build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 868788
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1741 Posted: 19-Dec-2014 at 20:05
Еден doubledecker од Лондон,предниот дел ужас.Од страна кога го гледаш ми е посимпатичен од нашиве.Овој ако не се лажам им е најнов и пуштен пред година дена во сообраќај.



Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:12
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1742 Posted: 19-Dec-2014 at 21:02
Originally posted by martind

Баш прееска зборев со еден возач во ЈСП и меѓу другото ми кажа дека двокатните автобуси имале многу дефекти, 10тина веќе биле гаражирани подолго време, а и постоечките имаат одредени механички проблеми..


Јас пред некој ден видов една 3ка двокатна кај Капитол... беше расипана, смрдеше ко на нешто прегорено... многу лошо мирисаше... и тоа во радиус од некои 10 метри сигурно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3514
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1743 Posted: 06-Jan-2015 at 13:12

како ги возат ова двокатниве добро е ако издржат и една година вака, и настрана зицерите сепак како и кај секоја кинеска направија што под тезга односно на тендер се пазари - како концепт двокатниве автобуси ме изненадија целосно, прво што воочив е колку лесно маневрираат сред шпицови и кај тесни грла, а воедно како лесно а брзо фаќаат кривини па и се поткачуваат на тротоари - случај со 9ка кај зоил пред Јасен

ко минус уште еднаш би ги посочил ситните прозори но кои се фора зошто се отвораат, идеално и за високи стрит-левел кадри, добро за горен ракурс и на спомениите што се попатно... друга негативна работа што ја воочив деновиве е никаквото одржување на каросеријата после првиот снег односно кал, ко да не чуле во јсп за компресор



Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3514
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1744 Posted: 22-Jan-2015 at 22:41

дали и како се осигурани патниците во автобусиве, односно дали во цената од пола евро и вакво нешто влегува!?

друго што ме интересира е дали приватноста сардисана од камерите може и судски да се искористи во случај на несреќи и сл. или и овие мора да бидат судски баждарени за да имаат правна вредност!?

    
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1745 Posted: 23-Jan-2015 at 01:41
23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7370
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1746 Posted: 23-Jan-2015 at 01:57
Previous
LOL "I forgot how to bus"
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1747 Posted: 07-Jul-2015 at 01:53
У Охрид изгледа само за декор и реклама служат.



23ka.wordpress.com
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3514
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1748 Posted: 13-Jul-2015 at 12:12


ова двокатниве излегоа далеку подобра инвестиција него тоа украинските нископодни, бар ова неколку шофери ми го посочија, дека украинските имале екстра проблеми со електрониката, та макар што делуваат поергономично и естетски се во тек со европските трендови, сепак тендерскиот пристап за најефтина понуда ко најдобра ето ни ја искилавил градската ергела

може ли некој да наброи некој озбилен проблем кај кинескиве машини, иако кому иде е муабетов, можеби бидејки прва ваква серија па кинезите и да се надминаа себе си како би оставиле добар впечаток кај евентуално заинтересирани клиенти во европа

навистина треба чоек да има среќа денеска - да со македонска инфраструктура и буџет ем тендерски табиет - да го стрефи долгорочно добра вожња!



Edited by Max - 13-Jul-2015 at 12:16
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1749 Posted: 15-Jul-2015 at 15:50
Дали ќе дочекаме за неколку години вакви и во Скопје

Електрични double-decker автобуси во Лондон



Градоначалникот на Лондон Boris Johnson најави дека од октомври низ улиците на Лондон ќе се појават првите електрични double-decker автобуси. Тој истакна дека ова ќе бидат првите електрични double-decker автобуси во светот. Според неговите зборови, производител е кинеската компанија BYD која соработува со јавниот сервис „Transport for London“. Кинеската компанија развила доволно моќни батерии така што во иднина сите постоечки класични автобуси од овој тип ќе добијат електрични батерии.



Инаку, во Лондон уште во 2012-та се воведени хибридни double-decker автобуси, а во 2013-та електрични еднокатни автобуси. Лондончаните и понатаму верни на традицијата, но и на енергетската ефикасност и новите технологии. Извонреден спој.

http://www.porta3.mk/elektrichni-double-decker-avtobusi-vo-london/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13137
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1750 Posted: 25-Nov-2015 at 10:38
Автобус на ЈСП се заби во приватен автобус, повредени десетина лица



http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/324333-soobrakajka-avtobus-na-jsp-se-zabi-vo-privaten-avtobus-povredeni-desetina-lica-foto
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7370
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1751 Posted: 26-Nov-2015 at 04:26

со колку голема брзина требало да се движи автобусот на ЈСП за да предизвика волкава штета?
баш ме интересира која била причината за сообраќајкава... инаку имам приметено дека често премногу брзо се возат двокатните автобуси
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1752 Posted: 26-Nov-2015 at 12:51
Nemora da znaci deka brzinata e golema. Novite vozila ednostavno taka se gradat pri sudar da ima pogolema deformacija na karoserijata za da ja prifati energijata od udarot. No kako i da e. Toa preteknuvanje i trkanje na avtobusi na nisto ne lici.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1753 Posted: 26-Nov-2015 at 14:49
Сигурно не станува за тркање бидејќи сударот е на коловозот во насока кон Аеродром, кога 3-ката, а и општо сите автобуси што возат натаму се празнат а не полнат.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7370
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1754 Posted: 27-Nov-2015 at 04:57
Originally posted by kultuzin

Nemora da znaci deka brzinata e golema. Novite vozila ednostavno taka se gradat pri sudar da ima pogolema deformacija na karoserijata za da ja prifati energijata od udarot. No kako i da e. Toa preteknuvanje i trkanje na avtobusi na nisto ne lici.
од деформација до деформација има разлика... овде очигледно се гледа брзината, за ваква деформација е потребна прилично голема доза на инерција... ок, тежината на автобусот надокнадува, ама сепак...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1755 Posted: 26-Dec-2015 at 18:02
Кога Мишко импровизира со користење на делови од постари автобуси како резервни делови за сегашните автобуси, ни Дизниленд не му е рамен.
 



Edited by Dexter26 - 26-Dec-2015 at 18:03
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #1756 Posted: 28-Dec-2015 at 09:56
Не знам дали знаеш, ама ЈСП има нов директор - Игор Јанушев. Еве веќе година ќе прави на позицијата. Батали го Мишко.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13137
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1757 Posted: 28-Nov-2017 at 12:17
ВАДАТ ДЕЛОВИ ОД ПАНОРАМСКИТЕ АВТОБУСИ ЗА ДА ГИ ПОПРАВАТ ДВОКАТНИТЕ ВО СКОПЈЕ



Од едни автобуси се вадат делови за да се стават на други на двокатните кинески автобуси и нископодните украински, кои ги набави Владата на експремиерот Никола Груевски пред 6 години.

Секој ден се расипуваат по неколку автобуси, а ЈСП„Скопје“ нема на лагер резервни делови. Додека се распише тендер да се набавaт нови, потребно е најмалку еден месец, па за да има доволно автобуси на улиците се вадат делови од други.

Во ваква состојба го наследи ЈСП„Скопје“ новиот директор Кристијан Чушков, кого во петокот градоначалникот Петре Шилегов го назначи на оваа функција на местото на Игор Јанушев.

Панорамските двокатни атвобуси не се пуштаат во сообраќај. Тие се размонтирани и се користат да се поправат други автобуси. Од нив се извадени речиси сите делови и тргнати се настрана во гаражата на ЈСП„Скопје“ во Автокоманда. Извадени се мотори, менувачи, прозорци, шофершајбни, делови од командната табла, кочници, па дури и електрика и столчиња. За повторно да се вратат во функција панорамските автобуси, потребно е да се набават сите извадени и заменети делови.

„За волку скапи возила, квалитетот им е многу слаб. Секој ден ни се расипуваат по неколку автобуси, се одлепуваат стакла на украинските, а нашите мајстори мака мачат да најдат што е проблемот. Кај нас во базата во Автокоманда имаме 7 панорамски автобуси од кои 5 целосно не е се во функција, извадивме сè да оспособиме двокатни автобуси. Мораме да ги пуштаме старите автобуси оти немаме доволно исправни кинески и украински“, велат вработените во базата во Автокоманда.

Од вкупно 200 автобуси, 148 секое утро излегуваат на улиците. Во базата остануваат 52 автобуси како замена ако некој се расипе во текот на денот, од кои 40 се веќе расипани и се чекаат да се поправат.

„Не можеме да имаме резервни делови на легер оти се скапи. Луѓето се чудат зошто ги пуштаме во сообраќај старите автобуси, но мораме оти двокатните се расипани. Старите помалку се расипуваат од новите. Поправката оди тешко бидејќи немаме софтвер за да го откриеме дефектот“, раскажуваат вработените во сервисот на ЈСП„Скопје“.

Во 2011 година беа купени 202 кинески двокатни и 80 украинските нископодни автобуси кои чинеа 57 милиони евра. Беа набавени во времето на премирот Никола Груевски преку Министерството за транспорт и врски кога министер беше Миле Јанакиевски. Груевски тогаш ги рекламираше како подарок за граѓаните на Скопје од Владата. Првите двокатни автобуси од кинеската Компанија „Јутонг“ стигнаа во Скопје во 2011 година, втората тура во 2012 година а набавката беше комплетирана во 2013 година.

https://sdk.mk/index.php/magazin/vadat-delovi-od-panoramskite-avtobusi-za-da-gi-popravat-dvokatnite-vo-skopje/
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2204
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1758 Posted: 09-Dec-2018 at 20:25
СЈО ПОД ИМЕ „ДИЗАЈН“ ВРШИ ИСТРАГА ЗА НАБАВКАТА НА ДВОКАТНИТЕ АВТОБУСИ НА ЈСП

10/10/2018

Јавното обвинителство за гонење на кривични дела поврзани и кои произлегуваат од содржината на незаконското следење на комуникациите ја известува јавноста дека се отворени шест нови истраги. Во овие истраги станува збор за основано сомнение за предизвикана финансиска штета на Буџетот на РМ во износ од речиси 80 милиони евра

ДИЗАЈН

Со наредба за спроведување на истражна постапка во случајот „ Дизајн “ опфатени се четири службени лица поради постоење на основано сомнение за сторено кривично дело Злоупотреба на службената положба и овластување од чл. 353 ст.5 в.в. со ст.1 в.в. со чл.22 од КЗ на РМ.

Имено, постои основано сомнение дека во периодот од 2009 и 2010 година, осомничениот Миле Јанакиески како министер за транспорт и врски, осомничената Снежана Филиповска Павлеска како претседател на Комисијата за спроведување на јавни набавки, а осомничените Игор Јанушев и Јулијана Јанкуловска Атанасова, како членови на комисијата за спроведување на јавни набавки, на двокатни автобуси за град Скопје, формирана од министерството, ги искористиле своите службени положби и овластувња и за економскиот оператор Јутонг од Кина прибавиле корист, односно незаконско повластување – фаворизирање во постапката и склучување на договор за набавка на 202 двокатни автобуси, нанесувајќи му штета на буџетот на Р.М. во износ од 5.000.000 евра.

Од доказите произлегува дека првоосомничениот Миле Јанакиевски како Министер, по претходно поништени две постапки за јавна набавка на спорните автобуси, на кои конкурирал економскиот оператор Јутонг од Кина, без да ги исполнува условите на тендерот, со цел да го фаворизира економскиот оператор Јутонг, повторно донел решение за набавка на 202 автобуси во кое, спротивно на чл.161 од Закон за јавните набавки, во критериумот економски најповолна понуда, покрај елементот цена и техничко функционални карактеристики го додал и елементот дизајн, елемент кој инаку не е предвиден во Законот, и за истиот во огласот навел дека носи 20 бода.

На огласот се јавиле два економски оператори, Јутонг од Кина и Кинг Лонг од Бугарија, по што осомничените (претседателот и членовите на комисијата), при разгледување на понудите, го фаворизирале економскиот оператор Јутонг, иако истиот не доставил сертификат за квалитет ИСО 9001:2000, туку доставил сертификат ИСО/ТС 16949:2002, а банкарската гаранција пак која ја доставил била издадена од Охридска банка АД Скопје, која не поседувала „Б“ кредитен рејтинг (што било услов во тендерската документација).

Како комисија за спроведување на јавната набавка наместо да ја отфрлат ваквата понуда, тие продолжиле со евалуација на двете доставени понуди.

Понудата на економскиот оператор Кинг Лонг била второрангирана, поради тоа што истата не ги освоила потребните бодови за критериумот за елементот дизајн, иако истата била поефтина за 5.000.000 евра од понудата на Јутонг.

Министерот Јанакиевски, бил должен да ја поништи постапката за јавна набавка поради битни пропусти во истата, меѓутоа тој тоа не го сторил тоа, со што постапил спротивно на чл.169 од Законот за јавни набавки и на ден 14.04.2010 година склучил договор за купопродажба на автобуси со кинески Јутонг.

https://makpress.mk/Home/PostDetails?PostId=252962
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13137
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1759 Posted: 22-Aug-2019 at 10:31
Се запали автобус на ЈСП во Ѓорче Петров-нема повредени патници



Двокатен автобус на ЈСП Скопје што сообраќал на линијата со број 5 утрово се запали на улицата Ѓорче Петров, во близина на општинската зграда. Меѓу патниците во автобусот нема повредени.

Како што соопштија од Град Скопје, шест пожарникари од Противпожарната бригада на Град Скопје веднаш пристигнаа кај запалениот автобус, со две возила, а нивната брза интервенција овозможи огнот да биде изгаснат и да не се предизвикува дополнителна штета.

Според сведоштвото на возачот, еден од патниците што се возел на горниот кат, алармирал дека се појавил чад. Возачот веднаш го застанал автобусот, ги симнал патниците и се обидел сам да го изгасне пожарот со противпожарен апарат, но не успеал, па ги повикал пожарникарите кои веднаш дошле на местото на настанот и проширениот пожар го ставиле под контрола и го изгаснале. Екипите на Министерството за внатрешни работи вршат увид на местото на настанот и ќе утврдуваат причините за пожарот.

https://novatv.mk/se-zapali-avtobus-na-jsp-vo-gorche-petrov-nema-povredeni-patnitsi/?fbclid=IwAR3_ja2SKfAzEXHJDrL2qOHmO1gvfsPOPUVsFXfHtGWle1qMXwyrQ1bsRCQ
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1760 Posted: 20-Oct-2019 at 18:10
На некоја од темите за превоз еднаш беше поставено прашање што се случува со автобусот дониран во Охрид и каде се наоѓа. Не знам точно која беше темата, па ќе го постирам овде.



Се наоѓа во дворот од отворениот градски базен, се чини се користи само за приватни тури по нарачка.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 868788

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.