build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 29-Nov-2008 at 18:27
Браво lslcrew за прекрасните стоп слики

На сликите е гарнитурата ДМВ МЖ 712-109; 716-109; 712-110 - Шпанец во Фабриката за шински возила Велес које е во комплетна обнова и за која во оваа година се издвоени финансиски средства средственост на МЖ-Транспорт.

Истата гарнитура е предвидена за релацијата Скопје - Битола и Скопје - Кочани каде има недостиг, а и со уведување на новиот меѓународен воз каде ке требат да се пренасочат и така малкуте влечни средства - локомотиви кој ги имаме.

Иначе мислам дека овие гарнитури се прекрасни за возење бидејки имаат ваздушни перници за амортизација и кој се возел мислам дека го има осетено тоа прекрасно пливање.

Иначе таму како што се гледа и на сликите се обновуват најголемиот број товарни и плато вагони и по некој патнички.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 29-Nov-2008 at 18:46
Еве и од Сител некоја фотка:

12.

13.

14.

15.

16.

17.


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4474
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 29-Nov-2008 at 18:54

Веројатно ќе ги исфарбаат сите во иста боја... нели?

Инаку едно прашање за Владимир или било кој друг што знае, што отсекогаш ме интересирало: Електричните возови колку струја трошат? Пример од Скопје од Гевгелија колку ќе потроши струја? И колку електрични возови сообраќаат кај нас дневно? Јас колку што знам тој за Солун е со дизел локомитва, барем тука кај што се менуваат на граница, Грците ставаат дизел локомотива. Што ете ме тера да прашам, зошто се менува локомотивата на граница, нешто поради името или? Јас сум видел товарни вагони многу со жигот на ЖИТ (исти како овај на последната слика од сител) па веројатно не е проблем тоа со името.

И дали имаме електрични локомотиви, или имаме цели електрични композиции? Оти јас од сликите само оние композициите ги видов електрични, а само локомотива никаде немам видено.

Многу обемно, ама ако ми одговори некој има пиво (темно)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 29-Nov-2008 at 19:02
Абе ваљда ова со имево не дотерано да таму работава, па да лепат фиром врз македонски железници и да биде фирмоски железници?!

Мислам дека имаме едни локомотиви електрични едни црвени мислам дека се од чешко прозводство. Ај еве владимир ќе објасни, ја онака колку да се убацам у муабет.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4474
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 29-Nov-2008 at 19:20
Ама не пише Македонија нигде, само МЖ има, и колку пати се случило наш воз кога поминува на излезот од пристанишните докови да го прекине цел сообраќај на една од поголемите улици на 5 минути. Тогаш се осеќам гордо кога поминувам А за тоа со МК, на дипломатските коли од Македонија им лепат црна самолеплива или со маркер тоа МК го покриваат кое е по страната Лудница! А меѓу овие на сликите што се реновираат не се ли и оние како ги викате горбачовки?

Edited by гитардемон - 29-Nov-2008 at 19:23
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 29-Nov-2008 at 19:39
Еве и од А1 слики. Тука има и нешто од ентериерот на вагоните. Галантеријата делува доста пристојно. Браво!


18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 29-Nov-2008 at 19:59
Originally posted by гитардемон


Веројатно ќе ги исфарбаат сите во иста боја... нели?

Да тоа се исти бои ќој ги имаат у останатите гарнитури од тој тип

Originally posted by гитардемон

Инаку едно прашање за Владимир или било кој друг што знае, што отсекогаш ме интересирало: Електричните возови колку струја трошат? Пример од Скопје од Гевгелија колку ќе потроши струја?

Тоа тешко може да се израчуна, (многу фактори се во игра), но во секој случај е далеку е поефтино него дизелот, а нарочито овие новите кој се теристоризирани.
П.С. ако сакаш можам да ги дадам сите карактерисики па да израчунаш.

Originally posted by гитардемон

И колку електрични возови сообраќаат кај нас дневно?

Сите кој се на коридор X и во кружна Скопје, во секој случај многу се за една ваква пресметка, бидејќи тука е и товарниот сообраќај

Originally posted by гитардемон

Јас колку што знам тој за Солун е со дизел локомитва, барем тука кај што се менуваат на граница, Грците ставаат дизел локомотива. Што ете ме тера да прашам, зошто се менува локомотивата на граница, нешто поради името или? Јас сум видел товарни вагони многу со жигот на ЖИТ (исти како овај на последната слика од сител) па веројатно не е проблем тоа со името.

Во сите земји локомотивите можад да прејдат само до меѓуграничниот премин а од таму превзема локомотива од соодветна земја, има искучоци со посебен договор мегу земјите као што е сега со Германија и Франција со нивните TGV и ICE брзи возови.
Додуше и ние имавме порано таков договор со Грција до пристаништето во Солун.
А за вагоните тоа не важи, под услов да ги исполнат стандардите кои постојат

Originally posted by гитардемон

И дали имаме електрични локомотиви, или имаме цели електрични композиции? Оти јас од сликите само оние композициите ги видов електрични, а само локомотива никаде немам видено.

Секако, имае 16 активни електрични локомотиви и неколку на репарација.
А исто така и 2 електрични композиции ЕМБ 412 - Горбачов

Originally posted by гитардемон

Многу обемно, ама ако ми одговори некој има пиво (темно)

Уффф... Nuts  Изгледа заслужив Big%20smile  Cheers


Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 20:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 29-Nov-2008 at 20:16
Vladimir ај дај ми ги техничките спецификации за локомотивите на струја. Инаку не те разбрав околу тоа со дизел локомотивите на граница што е муабетот. Дали може граница да пројдат електрични локомотиви и ако може, тогаш како е изведен спојот на електричната инсталација. Дали се мрежите галвански одвоени или истата жица се напојува од двете држави?!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 29-Nov-2008 at 20:21
би било убаво да стават и камери во кабиниве, за да не ги оштетат , изгледаат ептен комодно овие седиштава  ја и така не сум се возел никад со воз и не знам како е хехе
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4474
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 29-Nov-2008 at 20:25
Originally posted by Vladimir P


Уффф... Nuts  Изгледа заслужив Big%20smile  Cheers


За тебе
Барем додека не се видиме во живо некогаш да частам стварно Супер е ова со репарацијата, иако однадвор изгледаат од време на Тито, внатре се убави, што и е поважно кога си патник. Е сега за имиџ, двокатни вагони, јебига
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 29-Nov-2008 at 20:57
Originally posted by lslcrew

Vladimir ај дај ми ги техничките спецификации за локомотивите на струја.

Еве ти некој карактеристики за серија електро моторни возови 412 - „Горбачов“
Напон на пантограф: 25 kW
Снага на влецен воз трајна: 680 kW
Снага на влецен воз трајна: 925 ks
Снага на влецен воз едночас: 840 kW
Снага на влецен воз едночас: 1142 ks
Но тука се и интерната потрошувачка, триење, осовински притисок ....

За електричните локомотиви не би можел да израчунаш зависи од теретот што го влече. Ова е за локомотивата 441

Originally posted by lslcrew

Инаку не те разбрав околу тоа со дизел локомотивите на граница што е муабетот. Дали може граница да пројдат електрични локомотиви и ако може, тогаш како е изведен спојот на електричната инсталација. Дали се мрежите галвански одвоени или истата жица се напојува од двете држави?!

Ни електрична ни дизел не може да прејде граница- сите влечни средства се за внатрешна употреба. Осим во посебни договори.
За електриката, галвански се одвоени и постојат повеке системи но затоа има и мултисистемски локомотиви на кој не им е важен напонот. па без проблеми проагаат граници (најповеќе земји се на 25 kW напон)


Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 21:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 29-Nov-2008 at 21:28
Originally posted by гитардемон

...Барем додека не се видиме во живо некогаш да частам стварно Smile Супер е ова со репарацијата, иако однадвор изгледаат од време на Тито, внатре се убави, што и е поважно кога си патник. Е сега за имиџ, двокатни вагони, јебига

Се надевам дека модераторите и тоа ќе организираат да се видиме сите во живо Smile

За дизајнот на МЖ 712 потполно се сложувам, тотално застарен, можда требаше полека сите како се репарираат да го сменат и дизајнот.
Добро но затоа новите ел. лок почнава со нов некако почист дизајн и ново лого




Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 21:30
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9040
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 29-Nov-2008 at 21:32
Originally posted by Vladimir P


Се надевам дека модераторите и тоа ќе организираат да се видиме сите во живо Smile


До сега имаше 3 средби ако не се лажам... Поканата е секогаш отворена до сите а се договараме во оваа нишка. Изгледа ти промакнала... Затоа следниот пат кога ќе се организираме лично ќе те поканам преку приватна порака Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 29-Nov-2008 at 21:44
Originally posted by pbanks

... До сега имаше 3 средби ако не се лажам... Поканата е секогаш отворена до сите а се договараме во оваа нишка. Изгледа ти промакнала... Затоа следниот пат кога ќе се организираме лично ќе те поканам преку приватна порака Cheers
Thumbs%20Up Извини сега ја видов нишката, но пп до сите би било ок
овдека стои вон тема - Emoticons
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4474
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 29-Nov-2008 at 22:01


Еве добар сајт кој ги листа сите локомотиви од категоријата: http://www.geocities.com/hvithrafn/spisak/elok25.html

И има слики од прилично локомотиви (од кои 27 листани се во МЖ, Find -> MŽ дали се повеќе или помалку незнам)

Како и да е јас најдов 11 слики од македонски локомотиви (неколку од нив и на Владимир, не знам дали со твоја дозвола се таму или не), како и да е вреди да се погледнат. Повеќето локомотиви немаат видено чистење откако се произведени.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 29-Nov-2008 at 22:49
Originally posted by гитардемон

... не знам дали со твоја дозвола се таму или не), како и да е вреди да се погледнат. Повеќето локомотиви немаат видено чистење откако се произведени.

Не, но сликите додека идат по свет и на некој начин ја се појавува Македонија во било што, е добро.
А за чистотата стварно гледам да ги постирам онија кој пристојно изгледаат но многу малку се !!!!
Наша стара болка !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 30-Nov-2008 at 00:41
Владимир фала за спецификациите ме интересираа само онака информативно.

Инаку да се пресметува прецизна потрошња е апсурдно при толкав огромен склоп. Било кои математички пресметски содржат барем неколку апроксимации што пак ни дава само приближни бројки. Тоа ако е потребно го прави цел тим или па иде компјутерски. Или па во повеќето случаи иде со директно мерење.

Нас ипак најдобро ние е да си побараме готова бројка од интернет.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 30-Nov-2008 at 00:51
Најдов некоја бројка од 2200-2300 kW. Колку да ви дадам споредба на пример. ХЕ Вруток доколку работи под пола пареа може да напојува околу 60 локомотиви.

Е сега има на пример некои локомотиви постари трожат и до 3000kW па и повеќе.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 30-Nov-2008 at 00:57
Originally posted by Vladimir P

....најповеќе земји се на 25 kW напон.....

Владимир kW (киловати) се моќност, 25 kV (киловолти) е напон. Имаш грешка направено од една буква што многу значи.

kV(kilovolt)*A(amper)=kW(kilowat)  Обично се иде на високонапонски прежи за да се компензира со струјата (amper) што би течела за да се избегне магнетното влијание кое зависи само од амперите, ане од волтите. Ако имаш висок напон (волти) тогаш може да се заврши работа со малку ампери и да се добие иста моќност (вати).

Колку за споредба. Дома бољерот работи на 160 пати повеќе ампери од локомотива, што пак не го прави бољерот помоќен . Чисто да нема забуни околу електричните мерки.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 30-Nov-2008 at 00:58
Originally posted by Vladimir P

Ни електрична ни дизел не може да прејде граница- сите влечни средства се за внатрешна употреба. Осим во посебни договори.

За електриката, галвански се одвоени и постојат повеке системи но затоа има и мултисистемски локомотиви на кој не им е важен напонот. па без проблеми проагаат граници (најповеќе земји се на 25 kW напон)

па добро преминуват граница, се менуваат локомотивите во меѓуграничниот простор а таму се раздвојуваат и мрежите...

кога сме кај овој муабет да прашам за трамовите мислам имам чуено дека има комбинации на подземно напојување, но не можам да најдам на нет ништо поконкретно, ми се чини оди во среде меѓу шини напојувањето?! или сум сонил нешто LOL

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.