Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 3637383940 42> |
Author | ||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #741 Posted: 15-Oct-2011 at 14:33 | |
Ја разгледав целата галерија, колку многу возови сме имале останав без зборови,а колку малку се исправни е стварно жалосно. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #742 Posted: 16-Oct-2011 at 01:43 | |
Кога 20-тина години потполно е заборавива железницата неминовно е да дојдеме до такво дереџе. За жал сега што и да крпиме неможе да се надокнади она пропуштеното. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Online Posts: 1741 |
Quote Reply #743 Posted: 30-Oct-2011 at 18:07 | |
Ќе се набават 3 дизел моторни гарнитури, 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од различни типови за товарен превоз за Мк железници.
Извор: Влада на Р.М. на tv оди директен пренос на седница на влада и тоа го преззентирасе министерот ЈАНАКИЕВСКИ !!!! |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #744 Posted: 30-Oct-2011 at 19:00 | |
Ајде ајде, во недела отворена седница, за 2013 најран рок, никаква посебна вест, само тековно информирање до каде стојат работите. Допрва ќе бараат начин како да го статв претпријатието во некоја финансиска кондиција да може да се задолжи (незнам што друго ќе прават освен да истурат средства да му ги намалат долгот), па после ќе биде модел со ебрд или еиб. Далеку е сеуште резултат од тоа.
|
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #745 Posted: 30-Oct-2011 at 19:12 | |
МЖ Транспорт треба да се поднови со пет нови локомотиви и 160 вагони
30.10.2011
Возниот парк на Македонски железници АД Транспорт Скопје треба да биде обновен со пет нови локомотиви и 160 товарни вагони. Владата денеска на отворената седница го усвои мислењето на Комисијата за екомски систем за подобрување на состојбата со железничкиот транспорт во Македонија. Предвидено е да бидат набавени пет гарнитури возови - три дизел и две електромоторни, како и 160 товарни вагони. Со тоа според очекувањата на МЖ АД Транспорт, драстично ќе се подобри состојбата во патничкиот и товарниот железнички превоз. Набавката на новите возови ќе чини околу 45 милиони евра. Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески информира дека се водат разговори за обезбедување на потребните средства од ЕБРД или од други финансиски институции. Според предвидената динамика, финасиската конструкција треба да се комплетира во 2012, а возовите да бидат набавени во 2013 година. http://www.vlada.mk/node/409 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #746 Posted: 30-Oct-2011 at 21:28 | |
Според ветувањата на истиот тој Јанакиески, гарнитурите требаше да бидат купени уште во текот на 2009-та (прво беа најавени само две четвороделни дизел гарнитури, а набрзо потоа ја промовираа и „формулата“ 2+3). Па потоа најавите се рециклираа и за 2010 и за 2011 и сега излезе дека гарнитурите ќе биле купени во текот на 2013, а дали можеме да им веруваме и за тој рок, нека си процени секој за себе. За жал не успеав да најдам текст од 2008, но еве најдов што зборел Јанакиески (меѓудругото и за гарнитурите кои тој ги нарекува возови) во интервју за МИА, на самиот почеток на 2009 година (1 јануари)...
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #747 Posted: 30-Oct-2011 at 22:00 | |
2008 беше пред рецесијата,па све паѓа во вода(несакам да го бранам,ама така е)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #748 Posted: 30-Oct-2011 at 22:51 | |
gjoko, како тоа само за инвестиции во инфраструктурата беше рецесија? Впрочем, буџетот не се намали туку порасна, исто како и задолженоста на државата кон странство.
Плус тоа, купувањето на гарнитурите беше најавено за 2009, па после неколкупати рециклирано и искористено за фалби и во 2010 и во 2011. Еве сега дотуркавме и до 2013... Мене тоа воопшто не ми личи како ставање на некој проект во мирување поради рецесија, туку континуирано бесрамно фалбаџиство со нешто од што треба да се засрамат! |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #749 Posted: 30-Oct-2011 at 23:35 | |
јас мислам дека само од Ск2014 не се откажа владата,за све друго ги намали трошоците,нормално каде е можно.од тука влечам логика за кажанато, и пак ќе кажам,несакам да правдам,а посебно не М.Ј.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #750 Posted: 31-Oct-2011 at 00:53 | |
Потребите изгледа наложиле нешто друго
- 19-03-2008 Потпишан договор со Кончар за обнова и модернизација на две електро локомотиви од серијата МЖ 461 - 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите. - 23-04-09 Потпишан договор помеѓу СЖ - ЦД за обнова на четири дизел маневарски локомотиви од серијата 642 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #751 Posted: 31-Oct-2011 at 03:15 | |
Владимир, апсолутно овие работи што ги наведе беа најприоритетни, но воопшто не ги тангираат ветувањата за нови патнички моторни гарнитури, затоа што модернизацијата на локомотивите и маневарките беше финансирана со пари од светската банка кои беа договорени многу порано пред да се појават ветувањата за патнички моторни гарнитури (кои ветувања се појавија во 2008, а најавата беше дека гарнитурите ќе се набават во 2009) За потврда еве еден обемен документ од светската банка: http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Zeleznica/WB Project appraisal MZ reform loan.pdf Се работи за оценка на проектот за кредитирање на МЖ кој се состои од четири компоненти, од кои едната компонента е токму подновувањето на возниот парк кое го спомнуваш (предлогот во таа фаза пред 6 години бил малку поинаков од она што го добивме со финалниот договор со СБ). Овој документ е од 2005, а неговата подготовка почнала уште во 2003. Во 2008 (кога Миле почна со ветувања за нови патнички гарнитури) во Кончар во Загреб веќе ги модернизираа нашите локомотиви. Така да јасно е дека модернизацијата на локомотивите и маневарките во никој случај не била поврзана или загрозена од најавите за купување на патнички моторни гарнитури. Во случајот со патничките гарнитури, имаме пример каде секоја година наново се фалат со истите ветувања, како сите ние да имаме колективна амнезија. Еве сега испадна дека и тоа ќе се правело со задолжување (кај ЕБРД) а набавката ќе се извршела во 2013 (ако барем овој пат се држат до ветеното). За жал, и многу потрагично, истата тактика (секоја година нови фалби со бајати ветувања) ја прават и со Коридорот 8 и со што уште не. Јас навистина немам веќе ниту трунка трпение за овие зафрканции.
Ова е комплетна новост за мене Која се спрема и кога би требало да тргне на пат кон Загреб? Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 03:24 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #752 Posted: 31-Oct-2011 at 10:02 | |
Нема трета Кловер, се работи за реконструкција на две 462-001 и 462-002 со пари од Светска банка, работата беше ние да извршиме трансформација на МЖ, а они ќе ни даделе пари. Што се однесува до ветувањето на владата, мислам дека денес состојбата е многу поразлична од пред 2-3 години, како во однос на состојба со возниот парк, така и во однос на подновувањата што ги направија нашите соседи. Така што лично верувам дека овој пат ќе се спроведе набавката на нов возен парк. Она што не се сложувам е бројот на гарнитурите. Се купува од се` по малку, што лично сметам дека не е паметна опција на подолг временски рок. Мислам дека требаше да се купат само дизел гарнитури. Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 10:10 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #753 Posted: 31-Oct-2011 at 11:01 | |
@Cloverstack - 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите Грешка во доцни часови --> двете. - Се сложувам со тебе, и ја би сакал да се возам во нови гарнитури кој ги најавива, но изгледа дека времето донесе свое па се се префрли на товарниот сообраќај локомотиви, маневарки и завиден број на товарни вагони кој сеуште се недоволни. А за ветувањата на Јанакиевски, би те потсетил дека повеќе од 20 години немавме ни ветувања а камоли некоја реализација. Така да верувам дека полека ќе се местат од времето изгубените коцки. И пак со мојот досаден заклучок, запуштена куќа, многу тешко се обновува. @BOJAN Не би се сложил со тебе, во секој случај мора да имаме електични но за жал и дизел гарнитури додека во некое догледно време не почне да се размислува за елекрификација на сите пруги. Се надевам ако се почне со Коридор 8 ќе почне и за тој дел да се размислува. За мене прашање е од кого ќе добиеме поволни услови за набавка на овие гарнитури, или ќе бидеме условени од самиот кредитор !!!??? |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #754 Posted: 06-Nov-2011 at 20:39 | |
Во Дневник 2 на МТВ 1 имаше прилог од Прилеп за купувањето на новите патнички моторни гарнитури, нов момент што го кажа директорот на МЖ - Транспорт е дека компанијата ја има подготвено тендерската документација, се чека само на обезбедување на финансиските средства и веднаш ќе се распише тендерот.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #755 Posted: 06-Nov-2011 at 21:10 | |
Другар, тендерската документација одамна е спремна и предлози и слични ствари се упатени до Владата, но начинот на кој ќе одлучат како ќе се финансира оваа набавка е најголем проблем. Да беше само до тендерот, уште пред неколку месеци ќе беше распишан истиот и можеби веќе ќе знаевме каков тип на гарнитури ќе се купува. Но сепак друг одлучува за тоа. |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #756 Posted: 07-Nov-2011 at 12:15 | |
Конечно, и ние ќе патуваме во нови возови За новите пет гарнитури ќе бидат потрошени 45 милиони евра, кои ќе се обезбедат од меѓународните банки Сања Наумовска |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #757 Posted: 07-Nov-2011 at 15:09 | |
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #758 Posted: 07-Nov-2011 at 18:29 | |
А зар мислиш дека и „шпанците“ ке бидат заменети. Како и секогаш новинарско филе А и тоа дека председник Тито ги купил, требаше уште да кажат од председник Кенеди па да биде целосна веста. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #759 Posted: 12-Dec-2011 at 15:48 | |
Случајно налетав на нешто интересно -
Кога веќе тргнавме кон двокатно со автобуси добро би било така да продолжиме и во железничкиот транспорт. Бидејќи сега очигледно владата нема мотив зошто да набави нови возови еве нешто што сигурно ќе им се допадне: ДВОКАТНИ ВОЗОВИ ем ќе имаме одличен железнички транспорт ем може да си нарачаме во ретро стил па да бидеме пак уникатни ... шала на страна воопшто не изгледаат лошо На сликите е прикжан воз кој сообраќа во литванија Product properties Gauge: 1435 mm Maximum speed: 160 kph Vehicle length over couplers: 79200 mm Vehicle width: 2820 mm Vehicle height: 4635 mm Number of seats: 307 Output: 4 x 500 kW Nominal voltage: 3 kV DC + 25kV/50Hz Според мене изгледа како одлично решение за македонскиот транспорт ... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #760 Posted: 12-Dec-2011 at 16:01 | |
Дали некој има информација за димензиите на аншите тунели? Дали можеме како опција за разгледување да ги имаме и ваквите решенија, без или со некакви рестрикции. |
||
Post Reply | Page <1 3637383940 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |