build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 343536
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 28-Oct-2008 at 23:08
Originally posted by BOJAN

Дали некој знае како ќе изгледа возниот ред за 2009 година, ќе има поголем број на возови и подобар тајминг? Јас наслушнав дека ќе се воведувала уште една линија за Солун од Белград, попладневна од Скопје и кон Белград и кон Солун, но не се знае дали ќе продолжува кон Загреб и Љубљана? Ако има нешто пишетеBig%20smile!

Еве инфо од Српски железнички весник каде тоа се спомнува



Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 28-Oct-2008 at 12:56
Дали некој знае како ќе изгледа возниот ред за 2009 година, ќе има поголем број на возови и подобар тајминг? Јас наслушнав дека ќе се воведувала уште една линија за Солун од Белград, попладневна од Скопје и кон Белград и кон Солун, но не се знае дали ќе продолжува кон Загреб и Љубљана? Ако има нешто пишетеBig%20smile!


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 12-Oct-2008 at 19:34
BananaШпанецот е полн! Колку и да е прекрасна ваквава глетка, сепак треба да не загрижува тоа што во возовите нема место. Вчера бев со Кенеди за Битола и беше преполн, а луѓето стојат по ходници. Тоа ни докажува дека имаме дефицит на патнички вагони и моторни возови. За време на викендите потребно е да се пуштаат и вонредни возови, а и возниот ред на возовите не е најдобар. На пример, Шпанецот за Кочани вози празен во 3 часот наутро, а единствената дневна врска со Кочани е овој попладневен воз. Истото е и за Битола, утринскиот воз од Битола поаѓа во 3:49 часот наутро. Наместо да се укинат ноќните возови и да се воведат неколку дневни возови, ние имаме возови кои возат празни преку ноќ, а тие што се преку ден се ретки и се преполни. Се надевам дека новиот возен ред во моментов го осмислуваат и дека ваквите грешки ќе бидат исправени од Македонски железници.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 11-Oct-2008 at 11:35
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие.

А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 11-Sep-2008 at 13:39
Во право си за српската железница. Патот со воз за Нови Сад го продолжив во поштенски вагон, што досега не ми се случило кај нас! Сепак, возот во Скопје од Солун доцнеше 4 и пол часови, а во Белград станаа цели 8 часови. Да напоменам дека повратниот билет сега е 2000 денари со воз, а за истата таа цена со автобусот на Фудекс добивате и вечера, сок и директен превоз до Белград без застанување. Сакам да кажам дека ако вака се продолжи, возовите до Белград е подобро да се укинат! Возејќи се со нивниот возен парк не би можел да се сложам дека им е подобар од нашиот. Кратко речено, требаат големи инвестиции веднаш!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 10-Sep-2008 at 22:13
Originally posted by BOJAN

Моето прво патување со воз кон Белград пред три недели заврши со неверојатни 8 часа доцнење на белградската станица.


За ова најголем дел од вината лежи на српска страна. Од тоа што сум го читал по српски форуми, состојбата на пругите кај нив е во значително полоша состојба од нашите и доцнењата се значително поголеми на нивна страна. За ова прашање се прилично самокритични...

Не дека ние не треба да си ја модернизираме железницата независно од тоа што се случува таму, ама сепак конкретно на таа линија не е се во наши раце...

За разлика од пругите пак, преовладуваат мислења дека „возниот парк“ им е подобар од нашиот.

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 10-Sep-2008 at 21:23
Dobrodojde Bojan
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 10-Sep-2008 at 20:19
Се надевам дека паралелно со зголемувањето на патниците ќе се модернизира железницата, а ќе се воведе брз воз кон Битола, а постојните кон Солун и Белград нема да доцнат со часови. Моето прво патување со воз кон Белград пред три недели заврши со неверојатни 8 часа доцнење на белградската станица.
П.С. Нов сум на форумов и ми се допаѓаат размислувањата на него. 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 01-Sep-2008 at 07:25

ЖЕЛЕЗНИЧКИ СООБРАЌАЈ


Бројот на патници зголемен за 21,5 насто


Бројот на патници во железничкиот превоз во второто тримесечје од годинава е зголемен за 21,5 насто во однос на истиот период лани, соопшти Државниот завод за статистика.

Во април, мај и јуни бројот на превезените патници во патниот патнички превоз изнесувал 2.421.000, а во градско-приградскиот 16.543.000, за овој период со авион патувале 169.178 патници.
Во истиот период споредбено со второто тримесечје од 2007 година, количеството на превезената стока во воздухопловниот превоз е зголемено за 14,4 отсто, во железничкиот превоз за 4,1, додека во товарниот патен превоз за седум проценти.

 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 29-Apr-2008 at 08:03

ВЕЛЕШАНИ СЕ ЖАЛАТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ

Повеќе патници, полоши возови

Бројот на патниците од Велес е зголемен за 20 отсто, а со тоа и турканиците во старите и бавни возови

Бројот на патниците во возовите се зголеми, но квалитетот на услугите се влоши. Од Велес со воз патуваат за 20 отсто повеќе граѓани во споредба со истиот период лани. Причина е поевтиниот превоз. Во изминатите 12 месеци имаме пораст на продадените билети за една петина. Најмногу од патниците, две третини, се возат до Скопје, следува Битола, а кон Гевгелија и Кочани е многу мал бројот - велат во железничката станица во Велес. Оваа станица е најфреквентна во земјавам со околу 1.200 продадени билети дневно.

ТУРКАНИЦИ ВО ВАГОНИТЕ

Но, патниците се жалат дека условите се катастрофални поради старите вагони, бавните возови и големите турканици. Најлошо е во понеделник наутро, кога им завидуваме дури и на сардините во конзервите. Толкава турканица е. Има многу патници, па може некој ден да се случи да почнеме да седиме на покривот како во Индија. Не може ни кондуктерот да помине за да ги прегледа билетите - вели Милан Ѓоргиев, кој работи во Скопје.Тој е еден од 400-те патници што користат месечен билет и со години патуваат на оваа релација. Особено е критично во првиот работен ден од неделата, кога во возот од Битола, полн со патници, треба да се качат уште 500 велешани, вработени, студенти и ученици. Тие се прашуваат како ќе биде кога за некоја недела ќе се зголемат температурите. Евроамбасадорот Ерван Фуере, кој во минатата недела патуваше со воз од Велес до Скопје, ги пофали „Македонски железници“ за редовноста, но се пожали на квалитетот на услугата. Возот со кој патував стигна навреме. Но, железничкиот сообраќај и инфраструктурата мора да се поправат бидејќи се особено важни за развојот на земјата - изјави тој.

МАЛКУ ВОЗОВИ

Патниците се жалат и на лошиот распоред на возниот ред бидејќи од осум до 12 часот нема ниту еден воз кон Скопје. Според нив, во тој термин многумина сакаат да тргнат кон главниот град. Велешани бараат и да се изгради санитарен јазол во железничката станица. Постојниот го затворила санитарно-здравствената инспекција во 1999 година. Во ЈП „Македонски железници“ изјавија дека знаат за поплаките од патниците, но не можело ништо да се промени бидејќи просечната старост на возовите била над 20 години. За жал, имаме ограничен број патнички вагони и локомотиви. Со нив треба да одржуваме триесетина линии во земјава, поради што е мошне тешко да ги задоволиме барањата на патниците - велат во МЖ.

Петар Печков

Dnevnik

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 04-Oct-2007 at 20:00
Оваа вест е стара десетина дена, ама нема штета да ја ставиме Smile

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=24978&mid=1500&tabId=1&tabindex=0



Четири пара патнички возови кои сообраќаат кон Битола, Гевгелија, Табановце и Велес се укинати
Четири пара патнички возови кои сообраќаат кон Битола, Гевгелија, Табановце и Велес од денес се укинати.
 
Одлуката за намалување на возовите од железници ја правдаат со обидот да се намалат трошоците на јавното претпријатие што тоне во долгови. Очекуваат намалување на транспортните како и трошоците за инфраструктура за околу 300 милиони денари. Парите кои МЖ ќе ги заштеди ќе се пренаменат во повторно воведување на линијата Скопје - Кочани.



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 343536

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.