build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 30-Oct-2008 at 22:18
Beton, испраќање на пратка до Битола со карго е 150 денари во еден правец плус 50 денари за да ја однесат до врата односно поскапо отколку ти самиот да ја однесеш пратката со возCrazy! Затоа и велам, нека стави Железница возови во подобар тајминг и патници ќе има многу повеќе од сега, бидејќи картите до Кичево, Битола, Кочани и Гевгелија се 2 до 2,5 пати поевтини од автобус, а преку 5 пати поевтини од автомобил!!! Често патувам, па си знам за ова. Затоа и ја отворив дебатата околу возниот ред.
Владимир,
јас имам информација од српските медиуми дека наредната година Србија ќе вложи 1,1 милијарди долари во инфраструктурата и во набавката на нови возови. Мислам дека ова беше наслов во Политика, но не сум 100% сигурен за суматаLaugh.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 30-Oct-2008 at 23:26
чекај 150 ден за пакет до колку кила, или од 150 ден од кило, па види ако е 150 ден од пакет + 50 ден испорака до врата, па тоа е екстра јас мислев утепуваат, ова е веќе далеку поисплатливо од dhl, ова е брза пошта na EMS  - Express Mail Service или ?! 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 31-Oct-2008 at 12:14
Бетон, фирмата се вика Карго превоз и тарифата важи најверојатно само за помали пратки каква што и испратив. Не сум повеќе упатен во оваа област.
Владимир, фала што ме исправи, сепак биле 1,1 милијарди евра!!!!!
Е сега, 2007 година ние вложивме околу 2,5 милиони евра, па сега видете зошто ни е железницата во криза. Тука лежи одговорот зошто нема доволно возови, зошто Велес-Прилеп се искачува со просечни 26 километри на час, зошто возовите се крцати како во Индија, а имам и впечаток дека не се ни трудиме на смениме нешто на позитивноOhno.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 31-Oct-2008 at 12:21
Во возниот ред највеќе ми боде очи фактот дека нема почести линии до Велес па и до Куманово и Тетово.

Дали мислите е паметно да се отворат нови линии кои би сообраќале повеќе пати дневно само до овие градови? Мислам дека посебно линијата до Велес  би била исплатлива од повеќе причини. Што е најбитно и времето на патување е горе долу разумно до овие дестинации.

Прашањево е пред се упатено до Владимир и Бојан како најистакнати "железничари на форумов".


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 31-Oct-2008 at 18:11
Ај да одговорам, и сега постојат директни врски Скопје-Велев во 10:50 и 13:20 часот според возниот ред. Сепак би требало да се воведе според уште еден во околу 9 часот наутро и уште еден околу 20 часот навечер на оваа релација. Кон Куманово состојбата е многу полоша, бидејќи нема воз од 6 часот наутро па се до 15:20 попладне. Според мене, би завршело работа да се воведе уште еден утрински воз до 9 часот и еден пладневен околу 12 часот. Исто и со Тетово од 6 до 15:30 часот нема ниту еден воз и тука би требало да воведат уште еден утрински, пладневен и еден вечерен околу 19 часот.
Тоа би бил мој предлог. Цените би биле дупло поевтини од автобускиот превоз, пругите кон овие релации се солидни, а автобусите на овие релации застануваат на секоја бандера!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 31-Oct-2008 at 18:37
Бојан веќе делумно одговори но пред тоа мислам дека треба една мала студија.

Во секој случај и моето мислење е дека возниот ред не е баш најсоодветно направен, за кој мислам дека не треба нешто многу „математика“.
 
- Со просто броење на патници за одреден период.
- Местата каде има движење на работна снага.
- Враќање на студентите во петок попладне т.е недела навечер.
- Испитување (шпиунирање) на автобуските патници и нивните потреби, со нивно превземање.

И веќе за два до три месеца можете да го имате најекономичниот возен ред, но несмее да се заборави и двосезонски ред и празничен.

Останува да се организираат

- Влечните и влечените средства, каде сме малку тенки, две локомотиви во наредните месеци треба да пристигнат.
- И секако особје за обслужување на истите, тука веќе е направен голем помак во МЖ и примени се поголем број на млади машиновазачи кој се при крај со нивната обука.

Еве веќе утре во 6 ч ќе направам една тура по МК па ќе имаме документирани свежи инфо. Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 31-Oct-2008 at 18:51
А мислам дека би требало Железница да се ангажира и малку повеќе со Штуловиот и Тетовскиот универзитет, студентите кои секојдневно патуваат да добијат месечни карти, а истото важи и за работниците од Куманово и Велес кои секојдневно патуваат кон СКопје. На овие лица треба најпрво да се смета. После доаѓаат студентите, пензионерите и викендашите кои најчесто патуваат 2 дена во неделата.
Владимир, мислам дека Заводот за статистика има вакви податоци, Железница треба пробно да пушти возови, па да се види дали се исплатливи или не овие линии.Bow
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 31-Oct-2008 at 20:00
Originally posted by Vladimir P

Бојан веќе делумно одговори но пред тоа мислам дека треба една мала студија.

Во секој случај и моето мислење е дека возниот ред не е баш најсоодветно направен, за кој мислам дека не треба нешто многу „математика“.
 
- Со просто броење на патници за одреден период.
- Местата каде има движење на работна снага.
- Враќање на студентите во петок попладне т.е недела навечер.
- Испитување (шпиунирање) на автобуските патници и нивните потреби, со нивно превземање.



Во оваа насока ми беше највеќе и поставено прашањето. Комуникација со Велес треба да има на секој саат малтене. Не само што ќе им олесни на Велешани да работат во Скопје туку ќе им олесни и на Скопјани на пример да купат недвижнина во Велес која е многу многу поефтина и воопшто животот е поефтин и да се преселат таму а да продолжат да работат во Скопје. Можеби ова баш и не е типично за нас но навики се создаваат само треба да има предуслови.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 31-Oct-2008 at 20:15
Во потполност се слагам, дефинитивно мора да постои двосмерна миграција, која само со добра комуникација можеме да ја оствариме.
Примерот буквално можеме да го пресликаме од Словенија
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 31-Oct-2008 at 20:27
Ne samo so Veles,istoto bi trebalo da se napravi i so Kumanovo i Tetovo.Bi se ovozmozila daleku podobra komunikacija,a studentite od ovie gradovi ne bi morale da iznajmuvaat stanovi vo sk po astronomski ceni ili da facaat legla na studenti od podalecnite gradovi na Makedonija.So pogolema cirkulacija bi se zgolemilo i dnevnoto prisustvo na lugje vo Skopje a so toa bi ojacal ekonomski i bi se podignal na povisoko nivo.
Istoto bi trebalo da se napravi i so Bitola da receme koga bi se povrzala so okolnite gradovi,potoa Strumica so okolnite naseleni mesta i da receme Stip za kraj.Taka ovie gradovi bi bile da receme kako nekoj centri kade bi se srecavale lugjeto od tie i okolnite gradovi.
Ne znam nisto za zeleznickiot soobracaj taka sto ova mislenje e cisto laicko.
Se vodev od toa bidejci znam deka vo Italija na primer ima Regionalni linii i linii koi gi povrzuvaat centrite na tie regiono pomegju sebe.
Kako primer ce vi navedam Linijata Oristano-Kaljari.Oristano e na 90 km od Kaljari a Zeleznickata stanica vo Kaljari e vo centarot na gradot.Od Oristano do Kaljari se stignuva za nekoi 35-40 min.Zitelite nemaat nikakva potreba da kupuvaat skapi stanovi vo Kaljari bidejci za polovina cas se vo centarot na Kaljari.Sto se vika moze da se ide na edno kafe i da se vrati isto kako da te fatilo guzva u skopje u subota za vreme za kafe )))))))
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 31-Oct-2008 at 20:34
Originally posted by BlacK

Ne samo so Veles,istoto bi trebalo da se napravi i so Kumanovo i Tetovo.Bi se ovozmozila daleku podobra komunikacija,a studentite od ovie gradovi ne bi morale da iznajmuvaat stanovi vo sk po astronomski ceni ili da facaat legla na studenti od podalecnite gradovi na Makedonija.So pogolema cirkulacija bi se zgolemilo i dnevnoto prisustvo na lugje vo Skopje a so toa bi ojacal ekonomski i bi se podignal na povisoko nivo.
Istoto bi trebalo da se napravi i so Bitola da receme koga bi se povrzala so okolnite gradovi,potoa Strumica so okolnite naseleni mesta i da receme Stip za kraj.Taka ovie gradovi bi bile da receme kako nekoj centri kade bi se srecavale lugjeto od tie i okolnite gradovi.
Ne znam nisto za zeleznickiot soobracaj taka sto ova mislenje e cisto laicko.
Se vodev od toa bidejci znam deka vo Italija na primer ima Regionalni linii i linii koi gi povrzuvaat centrite na tie regiono pomegju sebe.
Kako primer ce vi navedam Linijata Oristano-Kaljari.Oristano e na 90 km od Kaljari a Zeleznickata stanica vo Kaljari e vo centarot na gradot.Od Oristano do Kaljari se stignuva za nekoi 35-40 min.Zitelite nemaat nikakva potreba da kupuvaat skapi stanovi vo Kaljari bidejci za polovina cas se vo centarot na Kaljari.Sto se vika moze da se ide na edno kafe i da se vrati isto kako da te fatilo guzva u skopje u subota za vreme za kafe )))))))


Па да и Тетово и Куманово ги спомнав како градови кои треба да имаат постојана железничка врска со Скопје, малтене да се сметаат како предградија.

На Велес би му дал за нијанса предност (ако веќе мора да бираме) бидејќи Тетово и Куманово имаат пак за нијанса подобри патни врски со Скопје. Тетово-Скопје (без возење низ град) е реално 15-20мин. А Тетово и сам по себе добива на значење и станува центар кон кој се гравитира во последниве години.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 31-Oct-2008 at 21:18
Во секој случај дискусијава неведува дека решение на демографија, миграција, развој, секако е во комуникациите.
Се надевам дека со разумна и позитивна политика можеме да го постигнеме тоа за едно 5-7 години.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 01-Nov-2008 at 01:53
Се согласувам со Владимир, позитивностите би излегле на виделина за 5 години, ама ако уште од сега се фатиме за работа. Не верувам дека Железница е до толку во криза, да не може да пушти бар по една линија плус за Тетово, Велес и Куманово во новиот возен ред за 2009 година. Пак ќе повторам, мислам дека тука се вмешани и бизнис интереси на автобуските компании, а и на општините од внатрешноста. Велес донекаде има врски скоро во целиот ден, ама Тетово и Куманово ситуацијата е катастрофална. Поради индолентниот однос на железници, картите со автобус се качуваат само нагоре до плафон, а за удобноста и да не говориме, автобусите на ЈУГ ТУРИСТ-Куманово се најлоши во земјава, а автобусот кон Тетово стои на секоја можна станица во Скопје пред да излезе на автопат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 12-Nov-2008 at 20:44
Најнова вест на А1 телевизија!
Македонски железници отпуштиле 8 работници од кои 1 машиновозач и 3 кондуктори заради кражба на нафта од депо и за кражба на пари од билети во патничкиот сообраќај! Според А1, од годинава кога зачестиле контролите во патничките возови Железници собрале за 300.000 евра повеќе средства од изминатите години. Според телевизијата, можно е железница да покрене и постапка за да се утврди за колку пари е оштетено претпријатието во текот на минатите години.
Свака част, конечно да тргнеCheers!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 12-Nov-2008 at 21:01
Ја се сеќавам на една поговорка која потекнуваше толку од кондуктерите во железница. "Бурек мене, бурек тебе, железница гомна да јаде!!!" Ете така се наплатуваа/т билети во МЖ. Никој не плаќа/ше цела сума, него се дели по пола со кондуктерот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 13-Nov-2008 at 12:10
Самиот податок кој говори дека се собрани 300.000 евра повеќе пари откога се зачестени контролите треба да говори дека не се работи за мали пари и не е баш за преживување работата. А ако им доцнат парите на кондуктерите можат да штрајкуваат, и така Железници немале штрајк задниве неколку години. Има методи за притисок, но тука не спаѓа и крадењето на пари. Поради крадењето на пари од билетите се кратат и патничките линии, па после се чудиме зошто нема возови. Железницата пропаѓала со години затоа што се крадело од директор до вратар, мора да се стави точка еднаш!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 14-Nov-2008 at 00:46
Originally posted by mitatos

За тоа што делеле пари ич не ги кривам нив, па нормално дека ке краде кога неколку месеци не земал плата, од што ке живее.. од една страна ги оправдувам ама од друга страна сепак крадење е крадење, ако не те плаќа напуштај, но сепак на некој му отишол животот таму па сега за неколку години да упропости пензија ќе издржи , мене ме чуди фактот што не ги затвараат тие големите крадци па нашле да ги бркат кондуктериве.... според мене е голема глупост.

Незнам од каде ти се овие информации дека со месеци не зеле плата, и да е така што не верувам е оправдување да се краде.
Во секој случај чудно размислување !!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 14-Nov-2008 at 12:22
YesТака е Владимир, секогаш кога во Железница доцнела платата синдикатите штрајкувале, така што до платата не е. И вработените имаат голема одговорност за сегашнава состојба на МЖ. Баш се сеќавам дека до пред неколку месеци сите знаеја тарифа за потплаќање на кондуктер до Велес, Гевгелија или Битола. После тоа ќе се чудиме зошто има се помалку патнички возови и зошто железницата ни пропаѓа.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 21-Nov-2008 at 19:54
Да прашам и јас дали во Македонија уште постојат експресни линии или брзи или како и да се викаат, тие кога застанува возот само во поголемите градови (станици). Знам дека Солун-Скопје застанва само Гевгелија, Велес и уште неколку места не знам кои точно, многу малку во секој случај (не сум се возел, ми имаат кажано). А Битола-Скопје сите возови (4, 5 колку се дневно?) застануваат на секоја можна постојка. Да има експресен многу луѓе порадо би платиле 600 денари за возот (колку што е автобусот) наместо 300 и да се клацкаат тргни застани цел ден.

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:17
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 22-Nov-2008 at 12:48
Кај нас има три типа
D - екпресен
B - брз
П - патнички

D - Експресен Скопје - Гевгелија воз број 335 кој застанува Велес Градско Неготино Д.Капија Миравци Гевгелија, тргнува во 8:00, Велес 8:42 Гевгелија 10:15, ~ 2:15 мин
D - Експресен Скопје - Табановци воз број 334 кој застанува во Куманово, тргнува 20:06, Куманово 20:39 Табановце 20:50, ~ 40 мин
D - Експресен Скопје - Приштина воз 892 тргнува 16:13 пристига 18:51
Другите се или брзи или патнички, собирајќи од секое место и местенце патници - рентабилнист


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:36
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.133 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.