Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 910111213 42> |
Author | |||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #201 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03 | ||
имало ама не сум се потрудил да побарам правилно Ground-level power supply бетон што ќе праиш!
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #202 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03 | ||
Инаку електричното напојување може многу лесно да се изведе подземно но тогаш би требало да биде изолирано и да се иде на принцип на магнетна индукција, што пак значи многу ампери со со самото тоа и кабли со преголеми диојаметри што практично би било многу бакар, а бакар е скап.Семак има една друга маана кај индукцијата, а тоа е преголеми струјни загуби за разлика од моменталниве решенија што ги имаме.
А ако мислиш на обична гола жица по сред пруга и да биде на принцип на оние количките у парк дане што се остварува краток спој меќу возот и жицата, тогаш тоа е исто како да чуваш одврзан лав у дома у двор. |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #203 Posted: 30-Nov-2008 at 01:04 | ||
Јас не би практикувал никаков ground level у сред град. Опасно е во секој случај, колку и да има заштита на голата жица. Знаеме кај нас какви вирови се создаваат по градот.
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #204 Posted: 30-Nov-2008 at 01:13 | ||
па немора да значи,добро би било и за трам, а добро би било и за на пруга, само од естетски аспект гледано. а се друго околу вирови, земјотреси и несовесни сограѓани, навистина незнам што да кажам, најдобро е во тој случај ни трам да не ставаме ниту пак пруги да оправаме или трасираме само кај нас сеуште постои детска игра каменување возила со снег, а кога нема снег (многу нормално) со камења има и полошо - оштрење парички по шини или скокање пред воз...
Edited by beTon - 30-Nov-2008 at 01:16 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #205 Posted: 30-Nov-2008 at 01:30 | ||
Упс... извинете, греша, кирилица латиница и отиде, треба 25 kV 50 Hz |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #206 Posted: 30-Nov-2008 at 01:39 | ||
Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат Рамоунси.
Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во ова. И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагони? |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #207 Posted: 30-Nov-2008 at 02:20 | ||
И хрватите со нивната шаховница имаат малце зез но воглавном се со нов и добар дизајн. Мислам дека нашата е по елегантна Кај нив новите реновирани вагони изгледаат одлично Да за оваа година се одвоени средства за една гарнитура, а до година се надевам усте неколку. А за кога е тоа не се знае точно, главно една локомотива од хрватска ни довага на почетокот на месецов Edited by Vladimir P - 30-Nov-2008 at 02:44 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #208 Posted: 30-Nov-2008 at 03:09 | ||
Еве ја целата информација, за репарацијата во Колска - Велес
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #209 Posted: 01-Dec-2008 at 08:28 | ||
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #210 Posted: 01-Dec-2008 at 11:42 | ||
Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #211 Posted: 01-Dec-2008 at 11:46 | ||
па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој убаво велит новинарот министерот најави! кажи Владимир има шанси колска да стане доволно профи за да евнтуално понуди некој тип на лиценциран трамвај или вагони па така да се одржува сетне во живот?!
|
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #212 Posted: 01-Dec-2008 at 12:02 | ||
Па баш затоа со црвено го обележав ти си доста информиран и да се шушка дека владата конечно ќе фрли некој денар сигурно и ти би знаел. Да не мислел/рекол министерот реновирани вагони и локомотиви а новинаров само нови слушнал
|
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #213 Posted: 01-Dec-2008 at 13:01 | ||
Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е супер. Тоа ќе значи подобри услови за патување и повеќе возови на сегашните релации. |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #214 Posted: 01-Dec-2008 at 13:09 | ||
па не е само буџет во игра, ако разбра за сите инфраструктурни инвестиции одиме на баци рака во ММФ и ЕБРД, каде ќе бараме неколку милијарди како би ги стигнале комшиите и би се поврзале со нив на време, бар!од толкава пита ќе остане некој залак и за нови вагони и локомотиви...
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #215 Posted: 01-Dec-2008 at 15:36 | ||
Не далеку сме од тоа, немаат-немаме таков проектанско и електро инг. кадар кој би можел да почне лиценцно одма а тука е и просторот. Но затоа Колска со ова темпо кое владата се надевам и во сите следни години ќе го одржи, би можела да го врати реномето кое го имаше и ќе може буквално целиот возен парк да го обнови, а тука се и комшиите кој плачат за една таква колска фабрика за нивниот исто така очаен возен парк.
Невероватни се нашиве новинари, не е чудо и да не бил тамо него напишал текст од рекла-казала, или комшивката му кажала.
Ма сигурно, а и предходно имам напоменато, нас најбитно сега ни се ресторација на товарните вагони, локомотиви и со некое темпо 40-тина патнички вагон кој чекаат на обнова. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #216 Posted: 01-Dec-2008 at 16:50 | ||
Аууу, тешко дека Колска во брзо време би можела да произведува трамваи или било какви шински возила. Фабриката е премала, престара за такво нешто и најважно нема обучен кадар за такво нешто, пред се ние немаме високообразовна институција за такво нешто освен отсекот за железница на Градежниот факултет. Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамота! |
|||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #217 Posted: 01-Dec-2008 at 18:40 | ||
da se umesam i jas malcemislam deka samo dva voza ima sto odat dnevno za gevgelija,i na gradezen nema otsek za zeleznica t.e ima za proektiranje na patista i prugi (patista i zeleznici) a so 2 miliona evra nemoze ni 2 km.pruga da se naprai a ne da se kupat 50 i toa novi lokomotivi i vagoni toj sto go napisal ova e lud,so tie pari nema ni za 50 dvokatni avtobusi
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #218 Posted: 01-Dec-2008 at 18:43 | ||
Не ја забравај и Албанија ако дај боже се поврземе, иначе Црна Гора во големо се обновува и во тој дел, така да пред некој ден пуштива една чешка линија за шински тркала. Чудно, не верувам дека е скратен, а и нема зашто да биде и стои во Неготино што е и неможно, осим во некоја вондредна ситуација. Знам за некој застој, дали е тоа ???!! Иначе нормално 3 воза се за Гевгелија 991 во 6:15; 335 во 8:00; 3903 во 16:44 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #219 Posted: 01-Dec-2008 at 18:47 | ||
Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #220 Posted: 01-Dec-2008 at 19:23 | ||
За информативна стручна заостанатост во оваа област сигурно не заостануваме, но за стручна образованост за шински возила, каде би го вградиле и транвајот, е за тоа сме далееее...ку. Но среќа го имаме средно училиште за ПТТ и железнички сообраќај „ Владо Тасевски " кој вади некој основни кадри. И нешто во контекст на тоа. Во Хрватска која е напред во ова, на некој начин се споива во соработка две фирми за да можат да одговорат на тржиштето за железница и транвај - Кончар и Гредељ. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Post Reply | Page <1 910111213 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |