build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Возен ред
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 12-Jun-2010 at 11:18
Летниот возен ред низ европските железници започнува овие денови со дополнителни вагони кон летните туристички центри. Според возниот ред на Македонски железници, од денес во склоп на експресниот воз „Хелас експрес„ започнуваат со сообраќај директни спални вагони на следниве релации:
Скопје-Белград-Прага: 20:45 часот, сообраќа од 12.6. до 20.9.2010 година, сообраќа секој ден;
Скопје-Белград-Будимпешта: 20:45 часот, сообраќа секој ден од 13.6. до 21.9.2010
Скопје-Белград-Братислава: 20:45 часот, сообраќа секој вторник од 15.6. до 21.9.2010
Скопје-Киев-Москва: 20:45 часот, сообраќа секој понеделник од 24.6. до 20.9.2010 година;
 
Наскоро започнува со сообраќај и туристичкиот воз Скопје-Сутоморе-Бар, но и директни вагони Скопје-Варна, но за тоа кога ќе дојде време.
 


Edited by BOJAN - 12-Jun-2010 at 11:21
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 23-Jun-2010 at 04:51
Директна сезонска врска со Бар и Варна


Македонски железници - Транспорт обезбеди секојдневна сезонска директна железничка врска со Бар преку понудата Бар стар". Првиот воз кон Бар ќе тргне на 26 јуни, а превозот на патници до црногорското крајбрежје ќе трае до 28 август годинава. Возовите од Скопје ќе тргнуваат во 14:35, а во Бар ќе пристигнуваат во 10:52 часот. Во спротивен правец возот од Бар ќе тргнува во 18:00, а во Скопје ќе пристигнува во 13:30 часот. Цената на чинење на возниот билет во еден правец е 25, односно повратниот билет 50 евра. Како што информираат од МЖ Транспорт, оваа понуда важи само ако патникот истовремено купи и билет за легло за спиење. Во случај патникот да купи повратен билет од Скопје, тогаш мора да купи и повратен билет за спиење со точно утврден датум на враќање од Бар. Децата од 4 до 12 години имаат поволност од 50 отсто за патниот билет, а леглото за спиење го купуваат во цел износ. Кушет-леглото во понудата Бар стар" чини 6 евра, туристичкото легло 9, а двојното легло 13 евра. Со оваа понуда не може да се добие услуга за еден патник во кабина. Патниците кои сакаат да се возат кон Бар во седечки вагони, го плаќаат возниот билет според важечката меѓународна возна цена - 2.265 денари во еден правец и 4.066 повратен билет.

Истовремено, директната железничка врска (кушет-вагон) со Варна ќе се остварува еднаш неделно (од 25 јуни до 3 септември) и тоа секој петок од Скопје, а кушетот од Варна ќе тргнува секоја недела. Кушетот од Скопје ќе тргнува во 20:45, а во Варна ќе пристигнува другиот ден во 17:40 часот. Во спротиовен правец - тргнувањето од Варна е во 12:40, а пристигнувањето во Скопје во 7:06 часот. Возниот билет во еден правец чини 2.612 денари, а повратниот 5.223 денари. Кушет-леглото во еден правец е 10 евра во денарска противредност.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=19294410C65E1341A48615E96E309874
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 23-Jun-2010 at 09:25
Бавен е возот до морето



Малкумина од земјава се одлучуваат до Грција на море да патуваат со воз, бидејќи железничката линија од Скопје оди само до Солун и до Атина. Оттаму мора да бараат друг тип превоз до крајбрежјето

Единствените туристички локации во регионот до кои граѓаните летово директно ќе може да стасаат со воз се делови од Црногорското и од Бугарското Приморје. Другите поблиски крајбрежја, како тие во Хрватска, Грција и Албанија, се' уште остануваат без директни железнички врски со земјава. До Албанија воопшто и нема железница, во Грција со воз се стасува само до Солун и до Атина, а во Хрватска само до Загреб.

На Македонците што ќе летуваат во Црна Гора од сабота, па до 28 август и годинава на располагање ќе им биде секојдневна директна железничка линија до Бар. Како што информираат од „Македонски железници“ возовите од Скопје ќе тргнуваат во 14.35 часот, а во Бар ќе пристигаат следниот ден во 10.52 часот. Цената на повратен билет до Бар е 50 евра, но се доплаќаат уште вкупно 14 евра за легло во двата правца. За децата од четири до 12 години повратниот возен билет чини 25 евра, но леглото се плаќа во целиот износ.

Од петок почнува и директната железничка врска до Варна, која ќе сообраќа до 3 септември. Патувањето е во кушет-вагон, а се одвива преку Ниш, Софија и Пловдив до крајната дестинација. Вагонот за Варна од Скопје ќе тргнува еднаш неделно во петок во 20.45, а на цроморското крајбрежје пристигнува следниот ден во 17.40. Повратниот возен билет до Варна чини околу 85 евра, а се доплаќаат уште вкупно 20 евра за легло во двата правца.

Малкумина од земјава се одлучуваат до Грција на море да патуваат со воз, бидејќи железничката линија од Скопје оди само до Солун и до Атина. Оттаму мора да бараат друг тип превоз до крајбрежјето. Цената на повратен возен билет од Скопје до Солун е околу 25 евра.

Граѓаните што преферираат на летување да патуваат со воз наместо со автобус се разочарани од неорганизираноста на „Македонски железници“. Велат дека иако веќе резервирале летување од 1 јули во Црна Гора, се одлучиле за автобус бидејќи железница до последно немала ценовник за патување до туристичките места на Црногорско Приморје. Дополнително ги премислил и фактот што билетот за воз е прилично поскап од автобускиот.

- Уште пред десетина дена се јавив во железница за да ми кажат колку чини билетот и како да резервирам место, бидејќи многу повеќе сакам да патувам со воз отколку со автобус. И откако ме префрлија на неколку различни телефони и кај неколку шефови, вработените се' уште не можеа да ми ја дадат бараната информација. Наводно, не ја знаеле содржината на понудата бидејќи ја добиле пред само неколку денови. Ми кажаа само цена во еден правец до Бар од некои 25 евра и ништо повеќе. Ниту дали може да патувам само до Суто Море, како што сакав или мора да одам до Бар. Ми кажаа да се јавам наредните денови, но бидејќи мене ми се брзаше, нормално си резервирав со автобус. И испадна дека така е дури и многу поевтино - револтирано вели наша читателка.

Од „Македонски железници“ објаснуваат дека цената на меѓународниот превоз со возови е повисока бидејќи се прави според меѓународен тарифник, во кој прецизно е регулирано колку чини километар пат по пруга.

- Станува збор за два начина на правење тарифи. Тарифниот систем на железницата се гради врз основа на меѓународен тарифен систем. Така во цената на картата учествува, на пример во картата до Солун, и грчката железница. Додека, пак, автобускиот превоз е поевтин бидејќи превозниците си имаат своја тарифа, свои пресметки колку ги чини нафтата, колкави се давачките кон државата и колкав е нивниот профит. Ние се обидуваме заедно со железниците од регионот да привлечеме повеќе туристи преку некои сезонски попусти во цената на билетите. Така, на пример, билетот до Бар чини многу повеќе, споредено со сегашната сезонска понуда за време на летните одмори - велат во транспортното претпријатие „Македонски железници“.

Даница Тунтевска
Александра Филиповска

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0867E78499E6884B9F236704F1780A8F
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 23-Jun-2010 at 11:17

Навистина многу слабо организирано од страна на Македонски железници. Мислам дека секоја година ги воведуваат овие возови само колку да се рече дека се поврзани со морето.

Прво, можеле да дадат попуст на повратните карти, па ако цената за еден правец до Бар е 25 евра, тогаш повратната да биде 40 евра. Со секој превоз на повратни карти се дава попуст!
Второ, ненормално висока е цената кон Варна. За лето на Црното море идеална комбинација е превоз со автобус до Софија(околу 25евра во двата правци) и од Софија со експресен воз до Бургас и Варна, чија што повратна карта чини 16-20 евра. На тој начин, се стигнува ем поевтино, ем поудобно, дури и од скапаните автобуси што возат директно од Скопје до Црно море.
Трето, треба да ја изрекламираат Грција. Единствено Халкидики не е поврзан со воз, но затоа постојат бројни туристички комплекси на железничката линија Солун-Атина. Зошто не е спомнато дека со воз може да се стигне и до овие дестинации?
Четврто, и оваа година има директен воз Белград-Сплит, можеле да вклучат и вагон од Скопје за да може да се стигне до хрватското приморје брзо и удобно во спални вагони речиси исто како и со автобус преку Црна Гора.
 
Лошо одработено од МЖ, затоа и нема патници во меѓународниот превозDunno.
 
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 03-Jul-2010 at 18:04
Го разгледував возниот ред денес и барам совет од некој што почесто патува со воз на релација Скопје-Прилеп. Во кој термин можам да очекувам најмал метеж? Планирам да патувам некаде околу 15 јули. Исто така, дали има повеќе патници во петок и сабота или пак нема разлика со останатите денови? Благодарам однапред ако некој има информации. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 03-Jul-2010 at 19:14
Друже, ако планираш да одиш накај Прилеп со воз околу Пивофест, треба да очекуваш катанга во возотBig%20smile!
Сепак, од мое искуство, во работни денови утринскиот воз од Скопје е попразен од попладневниот и вечерниот, додека за време на викенди утринскиот воз е пополн. Избегнувај го петок попладне и недела попладне за патување, бидејќи тогаш има стандард многу гужва.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 03-Jul-2010 at 19:27
@BOJAN

Бојане, цената на билетот ја одредува БАР Стар, еве ги нивните услови (за зал неповолни)

-Ponuda „BAR STAR,,

Isključivo u kolima za spavanje i kolima sa ležajima na relaciji Bar-Skopje-Bar otprema putnika vrši se po relacijskoj cijeni za jedan pravac.

• Za djecu 6-14 godina važi povlastica 50% od relacijske cijene.

....
-ponuda BAR STAR po kojoj cijena vozne karte od bilo koje stanice u Crnoj Gori do Skoplja ili obratno iznosi 25 eura. Cijena ležaja se posebno plaća i iznosi od 6-27 eura zavisno od vrste ležaja koji putnik zahtjeva.


@The Man

Најголемите гужби веќе поминава бидејќи студентите и учениците се веќе на распуст, остануваат само тие што работат и рибари рано наутро во празниците.
Така да мислам дека нема да имаш проблеми освем ако случајно не намалат број на вагони, во што неверувам.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 03-Jul-2010 at 19:33
Владимир разбирам, црногорците ја заготвиле манџатаBig%20smile! Сепак, за оние што сакаат да се возат од Скопје до Бар поволна останува картичката Balkan Flexipass(51 евро за младинци).
Инаку се сложувам со Владимир за воз до Прилеп, преку лето има помала гужва, ама од 15 до 18 јули е Пивофест во Прилеп, така што тогаш очекувај мнооогу луѓе.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 04-Jul-2010 at 11:18
Originally posted by The Man

Го разгледував возниот ред денес и барам совет од некој што почесто патува со воз на релација Скопје-Прилеп. Во кој термин можам да очекувам најмал метеж? Планирам да патувам некаде околу 15 јули. 

Дефинитивно најмногу гужва ќе има во неделата на 18-ти Јули со возот 4903 што тргнува од Скопје во 14:30 а исто така за враќање ќе биде преполн и ноќниот воз 4900 на 18/19-ти Јули кој тргнува во 03:50 од Прилеп за Скопје од единствена причина што Цеца ќе присуствува на затворањето на Пиво Фестот а плус и ќе се враќаат сите патници кои биле од 15-ти до 18-ти во Прилеп...
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 04-Jul-2010 at 17:33
Фала ви за информациите дечки, искрено воопшто немав идеја дека тогаш има Пивофест. LOL  Ме спасивте, јас мислев на 15ти да патувам. По се изгледа на 19/20 ќе тргнам.
Логично е како се движат луѓето во одредени периоди од денот и неделата, но сепак... сакав да чујам од некој поискусен, во никој случај не штети. Уште еднаш, фала.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 04-Jul-2010 at 23:08
Originally posted by The Man

Фала ви за информациите дечки, искрено воопшто немав идеја дека тогаш има Пивофест. LOL  Ме спасивте, јас мислев на 15ти да патувам. По се изгледа на 19/20 ќе тргнам.
Логично е како се движат луѓето во одредени периоди од денот и неделата, но сепак... сакав да чујам од некој поискусен, во никој случај не штети. Уште еднаш, фала.

Ништо...повели и другпат...затоа сме тука...Big%20smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 05-Jul-2010 at 00:34
Не знам дали одбрав добра нишка, ама во секој случај имаме добра вест. Турската радио телевизија организира посебен проект „Балкан експрес“, специјален воз којшто ќе треба да ги обиколи балканските држави. Емисиите предвидуваат директно вклучување од главните железнички станици и посебни репортажи за градовите на Балканот. Проектот започна на 1 јули, а ќе трае до 19 јули. Во Македонија планира да се посетат Скопје, Тетово, Битола и Гевгелија, но се знае дали во сите градови ќе патува овој воз. Сепак, ова значи дека може конечно да обезбедиме фотографии од странски воз во земјава. Повеќе информации на: http://www.railfaneurope.net/pix/new/07_jul04-tr/pix.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 05-Jul-2010 at 22:04

@BOJAN, Го поставив во Железници (општо)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 12-Jul-2010 at 18:52
Има засилување за Пиво-Фест

Се практикувало други години или годинава е исклучок?

Возен ред на Македонски железници Испечати Е-пошта
12.07.2010.

По повод „Фестивалот на Пивото 2010“, Македонска Железница Транспорт  АД – Скопје воведува во сообраќај еден пар на посебни возови на релацијата Куманово – Скопје – Велес – Прилеп и обратно во деновите 17 (сабота) и 18 (недела) 07.2010 година.

Возовите ќе сообраќаат по следниот возен ред

Куманово - Скопје - Велес - Прилеп за деновите 17 и 18.07.2010

Време на тргнување

Време на пристигнување

Станици на тргнување и застанување на возот

10:20 часот

 

Куманово

11:10 часот

10:50 часот

Скопје

11:55 часот

11:51 часот

Велес

 

13:10 часот

Прилеп

Прилеп - Велес - Скопје - Куманово за деновите 18 и 19.07.2010 год.

Време на тргнување

Време на пристигнување

Станици на тргнување и застанување на возот

01:30 часот

 

Прилеп

02:57 часот

02:56 часот

Велес

03:40 часот

03:35 часот

Скопје

 

04:10 часот

Куманово

Последно ажурирање ( 12.07.2010. )
http://www.prilep.gov.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=964&Itemid=1
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 12-Jul-2010 at 19:36
Оваа година е првпат, бар како што се сеќавам. Сепак, малку тајмингот е лош, бидејќи е прерано тргнувањето. Би било добро да имаше тргнување од околу 16 часот од Скопје.
Сепак, вагоните што ги имаме се малку, па затоа тргнувањето е порано.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 21-Jul-2010 at 22:47
Повторно не работи едниот од моторните возови. Вчера одев за Охрид со воз до Кичево, при што утринскиот воз појде во 8:20, наместо во 6:55 часот. Со оглед на тоа што во возот патуваше машиновозач свртивме убав муабетBig%20smile. Вака оди приказната, еден од моторните возови е расипан, па за Кочани мора да оди исправниот моторен воз од Кичево. Кон Кичево ноќта се пуштаат двата вагони за утринскиот воз за Кичево, а за возот во 6:55 часот НЕМА ЛОКОМОТИВА И ВАГОНИ. Е ондак се чека битолскиот утрински воз да дојде, па да се однесе во депо, да се состават два вагона и да се наполни чудовиштето 661-223 кое троши скоро тон нафта на релација Скопје-Кичево-Скопје.
Важно кон Кичево бичевме со 120 километри на саат со исклучен уред за мерење на брзината(заборавив како се викашеBig%20smile).
Секое патување е ново доживување со МЖ. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 21-Jul-2010 at 23:02
Originally posted by BOJAN

... Важно кон Кичево бичевме со 120 километри на саат со исклучен уред за мерење на брзината(заборавив како се викашеBig%20smile).Секое патување е ново доживување со МЖ. 

Малце тешко да сте „вози мишко - ко то тамо пева“ со 120 км/ч, но стварно би сакал да се деси некогаш и тоа.
А дека секое патување е доживување, па зошто сум стално со МЖ иначе сето во секојдневието стана монотонија на живеење

малце off
вози мишко - ко то тамо пева
http://www.youtube.com/watch?v=MrVSe8iur5M

Edited by Vladimir P - 21-Jul-2010 at 23:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 31-Jul-2010 at 14:21
На интернет страницата на Македонски железници е поставена новата објава на мрежа за 2011 година, па во согласност со тоа, ме интересира дали има некакви информации за новиот возен ред 2010/2011 година?

Во согласност со лошата постоечка состојба на возниот парк, ќе ме изненади ако се оддржат и сегашните патнички возови за наредната година, но еве еден мал предлог од моја страна:

1. Би било добро да се врати брзиот воз 392/393 во текот на целата година на релација Скопје-Ниш-Скопје околу 16 часот. И да има мал број на патници, нема да се оптоварува возниот парк со сегашниот воз Скопје-Табановци-Скопје што сообраќа во 16:00 часот.
2. Да се врати брзиот воз 390/391 на релација Скопје-Белград-Скопје. Имаше добар термин на поаѓање од Скопје рано наутро, со мала корекција во поаѓањето од Белград околу 12-13 часот.
3. Конечно да се премести поаѓањето на ноќниот воз 6900 Скопје-Кичево од 2:50 часот како воз 6904 во вечерните часови околу 19 часот. Мислам дека би имал многу повеќе патници и би бил порентабилен, а и возниот парк не би се оптеретил.
4. Да се премести поаѓањето на ноќниот воз 5901 Скопје-Кочани од 2:20 часот во околу 8 часот наутро. Всушност кон Кочани со две Макоси би направил комплетна промена на возниот ред, на пример, Скопје-Кочани 8:35, 15:45; Кочани-Скопје 5:30, 14:30;
5. Да се воведе воз Скопје-Богомила-Скопје којшто навечер би поаѓал околу 19:30 часот од Скопје, а од Богомила би се враќал околу 4:30 часот наутро. Една Макоса би влечела кон Богомила. Со тоа Битола конечно да добие утрински воз за Скопје околу 7 часот.

Не сум никаков стручњак за возни редови, но мислам дека со ваков возен ред кој би значел 1-2 воза повеќе од оваа година, би се доближиле до потребата на патниците. Имаме многу каспер-возови во сегашниов возен ред.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 31-Jul-2010 at 22:26
Бојане,
- проблем за неелектрифицираните траси немаме доволно дизел лок - гарнитури, стално некоја (и по неколку)од постојните се вон употреба, така да мака мачат и ова да го одржат.
- За електрфицираните делници лок да речеме има, но тука се појавуват проблем со вагоните, кој одавно им треба ревизија и обнова.

Така како и да свртиш, килава ни е состојбата со возниот парк. Додека не се одвојат пари кој изгледа и ги нема, ке ги крпат овие постојните додека еден ден не застанат сете.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 02-Aug-2010 at 17:03
Владимир, во право си. Овие предлози што ги поставив горе се повеќе желба, отколку реалност.
Сепак, ако некој има некаква информација за возниот ред 2010/2011 година би било убаво да ја постави за да дебатираме малку и на таа тема.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.213 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.