build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 18-Jun-2021 at 10:32
На секои два часа во текот на денот да се воведат патнички возови на релациите Скопје-Тетово, Скопје-Куманово и Скопје-Велес и предложило, на почетокот на годината, ЈП Железници -Транспорт на Владата. Предложената иницијатива се однесува на сообраќање на патнички возови од Скопје за Велес секојдневно во 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 и 22 часот додека од Велес за Скопје во 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 и 21 часот.

За да ја реализира оваа Иницијатива, раководството на Железници од Владата бара да се набават минимум 10 нови возови. И тоа 6 дизел моторни гарнитури и 4 електро моторни гарнитури за поврзување на Скопје со околните градови.

Во предлогот до Владата исто така е предочена можноста како да се стигне до потребните нови патнички возови. Поточно средствата да се обезбедат преку заем од меѓународни финансиски институции или користење на средства преку Инструментот за претпристапна помош ИПА III, за периодот 2021-2027 година, “Прозорец 3: Зелена агенда и одржлива поврзаност”. Постапката за набавка, од распишување на тендер до воведување на возните средства во сообраќај, да трае околу 2- 3 години“.

Со предложената иницијатива Железници – Транспорт планира да ги мотивира граѓаните во државата да ја сменат навиката и наместо со автомобили до Скопје да патуваат со возови. Пилот-проектот, на среднорочен период има за цел да го ревитализира патничкиот железнички сообраќај на целата терииторија на државата и да отпочне период на подобрување на состојбата со железничките патнички услуги.

Во иницијативата се наведува дека новите патнички возови кои би се вовеле меѓу Скопје и околните градови би довеле до намалување на бројот на возила – автомобили и автобуси во главниот град, со што би се намалил метежот низ улиците, загадувањето и времето на патување низ Скопје.

Инаку, во моментов , билетот со воз од Велес до Скопје во еден правец чини 110 денари додека повратен 190 денари. Железници – Транспорт обезбедува попусти од 20 и 30 отсто за млади до 26 години како и за други категории на граѓани.


https://duma.mk/region/zheleznici-transport-i-predlaga-na-vladata-patnichki-soobrakjaj-veles-skopje-veles-na-sekoi-dva-chasa/?fbclid=IwAR3jHMARwwx9S-rVyoeQWElvqkjS_gaiMTpzx4U85rIOh2Xm_HWvNAQGO2c
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 13-Dec-2020 at 15:13
СТАРТУВАШЕ НОВИОТ ПАТНИЧКИ ВОЗЕН РЕД НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ВО СТРАНСТВО САМО ДО ПРИШТИНА, НО И НЕГО ГО ИМА РЕТКО

Од денес, 13-ти декември стапи на сила новиот патнички возен ред на Македонски железници. Со него нема големи промени, останува да сообраќаат истиот број на патнички возови во земјава.

„Единствена разлика е во поаѓањето и тоа со некоја минута порано или подоцна“, велат од МЖ Транспорт.

Најмногу возови има на релацијата Скопје -Велес и обратно, по девет, до Табановце четири, до Битола три, до Гевгелија два и за Кочани и Кичево по еден. Новиот возен ред е со важност следните 12 месеци.

Железниците на Србија и Грција се договориле меѓународниот патнички воз Белград – Солун и обратно, кој имаше времен, сезонски карактер, и возеше од јуни до септември, да не сообраќа. Причина е што железничката инфраструктура во Србија се реконструира на потегот од Ниш кон границата со Македонија, активност што ќе трае најмалку 24 месеци.

Така единствена меѓународна врска во земјава, е патничкиот воз од Скопје до Приштина, но и тој повеќе не вози, отколку што е во функција. Во писмено соопштение од пред извесно време на МЖ Транспорт објаснија дека тоа е така, поради „технички причини“.

Бројот на патници кои ги користат услугите на железница во Македонија е во опаѓање. Ако пред десет години во 2011-та имало 1,4 милиони, лани имало само 550 илјади. Годинава поради состојбата со ковид заразата бројот на патници е драстично намален. За девет месеци јануари- септември имало 190 илјади патници а лани во истиот период бројката била 400 илјади. МЖ АД Транспорт објавија дека загубите во патничкиот сообраќај за првите десет месеци годинава изнесуваат 40 милиони денари.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/startuvashe-noviot-patnichki-vozen-red-na-makedonski-zheleznitsi-vo-stranstvo-samo-do-prishtina-no-i-nego-go-ima-retko/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 26-Apr-2020 at 14:33
ОД УТРЕ ВОЗОВИТЕ ЌЕ СООБРАЌААТ И ПОПЛАДНЕ

Скратениот полициски час заради заштита од корнавирусот предизвика ново поместување на возниот ред на Македонски Железници АД Транспорт. Останува истиот број на патнички возови, но со тоа што дел се враќаат во сообраќај во попладневните термини. Овој железнички возен ред стапува на сила од утре.

Од Скопје за Битола има два патнички воза кои поаѓаат во 6,57 и 14,30, додека од Битола тргнуваат во 6 и во 12,51 часот. За Гевгелија од железничка станица Скопје тргнуваат во 6,23 и 15,24. додека од Гевгелија поаѓаат во 5,40 и 15,10 часот. Во сабота кон Битола и Гевгелија и обратно сообраќаат само утринските возови, кои нема да сообраќаат во понеделник наутро.

Од Скопје кон Велес патнички возови има во 9,15 и 13,20 додека од Велес кон Скопје во 6,40, 12,10 и 14,24 како и патничките возови кои сообраќаат од и кон Битола и Гевгелија.

И натаму не сообраќаат патнички возови на релациите кон Кичево, Кочани и Куманово.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-utre-vozovite-ke-soobrakaat-i-popladne/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 07-Apr-2020 at 17:23
ОД УТРЕ ЌЕ СООБРАЌААТ САМО ДЕВЕТ ПАТНИЧКИ ВОЗОВИ ПОРАДИ ПОДОЛГИОТ ПОЛИЦИСКИ ЧАС

Осетно е редуциран железничкиот патнички сообраќај, кој ќе се применува од утре, среда. Причината е зголемено времетраење на полициски час, кој ќе трае од 16 до 5 часот, а стапува на сила од утре, објаснуваат од МЖ АД Транспорт.

Кон Битола од Скопје ќе има патнички воз наутро во 6,57 а од Битола кон Скопје во 10,50, кон Гевгелија со поаѓање од Скопје во 6,23 а од Гевгелија кон Скопје во 11,30 ч. На релацијата Скопје – Велес ќе поаѓаат во 9,15, 12,40 а од Велес кон Скопје во 6,45, 11,30 и 13,44. Од утре попладне нема да сообраќа патничкиот воз кон Кичево, од пред две седмици не сообраќаат ниту возовите кон Кочани и кон Куманово.

Во викенд, сабота и недела нема да сообраќа ниту еден патнички воз.


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-utre-ke-soobrakaat-samo-devet-patnichki-voza-poradi-podolgiot-politsiskiot-chas/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 03-Apr-2020 at 15:28
Од понеделник нови промени во возниот ред на патничките возови

Железници на РСМ – Транспорт информира дека од понеделник, 6 април стапуваат на сила новите измени на возниот ред на патничките возови. Со измените останува укинат патничкиот железнички сообраќај на релацијата Скопје-Табановце-Скопје, а возовите Скопје-Кочани-Скопје ќе изостануваат меѓу станиците Велес и Кочани. Од понеделник повторно ќе сообраќаат возовите меѓу Скопје и Битола, но со изменет возен ред.

Меѓу Скопје и Битола од понеделник ќе сообраќаат возовите во 6:57 и 14:30 часот, додека од Битола кон Скопје ќе има возови во 5:45 и 12:51 часот. Од Скопје до Гевгелија ќе сообраќа воз во 6:23 часот, додека од Гевгелија за Скопје ќе има поаѓање во 16:55 часот. Возовите меѓу Скопје и Кичево ќе сообраќаат со вообичаените поаѓања планирани во возниот ред за 2020 година.

Меѓу Скопје и Велес ќе има поаѓања на возовите во 5:45 (привремено ново поаѓање), 6:23, 6:57, 9:15, 13:20, 14:30, 15:24, 16:55 и 19:15 часот. Од Велес за Скопје ќе се реализираат поаѓања на следниве возови: 5:45, 6:45, 8:16 (привремена измена на поаѓање), 12:10, 14:24, 15:24, 16:50 (привремено ново поаѓање), 18:40 часот.

За време на викенд, ќе сообраќаат единствено три воза во сабота, и тоа возот од Кичево за Скопје со поаѓање во 5:30 часот, возот од Битола за Скопје што поаѓа во 5:45 часот и возот од Велес за Скопје што поаѓа во 6:45 часот. Во недела патничките возови нема воопшто да сообраќаат, додека в понеделник наутро нема да поаѓаат возовите од Кичево за Скопје во 5:30 часот и од Битола за Скопје во 5:45 часот.

https://meta.mk/od-ponedelnik-novi-promeni-vo-vozniot-red-na-patnichkite-vozovi/
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 03-Jun-2019 at 12:18
"Од Железници на РСМ – Транспорт нагласуваат дека грчкиот оператор TrainOse засега е заинтересиран единствено за целогодишно одржување на железничката линија од Скопје до Солун преку Гевгелија. Во втората половина на јуни, делегација на овдешната железница ќе отпатува во работна посета на Солун, каде би се постигнал конечен договор околу можното воведување на експресен воз меѓу Скопје и Солун што би сообраќал во текот на целата година." tera.mk
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 02-Jun-2019 at 09:24

Од 15 јуни се враќаат возовите за Солун и Белград

Железници на РСМ-Транспорт од 15 јуни повторно ја воведуваат железничката линија од Скопје до Белград и до Солун.

Од Железницата информираат дека до Солун се воведува групната понуда „City Star“ за повратно патување на релација Скопје-Солун-Скопје, со која цената на чинење на возниот билет зависи од бројот на патници кои патуваат заедно, но најмногу 5 возрасни лица и едно дете.

Според понудата, цената на билетите се намалува со зголемување на групата патници, па така ако групата ја сочинуваат 5 возрасни патници, билетот за еден патник ќе изнесува 13,5 евра или 836 денари. Ако групата ја сочинуваат 5 возрасни патници и едно дете, билетот за еден патник ќе изнесува 12,20 евра или 756 денари.

Билетите може да се извадат на патничка благајна во станица Скопје и на патничка благајна во станица Солун.

Во периодот од 15 јуни до 16 септември, железничка врска од Скопје ќе има и за Белград, со возот што поаѓа секојдневно во 22:19 часот. Повратниот билет за воз меѓу Скопје и Белград изнесува 1.709 денари.

Важна напомена за патниците е дека експресниот воз сообраќа до белградската железничка станица Топчидер, додека кон Солун со воз се патува до Гевгелија, а на релацијата меѓу Гевгелија и Солун е обезбеден автобуски превоз од „Грчки железници“.
Радио МОФ

Што е проблемот со Гевгелија - Солун?
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 23-Jan-2019 at 12:33
Ами факт е дека голем број од луѓето се мрзи и скептици во врска со железничкиот транспорт. Арно ама, ете и јас како голем фан на возот како траснпортно средство одамна го имам баталено неговото користење во Македонија. Освен експресниот Сопје-Битола ништо друго не заслужува да биде користено поради распоредот, времетраењето, па и нестабилноста на горната граница на времетраењето на патувањето. Експресниот е укинат одамна, па така останува само опцијата 4 сати да се тркалаш од Скопје до Битола со 50% веројаност дека патувањето може да трае и до плус 2 часа од планираното.
Студентски се исплаќаше можеби, но денес стварно треба финансиски нож до коска да ми дојди за да се решам на таа несигурна експедиција (поготово назима ).

Патем, некаде пред некое време исчитав муабет дека се појавуваат апетити за купување на железницата. А начинот на кој е управувана железницата во последно, ми мириса ко некој стварно да сака сосема на колена да ја донесе па после да биди “ете државно не ја бива, мора да се продај“.

Edited by hcitrS - 23-Jan-2019 at 12:34
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 23-Jan-2019 at 09:50
Возот Белград-Солун постои како сезонска линија веќе неколку години наназад. Се знаеше дека ќе сообраќа во летните месеци, но тоа е само поради фактот што има зголемен број на туристи налето. Македонците одамна не користат возови, они се преориентираа кон иднината - дизел автомобили со старост од мин.10 години од Германија.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 22-Jan-2019 at 17:00
nov vozen red: https://mzt.mk/wp-content/uploads/DZEPEN-VR-2018-2019-pdf-vrzija.pdf

Dali toa vozot Belgrad - Solun se vrakja kako sezonska linija?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 04-Nov-2018 at 21:17
Македонски железници добива секоја година субвенции, а за сметка на тоа има катастрофален возен ред, кој не продуцира патници, а за возврат ги зголемува загубите. Новите кинески гарнитури се недоволно искористени, што би се рекло, сообраќаат по еднаш дневно како еден пар возови. Ова одамна го имам правено, но еве еден пример како би можело да изгледа возниот ред 2018/2019 со идентичниот број гарнитури што ги имаме, стари и нови заедно со патнички вагони:

Скопје-Битола
7:20-11:00 (711-001/002)
11:00-14:40 (711-003/004)
14:30-18:00 (711-005/006)
18:30-22:05 (711-001/002)                                                 

Битола-Скопје
3:20-6:50 (711-001/002)
12:00-15:30 (711-001/002)
16:20-19:50 (711-003/004)
19:00-22:30 (711-005/006)

Скопје-Кочани       
17:20-20:10 (711-007/008)                                                 

Кочани-Скопје
5:00-7:50 (711-007/008)

Скопје-Кичево   
6:20-8:35 (711-005/006)                                                        
9:20-11:25 (711-007/008)                                                     
16:50-18:55 (712-101/102)   

Кичево-Скопје
5:30-7:35 (712-101/102)
9:30-11:35 (711-005/006)
14:20-16:25 (711-007/008)

Скопје-Гевгелија
6:20-9:10 (411-101/102)                                                     
9:00-11:50 (411-103/104)                                               
16:40-19:30 (411-101/102)                                             

Гевгелија-Скопје
4:40-7:30 (411-103/104)
9:30-12:20 (411-101/102)
16:50-19:40 (411-103/104)

Скопје-Куманово
6:00-6:50 (класична гарнитура)                                   
8:15-9:05 (класична гарнитура)                                   
11:00-11:50 (класична гарнитура)                            
16:30-17:20 (класична гарнитура)                          
19:00-19:50 (класична гарнитура)                          
21:20-22:10 (411-103/104)                                         

Куманово-Скопје
5:00-5:50 (411-103/104)
7:00-7:50 (класична гарнитура)
9:15-10:05 (класична гарнитура)
12:05-12:55 (класична гарнитура)
17:30-18:20 (класична гарнитура)
20:10-21:00 (класична гарнитура)

Скопје-Велес 4:20, 6:20, 7:20, 9:00, 11:00, 13:20, 14:30, 16:40, 17:20, 18:30, 20:00, 22:40

Скопје-Солун 5:40
Скопје-Белград 22:50
Скопје-Приштина 16:40
                                                                                                                                                                                                  
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 02-Oct-2018 at 10:02

„Србија воз” го укина возот на меѓународната железничката линија Белград-Скопје-Солун.

Возот, според соопштеното, е укинат поради економска неисплатливост и е планирано тој да сообраќа сезонски во летните месеци од 15 јуни до 15 септември.

Одлуката „Србија воз“ ја донел во согласност со грчката железница „Тренос”, а Македонска железница е само информирана бидејќи возот низ земјава само транзитира.

Неодамна министерот за транспорт и врски Горан Сугарески изјави дека се прават напори возот да не се укинува, кои веројатно не успеале.

Мекедонска железница, пак, соопшти дека преговара со железничките претпријатија на двете земји за воспоставување посебни линии.

http://plusinfo.mk/%d1%83%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82-%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%be%d1%82-%d0%b1%d0%b5%d0%bb%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4-%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%bf%d1%98%d0%b5-%d1%81%d0%be%d0%bb%d1%83%d0%bd/

dali e MZ vo moznost (plus dali bi i dozvolile) da otvori linii Skopje-Nis, Skopje-Solun


Edited by gorazd - 02-Oct-2018 at 10:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 09-Aug-2018 at 09:21
Многу е едноставна ситуацијата. Ако сте се возеле во воз во брзо време ќе забележите дека целиот возен ред се потпира на шесте кинески гарнитури. Двата електромоторни воза „Горбачов“ одамна не сообраќаат, бидејќи ги расипаа и не ги поправија за време на превозот на мигрантите. Милиони евра се собраа од нив, но не се инвестираа во овие возови. Од дизел моторните возови „Шпанец“ дали е останат еден или два, но и тие се во очајна состојба. Јас веќе споменав дека еден од овие реконструирани возови е расклопен во депо Лисиче и не функционира.

Да заклучам, железницата треба да си води сметка за навремена набавка на делови, навремена поправка на возовите и за континуирано одржување на возовите. Не сме богата нација, а и кај такви нации го нема тоа, да расклопуваме возови реконструирани по само 5-6 години или пак произведени пред 3 децении. Треба да се води грижа за она што го имаме.

Во случајот со експресниот воз кон Битола, веројатно се случило две од новите гарнитури наеднаш да се расипат, што по автоматизам го активира алармот за недостиг на превозни средства за одржување на железничките линии. И затоа е укината „Пелагонија експрес“.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 06-Aug-2018 at 22:30
Мизерии бре
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 06-Aug-2018 at 21:55


ПАТНИЧКИОТ ВОЗ „ПЕЛАГОНИЈА ЕКСПРЕС“ ВРЕМЕНО УКИНАТ


Од денес, понеделник, нема да сообраќа експресниот патнички воз „Хераклеа“, поранешен „Пелагонија експрес“ кој возеше на релација Скопје-Битола-Скопје. Во соопштението од Македонски железници – Транспорт објаснуваат дека до ова доаѓа поради „оперативно технички проблем“ и дека експресниот воз, кој застануваше само во Велес, Чашка, Богомила и Прилеп нема да сообраќа времено, сè до отстранување на проблемите.

Кога повторно ќе биде пуштен во сообраќај јавноста ќе била известена исто со писмена информација. Железничарите објаснуваат дека причина за укинувањето, е што една од новите моторни композиции, популарните „Кинези“ била расипана.

Според постојниот возен ред „Хераклеа“, од Скопје за Битола, тргнуваше во 17,10 ч. а од Битола за Скопје во 5,20 ч. патувањето траеше 2,40 часа. заради што на билетот има и доплата од 50 денари.

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 06-Aug-2018 at 20:50
Чисто да бидете и тука информирани

Нема повеќе брз воз кон Битола, Македонија граби кон Европа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 08-Dec-2017 at 17:09
Ако случајно се одлучите деновиве да патувате со воз низ земјава, подобро немојте да го правите тоа. Новиот возен ред стапува на сила од недела, а се уште не е објавен. На сајтот на МЖ-Инфраструктура стои возен ред од 2013/2014 година!!! На сајтот на МЖ-Транспорт стои возен ред од 2016 година, како и од 2017 година и ревидираниот од август 2017 година. Ко воли нек изволи!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 18-Oct-2017 at 16:43
Конечно добра вест од Грчките железници:

Врз основ на допис бр. 5406/17/Т9 од страна на TRAINOSE (Грчки железници), започнувајќи од 19.10.2017 година возот бр. 334 ќе сообраќа од почетната станица Солун, а возот 335 ќе сообраќа до крајната станица Солун.

До 19.10.2017 година за возовите 334/335 сеуште ќе има автобуски превоз на релацијата Гевгелија-Солун-Гевгелија.

Објавено од Македонски железници-Транспорт.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 28-Aug-2017 at 23:27
Сите нека ги укинат.Толку им е капацитетот очигледно.Ментално мислам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 23-Aug-2017 at 08:23
Повторно има некои измени во возниот ред на МЖ. Еден воз на релација Скопје-Битола е укинат. Повеќе на: http://mzt.mk/izmeni-vo-vozniot-red/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.