build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 14-Dec-2009 at 11:12
Гитардемон, тука си во право. Ги разгледав линиите од Белград за другите европски градови, ги има во доста голем број, но навистина каснењето на возовите е горлив проблем. Во последно време каснењето е сведено на 1 до 2 саати, но и тоа е доволно за да го пропуштиш возот за Прага.
Заклучок, пред да се помисли на ваков пат, треба добро да се проверат врските со БелградThumbs%20Up
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 19-Dec-2009 at 17:56

Кога сме кај промена-новиот возен ред и новите називи на возовите.

Евеја мојата вчерашна приказна, ден пред визната либерализација.

Воз IC B Olimpus 339, од Солун точно во 9:00 часот

Но за жал мојот правец беше спротивен, према Солун.

Стигнива и мојот воз D Hellas Expess 335, од Белград кој требаше да биде во Скопје во 7:40 часот

Смрзнат од чекање влагам во еден од вагоните и опс.. стварно "Inter Sity" Ohno

Така е тоа на овој Балкан

Трна мојот воз 335, а потоа и 339 кон Европа

Не влечеше MЖ 442-003



Edited by Vladimir P - 20-Dec-2009 at 00:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 20-Dec-2009 at 00:07
Лошооооо, дали тоа значи дека и Грците ги укинаа новите вагони и уфрлија старудии во овие возовиMad!?! И последната надеж за средени вагони се гасне, изгледа дека виделе грците што праќаме од вагони, па се решиле да уфрлат полураспаднати вагони.
Владимир, колкав е бројот на вагоните во утринскиот воз за Белград и утринскиот воз за Солун, има некаков бифе или ресторан вагон?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 20-Dec-2009 at 00:41
Originally posted by BOJAN

... колкав е бројот на вагоните во утринскиот воз за Белград и утринскиот воз за Солун, има некаков бифе или ресторан вагон?
Утрото за Белград беа 3 вагона, а за Солун 5, иначе нема ништо помошно Cheers
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 20-Dec-2009 at 01:07
Иначе еве што треба по да вози
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 11-Feb-2010 at 14:23

Лани поубав беше возниот ред. Повеќе одговараше.... (за мене )

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 11-Feb-2010 at 16:01
Сите велат дека возниот ред е делумно промашен, но ја мислам најголем проблем им се како да се распоредат тие малку локомотиви-возови да стигнат секаде ...

Edited by Vladimir P - 11-Feb-2010 at 16:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 21-Feb-2010 at 20:53

Зошто во лето од јуни до крајот на август возовите се укинати секогаш? Мислам дека тогаш најповеќе се патува со воз дека и рапуст луѓето се повеќе слободни ...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 21-Feb-2010 at 21:04
Да ама студентарија која е наголем корисник е дома.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 22-Feb-2010 at 13:24
Епа ако е така, поарно да го укинат другиот наместо овај  дење што е, На кој му треба воз ноќе во 2 сато ?!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 22-Feb-2010 at 16:19
Originally posted by Danielbtmk

Епа ако е така, поарно да го укинат другиот наместо овај  дење што е, На кој му треба воз ноќе во 2 сато ?!


Не сум запознаен, ама претпоставувам дека тоа е линија која не трга од Скопје, туку тука само застанува (можеби од Белград?) и Скопје е само попатна станица.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 22-Feb-2010 at 20:08

Не, ова е Битола и Прилеп. Ама мислам дека секаде ги укинуваат... ?!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 22-Feb-2010 at 21:16
Еве го редот на возење, кој е прилагоден да лугето од Битола да дојдат во Скопје на почеток на работно време.



Иначе процедурата за промена или сугестија на возниот ред за еден град или стојалиште е со допис од градот, селото ... до МЖ-Транспорт.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 22-Feb-2010 at 21:46

Овај арен е сега засега, но во лето е катастрофа, два пати има денот воз :

Прв: 02:20 ноќе
Втор: 18:40
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 23-Feb-2010 at 00:29
Возниот ред ја кажува целата тажна приказна... Три саати и 28 минути за смешни 170 км, дистанца што во светски рамки се поминува за 1 саат. Замислете си да имаме таква железница, какво поголемо движење на луѓе, стоки, услуги, трговија ќе има? Македонија е идеална големина за добра железница, да луѓето можат да живеат каде сакаат, а да работат кај год да има работа.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 23-Feb-2010 at 00:49

Krale повеќе се од 3h 28min... Дури да стигниш денот помина

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 23-Feb-2010 at 00:57
Да и тоа е точно. Па за 3.30 саати се стигнува со кола до Софија, Халкидики, и веќе во близина на Белград, а не па до Битола. Катастрофа!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 23-Feb-2010 at 11:40
Според мене, имаме навистина лош распоред на ноќни возови од Битола, како и кон Кочани и Кичево. До денешен ден, сеуште нема нормален воз кој поаѓа наутро од Скопје за да завршиш работа во Штип или Кочани и да се вратиш назад во Скопје, што е навистина лошо. Кон Битола постоечките вагони нерационално се користат, мислам дека се работи за три пара на вагони, од кои секој сообраќа еднаш дневно во двата правци, што е отприлике околу 17 вагони. Доколку се размисли, Скопје-Битола би можела да има нормален возен ред со 4 пара возови и два пара на вагони кои двапати дневно би оделе до Битола и назад. Еве и предлог за возен ред:
Скопје-Битола 6:30(п)-во Битола би пристигнувал во 10:30 часот;
                         10:00(е)- дневна брза врска,во Битола би пристигнувал во 12:40 ч.;
                         14:45(п)-во Битола би пристигнувал во 18:45 часот;
                         19:00(е)-во Битола би пристигнувал во 21:40 часот;

Битола-Скопје 3:10(е)-во Скопје би пристигнувал во 5:55 часот;
                        10:55(е)-во Скопје би пристигнувал во 13:10 часот;
                        15:00(п)-во Скопје би пристигнувал во 18:30 часот;
                        19:25(п)-во Скопје би пристигнувал во 22:55 часот;

 
На овој начин со два пара на вагони би можеле да се одржуваат 4 воза дневно, по два патнички и два експресни возови, со тоа што експресните возови би стоеле во градовите и поголемите станици  би пристигнувале порано до целта. Плус, вагоните би се оддржувале паралелно во Скопје и Битола, мислам на хигиената. Цената на картата во експресните возови би била 20-30% повисока, но би се пристигнувало побрзо, а на овој начин возовите би имале и повеќе вагони.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 23-Feb-2010 at 12:50

Е ваков сличен беше распоредот до пред некоја година во Битола кога покрај редовниот воз, идеше и Шпанецот...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 26-Feb-2010 at 10:41
Според сегашниот број на патници, Шпанецот не може да ги задоволи потребите за битолскиот воз, премал е за да ги прими. Инаку навистина имаше сличен распоред до пред некоја година, но тогаш пругите кон Кочани и Кичево не работеа, па имаше и што да се пушти кон Битола.

Мислам дека Битола треба да добие еден или два експресни возови, ќе се стигнува побрзо со нив, ќе биде поскапа картата(што е добро за железница), но и самите трошоци за гориво веројатно би биле помали доколку локомотивата не стои на секоја бандера.

Зошто не се оди со експресен воз на оваа релација, навистина не можам да сфатамDunno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.