build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 14-Oct-2008 at 00:53
Originally posted by mitatos

300 se malku da vidime dali ke se iskaci brojkata, se osekam kako da sum vo aukcija  
 
 
RollinRollinRollin
 
Истото си го помислив, набавкава некако престана да биде трагична и веќе е дефинитивно комична, нема што веќе човек да се чуди, да објаснува зошто-како ова-она, само уживај во шоуто и гагај која ќе биде следната бројка LOL 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 14-Oct-2008 at 00:55
Да не заборавиме дека сакаат „кустомизирани“ старовремски каросерии, кои сигурно ќе придодадат забележливо на цената.

А и математикава со 300 не ми е јасна. Кога тие ќе се придодадат на накоја бројка автобуси во ЈСП кои се релативно нови и би било логично да останат во догледна иднина, плус приватниците, плус трамвајот, испаѓа дека е тотално предимензионирана инвестиција. Ама тоа покажува колку сме студиозни и координирани.
А парите се големи, сигурно би можеле да се употребат и попаметно. Намали ја бројката за ~120 автобуси и ете го тунелот под плоштад или „Круштевска“

Уште кога на кожа ќе ги осетиме сите неповолности на двокатниве, тогаш дефинитивно ќе се чудиме што ќе правиме со 300 примероци... Нормално, ако владата во наредниот период не реши да нарача 1000  Crazy Crazy Crazy


Edited by Cloverstack - 14-Oct-2008 at 00:57
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 14-Oct-2008 at 02:05
http://thirdrail.smorgasblog.com/userimages/tram2.jpg

taman i vakvi da nabavime....za da mu go vratime stariot smek na gradot skopje koga imal tramvai na 2 sprata koi gi znaeme od nasite semejni albumiCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazySuicide


Edited by kire85 - 14-Oct-2008 at 02:06
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 14-Oct-2008 at 02:08

Abe skladile nekoj dogovor so EU sto mislite vie?? Vaka beshe i vo Bugarija pred da vleze vo EU im gi sredija patistata sve im napravija pa posle gi primija. EU ke ke gi plati ovie raboti ke im dadat krediti i sve samo da znaat kako da rakovodat so parite a i strogite pravila na EU znachi deka nema tek taka da im dadat pari i posle da nema nisto. Dali znae nekoj od kade ke bidat kupeni ovie Avtobusi?? Edino vo London sto imaat vakvi avtobusi izglea od Velika Britanija.

Treba isto taka da kupat avtobusi za megunarodna upotreba za po dolgi destinacii kako Istanbul,Ljubljana pa i po daleku.

Pred nekoja godina procitav deka Israelci sakaa da napravat fabrika za avtobusi vo Makedonija ali posle toa nisto ne slusnav dali nekoj ima poveke informacii za ova?
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-Oct-2008 at 02:13
Originally posted by Plugger


Abe skladile nekoj dogovor so EU sto mislite vie?? Vaka beshe i vo Bugarija pred da vleze vo EU im gi sredija patistata sve im napravija pa posle gi primija. EU ke ke gi plati ovie raboti ke im dadat krediti i sve samo da znaat kako da rakovodat so parite a i strogite pravila na EU znachi deka nema tek taka da im dadat pari i posle da nema nisto. Dali znae nekoj od kade ke bidat kupeni ovie Avtobusi?? Edino vo London sto imaat vakvi avtobusi izglea od Velika Britanija.

Treba isto taka da kupat avtobusi za megunarodna upotreba za po dolgi destinacii kako Istanbul,Ljubljana pa i po daleku.

Pred nekoja godina procitav deka Israelci sakaa da napravat fabrika za avtobusi vo Makedonija ali posle toa nisto ne slusnav dali nekoj ima poveke informacii za ova?


London e najpoznat kako grad na doubledeckeri ama proizvoditeli ima jas kolku sto znam i od USA, svedska, germanija.....gi ima dosta mislam
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 14-Oct-2008 at 18:15
Политика - 14.10.2008
КОСТОВСКИ - ВЛАДАТА ГРУБО СЕ МЕША ВО РАБОТАТА ГРАДОТ СКОПЈЕ

Мирко Трајановски

 

 

Одлуката на Владата за набавка на 300 нови двокатни автобуси за потребите на ЈСП Скопје е грубо мешање во работата на локалната власт. Јас како прв човек на Градот требаше да бидам барем известен за тоа, но најверојатно Владата сака да приредува изненадувања, вели градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски.

Тој останува на ставот дека двокатните автобуси не одговараат на потребите на јавниот превоз во Скопје и ја повика Владата да ја преиспита својата одлука.

- Мојот мандат изминува, дали на овој начин веќе влегуваме во кампања? Го поздравувам гестот на Владата, но со изборот на автобусите апсолутно не сум задоволен, ни ијави Костовски.

 

Уште при најавата на Владата за купување сто двокатни автобуси во јавноста имаше многу реакции дека патната инфраструктура во Скопје и околината ќе оневозможи нивно нормално движење. Според Костовски, набавката на овие 300 автобуси ќе чини од 60 до 80 милиони евра, но што е уште позначајно тие воопшто нема да бидат функционални и дополнително ќе го оптоварат сообраќајниот метеж во Скопје.

- Не е само набавката на тие автобуси, потребно е нивно одржување, сервисирање. Тоа се елементи за кои ние во моментов немаме ниту служби, ниту сервиси за да можеме да одговориме на тоа. Не сум експерт, но како лаик чувствувам дека има многу загадочни работи врзани околу набавката на овие двокатни автобуси, рече Костовски.

 

Градоначалникот препорачува да му се даде можност на домашниот производител САНОС да ги произведе автобусите за потребите на Скопје, со цел како што вели, заштита на домашното производство. Според Костовски, Санос е подготвен за прифатлива цена да понуди висококвалитетни автобуси кои ќе работат на гас и ќе бидат еколошки.


http://www.telma.com.mk/vest.aspx?vest=2636




Edited by lslcrew - 14-Oct-2008 at 18:16
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 14-Oct-2008 at 19:00
напред трифка Cheers
како иде работава почнав и да навивам за него
ако им се даде шанса и ако санос прифати да ги направи автобусите, тоа е супер
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 14-Oct-2008 at 21:12
Originally posted by zabegan

... и ако санос прифати да ги направи автобусите, тоа е супер

Иако сум поборник за домашно производство а со тоа и вработувања, сепак САНОС не е веќе оној гигант што некогаш беше, така да изработка на таква количина со овој потенциал што е сега, и со неколкуте луге кој останаа, незнам дали и ќе дочекаме да го видиме сообраќајот во Ск.
Можда добро би било да се даде некоја мала пробна количина, па да се оцени, но ... така некој треба да го превземе ризикот, а трифка кога можеше тоа не го направи.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 14-Oct-2008 at 21:32
оф, заборавив на ситуацијата во која се наоѓа санос Big%20smile
а трифка си прави кампања сега, како инаку одеднаш се смени и стана толку заинтересиран за градов и народот во него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 15-Oct-2008 at 11:20
ЕУ ги отфрла, Владата ги купува двокатните автобуси



Автор:  Бојана Стојчевска

Со директива од 2005 година Европската Унија побарала од градовите што користат двокатни автобуси да го намалат нивниот број поради негативните искуства пред сè во безбедноста на сообраќајот. Со одлука на Владата, пак, Министерството за транспорт и врски го измени тендерот за набавка на двокатни автобуси за Скопје, па наместо претходно предвидените 102, ќе се купат 302 возила. Од Јавното сообраќајно претпријатие, на кое ќе му се подарат автобусите, велат дека оваа набавка нема сама по себе да донесе поквалитетен јавен превоз ако не се исполнат и други предуслови. Експертите за сообраќај во градот, пак, истакнуваат дека замената на возилата може да предизвика многу проблеми.

ПОГОЛЕМ ТРОШОК ЗА ИСТ КАПАЦИТЕТ

Според градскиот сектор за сообраќај, одлуката на Владата е позитивна, но одржувањето на автобусите може да предизвика негативни последици. Оттаму велат дека еден од проблемите е што возачот ќе нема прегледност што се случува на двата ката ако не се постават камери во горниот дел.

- Капацитетот и на двата типа автобуси е ист, тие собираат од 90 до 100 патници. Но двокатните се покабести и имаат поголеми трошоци за одржување и за гориво. Потребно е целосно да се смени јавниот превоз и да се воведат нови технологии за да се одржуваат возилата - велат оттаму.

СЕ ОДЛОЖУВААТ И ТЕНДЕРСКИТЕ РОКОВИ

Бидејќи бројот на бараните автобуси се зголеми за трипати, Министерството за транспорт и врски го одложи и рокот за доставување понуди во веќе распишаниот тендер. Наместо на 3 ноември, како што беше предвидено досега, тој ќе заврши на 1 декември.

- Првите 102 автобуси би требало да ги добиеме во почетокот на идната година. Од нив 100 се од затворен тип и ќе служат за јавен превоз, а два од отворен и ќе бидат наменети за панорамско разгледување на Скопје и на Охрид. Останатите 200 возила треба да се достават во рок од три години. Откако ќе ги купи, Владата ќе му ги предаде на ЈСП како донација, а претпријатието ќе треба да ги одржува - вели Драган Симоновски, портпарол на Министерството.

ДОПОЛНИТЕЛНИ МЕРКИ

Александар Бошковиќ, в.д. директорот на ЈСП „Скопје“, вели дека претпријатието не било консултирано за измените во набавката и дека треба да се исполнат повеќе услови за Скопје да добие квалитетен јавен превоз.

- Со оваа набавка целосно ќе се заменат старите автобуси. Сега користиме од 260 до 290 возила дневно, што значи дека кога ќе ги добиеме новите, нема да мораме да ги користиме постојните. Но за квалитетен јавен превоз пресудно е жолтите сообраќајни ленти наменети за автобусите да бидат слободни, да се регулира зонското паркирање, да се воведат „интелигентни билети“ и слично. Мора да се подобри и однесувањето на граѓаните. Сè би било поинаку кога не би ни требале редари да ја одржуваат дисциплината во автобусите. Не можеме да го решиме овој проблем и затоа сè оставаме на свеста на граѓаните - додава Бошковиќ.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=208&ArticleID=9273

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 15-Oct-2008 at 17:18
со вакви автобуси во европска унија ли бе?! Stern%20Smile

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 16-Oct-2008 at 22:16
Во Дневник има многу интересен текст. Ова е само дел од него

   Градот од наредниот месец ќе презентира единечни хибрид-автобуси од Полска и автобуси од марката „мерцедес“ и „санос“ за да докаже дека тие во секој поглед се подобри од двокатните што Владата реши да ги купи. Скопскиот градоначалник се изјасни дека ќе го протежира тој на домашниот производител, на „Санос“ за да му обезбеди работа.... 



А одговорот на Ивица Боцевски... Crazy Ќе видите
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 16-Oct-2008 at 23:09
Originally posted by Dnevnik

Градот е за нископодни автобуси, Владата контрира со двокатни

Од наредниот месец Градот ќе презентира единечни хибрид-автобуси од Полска и автобуси од марката „мерцедес“ и „санос“ за да докаже дека тие во секој поглед се подобри од двокатните што Владата реши да ги купи. Скопскиот градоначалник се изјасни дека ќе го протежира тој на домашниот производител, на „Санос“, за да му се обезбеди работа. Образложението на Градот и на в.д. директорот на ЈСП, Александар Бошковиќ, е дека двокатните автобуси се несоодветни за Скопје. Тие не одговараат поради сервисирањето, гаражите, улиците, сообраќајната сигнализација, па ни дрворедите.

Самите автобуси, според нив, се небезбедни бидејќи ако има дивеење на горните катови, можат лесно да се превртат. Приспособувањето на двокатни автобуси би чинело 500.000 евра. Исто така, не можат да користат природен гас. ЈСП почна со промените во автобусите за користење природен гас, а не нафта. Засега се пренаменети 30 автобуси, а планирани се уште 70 за 2-3 месеца. Бошковиќ истакна дека двокатните повеќе се користат како туристичка атракција и полека се исфрлаат од употреба.

Вицепремиерот Ивица Боцевски возврати дека скопјани заслужуваат современ, квалитетен и брз превоз, кој ќе им биде обезбеден со донација од Владата. Тој рече дека 300-те двокатни автобуси што ќе ги купи Владата се најмодерни и современи, според сите еколошки стандарди и одговараат на потребите на Скопје. Вакви автобуси се користат во сите поголеми европски градови во Велика Британија, Ирска, Шведска, Германија и други, нагласи Боцевски.

 (А.П.)

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 17-Oct-2008 at 02:39
Originally posted by La Linea

Тој рече дека 300-те двокатни автобуси што ќе ги купи Владата се најмодерни и современи, според сите еколошки стандарди и одговараат на потребите на Скопје.


Со самото тоа што се далеку понеефикасни од артикулираните, а во некои погледи дури и од единечните, отпаѓа и еколошкиот аспект, без разлика какви мотори ќе имаат. Ивица Боцевски тресе глупости, не само за ова, него во врска со се што е поврзано со овие проклети двоспратни срања.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 17-Oct-2008 at 11:39
а дали новинарот знае што зборува: ако не е нископоден тогаш е двокатен или обратно... секако дека новите двокатни се нископодни фала богу, ама не се со низок ПОКРИВ ама не сфаќа што сака да кажи
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 18-Oct-2008 at 03:32
ГРАДОТ И ЈСП „СКОПЈЕ“ ПРОТИВ ВЛАДИНИОТ ТЕНДЕР
Градоначалникот ќе рента автобуси за проба

Градоначалникот Трифун Костовски најави дека ќе позајми неколку хибридни, нископодни модерни автобуси од фирмите „Санос“, „Мерцедес“ и од Полска, кои одреден период ќе сообраќаат по скопските улици за да им покаже на граѓаните дека постои подобра алтернатива за градскиот превоз од двокатните автобуси. Со тоа би докажал, како што рече, дека 300-те автобуси што ќе ги набави Владата се несоодветни за улиците во градот. Ваквиот став на градоначалникот, соопштен на вчерашната заедничка прес-конференција со првиот човек на ЈСП „Скопје“, Александар Бошковиќ, уште еднаш ги обелодени несогласувања на Костовски со потегот на Владата. Тој тврди дека средствата што ќе бидат потрошени за автобуси можат да му бидат донирани на ЈСП за да ги покрие долговите и задолжувањата што ги има од 2001 година па се до денес. - Кога некој сака некому да му подари нешто, најпрвин треба да го праша дали подарокот му е потребен. Во врска со одлуката Владата да набави нови автобуси, не беше консултиран за таквата одлука ниту Градот, како сопственик на претпријатието, ниту, пак, ЈСП „Скопје“ кое ќе биде обврзано да ги користи истите - изјави Костовски. И Бошковиќ не се согласува со набавката на двокатни автобуси. Како што рече, улиците низ Скопје се приспособени за по нив да сообраќаат нископодни автобуси. Како докази за тоа ги наведе, ниската сигнализација, неискусноста на возачите и на механичарите кои работат во претпријатието. - Во моментот ние должиме околу 6,5 милиони евра. Тоа е наследен долг стекнат последните години, од кредити и ненавремено плаќање на фактури кои ги имаме испорачано, пред се, до државните институции - изјави директорот на ЈСП „Скопје“. Како дополнителна причина за натрупувањето на долговите, тој го наведе долгот на Министерството за образование и наука за бесплатниот превоз на учениците. - За изминативе два месеца, Министерството нам ни должи некаде околу 200.000 евра и тоа само за превоз на ученици од прва година. Покрај тоа, некои училишта им издаваат потврди на учениците од повисоките години, кои кај нас се возат бесплатно. Поради сите овие причини, ние секојдневно трпиме се поголеми загуби - велат од претпријатието. Од Министерството за образование и наука велат дека нема простор за паника и дека средствата што ги должат, наскоро ќе бидат исплатени. Вчера, Градот и ЈСП побараа од Владата да се обидат заеднички да најдат решение за проблемите на сообраќајното претпријатие.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1527&ArticleID=100491


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 18-Oct-2008 at 03:33
ЈСП не гарантира безбедност и удобност во двокатните автобуси



Автор:  Гоце Трпковски

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ не гарантира безбеден, удобен, сигурен и квалитетен јавен превоз со двокатните автобуси, изјави вчера в.д. директорот Александар Бошковиќ по средбата со градоначалникот Трифун Костовски. Според него, тие се многу понесигурни од обичните, нископодни возила и би можеле многу полесно да се превртат.

- Знаеме каква е културата на нашите патници и ако треба да се направат некои реформи за да се воведе тој превоз, таа е најважната. Возачот ќе нема прегледност што се случува на горниот кат, а таму е доволно да стојат двајца или тројца за да ја нарушат стабилноста на возилото. Тоа би значело и голема одговорност за нас и плаќање отштети - истакна Бошковиќ.

Тој и Костовски се согласија дека ќе треба да се направат големи промени во изгледот на градот за да може да се возат „даблдекерите“. Улиците, крстосниците, семафорите, надвозниците, дрворедите, како и гаражите и сервисите на јавното претпријатие се приспособени за да се употребуваат нископодни автобуси. Прашањето за сервисот, како и дообучувањето на вработените исто така може да бидат проблем. Според Бошковиќ, ќе бидат потребни дури 500.000 евра само за да се приспособат гаражите на ЈСП и во нив да можат да се сместат и двокатните автобуси.

ЌЕ СЕ ПРАВИ ПРОМОЦИЈА НА НИСКОПОДНИ ВОЗИЛА

Градоначалникот Костовски смета дека пред Владата да го распише тендерот за нови двокатни автобуси требало да го праша градот и претпријатието што сакаат.

- Во денешно време дури и кога некој прави свадба роднините го прашуваат што сака да му купат за подарок, за да не му донесат нешто непотребно. А ние не бевме консултирани за волку голема работа како целосната замена на возниот парк во јавниот превоз. Двокатните автобуси се повеќе се напуштаат во светот. Затоа и порачувам на Владата да поразговара со стручните лица за да утврди што е посоодветно за Скопје. Тие автобуси сепак ќе се купуваат со парите на граѓаните - рече Костовски.

Тој најави дека во наредниве неколку месеци низ градот ќе се возат промотивни нископодни автобуси, за граѓаните да видат какви се тие и потоа да одлучат дали би им одговарале.

- Во преговори сме со неколку производители да ни позајмат по еден автобус на краток период. Тие ќе се користат во превозот за да им покажеме на граѓаните дека се подобри од двокатните. Многу се побезбедни и попрактични. Замислете колкави застои ќе се случуваат на автобуските станици кога повеќе патници од горните катови по истите скалила ќе треба да слезат и да излезат од автобусите - објаснува градоначалникот.

За Бошковиќ несоодветно е и тоа што тие возила нема да можат да користат природен гас, иако претпријатието е целосно опремено со инсталации за тоа еколошко гориво, а 30 од сегашните автобуси веќе го користат.

СУБВЕНЦИИ КОЛКУ ЗА ДВЕ ВОДЊАНСКИ УЛИЦИ

ЈСП годинава доби субвенции за првпат во својата историја, иако тоа е практика во речиси сите европски градови каде што се користи автобуски јавен превоз. Градот од својот буџет му додели 140 милиони денари на претпријатието.

- Тоа се доволно пари за со нив да се изградат две улици како булеварот Водњанска. Но со тоа не го решаваме проблемот со ова претпријатие, само го одржуваме во живот. Пред извесен период формиравме координативно тело со Владата на чело со вицепремиерот Зоран Ставрески, со цел да се најде функционално решение за јавниот превоз. Тоа веќе не функционира и затоа барам повторно да почне да работи. Мора да се најде начин на кој ќе се финансира претпријатието за да не биде постојано во загуба. Исто така треба да се решат и долговите на претпријатието и тие што државата ги има кон него. По Нова Година ќе почнеме да го градиме трамвајот и ЈСП потоа ќе треба да стопанисува со него. Значи треба да сториме нешто за претпријатието да прерасне во вистински носител на јавниот превоз - додаде Костовски.

Бошковиќ објасни дека состојбата е доста неповолна и дека треба голема умешност да се управува такво претпријатие во услови на нелојална конкуренција и сива економија. Посебен проблем е стариот долг на државата за превоз на раселените лица од 2001 година, кој е фактуриран, но нема кој да го плати, па за ДДВ од таа фактура ЈСП веќе должи 6,5 милиони денари.

- Дури 97 отсто од нашите приходи доаѓаат од превозот на патниците. А 69 отсто од билетите се повластени. На тој начин годишно се одлеваат од 250 до 300 милиони денари. Државата отсекогаш преку нас водела социјална политика, но се си има свои граници - смета Бошковиќ.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=209&ArticleID=9354

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 18-Oct-2008 at 11:38
 досега не чув ниеден од сообраќајните  “експерти“ да дадат оправдани и образложени докази зошто двокатните автобуси ќе бидат промашување, а и ова владините сообраќајни иноватори не дадоа некое подобро образложение од “враќање на духот на скопје“ , кое дефинитивно освен кондуктерите по автобусите  (кои вистина беа појава) негледам што друго ќе не врати во старо скопје, освен ако навистина и не ги донесат од некоја мега аукција старите лејки LOL ова сега попрво ми личи на  скриена добра намера која се повеќе ми звучи како - народе скопски уживајте владата ќе ви донесе новогодишно пакетче 300+1 Cool единствено јавно што чув експерт беше  проф. д-р.Никола Крстановски од ТФБ  досегашен соработник и на градските власти и   проф. д-р. Миле Димитровски од МФС, но никаде нечув збор од експертите за сообраќај кои имале некакво поголемо познавање од или искуство со проблематиката на двокатните како што е проф. д-р Кристи Бомбол која и била од '92–'93 стипендист на Британскиот совет, Институт за транспортни студии на Универзитетот во Лидс
Originally posted by Cloverstack

Професор Никола Крстановски од Техничкиот факултет во Битола смета дека не би требало да се очекуваат посериозни проблеми со двокатните автобуси бидејќи тие имаат предност од аспект на сообраќајната експлоатација.Наместо во должина, какви што се зглобните автобуси, двокатните имаат капацитет за прием на патници во висина. Овие автобуси исто така овозможуваат квалитетен превоз - вели Крстановски.Според него, единствени проблеми би биле нивното одржување во гаражите на ЈСП, во кои може да не ги собира двокатните автобуси и приспособување на возачите кон ваквиот вид автобуси.Ќе треба извесен период за возачите да се навикнат на овие автобуси. Тие имаат повисоко тежиште, па возачите ќе треба да бидат повнимателни кога ќе наидуваат на поостри кривини - објаснува Крстановски. Професор Миле Димитровски од Машинскиот факултет во Скопје смета дека доколку автобусите ги задоволуваат стандардите „еуро 4“ или „еуро 5“ и условите наведени во тендерот, тогаш нема причина да не бидат поволни.Ако се исполнети стандардите и условите во тендерот, сето друго е прашање на желба и естетика. Изборот дали тоа ќе бидат двокатни или единечни е прашање за кое треба да се изјасни тој што одлучува. Вакви автобусите се возат и во други градови во светот - вели Димитровски. Тој потенцира дека постојат сервиси за одржување на тие автобуси така што тоа не би претставувало никаков проблем. Постојат сервиси за одржување на автобусите, ќе се обучат луѓе, а ќе се набави и потребната опрема - вели тој.
гледано експертски од погорниот текст излегува дека нема никаков проблем околу двокатните, останува уште да боде во очи “расфрлањето“ на парите на даночните обрзници , но истите тие обврзници ја гласаа оваа влада па мислам и дека ги оправдуваат повеќето нејзините популистичко-туристички екскурзии, она што недостасува е јавна дебата за која најверојатно нема време гледано од буџетски аспект бидејќи веќе се распределени средства за новогодишниот пакет,  во спротивно работите би требале да одат многу споро : прво физибилити студија, после јавна дебата, можеби и референдум и на крај барање средства, што обично е многу тешко се да се истемпира за да се заврши ваква иницијатива за три месеца до пола година! ваков случај е со еден куп проекти кои повеќе делуваат на муабет за тепање празно време, него вистински проекти кои ќе видат бел ден, слично беше со иницијативата за трамвај во СК на времето, ЛЕАПот, итн. Сепак пристапот кон проектите може да биде различен заради различни околности, законот никој не  го обврзува да дава гол отчет  за работата  туку дека сите веќе јавни информации треба да се достапни подеднакво до сите, па така очекувам кога ќе се затвори тендерот за набавката да добиеме се на тањир а дотогаш  само ќе нагаѓаме колку,  што и зошто е потребата од двокатните... 

Edited by beTon - 18-Oct-2008 at 11:40
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 18-Oct-2008 at 13:21
pocnuvam da go menuvam mislenjeto za dvokatnite avtobusi... prvin mi licese kako atraktivna ideja, no mislam deka sega preteraa.. 300 dvokatni avtobusi!! so toa ke kupeja 500 ednokatni avtobusi i ke mozea i na drugi gradovi da im podarat avtobusi- ednas barem da pokazeja politicarite deka makedonija ne e samo skopje.
sepak neka donesea 100dvokatni no barem ostanatite 200 neka se ednokatni.. plus ke im ostaneja i na ovoj nacin pari za novi avtobusi da im se dadat na drugite gradovi.


Edited by GreatMakedon - 18-Oct-2008 at 13:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 18-Oct-2008 at 18:31
Originally posted by beTon

 досега не чув ниеден од сообраќајните  “експерти“ да дадат оправдани и образложени докази зошто двокатните автобуси ќе бидат промашување

За промашеноста на двокатните автобуси, на форумов во бројни наврати прецизно беа образложени цел тон негативности кои би произлегле од нив.

А за срамното држење на експертите веќе го дадов своето мислење:
Originally posted by Cloverstack


Не можам а да не им ставам огромна замерка на експертите на ова поле, за отсуството на посериозно спротиставување на овој проект. Со ретки и млаки дипломатски изјави, послужија само како декор во целава работа. Не слушнав некој од нив цврсто и без влакна на јазик да се спротистави (ако има некој исклучок што сум го пропуштил, нека ми прости).
Епа токму затоа што сме општество каде брзоплетите идеи на разноразни политиканти ги имаат заменето сериозните анализи, а најголем дел од стручната јавност се однесува понизно и млитаво, затоа можат да проаѓаат вакви блесави работи!



Без разлика колку замерки имам за Трифун како градоначалник, во овој конкретен случај мора да му се оддаде признание - жестоко се спротистави на овој крајно лош потег и со сите сили се обидува да укаже на неговата погрешност.


Edited by Cloverstack - 18-Oct-2008 at 18:57
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.423 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.