build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Jan-2009 at 19:14
И што правиме сега? Укинувањето на возот за Ниш ќе ги погоди најмногу оние што патуваат кон Куманово и Табановце, бидејќи и онака не патуваа многу луѓе кон Ниш. Дали возот и понатаму ќе сообраќа само до Табановце или целосно се укинува? Има многу луѓе кои работат во Скопје и секојдневно патуваат од Куманово. Со кој воз ќе се вратат назад, кога им е укинат единствениот попладневен воз. Мислам дека има само уште еден околу 18 часот. Жалосна ситуација, еве зошто се помалку луѓе користат железнички превоз!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 14-Jan-2009 at 19:21
па не е проблем  доколку има простор ние да ја тераме таа линија бар до КУ, а во спротивно секогаш тука е и автобуска, со оглед дека за 30 до 45 мин си во КУ нема толку опасност ако некој користи автобус бар додека да се среди ситуацијата. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 18-Jan-2009 at 22:08
Имаше и текст во Утрински за овој проблем. Голем проблем е во тоа што има Кумановци кои си купиле месечни и годишни билети за патување со железница, а сега Железница ги извиси. Друга работа е што Куманово ќе остане преку 10 часови без воз и тоа во период од 7 часот наутро до 16 часот навечер! Затоа се жалат луѓето. Возниве редови за железница од година во година се полоши и полоши!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 18-Jan-2009 at 22:59
Проблемот е во Србија - Немаат вагони, и се повеќе им се зголемува, укинати се и повеќе локални линии.
Така да нашиве неможат ништо да сторат бидејќи двете земји морат да состават композиција .
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 19-Jan-2009 at 01:46
 
Владимир значи неможе ние самите тоа да го правиме, пример доколку имаме доволно вагони дали смее МЖ само со своите вагони и лок. да тера до Ниш? И уште нешто, што се случува ако имаме патничка композиција (мислам нешто како шпанецот)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 02-Feb-2009 at 23:04
Еве вест што ја прочитав од не знам каде, од 2 февруари се враќа брзиот воз Скопје-Ниш-Скопје во истиот терминBig%20smile!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 02-Feb-2009 at 23:30
Агенција Бета од 01-02-2009

Železnice Srbije saopštile su da će od sutra ponovo vratiti u saobraćaj međunarodni voz koji iz Niša preko Preševa za Skoplje polazi u 8.55, a vraća se u 16.32.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 03-Feb-2009 at 03:23
А дали тој воз редовно би се користел? И зошто бил укинат?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 03-Feb-2009 at 10:43
Originally posted by dejan

А дали тој воз редовно би се користел? И зошто бил укинат?

Тоа никој не знае, проблемот е што Србија има огромен недостаток на вагони.
Од постојните 570 патнички вагони кој ги има, вон употреба се 310, па затоа незнаат каде попрво да ги распоредат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 06-Feb-2009 at 22:45
Поново во промет
Воз 392 Скопје - Ниш во 16:32




Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 07-Feb-2009 at 00:31
Владимир, дали возов кон Ниш беше полн со патници, т.е. дали го вратија со причина назад во возниот ред? Не за друго, пошо гледам само 2 вагони за таа релација. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 07-Feb-2009 at 01:37
Дека беше полн, не, но имаше доволно патници.
А мислам дека лугето и не знаева дака поново е пуштен, добив прашања и од Ниш дали иде возот за Скопје
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 07-Feb-2009 at 12:30
vozovite.. ko od horor film se
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 07-Feb-2009 at 16:34
И мене не ми е јасно, како може надворешноста да е толку ГНАСНА?!?!Да се трудат да ги изгнасат волку, нема да постигнат. Ова никаде го нема!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 07-Feb-2009 at 18:32
Старите вагони не го намалуваат интересот за патување со воз, пресудна е ниската цена

Вагоните стари, но полни. Ниту дотраените возови не го намалуваат интересот за патување со железницата. Според статистичките податоци бројот на патници во железничкиот сообраќај лани се зголемил за дури 35 проценти. Пресудна е ниската цена на билетот, но и поголемата комоција при патувањето. Сепак патниците и понатаму забележуваат на гужвите и не хигиената во возовите.

„Патувам со воз затоа што е поефтино и е покомотно внатре за седење, зашто можеш да станеш да се прошеташ а во автобус ја немаш таа комоција„ , изјави еден од патниците.

Овој човек е редовен посетител на железничките станици, возовите се неговата страст. Постојано патува и ги проучува.

„Хоби ми е железницата, а посебно овој кој е полн посебно во петок , кога си заминуваат сите студенти„ изјави патникот.

Она што ја прави железницата конкурентна се ниските цени. Вака изгледа споредбата во цените за патување во патниот и железничкиот сообраќај. Доколку се возите со воз на релацијата Скопје Куманово ќе платите 58 денари, со автобус 100 денари. Во еден правец за Скопје - Прилеп со воз чини 166 денари, наспроти двојно поскапата автобуска карта која ќе ја платите 430 денари.

Иако од Македонски Железници велат и наплата е подобрена, се уште нема најави за драстични промени во железничкиот превоз.

Македонските возови се стари и по 30-тина години. Сепак поради ниската цена граѓаните и понатаму одлучуваат да патуваат со нив. Од МЖ иако најавуваа инвестиции поради финансиската криза сега најверојатно ќе ги одложат.



http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=45939&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 13-Feb-2009 at 20:01
Дефинитивно хигиената е првата работа што треба да се промени и на која треба да се поработи нешто повеќе.
Еве едно прашање, ако некој знае да ми одговори, зошто не сообраќа повеќе ПЕЛАГОНИЈА ЕКСПРЕС? Како што ми имаат зборено познаници од Битола, овој воз сообраќал до пред 4-5 години како единствен домашен ексресен воз, но оттогаш е укинат. Ако знае некој поподробно бујрум, јас сметам дека неговото воведување би било добредојдено, со вагони од 1 и 2 класа како и бифе вагон за патниците, како и со задолжителна резервација на седиштата.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 13-Feb-2009 at 20:28
Previous
Се е во исплатливоста, уште МЖ кубури со исплатливост на патнички сообраќај, се надевам дека некогаш и ќе се врати
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 20-Feb-2009 at 20:07
Поради невреме во Србија каснат возовите за Скопје


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 21-Feb-2009 at 00:44
Ех бев шив сведок за тоа колку каснат возовите од Белград. Денес бев во Велес и сосема случајно имав средба со утринскиот воз за Солун, кој помина низ Велес во 17 часот попладне, наместо во 8 часот сабајле. Слично лично искуство имав летото, кога возот за Белград доцнеше на белградската железничка станица 7 саати!
Денес кога се вратив од Велес иста приказна. Белградскиот попладневен воз каснеше 2 и пол саати, а патниците за Солун чекаат! Претеризам!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 15-Mar-2009 at 00:32
Во изборната кампања влегоа и Македонски железници во денешното соопштение на СДСМ.
Еве дел од соопштението: "...согласно оваа телеграма бр.49 од 12 март 2009 година раководството на Македонски железници го става претпријатието во функција на организација на превоз на граѓаните до Скопје за утрешниот митинг на ВМРО-ДПМНЕ. Како што може да видите за утрешниот митинг на ВМРО-ДПМНЕ се воведуваат во сообраќај посебни возови на неколку релации до Скопје и обратно. Раководството на Македонски железници за оваа операција на ВМРО-ДПМНЕ ги задолжило подружниците на претпријатијата да обезбедат персонал, возни средства и машински контролори за сите посебни возови кои ќе возат за Скопје...(повеќе на www.sdsm.org.mk)"
Организацијата на СДСМ од Штип пред 2-3 дена обвини дека Железничката станица во Штип е претворена во партиски штаб на ВМРО-ДПМНЕ.
ДПА долго време обвинува дека еден од директорите во Македонски Железници е обвинет за организација на нападите на гласачки места на минатогодишните избори.
Какви раководства има нашето железничко претпријатие е сериозно прашање?!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.