build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 03-Dec-2010 at 19:20
Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?


Ќе застанува во Кадина Река поради редовно вкрстување со експресниот воз D 335 ''Hellas Express'' кој сообраќа на релација Скопје-Солун...Инаку како би се разминале два експресни воза помеѓу Велес и Скопје???
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 04-Dec-2010 at 02:20
Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?
________________

Тоа со резервацијата, го замислувам како некоја глупост слична на автобуската во Скопје со задолжителните 30 денари за резервација, без разлика дали има 45 слободни места на автобусот или не, таа е задолжителна и без неа не може да се патува.

Значи да се разбереме, резервацијата е апсолутно пожелна работа, ама на возови каде што стоењето простум не е дозволено, каде што има премногу патници и вагоните се редовно полни, и најважно од cè, откако ќе имаме функционален и интерконектиран систем за резервации.

Ме интересира со сегашниот систем на резервации, како им се гарантира место на патниците кои ќе се качат во Богомила или Кадина Река? Како службеникот во Богомила ќе провери колку места се резервирани во Прилеп, Велес или Битола? Има некој информации? Мислам дека ова е првиот воз во последниве години за кој е потребна резервација.


Експресниот воз и на времето се движел толку. Можеби би требало и побрзо во подалечна иднина, но треба да се земе в предвид фактот дека патничките возови до Битола се движат за 3 часа и 40 минути!

Инаку мислам дека е и лошо што два патнички возови ставиле едно по друго во 19:20 и 19:43 часот. Можеби би било подобро битолскиот или гевгелискиот да поаѓа околу 18:30 часот, додека другиот патнички околу 19:30 часот. Ова е лошо за Велешани, бидејќи по 16:40 часот, треба да чекаат друг патнички воз дури до 19:20 часот.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 09-Dec-2010 at 19:53
Возен ред од станица Битола до Скопје, и од Скопје до Битола...


Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 09-Dec-2010 at 19:54
Еве го и долгоочекуваниот Пелагонија Експрес...


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 09-Dec-2010 at 21:21
Еве го и званичниот возен ред за Скопје - Битола, 2010-2011



П.С. мала техницка омашка не е RX него i-RX
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 09-Dec-2010 at 21:26
Originally posted by zookisk

Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?


Ќе застанува во Кадина Река поради редовно вкрстување со експресниот воз D 335 ''Hellas Express'' кој сообраќа на релација Скопје-Солун...Инаку како би се разминале два експресни воза помеѓу Велес и Скопје???


Па тој воз и онака редовно доцни 20 минути, барем можеле да го прилагодат некако распоредот. Сега ми е јасно зошто само во еден правец е спомената Кадина Река, а не во двата правца.

Туку ме интересира дали на возот СК-БТ ќе сообраќа и вагонот-ресторан.

Edited by гитардемон - 09-Dec-2010 at 21:33
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 09-Dec-2010 at 21:59
Originally posted by гитардемон

...
Туку ме интересира дали на возот СК-БТ ќе сообраќа и вагонот-ресторан.

По ознаките во горниот дел има само R - задолжителна резервација нема го симболот „чаша“ - бифе вагон
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 10-Dec-2010 at 09:57
Ќе сообраќа и бифе вагон со тој воз ама тоа здравје после Нова Година...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 11-Dec-2010 at 16:57
Возниот билет за Пелагонија Експрес во еден правец, заедно со задолжителната резервација, ќе изнесува 317,50 денари, а повратниот 515 денари.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 11-Dec-2010 at 17:05
Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 11-Dec-2010 at 17:21
Originally posted by stratus

Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.


Да ама сега е побрзо со воз отколку со автобус...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 11-Dec-2010 at 18:17
Originally posted by zookisk

Originally posted by stratus

Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.


Да ама сега е побрзо со воз отколку со автобус...


Ќе видиме како ќе функционира вистински експресен воз во оваа наша земја. Летово се возев со Интерсити воз на релација Нови Сад-Белград. 15 минути пред поаѓање на овој воз од висок ранг, помина патнички воз на релација Суботица-Белград, возот беше преполн, а во Нови Сад се качија стотина патници. Интерсити возот имаше само триесетина патници од Нови Сад или пополнетост од околу 20-тина проценти и покрај тоа што имаше и бифе вагон. Слична е состојбата и во Бугарија.

Сакам да кажам, можеби нема да има голем одзив од граѓаните. Јас пак сметам дека можеби ќе беше подобро да се воведе како утрински воз од Скопје за Битола и попладневен од Битола за Скопје. Има многу луѓе кои имаат работни обврски, деловни ручеци, судење и сл. во Битола и Прилеп, бар јас така мислам.

Инаку, има ли некој информација дали се менува составот на експресните возови на релација Солун-Скопје-Белград? Некаква новина од вагони?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 23-Dec-2010 at 17:36

Се укинува железничката линија Скопје- Солун

Скопје и Солун по Нова година ќе бидат железнички неповрзани. Се укинува линијата Солун Скопје Белград и обратно – ова доцна синоќа го објавија грчките железници. Соопштението на нивниот официјален сајт од непознати причини по неколку часа беше тргнато, а денеска не беа достапни за коментар. Од македонска страна пак велат дека не се запознаени со ништо такво, ниту пак имаат никакво известување.

Една од најстарите линии ќе престане да функционира, за да се намали дефицитот со кој се соочува железничкиот сообраќај во Грција.Од јануари 2011 предвидено е намалување на бројот на возови, укинување на постоечки линии и зголемување на цените на билетите за 50 до 75%.

Доколку одлуката возот Солун Скопје Белград да престане да сообраќа е конечна и дефинитивна од Грција, тогаш се предвидени законски санкции за едностраната одлука за укинување на меѓународни возови.

Железничка линија Солун-Скопје е постара од еден век. Во август 1873 год била пуштена за прв пат во употреба, во должина од 243 км, а крајната дестинација била Митровица. Нешто подоцна била продолжена до Белград за на крај возот да тргнува од Солун, преку Скопје и Белград да стигнува до Виена.

Сања ристовска
23.12.2010, 14:49

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=68932
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 23-Dec-2010 at 17:59
Прашање е и колку ќе биде рентабилноста на линијата Скопје-Белград.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 23-Dec-2010 at 19:38
Originally posted by axel

Се укинува железничката линија Скопје- Солун

Скопје и Солун по Нова година ќе бидат железнички неповрзани. Се укинува линијата Солун Скопје Белград и обратно – ова доцна синоќа го објавија грчките железници. Соопштението на нивниот официјален сајт од непознати причини по неколку часа беше тргнато, а денеска не беа достапни за коментар. Од македонска страна пак велат дека не се запознаени со ништо такво, ниту пак имаат никакво известување.

Една од најстарите линии ќе престане да функционира, за да се намали дефицитот со кој се соочува железничкиот сообраќај во Грција.Од јануари 2011 предвидено е намалување на бројот на возови, укинување на постоечки линии и зголемување на цените на билетите за 50 до 75%.

Доколку одлуката возот Солун Скопје Белград да престане да сообраќа е конечна и дефинитивна од Грција, тогаш се предвидени законски санкции за едностраната одлука за укинување на меѓународни возови.

Железничка линија Солун-Скопје е постара од еден век. Во август 1873 год била пуштена за прв пат во употреба, во должина од 243 км, а крајната дестинација била Митровица. Нешто подоцна била продолжена до Белград за на крај возот да тргнува од Солун, преку Скопје и Белград да стигнува до Виена.

Сања ристовска
23.12.2010, 14:49

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=68932


Од грците ништо не ме чуди, еве на пример, Грција е единствената земја што наплаќа доплата при користење на картата Балкан Флексипас. На пример, ако патувате кон Атина од Солун со воз, тогаш ќе си платите 20-тина евра доплата, што не го прави ниту една железница на Балканот.

Ако Грција ги укине возовите, тогаш нашата железница треба да реагира и да бара оштета. А таа ќе биде голема, доколку се смета дека новиот возен ред трае дури до 10 декември 2011 година. Не знам како би изгледала оваа ситуација, дали возовите би поаѓале од Гевгелија или од Скопје, во секој случај, и ние сме должни да го почитуваме возниот ред.


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 24-Dec-2010 at 03:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 26-Dec-2010 at 18:23
Проблемите на Грчките железници треба да си ги решат со кратења на внатрешните возови, не смеат да ги чепкаат меѓународните возови. Се сеќавам дека во 2009 година, поради економската криза, цело лето на сите релации сообраќаа по еден воз помалку, но не се укинаа меѓународните возови. Но, ете, доколку навистина се случи, што би се случило со Хелас Експрес и Олимпус. Дали би оделе само до Гевгелија или само до Скопје или можеби нешто друго би се случило со нив?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 26-Dec-2010 at 19:52
Веќе се многуте потези од грчка страна во железницата ме чуди како сеуште функционира оваја ЕУ членка со сите нејзини „стандарди“.

Укинување на едината врска со Европа на една ЕУ членка тоа е или само новинарска патка и тотална сулудост на една „држава“.

Мислам дека веќе е доволно трошење на зборови на оваја таканаречена ЕУ земја членка.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 28-Dec-2010 at 20:20
На меѓународните форуми наголемо се дискутира што би се случило доколку навистина Грците се откажат од меѓународните линии? Една од можностите што ја предвиделе е Турските, Бугарските и Македонските железници самите да си ги оддржуваат меѓународните линии кон Солун! На пример, на релација Скопје-Солун-Скопје да вози македонска локомотива, при што на Грчките железници да им се плаќа за користење на железничката инфраструктура на потегот од Идомени до Солун!


Дали воопшто би ни се исплаќало ваквото функционирање на експресните возови кон Солун?

Инаку информации за оваа вест има на: германскиот форум  http://drehscheibe-online.de/index.php, потоа на http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=455457&page=18 и на српскиот http://www.serbiatravelers.org/forum/index.php?topic=4862.0, има ли некаков допис од грчка страна воопшто за вакво нешто?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 31-Dec-2010 at 16:27

За време на новогодишните и божиќни празници железничкиот сообраќај во Република Македонија ќе се одвива според важечкиот возен ред.
zeleznicki-soob-240
Оперативните служби ќе го следат тековното одвивање на железничкиот сообраќај и според расположливите капацитети, одредени правци ќе бидат засилувани со дополнителни патнички вагони, информираат од Македонски железници.







http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/13627-Zeleznickiot-soobrakaj-ke-se-odviva-spored-vazeckiot-vozen-red-za-praznicite




Edited by Danielbtmk - 31-Dec-2010 at 16:28
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.