build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 05-Jun-2014 at 16:29
Originally posted by jyvation

Да не се грешка овие нешто со попустов??
20% е ова не е 30


20% попуст има на самата железничка во Солун за млади до 26, или студенти и пензионери над 65+

А тоа дека до Јуни ќе важело нема везе.

Другар ми се враќаше Солун-Ск и бил во вагон на ОСЕ кој бил супер опремен, ист како Солун-Атина.
Traveling.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 08-Jun-2014 at 08:43
На Хелас Експрес од пред некој ден е закачен и вагон за превоз на автомобили на релација Белград-Солун.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 08-Jun-2014 at 11:15
Лани кога се враќав накај Скопје, додека го чекав автобусот долго време преседов и на железничката станица во Белград.Баш сликав како ги товараат колите

Релацијата е:Белград-Бар-Белград



Edited by jyvation - 08-Jun-2014 at 11:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 08-Jun-2014 at 12:33
Originally posted by jyvation

Лани кога се враќав накај Скопје, додека го чекав автобусот долго време преседов и на железничката станица во Белград.Баш сликав како ги товараат колите

Релацијата е:Белград-Бар-Белград



Да, да, во моментов има вагони за превоз на автомобили само на релација кон Бар и кон Солун. Возот за Бар се нарекува уште и автовоз, составен е само од спални и кушет вагони и во него патуваат само оние што имаат автомобил. Купувате карта за вас и за вашето возило
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 12-Jul-2014 at 10:51
Само да споменам дека на дел од форумите во регионов се споменува можноста во новиот возен ред за 2015 година да се врати и вториот воз на релација Белград-Скопје-Солун, кој во моментов сообраќа само на делот Скопје-Белград-Скопје. На тој начин, би имале по две поаѓања дневно кон Солун.

Воедно, летово би требало да имаме директен вагон за превоз на патници на релација Скопје-Будимпешта-Скопје, и тоа два пати неделно. Не знам дали функционира ова.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 04-Oct-2014 at 18:56
На МТВ пред 5 минути:
Бесплатниот превоз го зголеми обемот на патници во железницата

Нов слоган на МТВ - пренесуваме ппростотија секој ден.

Понатака:
Ако патувате со воз од Скопје до Битола ќе ве чини 315 денари, а со автобус 480.

Ама автобус имаш од 4:30 до 21:00 на 30-45 минути, а воз 3 пати дневно.А можно е и 6 сати да патуваш

Edited by Тркало - 04-Oct-2014 at 18:57
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 04-Oct-2014 at 21:26
Ама Владимир како што вели `мачење е за некого да се вози со автобус`
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 20-Oct-2014 at 20:50
На железничките форуми веќе се говори за меѓународниот возен ред за 2015 година. Како што веќе знаеме, европските ноќни возови ќе станат мислена именка од новата година, бидејќи на огромен број релации се укинуваат за сметка на поголем број дневни линии. Тука е и укинувањето на сите патнички возови што минуваат низ Украина од страна на Руските државни железници, што значи нема да може да се патува со воз кон Москва од соседните Белград и Софија.

За нас има добри вести. Се воведува директен вагон на релација Скопје-Будимпешта-Скопје со утринскиот воз од Скопје, но сеуште не се знае дали ќе сообраќа само во летниот период. Унгарските железници ќе пуштаат и вагон на релација Будимпешта-Солун преку Скопје во летните месеци, еднаш неделно. Се говори и дека дневниот воз Скопје-Белград ќе биде продолжен кон Солун.

За прв пат во историјата, се воведува возот 480/481 на релација Софија-Темишвар-Арад-Будимпешта, кој е можно да се продолжи и кон Солун со што Македонија и Србија би биле железнички заобиколени при патувањето.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 27-Nov-2014 at 10:15
Има ли некоја најава за возниот ред на МЖ-Транспорт за наредната 2015 година?
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 02-Dec-2014 at 15:46
Ќе има ли некогаш втор воз према кочани освен оној во 15:22....
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 03-Dec-2014 at 13:13
Originally posted by avijacijamk

Ќе има ли некогаш втор воз према кочани освен оној во 15:22....


Ќе има...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 03-Dec-2014 at 19:31
Originally posted by zookisk

Originally posted by avijacijamk

Ќе има ли некогаш втор воз према кочани освен оној во 15:22....


Ќе има...


Ова би биле добри вести.Да се надеваме дека кога ќе стигнат новите гарнитури ќе се воспостави нормална врска со истокот на земјата.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 06-Dec-2014 at 18:53
Originally posted by BOJAN

Originally posted by zookisk

Originally posted by avijacijamk

Ќе има ли некогаш втор воз према кочани освен оној во 15:22....


Ќе има...


Ова би биле добри вести.Да се надеваме дека кога ќе стигнат новите гарнитури ќе се воспостави нормална врска со истокот на земјата.


Фала богу мислам...Незнам тоа веќе со толку ран воз стварно човек ништо неможе да заврши работа да има +1 подруго ќе е. Јас мислам дека железници треба да си направат рекламна кампања за тие К-15 картичките за млади затоа што скоро никој не знае дека постојат. Мислам кој не би се возел за 180 денари повратно до Скопје (од Штип). Али очигледно железници слабо стојат со тоа
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 06-Dec-2014 at 20:36


Дефинитивно на МЖ и треба рекламна кампања за сите поволности што ги нуди.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 10-Dec-2014 at 10:34
Железница го скрпи возниот ред за 2015 година

Нема никакви промени во возниот ред на македонските возови за наредната година. Од Македонски железници најпрво ќе ги дочекаат ветените нови возови, а дури потоа ќе размислуваат за воведување на дополнителни поаѓања меѓу градовите во земјава. Од недела, 14 декември 2014 стапува на сила новиот возен ред на возовите, кој е со важност до 12 декември 2015 година. На релацијата Скопје – Гевгелија – Скопје се предвидени три пара возови дневно, со поаѓање од Скопје во 4:45, 6:20 и 16:40 часот. Меѓу главниот град и Битола ќе сообраќаат четири пара возови дневно, со поаѓање од Скопје во 6:42, 14:30,16:55 и 20:00 часот, додека линијата Скопје – Кичево – Скопје ќе се одржува со два пара возови дневно, со тргнување од Скопје во 8:05 и 16:50 часот.




Од МЖ информираат дека на релацијата Скопје – Кочани – Скопје ќе сообраќа еден пар возови дневно, со поаѓање од Скопје во 15:22 часот, додека на релацијата Скопје – Табановце – Скопје ќе сообраќаат шест пара возови дневно. Како и секоја година, најмногу возови за патниците ќе има меѓу Скопје и Велес, линија која ќе се одржува со 12 пара возови во текот на едно деноноќие. Во делот на меѓународниот возен ред, предвидени се еден пар возови дневно кон Солун, со поаѓање од главниот град во 4:45 часот, два пара возови дневно кон Белград, со поаѓање во 8:20 и 22:14 часот, како и еден пар возови дневно кон Приштина, со тргнување од Скопје во 16:20 часот. Како новина за граѓаните кои имаат обврски во Солун или пак ги користат услугите на тамошниот аеродром, поаѓањето на возовите од овој грчки град е поместено неколку часа подоцна, односно тие ќе поаѓаат секој ден во 18:30 часот.

По потреба од патниците, Македонски железници – Транспорт предвидува и кушет – вагон на релација Скопје – Будимпешта – Скопје, кој факултативно би сообраќал со експресниот воз за Белград со поаѓање во 8:20 часот. На релацијата Скопје – Будимпешта – Скопје еднаш неделно ќе сообраќа и кушет вагон на Унгарските државни железници, во периодот од 12 јуни до 19 септември 2015 година. Со воспоставените железнички врски кон Белград, македонските патници ќе можат директно оттаму да патуваат кон Загреб, Љубљана, Цирих, Виена, Будимпешта, Букурешт и други европски градови.

http://www.build.mk/?p=41547
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 27-Mar-2015 at 19:42

Повторно вози брзиот воз за Битола

27.03.2015 год.

Од 1 април годинава повторно се воведуваат во редовен железнички сообраќај времено укинатите патнички возови 541 кој сообраќа на релацијата Скопје-Битола со тргнување од Скопје во 16,55 часот и возот 540 на релацијата Битола-Скопје кој од Битола тргнува во 5,18 часот.

Возовите ќе сообраќаат според важечкиот возен ред со тоа што (поради технолошка организација на сообраќајот) возот 541 (Скопје-Битола) за првпат во повторен сообраќај ќе се вклучи на 01.04.2015, а возот 540 (Битола-Скопје) на 2.04.2015.

Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 28-Mar-2015 at 00:12
Нека возат Шпанци за да има Кенедиевки за обичните
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 26-Sep-2015 at 22:38
Од новиот возен ред може да се надеваме на кратење на возниот ред на возовите меѓу Скопје и Белград за околу еден час:

Završeni radovi na rekonstrukciji deonice Sopot Kosmajski-Kovačevac, na pruzi Beograd – Mladenovac – Niš iz ruskog kredita

U Srbiji će u naredne tri godine biti modernizovano 500 kilometara pruga, izjavila je danas u stanici Sopot Kosmajski potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevine, saobraćaja i infrastrukture prof. dr Zorana Mihajlović na otvaranju rekonstruisane pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac na železničkom Koridoru 10, a na toj deonici brzina saobraćaja vozova je povećana sa 30 na 120 kilometara na sat.
Mihajlović je tom prilikom čestitala železničarima Dan zelezničara Srbije 15. septembar, a pruga je otvorena na tradicionalan železnički način tako što je otpravnik vozova železničke stanice u Sopotu Kosmajskom dao signal nakon čega je kroz stanicu prošao i prvi voz.
"Dragi železničari, čestitam vam vaš dan i nadam se da ćemo ga još dugo slaviti i svake godine otvarati modernizovane i novoizgrađene pruge" rekla je Mihajlović.
Ministarka je podsetila da je prva pruga Beograd-Niš otvorena pre 131 godinu i da je tada povezivala Srbiju sa Solunom, Peštom i Carigradom, kao i da sada železnica na tom pravcu, na kome je deonica Sopot Kosmajski-Kovačevac, spaja istok, zapad, sever i jug.
"Konačno srpske železnice staju na svoje noge i posle 20 godina mi možemo da kažemo da ćemo u naredne tri godine modernizovati 500 kilometara pruga u Srbiji", poručila je Mihajlović.
Data/Images/img_8820_s.jpg
Deonica Sopot Kosmajski - Kovačevac je duga 18,4 km, a vrednost radova je 11, 8 miliona dolara i oni su finansirani sredstvima ruskog kredita namenjenog srpskoj železnici ukupne vrednosti 800 miliona dolara.
Ona je takođe istakla da je vrednost trenutnih železničkih projekata veća od jedne milijarde evra.
Ona je poručila da treba zajedno da se borimo za svakog putnika i svaku tonu robe i istakla da je Vlada u prethodnih godinu i po dana postavila železnicu kao jedan od prioriteta.
Ministarka je takođe poručila da će ministarstvo koje vodi pomoći železnicama u realizaciji svih projekata.
Data/Images/img_8896_s_no1.jpg
Data/Images/img_8836_s.jpg
Ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin je takođe čestitao prisutnima Dan železničara Srbije ističući da je železnica jedan od stubova privrede svake zemlje.
„Za oko nedelju dana u posetu Srbiji će doći novi predsednik ruskih železnica Oleg Belozjorov koji će prisustvovati otvaranju saobraćaja na još jednoj deonici koja se finansira ruskim kreditom, od Rume do Golubinaca“ najavio je Čepurin.
On je rekao da radovi koji se finansiraju ruskim kreditom teku po planu, a na nekim mestima i bolje od predviđene dinamike, kao i da je primetno da postoji visok nivo profesionalizma u realizaciji ugovorenih projekata.
Čepurin je podsetio da kompanija "RŽD Internešnl" pomaže i obnovu škola duž pruga koje se grade, kao i da su već obnovljene dve osnovne škole u Pančevu i Golubincima.
Generalni direktor preduzeća Infrastruktura železnice Srbije Goran Maksić je rekao da bi i radovi na tri deonice na jugu Srbije trebalo da počnu krajem februara ili početkom marta sledeće godine.
Data/Images/img_8895_s.jpg
Data/Images/img_8843_s.jpg
„Nakon završene rekonstrukcije brzina vozova na deonici Sopot Kosmajski – Kovačevac je podignuta na 120 km na čas, čime je značajno skraćeno putovanje“ istakao je on.
Prema njegovim rečima, završetkom rekonstrukcije te pruge predviđeno je da njome saobraća oko 70 pari vozova dnevno, a na pravcu od Resnika do Kovačevca vreme putovanja biće skraćeno za 25 minuta.
„Završetkom radova na ovoj pruzi stvaraju se uslovi da već 1. oktobra počnu radovi i na rekonstrukciji deonice Mala Krsna -Velika Plana u dužini od 29, 5 km“ naveo je Maksić.
Odgovarajući na pitanja novinara, Maksić je izrazio očekivanje da će u decembru početi radovi na modernizaciji pruge Stara Pazova - Novi Sad, kao i da bi obnova Barske pruge mogla da počne 2016. godine.
On je rekao da je okvirni plan za otvaranje pruge Ruma-Golubinci 22. septembar ove godine.
Zamenik direktora "RŽD Internešnl" Mansurbek Sultanov izrazio je očekivanje da će narednih dana biti potpisan ugovor za modernizaciju još tri deonice na Koridoru 10 na jugu Srbije.
On je istakao da ruske železnice kvalitetno izvode radove i ispunjavaju predviđene rokove, i da će tako biti i u narednom periodu.
„Pruge spajaju ne samo železnice, već i narode kao što je to slučaj sa Srbijom i Rusijom“ rekao je Sultanov.
Inače, srpske železnice danas proslavljaju Dan železničara i obeležavaju 131 godinu postojanja, odnosno dan kada je 1884. puštena u saobraćaj pruga Beograd - Niš.
To je bila prva pruga u javnom saobraćaju u Srbiji, pa se taj dan obeležava i kao Dan železničara Srbije.
Kada je otvorena pruga Beograd-Niš 1884. godine prosečna brzina vozova bila je 35 km na sat, a putovalo se više od osam sati.
Rekonstrukcija pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac je započeta 6. aprila ove godine, a modernizacijom je bila obuhvaćena kompletna građevinska i elektrotehnička infrastruktura na toj deonici.

Наскоро треба да биде пуштена во употреба уште една делница на пругата Ниш-Белград: Gilje-Ćuprija-Paraćin во должина од 10,5 километри, на која максимална брзина на возовите ќе биде 167 километри на час. До крајот на годинава делницата ќе се пушти, а тоа ќе го скрати патувањето со воз барем за уште 30 минути.

За наредна година ќе се реконструираат дури три делници на пругата Ниш-Прешево во должина од 48 километри. Со оваа реконструкција, од 2017 година од Скопје до Белград е речиси сигурно дека ќе се патува идентично или побрзо од автобус :

"Infrastruktura železnice Srbije" i "RŽD Internešnl" potpisale ugovor o remontu tri deonice na južnom delu železničkog Koridora 10
Utorak, 22. septembar 2015.

-Danas smo otvorili za saobraćaj 18 kilometara rekonstruisane deonice Ruma-Golubinci na kojoj je projektovana brzina nakon radova 120 km/h, a pre sedam dana završeni su radovi na modernizaciji deonice Sopot Kosmajski-Kovačevac. Time se nastavlja modernizacija srpske železnice, rekla je potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture prof. dr Zorana Mihajlović prilikom današnjeg potpisivanja Aneksa 2.2 osnovnog ugovora o ruskom državnom kreditu za modernizaciju srpskih železnica.
Data/Images/potpisicvanje1_s.jpg
Ugovor koji se odnosi na rekonstrukciju i modernizaciju tri deonice na južnom delu železničkog Koridora 10 kroz našu zemlju potpisali su generalni direktori novoformirane železničke kompanije „Infrastruktura železnice Srbije“ i ruske firme „RŽD Internešnl“ mr Goran Maksić i Sergej Aleksejevič Pavlov. Potpisivanju je prisustvovao i novi predsednik ruskih železnica Oleg Valentinovič Belozjorov i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksandar Vasiljevič Čepurin.
Belozjorov, koji je prvi put u poseti Srbiji, rekao je da se već vidi rezultat saradnje srpskih i ruskih železnica i da očekuje da će se saradnja nastaviti i na novim projektima.
Čestitajući potpisivanje ovog aneksa, ambasador Čepurin je istakao da železnica zauzima važno mesto u razvoju bilateralnih veza ovih dveju zemalja, povezuje ih i doprinosi razvoju ekonomije.
Data/Images/potpisicvanje2_s.jpg
Data/Images/potpisicvanje3_s.jpg
Data/Images/potpisicvanje4_s.jpg
Vrednost radova na rekonstrukciji ove tri deonice ukupne dužine 46 kilometara je oko 26,4 miliona dolara, a planirani početak radova na deonicama Vranjska Banja- Ristovac (17,7 km) je prvi kvartal naredne godine i Bujanovac- Bukarevac (13,7 km), dok će radovi na deonici Vinarci-Đorđevo (15 km) početi u trećem kvartalu 2016. godine. Remontom ovih deonica u potpunosti će biti zamenjeni donji i gornji stroj pruge i modernizovani sistemi za signalizaciju, telekomunikaciju i kontaktna mreža.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 10-Dec-2015 at 11:37
Знам дека темава делува смешно во моментов, со оглед на проблемите со мигрантите со кои се соочуваме, но морам да прашам што станува со новиот возен ред на Македонски железници, кој треба да стапи на сила од оваа недела. Има ли некои промени, откажувања или вметнувања на нови возови за 2016 година. Наредната година ќе се пуштат новите гарнитури, па редно е да се постави оваа тема на дневен ред.

Она што се знае е дека од Скопје за Белград и догодина ќе има два воза дневно. Времетраењето на патување не е променето, иако годинава србите санираа десетици километри од нивната пруга меѓу Ниш и Белград. Не знам единствено дали ќе остане возот на релација Скопје-Солун-Скопје поради мигрантиве. Пред две недели патував кон Солун со воз, организиран е автобуски превоз од Гевгелија до Солун со грчки автобус, во кој патуваат од 8 до 10 патници.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Online
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 08-Apr-2016 at 18:31
Наскоро 7 дневни железнички линии на релација Скопје-Битола

Новите возови кои по после историски долг период го обновија возниот парк на Македонски Железници, ја зголемуваат и дневната понуда на железнички превоз помеѓу поврзаните со пруга градови.

Од Македонски Железници информираат дека од 1-ви јуни на релација Скопје – Битола и Битола – Скопје ќе сообраќаат 7 линии, или на секои 2 до 3 часа по еден воз.

Ќе сообраќаат 3 патнички и 4 експресни гарнитури.

Ова е од огромно значење за жителите на Пелагонискиот регион, кои ќе имаат плус поврзаност со главниот град.

http://markukule.mk/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE-7-%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5/
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.