Возен ред |
Post Reply | Page <1 1920212223 36> |
Author | ||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #401 Posted: 10-Aug-2011 at 09:21 | |
За воља на вистината мора да се земат предвид усте неколку фактори:
- Во Србија многу од пругите со бомбардирањето беа уништени па беа принудени на брзина (неквалитетно) да се обноват. - Дојде одвојување на републиките а со тоа многу железнички работилници, фабрики, производители останава на други територии а со тоа и обновата стана недостапна за голем дел на возниот парк, резевни делови за истите како и материјали за инфраструктурата. Воведени се царини, давачки, тендери, ... - Новите држави не се прилагодуваа брзо во новите ситеми а со тоа транспортотв остана на маргините. А за надминување на ваквата состојба секако е и долгонајавуваниот меѓудржавен договор за заедничка мобилна царина, а со тоа и побрз премин на границите, додека во иднини не се отворат границите. Но фактот дека и по 20 години сеуште сме во транзиција говори се. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #402 Posted: 27-Aug-2011 at 13:12 | |
Меѓународниот експресен воз Олимпус вчера на релацијата Белград-Скопје сообраќаше со еден единствен полураспаднат српски вагон. Не би сакал да патувам вчера со тој воз. Ова се случува во екот на летото кога има најголем број патници на оваа релација.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #403 Posted: 27-Aug-2011 at 16:14 | |
Бојан тоа веројатно дека вчера на сите композиции до Битола имаше по 4 вагони, па изгледа нашиве останале без истите потребни за до Бгд Шала на страна, МЖ континуирано си игра со својот, сеа веќе удобен углед, кај патниците. Зошто не разберат дека секогаш кога има било каков концерт во Прилеп или Битола, затоа што таму реално најчесто ги има надвор од Ск, не пуштат максимален број на вагони кои ги имаат во тој момент на располагање. Вчера по којзнае кој пат ми се деси да ко џукела стојам 4 саати до Ск до Бт. Преполни беа сите 4 вагони со млада раја која одеше на коцерт. Нека се информираат подобро кога има такви ивенти, нека сткратат по некој вагон или нека лимитираат број на карти. Не плаќаме сите за џабе по 5 евра. Плус вчера се пунеше возот и во Велес и во Прилеп. Малце информација и мало редуцирање на другите понерентабилни линии и сите ќе бидеме задоволни. Вака само сакаат да не избркаат од возовите и за следечи коцерти да си идеме со кола или бус. МЖ, поработете си малце на УСЛУГИТЕ! |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #404 Posted: 27-Aug-2011 at 16:24 | |
Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #405 Posted: 27-Aug-2011 at 19:34 | |
Ти да не работиш у МЖ па се најде повреден случајно? Прво со кола не е 2000, освен ако не одиш со БМВ. Плус ретко кој оди сам накај Бт за концерти. Математика вика дека со 1400 денари си таму и назад + вклучени патарини, поделено со 3 искача 450 денари. Која е предноста што ја дава МЖ? Мирис на старо железо, валканост и неудобност. Проблем е што поголем дел од луѓето што патуваат се вљубеници во железницата општо и сакаат да патуваат со воз. Но тоа не значи дека МЖ треба ко стока да не третира. Кај им е тука грижата за патниците. Тебе ако ти е у ред да патуваш у вакви возови (нз дали уопште си патувал) е твоја ствар, но ова мора јавно да се каже за да им текне дека се потребни промени. Плус, мојата критика не се однесува за тоа каква е состојбата на вагоните, но за 5 евра можат да ми овозможат бар седиште. Никој за тие пари не бара внатре клима и стјуардеса да го послужува. Но за 5 евра во никој случај не смее да се добива да седиш наслонет на врата цел пат, 4 саати. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #406 Posted: 27-Aug-2011 at 21:02 | |
Дебатата ја покренав бидејќи навистина состојбата со патнички вагони не е добра. Истото важи и за Битола и за Белград, тука можам да се согласам дека доколку се нема доволен возен парк подобро да не се пуштаат по толку пара возови дневно, односно да се коригира возниот ред. МЖ реално не е виновно, едноставно нема пари, државата е таа која треба да издвои повеќе пари за модернизација на вагоните кои стојат во депо Лисиче. Она што е поголем проблем е меѓународниот сообраќај, т.е. она што не може да се оддржи ниту кон Белград. Цената на превозот тука е идентична со автобускиот превоз, а превозот е се врши со мал број вагони кои не се ниту во домашен сообраќај да ги пуштиш. Во среде лето да пуштиш еден или два вагони за Белград е ненормална работа, ако на двете железнички компании(МЖ и ЖС) им е тешко да ја оддржуваат линијата тогаш подобро нека ја укинат. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #407 Posted: 25-Sep-2011 at 10:34 | |
Бидејќи во овој временски период се прецизира возниот ред на возовите за наредната 2012 година, би го дал мојот предлог - возен ред направен според моменталните капацитети на МЖ-транспорт. Секако бројот на патничките вагони е најголема грижа:
Скопје-Гевгелија 6:10(п), 9:35(п), 16:45(п), 19:35(п); Гевгелија-Скопје 4:50(п), 9:50(п), 15:00(п), 19:50(п); (би сообраќале двете електромоторни гарнитури) Скопје-Табановце 6:30(п), 8:30(е), 16:40(п), 19:05(п), 20:30(е), 23:00(п); Табановце-Скопје 5:00(п), 6:40(е), 7:41(п), 16:37(е), 17:49(п), 20:17(п); Скопје-Битола 7:20(п), 14:30(п), 17:15(е), 18:35(п); Битола-Скопје 3:30(п), 6:00(е), 14:00(п), 18:55(п); Скопје-Кичево 6:55(п), 16:40(п), 19:10(п); Кичево-Скопје 5:30(п), 9:30(п), 19:00(п); Скопје-Кочани 6:20(п), 16:00(п); Кочани-Скопје 9:25(п), 19:05(п); Скопје-Велес 13:30(п), 22:40(п); Велес-Скопје 5:05(п), 14:30(п); Скопје-Белград 8:30(е), 20:30(е); Скопје-Приштина 9:40(б), 17:20(б); Некаков коментар на мојов предлог? |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #408 Posted: 25-Sep-2011 at 16:44 | |
Дали за Ск-Табановце е потребна толкава фреквенција на возови во однос на другите линии? Всушност секогаш сум се прашувал колку луѓе ја користат таа линија, бидејќи единствена побитна дестинација е Куманово, а железничката станица Куманово е практично надвор од градот и со оглед на тоа не знам Кумановчани колку масовно го користат железничкиот превоз, а од друга страна автобускиот возен ред кон Скопје е прилично збиен. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #409 Posted: 25-Sep-2011 at 20:23 | |
Линијата кон Табановце не е нешто фреквентна, најчесто ја користат луѓето кои живеат во селските средини измеѓу Скопје и Куманово, а доста села се наоѓаат помеѓу овие два града. Има патници и од Куманово, но поради причината која ја наведе нивниот број е мал. Сепак, има луѓе кои имаат месечни билети и мора да им се обезбеди утрински превоз од Куманово и попладневен превоз од Скопје, стави ги и експресните возови кон Белград и излегува дека не е голем бројот на возови кон оваа дестинација. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #410 Posted: 07-Oct-2011 at 01:38 | |
Дали меѓународнот воз од Штрбово, кој е специјално наменет за натпреварот Македонија-Словачка, ќе пристигне на 10-ти или 11-ти Октомври? Гледам дека у 9:05 треба да пристигне, а знам и дека некој објави на форумов за таа линија, не сеа баш и не можам да најдам.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #411 Posted: 10-Nov-2011 at 23:26 | |
Кои се новините во новиот возен ред на МЖ за 2012 година, има ли некој информации? Крајот на ноември вообичаено од компанијата го објавуваат новиот возен ред по дневните весници.
Ќе имаме ли некои нови возови или не дај боже укинување на дел од постоечките? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #412 Posted: 11-Nov-2011 at 00:08 | |
ВОЗЕН РЕД е од
11-12-2011 - 08-12-2012 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #413 Posted: 11-Nov-2011 at 00:16 | |
Така е Владимир, но МЖ мора да го објави возниот ред во дневните весници неколку недели(барем 2 недели ми се чини дека беше) пред неговото стапување во сила. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #414 Posted: 11-Nov-2011 at 19:59 | |
Мислам дека деновиве треба да пројде на борд па потоа во јавност, |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #415 Posted: 12-Nov-2011 at 01:38 | |
Возен ред на релација Скопје-Белград-Скопје за новиот возен ред што стапува на сила на 11.12.2011 година:
СКОПЈЕ - БЕЛГРАД: 8:20(IC), 20:10(e); БЕЛГРАД - СКОПЈЕ: 7:50(IC), 21:50(e); Голема новост е продолжувањето на времетраењето на патувањето, особено на линијата од Белград кон Скопје, па така според новиот возен ред интерсити возот од Белград за Скопје ќе патува 9 часа и 57 минути . Од Белград нема некои поголеми новини во позитивен правец, на релација кон Загреб/Љубљана се укинува еден пар возови, барем сеуште не е ставен возот за Цирих, а сигурно се знае дека нема да сообраќа возот Белград-Минхен-Белград, се` друго е исто. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #416 Posted: 02-Dec-2011 at 23:47 | |
Форумаши, што се случува со возниот ред на железница за 2012 година, уште да не го пишуваат ? Шега настрана, но минатите години во ова време веќе се знаеше што ќе трча наредната година.
|
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #417 Posted: 03-Dec-2011 at 00:23 | |
Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...
Edited by zookisk - 03-Dec-2011 at 00:24 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #418 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17 | |
Тоа значи дека поголеми промени во возниот ред нема да има, иако за Битола, да ми извинат битолчани, но сметам дека треба да има утрински експресен воз Скопје-Битола и попладневен експресен Битола-Скопје. |
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #419 Posted: 03-Dec-2011 at 12:22 | |
А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта? Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #420 Posted: 03-Dec-2011 at 12:49 | |
Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола. |
||
Post Reply | Page <1 1920212223 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |