Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 2728293031 42> |
Author | |
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #561 Posted: 29-May-2009 at 09:18 |
би требало директно, затоа тука е Владимир да фрли некој дијаграм на локомотива и да ни посочи кој е системот, која е смислата на релеите, амперметарот, контакторите итн.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #562 Posted: 29-May-2009 at 11:56 |
Пак ќе ве навратам назад на загубите. Се обидов со една самостојна симулација да ја видам зависноста на напонот во однос на загубите по каблите. Го добив приближно она што го замислував, само што ме изненади стрмнинава, очекував да биде тоа истито облик само со многу поблаг пад.
На хоризонтална оска е влезниот напон од 15-25 kV, а на вертикланта треба да се загуби во W(x10^-8). При симулацијата претпостаив струјно коло со два сериски врзани потрошувачи. Првиот е кабелот со фиксна отпорност, а вториот со фиксна моќност, односно тоа е локомотивата која ја диктира јачината (А) во согласност со својата фиксна моќност. За каблите земав 3,8 оми (10км), а за локомотивата потреба од 6MW. Ова на графикот всушност треба да е потрошувачка на кабелот... Да нема забуни, ова е потрошувачка само на кабелот. Се приметува дека е од редот на миливати што не е нити споредливо за величини од редот на мегавати како што е потрошувачката на локомотивата. Ако нацртаме дијаграм за вкупната потрошувачка (P1+P2) она зголемување што ке се јави на почетокот нема да се ни приметува. Многу цепидлачиме за капка во море . Edited by lslcrew - 29-May-2009 at 12:15 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #563 Posted: 29-May-2009 at 12:00 |
Не сум знаел дека го имаме и ова:
Инаку по патот забележав и друга многу нова механизација, не беше само ова (кое е амфибија). |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #564 Posted: 29-May-2009 at 12:39 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #565 Posted: 29-May-2009 at 13:10 |
Барем не е на истото место, го мрднале
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #566 Posted: 29-May-2009 at 13:19 |
Дали овдека да ја разглабаме оваја тема, но еве ја расправата на соседен форум: http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=2288&st=0&sk=t&sd=a&hilit=diagram&start=20 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #567 Posted: 31-May-2009 at 14:12 |
Зашто не и овде? Има доволно компетентни. Ете го Томо на пример, тој е професионалец во врска со сите прашања околу локомотивите и железниците воопшто.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #568 Posted: 31-May-2009 at 14:53 |
Бидејќи нема врска со возниот парк, туку со физика, а форумов не е за физика, туку за инфраструктура. Супер е линкот, научив тоа што ми требаше од линкот, а верувам и другите. Не верувам да има потреба од толку детали тука.
Edited by гитардемон - 31-May-2009 at 14:55 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #569 Posted: 31-May-2009 at 15:03 |
Друго е работата. Но да не навлегувам....... се извинувам за офф топикот
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #570 Posted: 31-May-2009 at 18:46 |
не е воопшто офтопик, јас би бил прилично благодарен доколку се разглоби муабетов и ел. шематски и конструктивно дијаграмски, како и обичен очвек ја сконта работата на локомотивите! мене пример ме интересира нешто повеќе за електро-дизел локомотивите, дали и колку имаме такви кај нас! како оди прешалтувањето од електро во дизел мод итн.
исто колку е исплатлива гасна локомотива, и дали некоја постара локомотива би можело да се пренамени со вметнување гасна турбина...
добро би било ваквите едукативни нишки да се издвоени во посебен подфорум, но засега додека евентуално би се собрало доволно материјал за такво нешто, може да се тераат такви нишки и тука!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #571 Posted: 31-May-2009 at 20:55 |
@ гитардемон
Воопшто не пречи доколку подетално го разглобиме тој муабет тука, баш напротив, местото е сосема прикладно, а искрено и јас би сакал да чујам повеќе на таа тема од некој вистински познавач. @ beTon Немаме ни една електро-дизел локомотива. Ако мислиш на дизел-електрични, таков ни е најголем дел од дизел возниот парк, но тоа е сосема друг принцип, кај нив нема никакво прешалтување од електро во дизел мод, туку тие се во суштина дизел локомотиви. Финтата е во тоа што кога се работи за голема маса, работата на дизел моторот не може директно механички да се пренесе на тркалата, бидејќи се јавуваат непремостливи проблеми кај трансмисијата. Затоа дизел-електричните локомотиви со дизел моторот генерираат електрична енергија, а локомотивата се движи со помош на електромотори. Исто така има дизел-хидраулични какви што се „шпанците“, но овој метод на пренос на снагата не ми е јасен, ако некој знае да го објасни подетално би било супер. Дизел-механички можат да бидат само некои лесни примероци од возниот парк со специфична намена, никако локомотиви. Инаку која би била логиката во тоа ние да „пренаменуваме“ локомотиви со вградување на гасна турбини??? Знам дека на времето се експериментирало со вакви локомотиви за постигнување на големи брзини, но очигледно електричното напојување добило апсолутен монопол за ваква цел затоа што се покажало како оптимално. Плус тоа за која пруга и за кои вагони би имале потреба од ваква локомотива? Туристичка атракција??? Да не забегуваме... Edited by Cloverstack - 31-May-2009 at 20:59 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #572 Posted: 31-May-2009 at 21:08 |
Ај уште малку off,
Има неколку парни локомотиви во европа преправени на плин. Но видено дека нема заинтересираност од љубителите за вакви имитации, пробано е и со додавање на мала комора со јаглен да може да осетат низ оџакот мирис на дим, но ни тоа не помогнало. Edited by Vladimir P - 31-May-2009 at 21:09 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #573 Posted: 31-May-2009 at 21:25 |
И јас се сложувам дека не е офтопик особено што Железниците добија свој подфорум и има простор дискусиите да се разглобуваат во повеќе детали.
Edited by pbanks - 31-May-2009 at 21:26 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #574 Posted: 31-May-2009 at 21:42 |
да да за електро дизел мислам, еве имало и на вики нешто en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_locomotive , а за гасните имав чуено но прашувам евентуално утре кога нафтата би била скапа дали дизел локомотивите теретски би можеле да се прешалтуваат во гасни!? но тоа може на старите да биде вградување цела гасна турбина со оглед дека пренамена на дизел мотор во плински мислам дека не е ни економично ни корисно, иако има и такви кои велат дека истото е повеќе од добредојдено www.lngplants.com/Locomotives.html www.captsrail.com/lng.html en.wikipedia.org/wiki/Gas_turbine-electric_locomotive |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #575 Posted: 31-May-2009 at 23:10 |
А од каде идеја дека МЖ располага со електро-дизел чим на нив си мислел? Остатокот од постот не го разбирам. Што подразбираш под гасна локомотива и кое гориво би го користела? |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #576 Posted: 31-May-2009 at 23:47 |
не бе немам некоја идеја чисто информативно во контекст на полвал пуштам муабет за што лично би сакал да чујам од поупатени некој куриозитет или пак некое поопширно размислување...
Edited by Cloverstack - 01-Jun-2009 at 23:13 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #577 Posted: 01-Jun-2009 at 00:11 |
Да ја вратам нишката сепак во Визен парк (а техника и технологија да отвориме нова нишка)
Oд посетата на Фабрика за шински возила - Велес (Колска) деновиве каде се работи со полна пареа Гарнитурата MЖ 712-101 / 716-101 / 712-102 е при крај со обновата. Внатрешноста е исто така при крај, уште некои маски, осветлуванје ... Само комбинацијата - компатабилноста на браон и плаво незнам дали можело да се избере нешто посоодветно Се надевам дека гарнитурата брзо ќе ја видиме по нашите пруги |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #578 Posted: 01-Jun-2009 at 00:12 |
Бетон, линковите велат LNG, то ест течен природен гас кој е воглавно метан, а не „плин“ кој што е всушност пропан-бутан. Плинот се добива како нафтен дериват, што значи цената му е врзана за нафтата, за разлика од природниот гас за кој може реално да се надеваме дека ќе држи пониска цена.
Друга работа која што е испомешана во сите контексти е гасната турбина што ја спомна прееска. Затоа ми беше нејасно во кој контекст велиш „гасна локомотива“. Ако нешто користи некаков гас за погонско гориво не значи дека тоа е гасна турбина, ниту пак гасна турбина подразбира дека за гориво мора да се користи гас. Гасните турбини користат најразлични горива и се прилично флексибилни на ова поле. Но не се ниту ефтина технологија ниту се економични во улога на мотори, па таква модификцаија на стари локомотиви во никој случај не може да доведе до заштеда. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #579 Posted: 01-Jun-2009 at 00:53 |
Владимир, од фотките ова изгледа прилично солидно сработено, каков ти беше впечатокот во живо? Патем нели успеа да дознаеш кога отприлика ќе завршат? И до каде се другите гарнитури (мислам уште две) кои се за обнова?
Edited by Cloverstack - 01-Jun-2009 at 03:08 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #580 Posted: 01-Jun-2009 at 01:29 |
Убава е композицијата, нема што, ама старо си е старо бе, се гледа како и да речиш. Ентериерот ме буни, не само бојата, туку и тоа што една цела страна гледа нанапред, друга цела страна гледа наназад, а изгледа и многу тесно. Вака се оригинал седиштата, или ги прекроиле по своја мера во колска?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Post Reply | Page <1 2728293031 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |