build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 35>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 10-Aug-2011 at 09:21
За воља на вистината мора да се земат предвид усте неколку фактори:

- Во Србија многу од пругите со бомбардирањето беа уништени па беа принудени на брзина (неквалитетно) да се обноват.
- Дојде одвојување на републиките а со тоа многу железнички работилници, фабрики, производители останава на други територии а со тоа и обновата стана недостапна за голем дел на возниот парк, резевни делови за истите како и материјали за инфраструктурата. Воведени се царини, давачки, тендери, ...
- Новите држави не се прилагодуваа брзо во новите ситеми а со тоа транспортотв остана на маргините.

А за надминување на ваквата состојба секако е и долгонајавуваниот меѓудржавен договор за заедничка мобилна царина, а со тоа и побрз премин на границите, додека во иднини не се отворат границите.

Но фактот дека и по 20 години сеуште сме во транзиција говори се.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 27-Aug-2011 at 13:12
Меѓународниот експресен воз Олимпус вчера на релацијата Белград-Скопје сообраќаше со еден единствен полураспаднат српски вагон. Не би сакал да патувам вчера со тој воз. Ова се случува во екот на летото кога има најголем број патници на оваа релација.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 27-Aug-2011 at 16:14

Бојан тоа веројатно дека вчера на сите композиции до Битола имаше по 4 вагони, па изгледа нашиве останале без истите потребни за до Бгд
Шала на страна, МЖ континуирано си игра со својот, сеа веќе удобен углед, кај патниците.
Зошто не разберат дека секогаш кога има било каков концерт во Прилеп или Битола, затоа што таму реално најчесто ги има надвор од Ск, не пуштат максимален број на вагони кои ги имаат во тој момент на располагање. Вчера по којзнае кој пат ми се деси да ко џукела стојам 4 саати до Ск до Бт. Преполни беа сите 4 вагони со млада раја која одеше на коцерт. Нека се информираат подобро кога има такви ивенти, нека сткратат по некој вагон или нека лимитираат број на карти. Не плаќаме сите за џабе по 5 евра.
Плус вчера се пунеше возот и во Велес и во Прилеп.
Малце информација и мало редуцирање на другите понерентабилни линии и сите ќе бидеме задоволни.
Вака само сакаат да не избркаат од возовите и за следечи коцерти да си идеме со кола или бус.
МЖ, поработете си малце на УСЛУГИТЕ!
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 27-Aug-2011 at 16:24
Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 27-Aug-2011 at 19:34
Originally posted by zookisk

Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...


Ти да не работиш у МЖ па се најде повреден случајно?
Прво со кола не е 2000, освен ако не одиш со БМВ. Плус ретко кој оди сам накај Бт за концерти. Математика вика дека со 1400 денари си таму и назад + вклучени патарини, поделено со 3 искача 450 денари. Која е предноста што ја дава МЖ? Мирис на старо железо, валканост и неудобност. Проблем е што поголем дел од луѓето што патуваат се вљубеници во железницата општо и сакаат да патуваат со воз. Но тоа не значи дека МЖ треба ко стока да не третира. Кај им е тука грижата за патниците. Тебе ако ти е у ред да патуваш у вакви возови (нз дали уопште си патувал) е твоја ствар, но ова мора јавно да се каже за да им текне дека се потребни промени.
Плус, мојата критика не се однесува за тоа каква е состојбата на вагоните, но за 5 евра можат да ми овозможат бар седиште. Никој за тие пари не бара внатре клима и стјуардеса да го послужува. Но за 5 евра во никој случај не смее да се добива да седиш наслонет на врата цел пат, 4 саати.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 27-Aug-2011 at 21:02
Originally posted by N23

Originally posted by zookisk

Па што не одиш со автобус ако не ти се свиѓа патувањето со МЖ. Туку не ти се даваат околу 800 денари за повратен билет од Скопје до Битола или пак 2000 и кусур денари за со кола комплет со патарини. Затоа пријателе ќути си и свиркај си бидејќи голема е разликата од железничкиот повратен билет до Битола кој чини 335 денари и автобускиот кој чини негде околу 800 денари отприлика или пак околу две илјадарчиња за со кола...


Ти да не работиш у МЖ па се најде повреден случајно?
Прво со кола не е 2000, освен ако не одиш со БМВ. Плус ретко кој оди сам накај Бт за концерти. Математика вика дека со 1400 денари си таму и назад + вклучени патарини, поделено со 3 искача 450 денари. Која е предноста што ја дава МЖ? Мирис на старо железо, валканост и неудобност. Проблем е што поголем дел од луѓето што патуваат се вљубеници во железницата општо и сакаат да патуваат со воз. Но тоа не значи дека МЖ треба ко стока да не третира. Кај им е тука грижата за патниците. Тебе ако ти е у ред да патуваш у вакви возови (нз дали уопште си патувал) е твоја ствар, но ова мора јавно да се каже за да им текне дека се потребни промени.
Плус, мојата критика не се однесува за тоа каква е состојбата на вагоните, но за 5 евра можат да ми овозможат бар седиште. Никој за тие пари не бара внатре клима и стјуардеса да го послужува. Но за 5 евра во никој случај не смее да се добива да седиш наслонет на врата цел пат, 4 саати.



Дебатата ја покренав бидејќи навистина состојбата со патнички вагони не е добра. Истото важи и за Битола и за Белград, тука можам да се согласам дека доколку се нема доволен возен парк подобро да не се пуштаат по толку пара возови дневно, односно да се коригира возниот ред. МЖ реално не е виновно, едноставно нема пари, државата е таа која треба да издвои повеќе пари за модернизација на вагоните кои стојат во депо Лисиче.


Она што е поголем проблем е меѓународниот сообраќај, т.е. она што не може да се оддржи ниту кон Белград. Цената на превозот тука е идентична со автобускиот превоз, а превозот е се врши со мал број вагони кои не се ниту во домашен сообраќај да ги пуштиш. Во среде лето да пуштиш еден или два вагони за Белград е ненормална работа, ако на двете железнички компании(МЖ и ЖС) им е тешко да ја оддржуваат линијата тогаш подобро нека ја укинат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 25-Sep-2011 at 10:34
Бидејќи во овој временски период се прецизира возниот ред на возовите за наредната 2012 година, би го дал мојот предлог - возен ред направен според моменталните капацитети на МЖ-транспорт. Секако бројот на патничките вагони е најголема грижа:


Скопје-Гевгелија 6:10(п), 9:35(п), 16:45(п), 19:35(п);
Гевгелија-Скопје 4:50(п), 9:50(п), 15:00(п), 19:50(п);
(би сообраќале двете електромоторни гарнитури)

Скопје-Табановце 6:30(п), 8:30(е), 16:40(п), 19:05(п), 20:30(е), 23:00(п);
Табановце-Скопје 5:00(п), 6:40(е), 7:41(п), 16:37(е), 17:49(п), 20:17(п);

Скопје-Битола 7:20(п), 14:30(п), 17:15(е), 18:35(п);
Битола-Скопје 3:30(п), 6:00(е), 14:00(п), 18:55(п);

Скопје-Кичево 6:55(п), 16:40(п), 19:10(п);
Кичево-Скопје 5:30(п), 9:30(п), 19:00(п);

Скопје-Кочани 6:20(п), 16:00(п);
Кочани-Скопје 9:25(п), 19:05(п);

Скопје-Велес 13:30(п), 22:40(п);
Велес-Скопје 5:05(п), 14:30(п);

Скопје-Белград 8:30(е), 20:30(е);

Скопје-Приштина 9:40(б), 17:20(б);


Некаков коментар на мојов предлог?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 25-Sep-2011 at 16:44


Дали за Ск-Табановце е потребна толкава фреквенција на возови во однос на другите линии?

Всушност секогаш сум се прашувал колку луѓе ја користат таа линија, бидејќи единствена побитна дестинација е Куманово, а железничката станица Куманово е практично надвор од градот и со оглед на тоа не знам Кумановчани колку масовно го користат железничкиот превоз, а од друга страна автобускиот возен ред кон Скопје е прилично збиен.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 25-Sep-2011 at 20:23
Originally posted by Cloverstack

Дали за Ск-Табановце е потребна толкава фреквенција на возови во однос на другите линии?Всушност секогаш сум се прашувал колку луѓе ја користат таа линија, бидејќи единствена побитна дестинација е Куманово, а железничката станица Куманово е практично надвор од градот и со оглед на тоа не знам Кумановчани колку масовно го користат железничкиот превоз, а од друга страна автобускиот возен ред кон Скопје е прилично збиен.



Линијата кон Табановце не е нешто фреквентна, најчесто ја користат луѓето кои живеат во селските средини измеѓу Скопје и Куманово, а доста села се наоѓаат помеѓу овие два града. Има патници и од Куманово, но поради причината која ја наведе нивниот број е мал. Сепак, има луѓе кои имаат месечни билети и мора да им се обезбеди утрински превоз од Куманово и попладневен превоз од Скопје, стави ги и експресните возови кон Белград и излегува дека не е голем бројот на возови кон оваа дестинација.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 07-Oct-2011 at 01:38
Дали меѓународнот воз од Штрбово, кој е специјално наменет за натпреварот Македонија-Словачка, ќе пристигне на 10-ти или 11-ти Октомври? Гледам дека у 9:05 треба да пристигне, а знам и дека некој објави на форумов за таа линија, не сеа баш и не можам да најдам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 10-Nov-2011 at 23:26
Кои се новините во новиот возен ред на МЖ за 2012 година, има ли некој информации? Крајот на ноември вообичаено од компанијата го објавуваат новиот возен ред по дневните весници.

Ќе имаме ли некои нови возови или не дај боже укинување на дел од постоечките?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 11-Nov-2011 at 00:08
ВОЗЕН РЕД е од

11-12-2011 - 08-12-2012
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 11-Nov-2011 at 00:16
Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД е од

11-12-2011 - 08-12-2012


Така е Владимир, но МЖ мора да го објави возниот ред во дневните весници неколку недели(барем 2 недели ми се чини дека беше) пред неговото стапување во сила.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 11-Nov-2011 at 19:59

Мислам дека деновиве треба да пројде на борд па потоа во јавност,
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 12-Nov-2011 at 01:38
Возен ред на релација Скопје-Белград-Скопје за новиот возен ред што стапува на сила на 11.12.2011 година:

СКОПЈЕ - БЕЛГРАД: 8:20(IC), 20:10(e);
БЕЛГРАД - СКОПЈЕ: 7:50(IC), 21:50(e);

Голема новост е продолжувањето на времетраењето на патувањето, особено на линијата од Белград кон Скопје, па така според новиот возен ред интерсити возот од Белград за Скопје ќе патува 9 часа и 57 минути . Од Белград нема некои поголеми новини во позитивен правец, на релација кон Загреб/Љубљана се укинува еден пар возови, барем сеуште не е ставен возот за Цирих, а сигурно се знае дека нема да сообраќа возот Белград-Минхен-Белград, се` друго е исто.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 02-Dec-2011 at 23:47
Форумаши, што се случува со возниот ред на железница за 2012 година, уште да не го пишуваат ? Шега настрана, но минатите години во ова време веќе се знаеше што ќе трча наредната година.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 03-Dec-2011 at 00:23
Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...

Edited by zookisk - 03-Dec-2011 at 00:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17
Originally posted by zookisk


Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...




Тоа значи дека поголеми промени во возниот ред нема да има, иако за Битола, да ми извинат битолчани, но сметам дека треба да има утрински експресен воз Скопје-Битола и попладневен експресен Битола-Скопје.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 03-Dec-2011 at 12:22

А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 03-Dec-2011 at 12:49
Originally posted by mladen_s


А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта?

Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може


Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.