build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 33343536>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 04-Nov-2018 at 21:17
Македонски железници добива секоја година субвенции, а за сметка на тоа има катастрофален возен ред, кој не продуцира патници, а за возврат ги зголемува загубите. Новите кинески гарнитури се недоволно искористени, што би се рекло, сообраќаат по еднаш дневно како еден пар возови. Ова одамна го имам правено, но еве еден пример како би можело да изгледа возниот ред 2018/2019 со идентичниот број гарнитури што ги имаме, стари и нови заедно со патнички вагони:

Скопје-Битола
7:20-11:00 (711-001/002)
11:00-14:40 (711-003/004)
14:30-18:00 (711-005/006)
18:30-22:05 (711-001/002)                                                 

Битола-Скопје
3:20-6:50 (711-001/002)
12:00-15:30 (711-001/002)
16:20-19:50 (711-003/004)
19:00-22:30 (711-005/006)

Скопје-Кочани       
17:20-20:10 (711-007/008)                                                 

Кочани-Скопје
5:00-7:50 (711-007/008)

Скопје-Кичево   
6:20-8:35 (711-005/006)                                                        
9:20-11:25 (711-007/008)                                                     
16:50-18:55 (712-101/102)   

Кичево-Скопје
5:30-7:35 (712-101/102)
9:30-11:35 (711-005/006)
14:20-16:25 (711-007/008)

Скопје-Гевгелија
6:20-9:10 (411-101/102)                                                     
9:00-11:50 (411-103/104)                                               
16:40-19:30 (411-101/102)                                             

Гевгелија-Скопје
4:40-7:30 (411-103/104)
9:30-12:20 (411-101/102)
16:50-19:40 (411-103/104)

Скопје-Куманово
6:00-6:50 (класична гарнитура)                                   
8:15-9:05 (класична гарнитура)                                   
11:00-11:50 (класична гарнитура)                            
16:30-17:20 (класична гарнитура)                          
19:00-19:50 (класична гарнитура)                          
21:20-22:10 (411-103/104)                                         

Куманово-Скопје
5:00-5:50 (411-103/104)
7:00-7:50 (класична гарнитура)
9:15-10:05 (класична гарнитура)
12:05-12:55 (класична гарнитура)
17:30-18:20 (класична гарнитура)
20:10-21:00 (класична гарнитура)

Скопје-Велес 4:20, 6:20, 7:20, 9:00, 11:00, 13:20, 14:30, 16:40, 17:20, 18:30, 20:00, 22:40

Скопје-Солун 5:40
Скопје-Белград 22:50
Скопје-Приштина 16:40
                                                                                                                                                                                                  
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 22-Jan-2019 at 17:00
nov vozen red: https://mzt.mk/wp-content/uploads/DZEPEN-VR-2018-2019-pdf-vrzija.pdf

Dali toa vozot Belgrad - Solun se vrakja kako sezonska linija?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 23-Jan-2019 at 09:50
Возот Белград-Солун постои како сезонска линија веќе неколку години наназад. Се знаеше дека ќе сообраќа во летните месеци, но тоа е само поради фактот што има зголемен број на туристи налето. Македонците одамна не користат возови, они се преориентираа кон иднината - дизел автомобили со старост од мин.10 години од Германија.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 23-Jan-2019 at 12:33
Ами факт е дека голем број од луѓето се мрзи и скептици во врска со железничкиот транспорт. Арно ама, ете и јас како голем фан на возот како траснпортно средство одамна го имам баталено неговото користење во Македонија. Освен експресниот Сопје-Битола ништо друго не заслужува да биде користено поради распоредот, времетраењето, па и нестабилноста на горната граница на времетраењето на патувањето. Експресниот е укинат одамна, па така останува само опцијата 4 сати да се тркалаш од Скопје до Битола со 50% веројаност дека патувањето може да трае и до плус 2 часа од планираното.
Студентски се исплаќаше можеби, но денес стварно треба финансиски нож до коска да ми дојди за да се решам на таа несигурна експедиција (поготово назима ).

Патем, некаде пред некое време исчитав муабет дека се појавуваат апетити за купување на железницата. А начинот на кој е управувана железницата во последно, ми мириса ко некој стварно да сака сосема на колена да ја донесе па после да биди “ете државно не ја бива, мора да се продај“.

Edited by hcitrS - 23-Jan-2019 at 12:34
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 02-Jun-2019 at 09:24

Од 15 јуни се враќаат возовите за Солун и Белград

Железници на РСМ-Транспорт од 15 јуни повторно ја воведуваат железничката линија од Скопје до Белград и до Солун.

Од Железницата информираат дека до Солун се воведува групната понуда „City Star“ за повратно патување на релација Скопје-Солун-Скопје, со која цената на чинење на возниот билет зависи од бројот на патници кои патуваат заедно, но најмногу 5 возрасни лица и едно дете.

Според понудата, цената на билетите се намалува со зголемување на групата патници, па така ако групата ја сочинуваат 5 возрасни патници, билетот за еден патник ќе изнесува 13,5 евра или 836 денари. Ако групата ја сочинуваат 5 возрасни патници и едно дете, билетот за еден патник ќе изнесува 12,20 евра или 756 денари.

Билетите може да се извадат на патничка благајна во станица Скопје и на патничка благајна во станица Солун.

Во периодот од 15 јуни до 16 септември, железничка врска од Скопје ќе има и за Белград, со возот што поаѓа секојдневно во 22:19 часот. Повратниот билет за воз меѓу Скопје и Белград изнесува 1.709 денари.

Важна напомена за патниците е дека експресниот воз сообраќа до белградската железничка станица Топчидер, додека кон Солун со воз се патува до Гевгелија, а на релацијата меѓу Гевгелија и Солун е обезбеден автобуски превоз од „Грчки железници“.
Радио МОФ

Што е проблемот со Гевгелија - Солун?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 03-Jun-2019 at 12:18
"Од Железници на РСМ – Транспорт нагласуваат дека грчкиот оператор TrainOse засега е заинтересиран единствено за целогодишно одржување на железничката линија од Скопје до Солун преку Гевгелија. Во втората половина на јуни, делегација на овдешната железница ќе отпатува во работна посета на Солун, каде би се постигнал конечен договор околу можното воведување на експресен воз меѓу Скопје и Солун што би сообраќал во текот на целата година." tera.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 03-Apr-2020 at 15:28
Од понеделник нови промени во возниот ред на патничките возови

Железници на РСМ – Транспорт информира дека од понеделник, 6 април стапуваат на сила новите измени на возниот ред на патничките возови. Со измените останува укинат патничкиот железнички сообраќај на релацијата Скопје-Табановце-Скопје, а возовите Скопје-Кочани-Скопје ќе изостануваат меѓу станиците Велес и Кочани. Од понеделник повторно ќе сообраќаат возовите меѓу Скопје и Битола, но со изменет возен ред.

Меѓу Скопје и Битола од понеделник ќе сообраќаат возовите во 6:57 и 14:30 часот, додека од Битола кон Скопје ќе има возови во 5:45 и 12:51 часот. Од Скопје до Гевгелија ќе сообраќа воз во 6:23 часот, додека од Гевгелија за Скопје ќе има поаѓање во 16:55 часот. Возовите меѓу Скопје и Кичево ќе сообраќаат со вообичаените поаѓања планирани во возниот ред за 2020 година.

Меѓу Скопје и Велес ќе има поаѓања на возовите во 5:45 (привремено ново поаѓање), 6:23, 6:57, 9:15, 13:20, 14:30, 15:24, 16:55 и 19:15 часот. Од Велес за Скопје ќе се реализираат поаѓања на следниве возови: 5:45, 6:45, 8:16 (привремена измена на поаѓање), 12:10, 14:24, 15:24, 16:50 (привремено ново поаѓање), 18:40 часот.

За време на викенд, ќе сообраќаат единствено три воза во сабота, и тоа возот од Кичево за Скопје со поаѓање во 5:30 часот, возот од Битола за Скопје што поаѓа во 5:45 часот и возот од Велес за Скопје што поаѓа во 6:45 часот. Во недела патничките возови нема воопшто да сообраќаат, додека в понеделник наутро нема да поаѓаат возовите од Кичево за Скопје во 5:30 часот и од Битола за Скопје во 5:45 часот.

https://meta.mk/od-ponedelnik-novi-promeni-vo-vozniot-red-na-patnichkite-vozovi/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 07-Apr-2020 at 17:23
ОД УТРЕ ЌЕ СООБРАЌААТ САМО ДЕВЕТ ПАТНИЧКИ ВОЗОВИ ПОРАДИ ПОДОЛГИОТ ПОЛИЦИСКИ ЧАС

Осетно е редуциран железничкиот патнички сообраќај, кој ќе се применува од утре, среда. Причината е зголемено времетраење на полициски час, кој ќе трае од 16 до 5 часот, а стапува на сила од утре, објаснуваат од МЖ АД Транспорт.

Кон Битола од Скопје ќе има патнички воз наутро во 6,57 а од Битола кон Скопје во 10,50, кон Гевгелија со поаѓање од Скопје во 6,23 а од Гевгелија кон Скопје во 11,30 ч. На релацијата Скопје – Велес ќе поаѓаат во 9,15, 12,40 а од Велес кон Скопје во 6,45, 11,30 и 13,44. Од утре попладне нема да сообраќа патничкиот воз кон Кичево, од пред две седмици не сообраќаат ниту возовите кон Кочани и кон Куманово.

Во викенд, сабота и недела нема да сообраќа ниту еден патнички воз.


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-utre-ke-soobrakaat-samo-devet-patnichki-voza-poradi-podolgiot-politsiskiot-chas/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 26-Apr-2020 at 14:33
ОД УТРЕ ВОЗОВИТЕ ЌЕ СООБРАЌААТ И ПОПЛАДНЕ

Скратениот полициски час заради заштита од корнавирусот предизвика ново поместување на возниот ред на Македонски Железници АД Транспорт. Останува истиот број на патнички возови, но со тоа што дел се враќаат во сообраќај во попладневните термини. Овој железнички возен ред стапува на сила од утре.

Од Скопје за Битола има два патнички воза кои поаѓаат во 6,57 и 14,30, додека од Битола тргнуваат во 6 и во 12,51 часот. За Гевгелија од железничка станица Скопје тргнуваат во 6,23 и 15,24. додека од Гевгелија поаѓаат во 5,40 и 15,10 часот. Во сабота кон Битола и Гевгелија и обратно сообраќаат само утринските возови, кои нема да сообраќаат во понеделник наутро.

Од Скопје кон Велес патнички возови има во 9,15 и 13,20 додека од Велес кон Скопје во 6,40, 12,10 и 14,24 како и патничките возови кои сообраќаат од и кон Битола и Гевгелија.

И натаму не сообраќаат патнички возови на релациите кон Кичево, Кочани и Куманово.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-utre-vozovite-ke-soobrakaat-i-popladne/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 13-Dec-2020 at 15:13
СТАРТУВАШЕ НОВИОТ ПАТНИЧКИ ВОЗЕН РЕД НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ВО СТРАНСТВО САМО ДО ПРИШТИНА, НО И НЕГО ГО ИМА РЕТКО

Од денес, 13-ти декември стапи на сила новиот патнички возен ред на Македонски железници. Со него нема големи промени, останува да сообраќаат истиот број на патнички возови во земјава.

„Единствена разлика е во поаѓањето и тоа со некоја минута порано или подоцна“, велат од МЖ Транспорт.

Најмногу возови има на релацијата Скопје -Велес и обратно, по девет, до Табановце четири, до Битола три, до Гевгелија два и за Кочани и Кичево по еден. Новиот возен ред е со важност следните 12 месеци.

Железниците на Србија и Грција се договориле меѓународниот патнички воз Белград – Солун и обратно, кој имаше времен, сезонски карактер, и возеше од јуни до септември, да не сообраќа. Причина е што железничката инфраструктура во Србија се реконструира на потегот од Ниш кон границата со Македонија, активност што ќе трае најмалку 24 месеци.

Така единствена меѓународна врска во земјава, е патничкиот воз од Скопје до Приштина, но и тој повеќе не вози, отколку што е во функција. Во писмено соопштение од пред извесно време на МЖ Транспорт објаснија дека тоа е така, поради „технички причини“.

Бројот на патници кои ги користат услугите на железница во Македонија е во опаѓање. Ако пред десет години во 2011-та имало 1,4 милиони, лани имало само 550 илјади. Годинава поради состојбата со ковид заразата бројот на патници е драстично намален. За девет месеци јануари- септември имало 190 илјади патници а лани во истиот период бројката била 400 илјади. МЖ АД Транспорт објавија дека загубите во патничкиот сообраќај за првите десет месеци годинава изнесуваат 40 милиони денари.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/startuvashe-noviot-patnichki-vozen-red-na-makedonski-zheleznitsi-vo-stranstvo-samo-do-prishtina-no-i-nego-go-ima-retko/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 18-Jun-2021 at 10:32
На секои два часа во текот на денот да се воведат патнички возови на релациите Скопје-Тетово, Скопје-Куманово и Скопје-Велес и предложило, на почетокот на годината, ЈП Железници -Транспорт на Владата. Предложената иницијатива се однесува на сообраќање на патнички возови од Скопје за Велес секојдневно во 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 и 22 часот додека од Велес за Скопје во 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 и 21 часот.

За да ја реализира оваа Иницијатива, раководството на Железници од Владата бара да се набават минимум 10 нови возови. И тоа 6 дизел моторни гарнитури и 4 електро моторни гарнитури за поврзување на Скопје со околните градови.

Во предлогот до Владата исто така е предочена можноста како да се стигне до потребните нови патнички возови. Поточно средствата да се обезбедат преку заем од меѓународни финансиски институции или користење на средства преку Инструментот за претпристапна помош ИПА III, за периодот 2021-2027 година, “Прозорец 3: Зелена агенда и одржлива поврзаност”. Постапката за набавка, од распишување на тендер до воведување на возните средства во сообраќај, да трае околу 2- 3 години“.

Со предложената иницијатива Железници – Транспорт планира да ги мотивира граѓаните во државата да ја сменат навиката и наместо со автомобили до Скопје да патуваат со возови. Пилот-проектот, на среднорочен период има за цел да го ревитализира патничкиот железнички сообраќај на целата терииторија на државата и да отпочне период на подобрување на состојбата со железничките патнички услуги.

Во иницијативата се наведува дека новите патнички возови кои би се вовеле меѓу Скопје и околните градови би довеле до намалување на бројот на возила – автомобили и автобуси во главниот град, со што би се намалил метежот низ улиците, загадувањето и времето на патување низ Скопје.

Инаку, во моментов , билетот со воз од Велес до Скопје во еден правец чини 110 денари додека повратен 190 денари. Железници – Транспорт обезбедува попусти од 20 и 30 отсто за млади до 26 години како и за други категории на граѓани.


https://duma.mk/region/zheleznici-transport-i-predlaga-na-vladata-patnichki-soobrakjaj-veles-skopje-veles-na-sekoi-dva-chasa/?fbclid=IwAR3jHMARwwx9S-rVyoeQWElvqkjS_gaiMTpzx4U85rIOh2Xm_HWvNAQGO2c
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 18-Jun-2021 at 10:39
Јас стварно неможам да разберам зашто возило што пренесува 100-тина патници мора да е во тро-цифрен број тони железо и да троши нафта или струја како да е железара. Не ли може да се набават некакви лесни возила, шинобуси некакви, за овие релации?

https://en.wikipedia.org/wiki/Railbus




Edited by user8642 - 18-Jun-2021 at 10:42
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 20-Jun-2021 at 21:49
Originally posted by user8642

Јас стварно неможам да разберам зашто возило што пренесува 100-тина патници мора да е во тро-цифрен број тони железо и да троши нафта или струја како да е железара. Не ли може да се набават некакви лесни возила, шинобуси некакви, за овие релации?

https://en.wikipedia.org/wiki/Railbus




Секако, ама парите им се наменети за нови службени возила.Само минатиот месец им се запалија две електро локомотиви, од кои едната отиде во пензија, а беше повреден и машиновозач.

Дури и да имаа малку осет за зачувување ова можеа да го спроведат со шпанските дизел гарнитури (Макоса), за делот до Тетово, па и до Гостивар.Пет такви гарнитури беа реновирани пред да дојдат кинеските.

Од друга страна (на youtube постојат неколку railfan корисници) пред некој ден имаше снимка на станица Илинден од дизел гарнитура за Куманово, веројатно поради недостаток на електро гарнитури.

Уште полошо е кога локомотива со 1 (ЕДЕН) вагон гледаме кон Велес или Куманово.

Или уште поскапата опција, дизел маневарка кон Кочани (моментално неисправна после излетувањето пред некој месец - два и линијата не знам дали е активна).

Исто е и за Кичево, тек тук некоја активна Макоса, маневарка со вагон или понекогаш од новите.Па и Кенеди со еден вагон се случувало.

Една од "новите" дизел гарнитури подолг период е неисправна, па и за Битола после подолго време одеше 661 со два вагони.

Уште еден доказ каква е организацијата таму.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 21-Jun-2021 at 17:32
Лекот е само да се дозволи приватен капитал да влезе во железницата, доста седиме со една нога во социјализам и државна економија. Неможе жеелезничкиот систем да биде жртва на носталгијата на југоносталгичарите! Макар и "перо-транс-2000"-like компании да оперираат со по два-три шинобуса, ќе биде поздрава ситуација со железницата отколку сега вака.

А МЖ транспорт да се расцепка на што повеќе компании и да се распродадат. Товарен посебна компанија, патнички посебна, канцеларии и простории посебно да се распродадат. И у секоја бранша по некој конкурент. Дури и Тетово-Гостивар-Кичево патничкиот да го земе XHEMAL-TRANS ќе биде поздраво и поодржливо од сегашниов загубар.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 09-Aug-2021 at 00:07
Се почесто дизел моторни гарнитури одат кон Велес, Гевгелија и Куманово, регистрирано на слики, ете и според видеово...
Дали е во прашање недостиг на електрични локомотиви, на "новите" електромоторни гарнитури или комбинација од двете само ќе нагаѓаме.


Во меѓувреме од сите 661, мислам дека само една или две се активни (410 и можно да е236), а имало и нова тура сечење во депото.

Од Шпанците исто.


Сега е јасно зошто кон Кочани, а и кон Кичево воз два месеци НЕ СЕ ОБРАЌАЛ!

Edited by Тркало - 09-Aug-2021 at 00:14
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 03-Dec-2021 at 18:11
Железница и догодина со идентичен возен ред, ќе нема возови за Белград и за Солун (инфографик)



Веќе трета година по ред нема промени во возниот ред на патничките возови во земјава. Железници на РСМ-Транспорт и во 2022 година ќе вози со идентичниот возен ред од годинава, така што нема да има возови кон Белград и Солун. Новиот возен ред којшто стапува на сила на 12 декември 2021 година веќе е објавен и предвидува сообраќање на 15 пара возови дневно од скопската железничка станица, а е со важност до 10 декември 2022 година.

Единствен воз во меѓународниот патнички превоз е брзиот за Приштина, којшто по возен ред треба да поаѓа од Скопје во 16:10 часот, додека од косовскиот главен град во 7:10 часот. Сепак, возот изминатава година воопшто не сообраќаше, како поради состојбата со ковид-19 пандемијата, така и поради реконструкцијата на пругата во Косово и недостатокот на возен парк на Железници на РСМ-Транспорт.

Во внатрешниот сообраќај, меѓу Скопје и Битола ќе сообраќаат по три пара возови дневно, со поаѓања од Скопје во 6:53, 14:30 и 20:05 часот и поаѓања од Битола во 3:15, 12:50 и 18:26 часот.

На релацијата Скопје-Гевгелија-Скопје, од главниот град ќе има поаѓања во 6:23 и 16:55 часот, додека од Гевгелија за Скопје возовите ќе тргнуваат во 4:40 и 16:55 часот.

Кон Кичево и Кочани од Скопје, и во 2022 година ќе сообраќа по еден пар возови дневно, кои од главниот град кон Кичево ќе поаѓаат во 16:45 часот, додека од Скопје за Кочани поаѓањата се во 15:23 часот. Во спротивен правец, возовите од Кичево тргнуваат во 5:30 часот, додека од Кочани во 5:26 часот. Идентично како и кон Приштина, од мај годинава патнички возови за Кичево и Кочани воопшто не сообраќаат поради недостиг на возен парк.

Меѓу Скопје и Табановце догодина ќе има четири пара возови дневно, додека на релација Скопје-Велес-Скопје ќе сообраќаат девет пара возови дневно.

Инаку, со предложениот државен буџет за 2022 година, којшто во моментов се наоѓа на комисиска расправа во Собранието на РСМ, за Железници на РСМ-Транспорт се наменети 390 милиони денари (околу 6,3 милиони евра) како државни субвенции за надоместување на услугите од јавниот интерес во железничкиот превоз на патници.

Мета.мк веќе пишуваше дека студентите бараат повторно да се воведат бесплатните билети за патување со воз. Претседателката на Универзитетското студентско собрание на УКИМ, Ева Цветковска ни изјави дека од Министерството за транспорт и врски им било ветено дека ќе ги земат во предвид нивните барања со новиот буџет за 2022 година.

Пред ковид-19 пандемијата, сите млади лица до 27 години имаа право на користење на бесплатни железнички билети за патување со патничките возови на било која дестинација, и тоа секој прв и трет викенд во месецот. Дополнително, студентите имаа право на бесплатно патување со воз секој четврток, додека учениците од средните училишта во земјава можеа бесплатно да патуваат со воз секоја среда.

https://meta.mk/zheleznica-i-dogodina-so-identichen-vozen-red-kje-nema-vozovi-za-belgrad-i-za-solun-infografik/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 03-Dec-2021 at 20:37
А колку реално сообраќаа(т)?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 26-Feb-2022 at 14:33
ПАТНИЧКИОТ ЖЕЛЕЗНИЧКИ СООБРАЌАЈ СЕ ОДВИВА СО ПОТЕШКОТИИ, ВОЗОВИТЕ ЗА КОЧАНИ И КИЧЕВО НЕ СООБРАЌААТ, ВО ДВА НАВРАТИ СЕ ЗАПАЛИ ЕЛЕКТРИЧНА ЛОКОМОТИВА ЗА ГЕВГЕЛИЈА

Дел од патничкиот железнички сообраќај во земјава се одвива со потешкотии. Не сообраќаат патничките возови на релацијата Скопје – Кочани -Скопје и Скопје – Кичево -Скопје. Првиот месец и повеќе, вториот три седмици. Во текот на месец мај во два наврати се запали електрична локомотива која превезуваше патници на линијата Скопје – Гевгелија и а на 4-ти јуни се расипа локомотива сред Велес и дојде до застој на сообраќајот во градот, при што велешани со часови не можеа а минат од левата на десната страна на градот и обратно. Овие случувања ја илустрираат состојбата во која се наоѓа возниот парк на Македонски железници – АД Транспорт. Причина е стариот и дотраен возен парк и со локомотива и со патнички композиции.

„Поради високите температури и густата вегетација по должината на пругата и фактот што при кочење на нашите превозни средства се јавува триење помеѓу две метални површини, се појавува искра, доаѓа до самозапалување на вегетацијата и на гумените елементи кои се наоѓаат на возните средства. Факт е дека возните средства се релативно стари, но постои редовно одржување на истите и тие по извршената секојдневна контрола се пуштаат во сообраќај“, објаснија како дојде до самозапалување на електрични локомотиви.

МВР за едниот од тие настани, кој се случи во сабота на 15-ти мај информираше електричната локомотива се запалила на Железничка станица Скопје. Второто самозапалување беше на 21-ви мај, околу 09.25 часот кога во Полициска станица Гевгелија било пријавено дека на Железничка станица „Смоквица“ се запалила локомотивата на патничкиот воз кој сообраќа на релација Скопје – Гевгелија. Настанот од 4-ти јуни кога се расипа електрична локомотива среде Велес по што се чекаше со часови друга локомотива, која го повлече товарниот воз, и дојде до застој на сообраќајот и животот во градот, па мораше да интервенира и полицијата, од МЖ Транспорт велат дека причината било кражба на железнички делови.

„За случајот во Велес, поради чести кражби во пратечката инсталацијата по должината на пругите во земјава, нема правилна информација за контрола на патните премини. Поради тоа според важечките железнички прописи, возот треба да застане и да се изврши обезбедување на патниот премин за да се продолжи со понатамошно возење на возот“, пишува во одговорот на МЖ АД Транспорт.

Патничките возови за Кочани и Кичево не возеле оти биле дефект.

„Возните средства кои го извршуваат превозот на патници на дадените релации се во дефекти од поголем обем за кој е потребно подолго време за поправка на истите. Поседуваме возни средства со просечна старост на истите преку 45 години и поради тоа кај нив се јавуваат чести дефекти. Се надеваме дека превозот кон дадените релации ќе започне нормално да се извршува на почетокот на следниот месец“, соопштија од МЖ Транспорт.

Во 2015 година за потребите на МЖ Транспорт Владата набави шест патнички гарнитури, кинеско производство. Тие беа платени 25 милиони евра, преку кредит од ЕБОР.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/patnichkiot-zheleznichki-soobrakaj-se-odviva-so-poteshkotii-vozovite-za-kochani-i-kichevo-ne-soobrakaat-vo-dva-navrati-se-zapali-elektrichna-lokomotiva-za-gevgelija/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 12-Jun-2022 at 10:11
Наскоро воз од Скопје и Битола до Солун, Лептокарија, Платамона?

Македонски железници Транспорт АД Скопје им предлага на Грчките железници да се воведат возови на релација Скопје-Солун со можност во летниот период за продолжување до Платамона, како и за железничка врска Битола-Солун преку Лерин.

Тие проекти се претставени при минатонеделната посета што ја оствари менаџерски тим од МЖ Транспорт во Грчките железници, од каде, според директорот на патнички сообраќај во МЖ Транспорт ад Скопје, Сашa Јовановски, рекле дека за такво нешто ќе се разговара во февруари или март следната година кога би се доекипирале со машиновозачи, кои им се дефицитарни.

- Отидов со понуда во Грција да воведеме воз Скопје – Солун, со можност во летниот период да се продолжи до Платамона. Ако прифатат Грчките железници во тој случај би се поврзале со нашите туристички агенции и би понудиле цена по договор, изјави за МИА Јовановски.

Редовната цена за Солун е 1.200 денари со воз, а со автобус 1.600 денари на редовна линија, но со агенции таа стасува до 900 денари. Затоа, посочува Јовановски, замислата е со Грчките железници да најдеме некоја прифатлива цена која ќе биде конкурентна на друмот и да ја понудиме на туристичките агенции. Таму Железничката станица е на излезот од Катерини кон Паралија и Олимпик бич, од каде има редовни автобуски линии со времетраење од 10-ина минути и патниците би можеле да патуваат. Пругата минува и низ Лептокарија, вагонот може да отиде до Неипори. Може да се договориме по примерот на ад хок возовите од поранешна Југославија како што беше возот од Скопје за Сплит. Идејата беше да воведеме некој таков воз или можеби само вагон од Скопје за да се приклучи на возот што е во Грција, вели Јовановски, дополнувајќи дека проектот за зимските месеци го нарекле „На кафе во Солун“.

По информациите од Министерството за транспорт дека пругата Битола - Кременица ќе биде готова до крај на ноември, од МЖ Транспорт предложиле да се пушти локален воз на релација Битола-Лерин. Првично би го користеле грчките државјани кои се почесто од различни причини се во посета на тој дел од државава.

- Грците имаат воз од Лерин до Солун, а ние од Скопје до Битола. Значи, да седнеме и да се договориме да ги поврземе нашите локални возови, на пример ако нашиот воз во Битола стасува во 10:15 часот во 10:30 да тргнуваат за Лерин. Кога ќе стаса во Лерин, после отприлика 15 до 20 минути да тргне нивниот локален воз за Солун и така би имале железничка врска Битола – Солун преку Лерин, појасни Јовановски.

Се прават напори и да се најде решение за опстојување и во зимскиот период на возот на релацијата Солун – Белград кој транзитира низ Македонија и е единствено железничко поврзување со Европа. Во тек на зимата таа линија е нерентабилна и има малку патници поради долгото патување и старите вагони. Според сегашните предлози на Грчката и Српската железница, возот би сообраќал до 30 септември.

Македонската страна би ги актуелизирала повторно предлозите во октомври во Скопје, кога Македонски железници ќе биде домаќин на Регионалната средба за патнички сообраќај на Југоисточна Европа, со која претседавач ќе биде директорот за патнички сообраќај на Грчките железници. - Ќе се обидеме колку што можеме максимално овие проекти да заживеат, но тоа не зависи само од нас, укажува Јовановски.

https://skopjeinfo.mk/naskoro-voz-od-skopje-i-bitola-do-solun-leptokarija-platamona
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 26-Jul-2022 at 13:23
УКИНАТИ ВОЗОВИТЕ СКОПЈЕ-КУМАНОВО, ПАТНИЦИТЕ ВЕЛАТ БЕЗ НИКАКВА НАЈАВА СЕ ОСТАВЕНИ БЕЗ ПРЕВОЗ

Повеќе од еден месец жителите на Куманово и околните села останаа без железнички превоз затоа што се укинати возови на редовната линија Скопје – Табановце. Од 22 јуни годинава, Железница Транспорт без најава ги повлекла од сообраќај сите четири возови кои сообраќаат во раните утрински часови и попладне. Овие возови најмногу ги користат патници од Куманово, но и од селата Табановце, Речица, Романовце Агино Село, Дељадрвце, Миладиновци, Илинден и Маџари, кои одат на работа во Скопје.

„Никој не нè извести, ниту пак најави дека е можно да ги сопрат возовите. Доаѓаме на станицата, нема воз и никој не знае дали ќе дојде. Така ден, два, три и видовме дека ги сопреле возовите. Имаме месечни карти и не смееја така да не извисат. Отишле луѓе на благајна да си ги бараат парите назад ама не им ги вратиле, им рекле пак ќе ги пуштат возовите. Прво кажаа од 1 јули, па сега од 1 август. Ништо не е сигурно, кога еднаш нешто ќе се укине тешко се враќа“, вели нашиот соговорник, жител на кумановското село Романовце.

На прашањето на патниците зошто се укинати возовите надлежните им кажале дека немаат доволно машини и возачи.

Откако е воведена линијата Скопје – Табановце оваа е првпат целосно да се укине. Возниот билет во еден правец чини 86 денари и 120 денари повратна карта. Тоа е многу поповолно во однос на автобускиот превоз каде картата до Скопје чини 170 денари. Затоа се повеќе патници се одлучувата да патуваат со воз.

„Како поскапе автобуската карта бројот на патници двојно се зголеми. Нели се воведе бесплатен превоз за студентите за да се поттикне користењето на железничкиот превоз. Во ударните термини наутро од Куманово во 5.25 и 8.15 часот и напладне во 16.25 часот од Скопје има најмногу патници. Тој во 20.20 навечер послабо и можеле само тој да го укинат, а не сите оддеднаш“, додава младиот човек, кој сега мора да патува со автомобил на работа во Скопје бидејќи сите други опции му се поскапи и покомплицирани.

Тој вели дека од нивното село Романовце има најмногу патници бидејќи тие немаат друга сообраќајна врска и затоа се најмногу засегнати од укинувањето на возовите. Тие поднеле барањето до Железница Транспорт за враќање на возовите, како и уште за два други проблеми за подобрување на железничкиот сообраќај во селото, но сè уште немаат одговор.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ukinati-vozovite-skopje-kumanovo-patnitsite-velat-bez-nikakva-najava-se-ostaveni-bez-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 33343536>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.