build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 26-Feb-2010 at 13:57

Ќе се оди и со експресен за некоја година кога ќе се обнови пругата кон Грција...

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 26-Feb-2010 at 23:30
Originally posted by Danielbtmk

Ќе се оди и со експресен за некоја година кога ќе се обнови пругата кон Грција...



Да се надеваме дека тогаш ќе се врати деловниот меѓународен воз Пелагонија кој поаѓаше од Скопје во 16:40 ч. и во Битола стигнуваше негде околу 19:30 ч и стоеше само на станиците Велес,Чашка,Богомила,Гостиражни,Прилеп и Битола
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 27-Feb-2010 at 00:09

И тоа е предолго. Ако на таа линија има воз чија повратна карта би чинела 500 денари (сегашната е 320, а автобусите се 650) и би стигал за 2 часа максимум (значи стои само Битола, Прилеп, Велес, Скопје - ICE), тој ќе биде преполн со студенти. Уште повеќе ако продолжува за Лерин и Солун, сите од прилепско па и велешко ќе одат кон Битола за Грција - Лерин, Воден, а за Солун велешани ќе бираат Знам дека е фантазија 2 часа, ама реално ако малку од малку се модернизира пругата и се елиминираат застанувањата во секое село (затоа е ICE) ќе биде многу порентабилен од сега. Пак студентите ќе имаат ќар, само што сега сите тие што ги полнат 7-те автобуси во денот и плаќаат 600 денари, ќе плаќаат 500 и ќе одат со воз и ќе стигаат побрзо.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 23-Mar-2010 at 23:33
Патот најверојатно ќе ме води кон Сараево наредниот месец, па ме интересира дали е возможно да се стигне со воз до Сараево од Скопје.

Ќе прашам и на железничка, но еве еден апел (до Владимир или било кој другBig%20smile) дали има информации дали сообраќа кушет-вагон до Сараево од Скопје. Читав на еден српски форум за железница дека треба да го има, ама кој ѓавол ќе го знае, не е ставен во возен ред по весницивеDunnoOhno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 24-Mar-2010 at 00:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 24-Mar-2010 at 01:31
Originally posted by BOJAN

Патот најверојатно ќе ме води кон Сараево наредниот месец, па ме интересира дали е возможно да се стигне со воз до Сараево од Скопје.

Ќе прашам и на железничка, но еве еден апел (до Владимир или било кој другBig%20smile) дали има информации дали сообраќа кушет-вагон до Сараево од Скопје. Читав на еден српски форум за железница дека треба да го има, ама кој ѓавол ќе го знае, не е ставен во возен ред по весницивеDunnoOhno.
 
Јас сум патувал доста до Белград и Загреб, главно автобус, пар пати авион и.. еднаш решив да сменам као алтернатива на автобус да идам со воз до Загреб од Скопје. Со запирање на ден-два у Белград, па ако ми е тапа да продолжам до Загреб. Демек покомотно и све тоа, башка и поефтино се фаќа. Арно ама, со автобус до Белград е некои 6 саати и до Загреб уште 6 више/мање (од Белград). Јас од Скопје до Белград со воз патував 14 часа Crazy и бидејќи нејќев веќе воз ни да видам кога стигнав конечно у Белград, си останав таму и не продолжив до Загреб. LOL После пар дена шетање и дружење се вратив у Скопје СО АВТОБУС! Thumbs%20Up Јас ти пренесов мое искуство, па натаму ти си знаеш.
 
Ако ти е од некаква помош - возен ред на МЖ - http://mz.com.mk/uploads/vozenred2010.pdf 
 
Инаку друга работа што би ја споменал со возниов ред. Ај што железнициве се крш-ај, ај што се патува минимум 1 саат а може да оди и до 1 ипол саат на релација конкретно Велес-Скопје-ај. Ама секоја година нова станица си додаваат таму по тие селата. Кога прашав што е работава - ќути вика избори, на секои избори по тоа селата топ ветување им било постојка/станица. И сеа едно 10ина пати запира возот од Велес до Скопје. И тоа би можел да го разберам, ама неможам да сфатам зошто речиси секој воз запира на тие постојки ко да е градски автобус. Па нека има еден до 2 што секаде ќе запираат, а останатите, 3,4,5 колку и да се воза во еден ден, нека шибаат Велес-Скопје, со евентуално еднаш запирање успат.
 


Edited by SkyBoy - 24-Mar-2010 at 01:43
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 24-Mar-2010 at 11:56
Да стигнеш до Сарајево е ко руски рулет.

Владимир, ти благодарам на информациите, ги разгледав и размислувамBow.

Скајбој, проблем е што Скопје-Сарајево не можам да најдам авионска врска, директен автобус до Сараево нема, а возот до сега ми бил најкомфорен за патување.

До Белград сум патувал само со воз и главниот проблем е што возот касни...само Господ знае дали би можел да го фатам возот за Сарајево од БелградRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 24-Mar-2010 at 12:21
Originally posted by BOJAN

... До Белград сум патувал само со воз и главниот проблем е што возот касни...само Господ знае дали би можел да го фатам возот за Сарајево од БелградRoll%20eyes.

Добро имаш два часа разлика, просечно касни од 45-60 мин. така да имаш голема веројатнос да продолжиш за Сараево.

Ако не ќе имаме еднодневни снимки и утисци од Белград на форумов
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 05-Apr-2010 at 18:57

Што е ова со железницава? Вчера наместо во 18:35 часот, возот тргна во 19:40. Образложение кое го добив: Немало локомотива. WTF?  Чекав 1 сат и 5 минути, и наместо во битола да пристигни во 22:15 тој стигна околу полноќ.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 05-Apr-2010 at 19:59
Највероватно веќе нема „резервна“ дизелка за вакви случаи !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 06-Apr-2010 at 17:18
Па 1 час и 5 минути не е некое големо доцнење...Big%20smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 06-Apr-2010 at 19:05
Се согласувам, возот за Битола знае да касни и до 4 саатиBig%20smile.

Пред некој ден возот за Битола што поаѓа во 14:30 часот каснеше 40 минути уште од самото поаѓање.

Не знам зошто состојбата е толку алармантна, зимата заврши, не се потребни веќе локомотиви со парно, а би требало од 10-тината локомотиви Кенеди да работат барем половинаDunno.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 06-Apr-2010 at 19:57
Originally posted by BOJAN

Не знам зошто состојбата е толку алармантна, зимата заврши, не се потребни веќе локомотиви со парно, а би требало од 10-тината локомотиви Кенеди да работат барем половинаDunno.


Локомотиви со парен генератор мораат да сообраќаат до 15-ти Април до кога трае и грејната сезона, инаку конкретно на возот за Битола 4905 кој што поаѓа во 18:35 часот и кој доцнел 1 час и 5 минути од поаѓање мора да има на чело Кенеди со парен генератор затоа што истата гарнитура го враќа 4900 кој што поаѓа од Битола во 03:09 часот кога и температурата е пониска...Најчесто локомотивата од 4902 (кој најверојатно доцнел) после пристигнувањето во Скопје се намирува во депо и истата се враќа на 4905 за Битола...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 09-Apr-2010 at 11:52
Битолскиот воз вчера сообраќаше без бифе-вагонот. Поради која причина не сообраќа бифе-вагонот во возот за Битола што поаѓа од 14:30 часот?

Штета, баш кандисував другари да ги носам в меана во возоCrazy.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 09-Apr-2010 at 13:03
Баш штета, за мене тоа е најубаво место на една композиција.
Да не му дошло време за ревизија, а бидејќи имаме само еден един ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 09-Apr-2010 at 15:19
Или пак добил некоја листица од страна на прегледувачите на вагони:
TK-34 (НА ПОПРАВКА)
ТК-36 (ОСТАНУВА ВО МЕСТО)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 10-Apr-2010 at 20:36
Или можеби бифе-вагонот ќе оди во дневниот воз за Белград, што би било конечно добра занимација за патниците на оваа подолга релацијаBig%20smile. Само за потсетување, иако треба да сообраќа, во возот 336/337 не сообраќа бифе-вагон.

Инаку, имам поминато покрај депото Лисиче и согледано дека има уште 2 бифе-вагони кои се во очајна состојба. Има ли некаква надеж за нив, барем во некаква иднина, да се модернизираат. Мислам дека може да бидат корисни за експресните возови.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 10-Apr-2010 at 23:08
По упатсвото на возовите 336 /337 (Белград<->Скопје<->Солун) би требало да има бифе и два грчки и по еден српски и македонски патнички вагони или:
B - ZS
B - MZ
AR/BR - MZ/ZS
Bee - OSE
Aee - OSE

А за твојата забелешка дека има бифе вагони - сликата говори се



П.С. Да ми дозволат ентериерот би го средил но за остатокот ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 11-Apr-2010 at 00:31
Ентериерот може да се среди многу брзо...а со мала инвестиција може да се среди и надворешниот дел и да се стави во возна состојба...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 11-Apr-2010 at 00:58
Состојбата од сликава доволно кажува, навистина не е потребен коментарOhno.

Во секој случај, се сложувам дека ентериерот не би бил проблем, а и 3 бифе-вагони би биле доволни за покривање на експресните возови што сообраќаат во земјава.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.