build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Возен ред
    Posted: 04-Oct-2007 at 20:00
Оваа вест е стара десетина дена, ама нема штета да ја ставиме Smile

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=24978&mid=1500&tabId=1&tabindex=0



Четири пара патнички возови кои сообраќаат кон Битола, Гевгелија, Табановце и Велес се укинати
Четири пара патнички возови кои сообраќаат кон Битола, Гевгелија, Табановце и Велес од денес се укинати.
 
Одлуката за намалување на возовите од железници ја правдаат со обидот да се намалат трошоците на јавното претпријатие што тоне во долгови. Очекуваат намалување на транспортните како и трошоците за инфраструктура за околу 300 милиони денари. Парите кои МЖ ќе ги заштеди ќе се пренаменат во повторно воведување на линијата Скопје - Кочани.



Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 29-Apr-2008 at 08:03

ВЕЛЕШАНИ СЕ ЖАЛАТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ

Повеќе патници, полоши возови

Бројот на патниците од Велес е зголемен за 20 отсто, а со тоа и турканиците во старите и бавни возови

Бројот на патниците во возовите се зголеми, но квалитетот на услугите се влоши. Од Велес со воз патуваат за 20 отсто повеќе граѓани во споредба со истиот период лани. Причина е поевтиниот превоз. Во изминатите 12 месеци имаме пораст на продадените билети за една петина. Најмногу од патниците, две третини, се возат до Скопје, следува Битола, а кон Гевгелија и Кочани е многу мал бројот - велат во железничката станица во Велес. Оваа станица е најфреквентна во земјавам со околу 1.200 продадени билети дневно.

ТУРКАНИЦИ ВО ВАГОНИТЕ

Но, патниците се жалат дека условите се катастрофални поради старите вагони, бавните возови и големите турканици. Најлошо е во понеделник наутро, кога им завидуваме дури и на сардините во конзервите. Толкава турканица е. Има многу патници, па може некој ден да се случи да почнеме да седиме на покривот како во Индија. Не може ни кондуктерот да помине за да ги прегледа билетите - вели Милан Ѓоргиев, кој работи во Скопје.Тој е еден од 400-те патници што користат месечен билет и со години патуваат на оваа релација. Особено е критично во првиот работен ден од неделата, кога во возот од Битола, полн со патници, треба да се качат уште 500 велешани, вработени, студенти и ученици. Тие се прашуваат како ќе биде кога за некоја недела ќе се зголемат температурите. Евроамбасадорот Ерван Фуере, кој во минатата недела патуваше со воз од Велес до Скопје, ги пофали „Македонски железници“ за редовноста, но се пожали на квалитетот на услугата. Возот со кој патував стигна навреме. Но, железничкиот сообраќај и инфраструктурата мора да се поправат бидејќи се особено важни за развојот на земјата - изјави тој.

МАЛКУ ВОЗОВИ

Патниците се жалат и на лошиот распоред на возниот ред бидејќи од осум до 12 часот нема ниту еден воз кон Скопје. Според нив, во тој термин многумина сакаат да тргнат кон главниот град. Велешани бараат и да се изгради санитарен јазол во железничката станица. Постојниот го затворила санитарно-здравствената инспекција во 1999 година. Во ЈП „Македонски железници“ изјавија дека знаат за поплаките од патниците, но не можело ништо да се промени бидејќи просечната старост на возовите била над 20 години. За жал, имаме ограничен број патнички вагони и локомотиви. Со нив треба да одржуваме триесетина линии во земјава, поради што е мошне тешко да ги задоволиме барањата на патниците - велат во МЖ.

Петар Печков

Dnevnik

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-Sep-2008 at 07:25

ЖЕЛЕЗНИЧКИ СООБРАЌАЈ


Бројот на патници зголемен за 21,5 насто


Бројот на патници во железничкиот превоз во второто тримесечје од годинава е зголемен за 21,5 насто во однос на истиот период лани, соопшти Државниот завод за статистика.

Во април, мај и јуни бројот на превезените патници во патниот патнички превоз изнесувал 2.421.000, а во градско-приградскиот 16.543.000, за овој период со авион патувале 169.178 патници.
Во истиот период споредбено со второто тримесечје од 2007 година, количеството на превезената стока во воздухопловниот превоз е зголемено за 14,4 отсто, во железничкиот превоз за 4,1, додека во товарниот патен превоз за седум проценти.

 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 10-Sep-2008 at 20:19
Се надевам дека паралелно со зголемувањето на патниците ќе се модернизира железницата, а ќе се воведе брз воз кон Битола, а постојните кон Солун и Белград нема да доцнат со часови. Моето прво патување со воз кон Белград пред три недели заврши со неверојатни 8 часа доцнење на белградската станица.
П.С. Нов сум на форумов и ми се допаѓаат размислувањата на него. 
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-Sep-2008 at 21:23
Dobrodojde Bojan
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 10-Sep-2008 at 22:13
Originally posted by BOJAN

Моето прво патување со воз кон Белград пред три недели заврши со неверојатни 8 часа доцнење на белградската станица.


За ова најголем дел од вината лежи на српска страна. Од тоа што сум го читал по српски форуми, состојбата на пругите кај нив е во значително полоша состојба од нашите и доцнењата се значително поголеми на нивна страна. За ова прашање се прилично самокритични...

Не дека ние не треба да си ја модернизираме железницата независно од тоа што се случува таму, ама сепак конкретно на таа линија не е се во наши раце...

За разлика од пругите пак, преовладуваат мислења дека „возниот парк“ им е подобар од нашиот.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 11-Sep-2008 at 13:39
Во право си за српската железница. Патот со воз за Нови Сад го продолжив во поштенски вагон, што досега не ми се случило кај нас! Сепак, возот во Скопје од Солун доцнеше 4 и пол часови, а во Белград станаа цели 8 часови. Да напоменам дека повратниот билет сега е 2000 денари со воз, а за истата таа цена со автобусот на Фудекс добивате и вечера, сок и директен превоз до Белград без застанување. Сакам да кажам дека ако вака се продолжи, возовите до Белград е подобро да се укинат! Возејќи се со нивниот возен парк не би можел да се сложам дека им е подобар од нашиот. Кратко речено, требаат големи инвестиции веднаш!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Oct-2008 at 11:35
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие.

А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 12-Oct-2008 at 19:34
BananaШпанецот е полн! Колку и да е прекрасна ваквава глетка, сепак треба да не загрижува тоа што во возовите нема место. Вчера бев со Кенеди за Битола и беше преполн, а луѓето стојат по ходници. Тоа ни докажува дека имаме дефицит на патнички вагони и моторни возови. За време на викендите потребно е да се пуштаат и вонредни возови, а и возниот ред на возовите не е најдобар. На пример, Шпанецот за Кочани вози празен во 3 часот наутро, а единствената дневна врска со Кочани е овој попладневен воз. Истото е и за Битола, утринскиот воз од Битола поаѓа во 3:49 часот наутро. Наместо да се укинат ноќните возови и да се воведат неколку дневни возови, ние имаме возови кои возат празни преку ноќ, а тие што се преку ден се ретки и се преполни. Се надевам дека новиот возен ред во моментов го осмислуваат и дека ваквите грешки ќе бидат исправени од Македонски железници.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-Oct-2008 at 12:56
Дали некој знае како ќе изгледа возниот ред за 2009 година, ќе има поголем број на возови и подобар тајминг? Јас наслушнав дека ќе се воведувала уште една линија за Солун од Белград, попладневна од Скопје и кон Белград и кон Солун, но не се знае дали ќе продолжува кон Загреб и Љубљана? Ако има нешто пишетеBig%20smile!


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:50
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 28-Oct-2008 at 23:08
Originally posted by BOJAN

Дали некој знае како ќе изгледа возниот ред за 2009 година, ќе има поголем број на возови и подобар тајминг? Јас наслушнав дека ќе се воведувала уште една линија за Солун од Белград, попладневна од Скопје и кон Белград и кон Солун, но не се знае дали ќе продолжува кон Загреб и Љубљана? Ако има нешто пишетеBig%20smile!

Еве инфо од Српски железнички весник каде тоа се спомнува



Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 29-Oct-2008 at 11:02
Значи сепак било вистина, ќе си се врати старата линија кон Белград-Солун што беше укината оваа година. Тоа би значело дека со Солун и Белград ќе имаме и дневна врска, а не само утринска и вечернаApplause. Супер е тоа, гледам српскиве железници уште од сега го имаат средено возниот ред, а како што гледам кај нас абер нема за такво нешто. Сепак, треба да има неколку измени во новата година, а посебно да се укинат оние возови што поаѓаат во 3 часот наутро празни, да се преместат како утрински па и пладневни линии. Ова го говорам од позиција на патник, срамота е тие возови да одат празни и да носат загуби,  а утринските и попладневните возови да бидат ретки и преполниBow!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 29-Oct-2008 at 13:35
Немој така, двојца бевме во воз на тура Ск-Кичево во 03:10, е назад имаше повеќе. Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-Oct-2008 at 16:54
Bash...  и токму поради тоа возот во 15:30 е преполн и нема место!!! Тоа е правење на возен ред без мозок, а можеби и намерно да е! Во моменти кога автобуски превоз кон Кичево, Гостивар и Тетово има на секои 15 минути до 1 час, нема ниту еден воз на оваа релација(од 6 до 15:30 часот!). Истото е и со Кочани и со Куманово(од 6 до 15 часот нема ниту еден воз!). Се надевам дека овие грешки ќе ги исправат, ама и се прашувам дали намерно не се пуштаат возови во овој тајминг само за автобуските компании да остваруваат екстра профит!!!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-Oct-2008 at 14:01

ќе биде добро доколку се врати старата меѓународна која ја возеше Hellas express (Dortmund - Athenes) која пред некое време заради нерентабилност од страна на грците беше десеткувана и ја пуштија солун-белград, па доколку сакаше некој да продолжи кон загреб или кон европа мораше и мислам сеуште мора да преседува во белград, баш преседување но со едно сат-два чекање друг воз за БГ-Виена... мислам дека доколку србите под итно не преземат нешто околу нивниот дел од К10 дека и народот од европа ќе го избегнува овој коридор а и компаниите нема да пуштаат возови... инаку порано во ЈУ имало воз Битола-Марибор кој и бил крцат и рентабилен, па ако не сакаат грците да пуштат срце можеме ние една ваква линија да вратиме во живот...



Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 30-Oct-2008 at 15:48
Железницата не е мртва,ниту ќе биде во догледно време. Точно е дека постојат евтини авиобилети, но и железничките билети во последно време многу поевтинија низ Европа, а брзината на возовите е поголема. Што се однесува до Балканов, би било добро линијата Солун-Белград барем да се продолжи до Villach, Австрија бидејќи србите имаат врска до таму со новиот возен ред. Да не заборавиме, од јуни до септември ќе имаме и секојдневна врска со Прага, бидејќи Хелас Ексрес е продолжен и по Будимпешта. Сепак, ја би сакал да имавме добра железница и да ја си вратиме директната линија Скопје-Минхен што сообраќаше до пред 10-тина години. Исто така, да се врати и Пелагонија ексрес, ако веќе не може Загреб-Битола, бар да оди Скопје-Битола, да се патува 1 час побрзо до Битола. Во иднина со изградбата на пругата со Бугарија би се вовеле директни возови до Софија, а со директни кушет вагони и до Букурешт и Истанбул, па и Москва! Исто така и до Охрид.
П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 30-Oct-2008 at 18:50

Originally posted by BOJAN

П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите!

возниот ред според мене воопшто не е добар, а и реално за  тоа повеќе фактори се во игра, но подобро нешто него ништо, инаку мислам дека возниот ред треба една година предходно да се најави во ЕУ како би се усогласиле сите проекции, и евентуално би се вршело корекции. па така да колку нешто да може да се смени треба од сега за в година да се почне муабет, т.е. вакво нешто баш плукни-залепи нема да може да се смени. а се додека не се трасира нова пруга или не се обнови целосно старата(нови бетонски прагови) нема да имаме никаков квалитет, а и ни интерес ни од потенцијални компании ниту пак од патници, но што вели pbanks доколку постојано качува цената на нафтата, а и откако ќе се кренат патарини на секој чекор, и нормално се среди инфраструктурата во железницата што би отворило простор за IC возови [1] , мислам дека не само што ќе има фајде од возовите туку и ќе се користат максимално.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Oct-2008 at 19:07


IC возови се подобро решение не само од кола туку и од авион дури и за дестинации како Загреб, Љубљана или Атина.

Ако се земе во предвид времето до/од аеродром, чекирање, багаж итн како и трошоците кои идат со тоа споредено со фактот дека IC вози од центар на град до центар на град, математиката е јасна.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Oct-2008 at 19:14
Знам за тоа дека сега треба да се преговара за 2010 година, ама барем нека сега се водат преговори за возниот ред 2009-2010 година. Мислам дека ние во моментов не можеме да ги опслужуваме патничките возови, а камоли да размислуваме за брзи, интерсити или не дај боже еуросити возови(IC и EC), ама треба да се согласиме дека главната вина за тоа ја имаат србите со нивните возења од 20-30 км. на час. Можеби меѓународниот сообраќај ќе се подобри кога ќе се укине визниот режим, па тогаш бар чекањата на границите ќе ги нема.
Што се однесува до возниот ред, мислам дека и да немаат возни средства, подобро ќе биде тие да ги пуштаат во било кој дел од денот, отколку во 3 часот наутро! Зошто на пример возот за Кочани не сообраќа во 9 часот наутро, наместо во 3 часот по полноќ или возот за Кичево наместо во 3 часот наутро да сообраќа во 6 часот попладне? Еве денес, наместо да носам пакет до Битола со воз, поради лошиот тајминг на возовите пакетот го испратив преку карго-превоз.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 30-Oct-2008 at 19:38
па најверојатно е тоа така заради тие што треба да стигнат во 6-7 на работа сигурно правеле анализи во МЖ, друго објаснување нема, туку кажи како се цените за карго со воз до БТ за физички лица?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.