Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 1314151617 42> |
Author | |||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #281 Posted: 08-Dec-2008 at 16:31 | ||
Супер ги направиле романките! Прекрасна е, се надевам дека и втората локомотива брзо ќе ни дојде дома вака реконструирана. Ќе има слики кога ќе биде во Скопје, нели ВЛадимир?
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #282 Posted: 08-Dec-2008 at 19:15 | ||
Одвај чекам да дојде, ќе има фотки од нејзе и уздуш и попреку.
А утре рано сабајле по маневарката да видиме во каква ситуација ја добивме по толку години. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #283 Posted: 10-Dec-2008 at 22:55 | ||
И по голгота од 3 год. и 3 мес. дојде дома дизел маневарката МЖ 642-178
Е сега, да ја средат и да стискаме палци при првото палење |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #284 Posted: 10-Dec-2008 at 22:57 | ||
И една уште поубава новост МЖ 462-001 на пробно возење, за некој ден ете ја и нејзе дома
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #285 Posted: 11-Dec-2008 at 12:46 | ||
Работата на Кончар многу ми се допаѓа, но не и онаа на Шинвоз барем не однадвор.
Сепак, се надевам дека ќе ги оддржуваат овие локомотиви во Скопје да не ни се случи по три месеци да не може да ги препознаеме. Белава убавица ќе ја краси Железничката станица во Скопје! |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #286 Posted: 17-Dec-2008 at 00:32 | ||
Денеска, прво палење на маневарката МЖ 642-178 која толко долго чекаше да биде испорачана дома
Грмна дим на сите страни Преглед на сите делови И полека се се смири Останува да се проба во реални услови, па со среќа |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #287 Posted: 17-Dec-2008 at 11:46 | ||
Епа ај со среќа нека е, долго нека ги служи, милиони тони товар да услужи!
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #288 Posted: 18-Dec-2008 at 18:18 | ||
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #289 Posted: 18-Dec-2008 at 19:14 | ||
???!!! не работи линкот повеќе без log - пари
Edited by Vladimir P - 18-Dec-2008 at 19:29 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #290 Posted: 18-Dec-2008 at 20:50 | ||
Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници. Edited by Cloverstack - 18-Dec-2008 at 20:57 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #291 Posted: 19-Dec-2008 at 00:58 | ||
Еве ги тие два обновени вагони а не воза
И целата информација за настанот на А1 ТВ Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 01:02 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #292 Posted: 19-Dec-2008 at 01:40 | ||
новинарот го пишува текстот а уредникот го става или во најмала рака корегира насловот! мора да има цензура па тоа се приватни фирми или што се но од преголемо мешање во секоја запирка а и заради сензационализам неретко се тресат по медиумите секакви зеленчуци! лектори и да имаат истите освен додавање точки и запирки, немаат многу одврзани раце да ја штимаат синтаксата ќе се изгубела поентата на полуписмените автори или интервјуа, неретко и толкувањата мораат да бидат изворни како што ги наумил новинарот за да подоцна доколку тужат некого тоа да не биде весникот туку новинарот! ајде добро е не е толку страшно по формула на некаква народна аналогија се што вози е воз па било тоа да е само дел од возилото! машиновозач - возач на машина на возило кое вози по шини кои образуваат правец познат како пруга што е синоним добиен по(извлечен од) пругите на зебрата која скита некаде во африка а некогаш ја имало и кај нас! а на пругите има скретници и кога возилото ќе скрене сите патници се добиваат афричка интуиција! |
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #293 Posted: 19-Dec-2008 at 01:48 | ||
Ќе сака некој на кратко (или долго уште подобро) да даде објаснување за овие поими? Би било од голема корист за оние членови кои што не прават разлика од нив односно не сфаќаат 80% од тоа што се збори во темава. Еве еден таков
-Маневарка -Теснолинејка -Шпанецот -Горбачов |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #294 Posted: 19-Dec-2008 at 02:04 | ||
- Маневарка - било која локомотива оптимизирана по дизајн и перформанси за манипулација со вагони и композиции на кратки интервали и растојанија. Значи задачи како оние што би се очекувале во ранжирна или поголеми обични станици, депоа, товарни терминали... Најчесто се дизел, но на интернет сум сретнал и електрични. Исто така ги има во најразлични големини, но обично се помали.
- Теснолинејка - пруга со колосек потесен од стандардниот (1435mm). - Шпанец - дизел-хидраулични патнички гарнитури произведени од шпанската Macosa. - Горбачов - електрични патнички гарнитури произведени од советската (сега летонска) Rigas Vagonbuves Rupnica (RVR) |
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #295 Posted: 19-Dec-2008 at 02:08 | ||
Фала за одговорот. Значи, кога се работи за транспорт на товарни вагони исклучиво се користат маневарки? А Шпанецот и Горбачов служат само за превоз на патници?
|
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #296 Posted: 19-Dec-2008 at 02:10 | ||
...
Edited by beTon - 19-Dec-2008 at 06:08 |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #297 Posted: 19-Dec-2008 at 02:13 | ||
@ linea
Маневарките манипулираат и со товарни и со патнички вагони, ама како што кажав само кога станува збор за специфични задачи... Сигурно не е најдобра опција да пуштиш маневарка на подолги релации, без разлика дали се патнички или товарни. А за шпанецот и горбачов - да, наменети се за превоз на патници. Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 02:13 |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #298 Posted: 19-Dec-2008 at 02:30 | ||
Влак се употребува во Хрватска, Словенија и Бугарија (тие што јас ги знам). Во Бугарија знам дека зборот влече = ВЛАЧИ и оттаму ми доаѓа некоја безвезна логика од старословенски. Само погодувам во секој случај. Иначе Владимир, колку вработени има МЖ денеска. Дојдов до фрапантен податок дека во Руски Железници работат 1 300 000 луѓе.
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #299 Posted: 19-Dec-2008 at 10:41 | ||
Мало појаснување, транспорт на товарни вагони исклучиво се врши со дизел (некогаш може да ги сретнеш дел од нив како Кенеди, потекнуваат од УСА во тоа време) и електрични локомотиви со голема снага - поради самата тежината на целата композиција, а намена на маневарките е во сложување на една композиција со одреден редослед (ги слагаат лего коцките, маневрирајќи). Иначе маневарките многу ретко искачаат на отвотена пруга (главниве пруги), тие се најповеќе во ражирни станици (места каде се сложуваат вагоните во композиции), и во комплекси како железара, рудници и големи погони. Шпанецот (кој го сретнуваш со ознака МЖ 712-и број на композицијата) и Горбачов (со ознака МЖ 412-и број) се компактни самовлечни композиции (една целина која не се раздвојува и со одреден непроменлив број на патници), за разлика од патничките возови влечени со дизел и електрични локомотиви каде се додават или вадат одреден број вагони према потреба.
Во МЖ-Транспорт работат помалку од 1.500 луѓе, за МЖ-Инфраструктура не би знаел точно. Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 10:46 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #300 Posted: 19-Dec-2008 at 11:14 | ||
Еве ја и нашата ранжирна станица во Трубарево каде се сложуваат товарните вагони во композиции
Имаш клип како се сложуват товарни вагони во ранжирна Трубарево http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=3 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Post Reply | Page <1 1314151617 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |