работи позитивно ќе биде и во состојба да ги одржува автобусите,а би можело да си набави и неколку нови зглобни автобуси.

Edited by vlatko.mk - 23-Jan-2013 at 16:08
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1690 Posted: 23-Jan-2013 at 21:43
Originally posted by N23


Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.


Точно, не објавуваат такви прашања на кои одговорот е очигледен. И јас им имам пишано за истата проблематика, зошто поскапа карта и стари автобуси навечер. Пред 4-5 дена им пишав и дали и кога ќе бидат пуштени сите двокатни и дали по нивното пуштање ќе има сеуште дупли саноси, нормално ни објавено, а камоли одговорено

Според мене единствен начин да се средат овие „ситни“ проблеми е целосна промена на менаџментот, правење студија за како да се заштеди во ова претпријатие и наоѓање економски модели за истото да работи во профит. Дали е тоа приватизација, дали концесија, што и да е, само конечно да видиме фајде од квалитетен градски превоз
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #1691 Posted: 24-Jan-2013 at 18:30
Originally posted by Djole88

Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат



Во право си друже зошто гледам многу стари крнтии возат низ градот исто како пред да дојде последната тура, а и немам заприметено некој поинаков сериски број кај двокатните кој би се разликувал од првите две тури......
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1692 Posted: 24-Jan-2013 at 23:36
Originally posted by N23

Originally posted by The Man

Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.
двокатните автобуси дефинитивно не се исплатливи за ноќните линии, а за ЛАЗ-овите не знам, не сум пресметувал, но повеќе од сигурно е дека не е исплатливо ни да пушташ скапан зглобен автобус на ноќна линија, на која повеќе од 20 луѓе во еден правец, не се качуваат
за мене, идеални за ноќните линии би биле минибусите што ги опслужуваат приградските линии, кои и онака ги нема во ноќни термини... тогаш, со истата цена, можеби дури и би имало простор, да се зачестат линиите, наместо да бидат со најмалку саат време размак
...и дефинитивно ноќните шофери, или се пребрзи, или каснат, и најчесто возат ко манијаци, поради чистите улици

сето ова е кажано од редовен корисник на ноќна 5-ка во текот на целата недела Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #1693 Posted: 25-Jan-2013 at 09:38
Previous
Не знам како е ситуацијата во 5ка, но ноќните линии на 41 и те како се користат. Се разбира, има многу повеќе корисници во петок и сабота навечер, но и во останатите денови искористеноста не е лоша. Претпоставувам дека 5ка помалку се користи бидејќи не е толку далеку центарот на градот до дестинацијата на повеќето потенцијални корисници, па бараат друг начин за превоз. Навистина нема причина зошто да не вози барем минибус на ноќните линии во понеделник, вторник, среда, четврток и недела.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1694 Posted: 25-Jan-2013 at 20:15
Originally posted by The Man

Previous
Не знам како е ситуацијата во 5ка, но ноќните линии на 41 и те како се користат. Се разбира, има многу повеќе корисници во петок и сабота навечер, но и во останатите денови искористеноста не е лоша. Претпоставувам дека 5ка помалку се користи бидејќи не е толку далеку центарот на градот до дестинацијата на повеќето потенцијални корисници, па бараат друг начин за превоз. Навистина нема причина зошто да не вози барем минибус на ноќните линии во понеделник, вторник, среда, четврток и недела.
не заборавај дека линииве не поминуваат само низ центар, 5-ка и 41 поминуваат долж цел Јужен и Партизанска, и дека треба да се извози и таа делница, и д се потроши бензин за нејзе, и тоа сметај дека било која линија, е практично празна додека не стигне во централниот регион, од кај што ги собира патниците всушност
инаку, можам со сигурност да гарантирам дека 41, 57, 22 и 7 се исто празни како петката, затоа што кога чекам на Рекорд, поминуваат пред нејзе... ноќните линии се единствено полни најмногу до 1 часот, и тоа стриктно на викенди, остатокот од времето, се празни
дури и тогаш кога се полни, не е потребно повеќе од единечен автобус
инаку не викам дека треба да се укинат линиите, баш напротив, потребни се, ама треба да се размисли малку, како најдобро и најповолно да се искористат за да бидат задоволни и ЈСП и патниците
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1695 Posted: 25-Jan-2013 at 23:50
Се согласувам со тебе дека најдобро би било да се пуштат тие минибусите во текот на ноќта , 5ката сум ја користел многу пати преку ноќ и навистина нема смисла да пуштаат од тие зглобни автобуси ,прво автобусите се во катастрофална состојба а второ не се исполнуваат ни половина од седиштата (зборувам за после еден часот) дури некогаш се само по 3-4ца внатре што според мене воопшто не е исплатливо.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1696 Posted: 27-Jan-2013 at 18:52
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1697 Posted: 27-Jan-2013 at 23:33
Еден мој закучок околу дискусиите за тоа какви автобуси на ноќни линии, колкава бројност и.т.н.

На ЈСП му треба квалитетен центар кој ќе врши анализа на искористеноста на линиите и повеќе други параметри - врз основа на статистики, контакт со граѓаните и економски параметри - потребно е да се креираат возните редови и изборот на автобси за одредени линии
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1698 Posted: 28-Jan-2013 at 00:14
Originally posted by vlatko.mk

Еден мој закучок околу дискусиите за тоа какви автобуси на ноќни линии, колкава бројност и.т.н.

На ЈСП му треба квалитетен центар кој ќе врши анализа на искористеноста на линиите и повеќе други параметри - врз основа на статистики, контакт со граѓаните и економски параметри - потребно е да се креираат возните редови и изборот на автобси за одредени линии
потпис на ова Applause
всушност, најголемиот проблем со купувањето на нови автобуси беше што не беа купени според потребите на линиите, и дури и тие што беа купени, не се распоредија како што треба
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1699 Posted: 01-Feb-2013 at 13:38
City Msater, а сега и Gity Master.
 
Кинеско си е кинеско.
 
Само не ми е јасно како досега не сме го забележале ова, овој автобус е од првата пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг кои пристигнаа во 2011 година, се забележува дека регистарските таблички не се од новите.
 

 



Edited by Dexter26 - 01-Feb-2013 at 13:39
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1700 Posted: 10-Feb-2013 at 13:10
Денеска се возев со еден од автобусите од новата пратка и има неколку забележителни промени но сите се позитивни. Дисплеите се со жолто-портокалова боја а на горниот спрат напред каде што беа светло сивите штитници сега се темно сиви и со подруг облик но поквалитетни и подобро наместени ,штета што немав камера да сликам.
Возеше на број 15 и бројот на автобусот беше 1250.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8384858687 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.268 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.