build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 404142
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 728
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 09-Aug-2018 at 15:01

Originally posted by BOJAN

Да заклучам, железницата треба да си води сметка за навремена набавка на делови, навремена поправка на возовите и за континуирано одржување на возовите. Не сме богата нација, а и кај такви нации го нема тоа, да расклопуваме возови реконструирани по само 5-6 години или пак произведени пред 3 децении. Треба да се води грижа за она што го имаме.

Во случајот со експресниот воз кон Битола, веројатно се случило две од новите гарнитури наеднаш да се расипат, што по автоматизам го активира алармот за недостиг на превозни средства за одржување на железничките линии. И затоа е укината „Пелагонија експрес“.


на поклонет коњ не му се гледа во забалото, треба да сме задоволни што и вакво нешто сме успеале да скрцаме, иако нели треба и одржување и поправање, но и надополнување веројатно размислуваат дека по К8 треба да врват нови гарнитури!? може и идните власти ќе одат со главен критериум најниска понуда по тендери, та и тие на поклон да добиваат нови композиции!? и навистина дали коњо не бил на поклон!? ако се земе цената на композициите како репер пример во однос инстант расходованите нагибни влакови во Хрватска ние не да сме на коњ ами еднорог, бидејќи тие бомбардерите беа последна серија, веројатно мислеа Кончар ќе ги оправа, додека нашиве се прва и логично ќе гледаат кинезите топ да ги сервисираат, ако нам ни е до тоа! може некој очекува дека се селфрипеир!?

za 34 milijuna eura Od osam nagibnih vlakova vozi samo jedan - https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/kako-je-propala-najveca-investicija-hz-a-od-osam-nagibnih-vlakova-vozi-samo-jedan-a-i-njemu-je-zabranjeno-naginjanje/1358211/

за 25 милиони евра 4+2 интерсити воза https://faktor.mk/makedonski-zheleznici-kje-biraat-megju-shvajcarski-i-kineski-novi-vozovi

туку нови гарнитури, дали имаме за ова средства, хм, и да ги немаме некој ќе гледа да ја искористи инфраструктура, ако истата јасно е комплетирана сигурно ќе си најдат концесионер кој би имал екстра корист дури немале самите ние ко Држава, особено ако има и сега некоја екстра делница, она додека да се скрцаат 500 милиони евра за комплетирање на К8 во Западна Македонија, пр. екстра коридор т.е. крак меѓу ОХ и БТ, а не пак да имаат во план железнички прстен и околу Охридско Езеро [1] а за која пак ж.обиколница можат да ја искористат и стопираната траса за експресниот пат до Свети Наум кој го прекинаа, ем поеколошки би било да има пруга наместо ескпресен пат [2] но планерите и помали абери немаат во предвид а не пак тро поголеми пр. ко изместување на К8 за да минува и низ ОХ [3] може навистина за ова думаат битолски линк ... единствен гајрет но не и воопшто мал е експлозија на хедонизмот во Охридско вака, таман и оние кои им е мака или немаат волја со лесно на енѕеро да си се истоварат, уште на Субрата фалеше комарникот во езеро и еден аеродром на вода да спростреа за светскиот шљам да може директ во казино да слета, среќа немаме средства ниту акал инаку ќе го заглавиме озбилно Изворот на Православното Словенство! чиниш за и постојното хедонистичко загадување да се ресетира најдобро е Охрид да биде само Велосипедски френдли град, коли камиони автобуси само за Охриѓани да се дозволени, но мајнмулук ќе си изградат парајлиите секој по една куќа та да заобиколи и ваква штопна, иако ако се почитува Закон за Живеалиште не секој ќе може да каже дека е Охриѓанец ...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 404142

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.