Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1234 42> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #21 Posted: 13-May-2013 at 15:21 | |
МЖ 911-326 Ова возило колку што знам е за одржување на контактната мрежа 1 2 |
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #22 Posted: 18-Feb-2013 at 21:11 | |
Аман бре со овие одложувања веќе, нема нешто а да не се одложи а ова е стварно неопходно што побрзо да се избере понудувач и да стигнат гарнитурите зошто возниот парк ни е очаен и со ова одложување само ни се продолжува мизеријата во која сме...
Иначе не ми е јасно од каде им е ова на фактор три дизел и три електрични возови кога кажаа дека треба да се набават 4 дизел и 2 електрични, се работи за нивно незнаење или има промена во набавката? |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #23 Posted: 18-Feb-2013 at 11:01 | |
Тендерот за набавка на вагони одложен за шест месециЕвропската банка за обнова и развој (ЕБРД) извести дека тендерот за набавка на вагони и обнова на постоечките локомотиви, вреден 59 милиони евра, е одложен за шест месеци. Според известувањето од банката, тендерот ќе биде објавен во вториот квартал годинава, наместо во последниот квартал лани. „Македонски железници транспорт“ треба кредит од 59 милиони евра, доделен од страна на ЕБОР, да го искористи за набавка на 150 товарни вагони, три дизел и три електрични возови, како и обнова на три електрични локомотиви, објави Плусинфо. http://faktor.mk/archives/30334#.USH7xfJ0mSI |
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #24 Posted: 03-Oct-2012 at 16:20 | |
Статија од Дневник во врска со набавката на возови, во која е спомната времетраењето на постапката и која брзина би ја развиле, иако не верувам баш во долуспоменатата брзина на движење, или пак таа ќе важи само за коридорот 10. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=50BD30A2F778FB4F939AC68B4D1D557D Датум: 02.10.2012, 21:31
сосема нови возови, со
што македонскиот железнички превоз ќе заличи на европскиот. Со заемот
од 50 милиони евра од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) ќе се
набават патнички возови кои нема да бидат со класични купеа, туку
вагоните ќе бидат од отворен тип со удобни седишта како во возовите
„интер сити“, кои сообраќаат помеѓу европските метрополи. Тие ќе бидат
климатизирани, со лесен пристап за инвадилизирани лица и со
интернет-врска во нив. Со парите од заемот ќе се набават и 150
транспортни вагони и ќе се обноват старите електрични локомотиви. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Online Posts: 1742 |
Quote Reply #25 Posted: 19-Sep-2012 at 18:01 | |
Бордот на директори на Европската банка за обнова и развој синоќа ги одобри 50 –те милиони евра кредит за набавка на нови железнички вагони, дознава Економски.мк.Се работи за кредит под поволни услови за кој се преговараше подолг период, а за кој гарантира државата. Со парите ќе бидат набавени 150 нови товарни вагони, четири нови дизел моторни гарнитури и 2 нови електромоторни гарнитури, од кои секоја со 200 до 300 седишта за патниците. Со парите треба да се изврши и реконструкција на најмалку 5 електролокомотиви. Владата очекува дека со преземањето на овие активности квалитетот на услугата за превоз на патници дополнително да се подобри. Новите патнички вагони и гарнитури е предвидено да бидат произведени согласно сите европски стандарди и да овозможат удобен и комфорен превоз за корисниците на услугите. Истите ќе бидат климатизирани и со овозможен пристап за лица со инвалидитет. Во тек е постапката за избор на консултант кој во соработка со АД „МЖ Транспорт“ ќе ја изработи тендерската документација за набавка вагоните. Предвидено е во првиот квартал на следната година да биде распишан повикот на кој ќе се избира компанијата која ќе ги произведе, а најдоцна до 2016 се очекува истите да бидат испорачани и пуштени во употреба. извор: ekonomski.mk |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #26 Posted: 04-Sep-2012 at 09:50 | |
Сме имале многу повеќе, но плановите на МЖ-Транспорт се фиксирани да се дојде до бројката од пет исправни дизел моторни гарнитури Шпанци.
|
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #27 Posted: 04-Sep-2012 at 03:15 | |
Се на се сме имале пет шпанци? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #28 Posted: 04-Sep-2012 at 00:53 | |
Ние до 2015/2016 година ќе треба некако да се скрпиме, тоа е најважната работа. Да бидам искрен, двете електромоторни гарнитури Горбачов кои во моментов сообраќаат речиси сум сигурен дека нема да можат да го дочекаат овој датум како возни средства во сообраќај. Исклучок би било ако им се направи темелна реконструкција. Би било најиделно најпрвин да се реконструира една од електромоторните гарнитури што се расипани, а потоа сукцесивно да се праќааат постоечките гарнитури на обнова. Би било супет ако возат три електромоторни гарнитури во моментот кога ќе стигнат новите. Кај Шпанците мислам дека е реално да очекуваме пет дизел моторни гарнитури да бидаат постојано во сообраќај, т.е. тоа би било оптимистичката страна, песимистичката би била да одржуваат три во сообраќај. Како и да е, МЖ не смее да си дозволи постоечките гарнитури само да ги замени со нови, туку новите предвидени возови да дојдат како дополнување на возниот парк. Мислам дека може да се удвои сегашниот возен ред со предвидените нови возови. Тука не лежи проблемот, поентата е дали ќе има патници што ќе се возат со воз до тогаш. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #29 Posted: 03-Sep-2012 at 19:00 | |
ОК наскоро значи ќе добиеме 2 ел. и 4 дизел гарнитури со по три члена, што е супер вест! Колку останати возила имаме во моментов и колку би можеле да имаме максимално доколку се реконструираат возовите кои реално може и се исплати да се обноват? Мислам на сите гарнитури (Шпанци, Горбачови...) и со сеот тој возен парк колку би можел да се згусни возниот ред? Пред се требаат двојно повеќе возови за Куманово, Велес и Тетово-Гостивар!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #30 Posted: 03-Sep-2012 at 16:31 | |
Зависи на што алудираш? |
||
23ka.wordpress.com
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #31 Posted: 03-Sep-2012 at 13:11 | |
N23, имаш ли нешто да дополниш во оваа вест за новите возови, да додадеш или да одземеш?
|
||
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #32 Posted: 02-Sep-2012 at 22:53 | |
http://www.build.mk/?p=18166 Edited by build.mk - 02-Sep-2012 at 22:55 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #33 Posted: 30-Jul-2012 at 15:14 | |
Реконструирани шест патнички вагони во Колска, а допрва треба да го очекуваме новиот ресторан вагон што ќе сообраќа по македонските пруги. Тука е и обновата на новата дизел моторна гарнитура што наскоро треба да излезе од депо Лисиче. Впрочем, во прилог е соопштението од МЖ Транспорт:
http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=373%3A2012-07-30-11-04-00&catid=30%3A2011-11-25-14-34-52&Itemid=94&lang=mk |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #34 Posted: 23-Jul-2012 at 11:22 | |
Добри фотографии од нашиот возен парк направил човекот, уште еден доказ за тоа што сообраќа по нашите пруги. Очекував дека ќе наидам на подетален коментар за состојбата кај нас, но тоа изостанува. Единствено што недостига е пругата кон Кочани во патешествиево.
|
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 757 |
Quote Reply #35 Posted: 23-Jul-2012 at 09:40 | |
Neznam dali go imame linkov medjutoa vredi da se povtori uste ednas:
Licno mi smeta sto nasite vozila se pomesani so kosovskite, ama sto e tuka e... Edited by mon - 23-Jul-2012 at 09:42 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #36 Posted: 10-Jul-2012 at 14:55 | |
да се приклучам на расправата за двокатни возови.некои од америчките за кои има доста пофални зборови на некои сајтови,лично од човек од овие краишта(србин ) кој вози амерички возови.еве некоие слики од него
а и негов коментар околу овие возови Sedista su dosta raskosna i veoma udobna Ovako izgleda na dolnjem spratu... Hodnik je dosta sirok da zadovolji potrebe putnika sa invalidskim kolicima. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #37 Posted: 10-Jul-2012 at 13:47 | |
Kolku sto mozam da sfatam najavenata investicija vo zeleznicata do
2014g. e negde okolu 22 milioni evra (korigirajte ako gresam). Ova e
smesna suma koga zboruvame za moderna zeleznica.
Moderniot zeleznicki soobrakaj e isplatliv, udoben i najbrz (relacii do 500-600 km) i zatoa zapadnoevropejcitenajcesto najcesto patuvaat so voz. Vo Makedonija se potrosija mnogu pari za gluposti. So 100 milioni od budzetot i uste 100 od evropskite fondovi mozevme vidno da go podigneme nivoto vo zeleznickiot soobrakaj. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #38 Posted: 10-Jul-2012 at 13:24 | |
Со други зборови кажано, да не се тие средства од странство, најверојатно нашинците воопшто не би ни обрнале внимание на инвестирање во железницата, за волја на вистината, ова не е новост, ова е општо познат факт. А кога сме кај тоа дека двокатните возови во Италија и Холангија и на многу други места не се ретро, и за тоа има решение - возови по посебна нарачка. Кога нашинците би набавувале нови двокатни возови за железницата со народни пари, а не со средства од странство, ако ги фати интерес за фрлање на уште повеќе пари на непотребни глупости како ретро стил, тие без никакво двоумење би нарачале нови двокатни возови по посебна нарачка. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:29 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #39 Posted: 10-Jul-2012 at 12:31 | |
Dexter26,
kapiram, taka e, se soglasuvam. Samo sakav da kazam deka ima mnogu ubavi dvokatni vozovi koi epten bi odgovarale na nasite potrebi. |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #40 Posted: 10-Jul-2012 at 12:28 | |
Буџетските средства може лесно да се исперат, затоа и се "инвестира" во глупости. Но кога станува збор за средства од странство тие мора да се наменат за капитални инвестиции инаку нема да ги добиете. Значи кога би можело и од тие фондови би се граделе огради, склуптури итн. Многу им е лесно да фрлат милион од буџет за глупост одколку за корисни работи.
Што се однесува до двокатни возови со такви се имам возено во Италија и Холандија, сигурно ги има на мнг други места. Одлични се. Но не се ретро . Инаку добра финта е што нема можност да отвориш прозорец па климатизацијата е одлична. Edited by alexsend - 10-Jul-2012 at 12:29 |
||
Post Reply | Page <1234 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |