build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03
имало ама не сум се потрудил да побарам правилно Ground-level power supply бетон што ќе праиш!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03
Инаку електричното напојување може многу лесно да се изведе подземно но тогаш би требало да биде изолирано и да се иде на принцип на магнетна индукција, што пак значи многу ампери со со самото тоа и кабли со преголеми диојаметри што практично би било многу бакар, а бакар е скап.Семак има една друга маана кај индукцијата, а тоа е преголеми струјни загуби за разлика од моменталниве решенија што ги имаме.

А ако мислиш на обична гола жица по сред пруга и да биде на принцип на оние количките у парк дане што се остварува краток спој меќу возот и жицата, тогаш тоа е исто како да чуваш одврзан лав у дома у двор.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 30-Nov-2008 at 01:04
Јас не би практикувал никаков ground level у сред град. Опасно е во секој случај, колку и да има заштита на голата жица. Знаеме кај нас какви вирови се создаваат по градот.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 30-Nov-2008 at 01:13
па немора да значи,добро би било и за трам, а добро би било и за на пруга, само од естетски аспект гледано. а се друго околу вирови, земјотреси и несовесни сограѓани, навистина незнам што да кажам, најдобро е во тој случај ни трам да не ставаме ниту пак пруги да оправаме или трасираме LOL само кај нас сеуште постои детска игра каменување возила со снег, а кога нема снег (многу нормално) со камења Ohno има и полошо - оштрење парички по шини или скокање пред воз...

Edited by beTon - 30-Nov-2008 at 01:16
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 30-Nov-2008 at 01:30
Originally posted by lslcrew

Originally posted by Vladimir P

....најповеќе земји се на 25 kW напон.....

Владимир kW (киловати) се моќност, 25 kV (киловолти) е напон. Имаш грешка направено од една буква што многу значи.

kV(kilovolt)*A(amper)=kW(kilowat)  Обично се иде на високонапонски прежи за да се компензира со струјата (amper) што би течела за да се избегне магнетното влијание кое зависи само од амперите, ане од волтите. Ако имаш висок напон (волти) тогаш може да се заврши работа со малку ампери и да се добие иста моќност (вати).

Колку за споредба. Дома бољерот работи на 160 пати повеќе ампери од локомотива, што пак не го прави бољерот помоќен . Чисто да нема забуни околу електричните мерки.

Упс... извинете, греша, кирилица латиница и отиде, треба 25 kV 50 Hz
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 30-Nov-2008 at 01:39
Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат РамоунсиBig%20smileCrazy.
Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во оваApplause.
И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагониNaughty?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 30-Nov-2008 at 02:20
Originally posted by BOJAN

Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат РамоунсиBig%20smileCrazy.




Originally posted by BOJAN

Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во оваApplause.
И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагониNaughty?

И хрватите со нивната шаховница имаат малце зез но воглавном се со нов и добар дизајн.


Мислам дека нашата е по елегантна

Кај нив новите реновирани вагони изгледаат одлично


Да за оваа година се одвоени средства за една гарнитура, а до година се надевам усте неколку. А за кога е тоа не се знае точно, главно една локомотива од хрватска ни довага на почетокот на месецов


Edited by Vladimir P - 30-Nov-2008 at 02:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 30-Nov-2008 at 03:09
Еве ја целата информација, за репарацијата во Колска - Велес


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 01-Dec-2008 at 08:28
 

Фабриката „Колска“ не се продава

ВЕЛЕС - По двата неуспешни тендера за продажба на велешката фабрика за шински возила „Колска“, Владата не планира повторно да ја продава.

„Таква одлука не сме донеле, ако биде донесена, ќе ве информираме“, изјави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, при посетата на единствената фабрика за сервисирање на возовите на „Македонски железници“ во државава.

Тој ја посети фабриката за да види какви се условите за работа и дали има капацитет да реновира триесет патнички вагони. Министерот смета дека ќе се обезбеди доволно работа за „Колска“ чии вработени се жалат на ниски плати и лоши услови за работа.

„Фабриката мора интензивно да работи. Повеќе да се мисли на работа отколку на штрајкови“, им порача Јанакиески на работниците. Тој не се сретна со синдикалците кои бараат да им бидат исплатени трите заостанати плати и придонеси. Јанакиески рече дека добил уверување од директорката дека до Божик ќе им бидат дадени две плати, а во текот на следната година и последната.

„За нас најголемото ветување е дека ќе имаме работа. Немавме работа во патничкиот дел лани, а половина од луѓето се вработени таму. По ова ќе има можност да бараме нови 15 луѓе“, нагласи Фани Стојановска, управителка на „Колска“.

Јанакиески најави дека државата ќе вложи два милиона евра за подобрување на условите во железничкиот сообраќај и ќе набави 50 нови вагони и локомотиви за да се забрза превозот на патници и стоки. (С.Ќ.Н.)

 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 01-Dec-2008 at 11:42
Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 01-Dec-2008 at 11:46
па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој LOL убаво велит новинарот министерот најави! кажи Владимир има шанси колска да стане доволно профи за да евнтуално понуди некој тип на лиценциран трамвај или вагони па така да се одржува сетне во живот?! 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 01-Dec-2008 at 12:02
Originally posted by Vladimir P

Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација
 
Па баш затоа со црвено го обележав LOL ти си доста информиран и да се шушка дека владата конечно ќе фрли некој денар сигурно и ти би знаел. Да не мислел/рекол министерот реновирани вагони и локомотиви а новинаров само нови слушнал  LOL
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 01-Dec-2008 at 13:01
Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е суперBanana. Тоа ќе значи подобри услови за патување и повеќе возови на сегашните релации.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 01-Dec-2008 at 13:09
па не е само буџет во игра, ако разбра за сите инфраструктурни инвестиции одиме на баци рака во ММФ и ЕБРД, каде ќе бараме неколку милијарди како би ги стигнале комшиите и би се поврзале со нив на време, бар!од толкава пита ќе остане некој залак и за нови вагони и локомотиви...                         
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 01-Dec-2008 at 15:36
Originally posted by beTon

па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој LOL убаво велит новинарот министерот најави! кажи Владимир има шанси колска да стане доволно профи за да евнтуално понуди некој тип на лиценциран трамвај или вагони па така да се одржува сетне во живот?! 

Не далеку сме од тоа, немаат-немаме таков проектанско и електро инг. кадар кој би можел да почне лиценцно одма а тука е и просторот.

Но затоа Колска со ова темпо кое владата се надевам и во сите следни години ќе го одржи, би можела да го врати реномето кое го имаше и ќе може буквално целиот возен парк да го обнови, а тука се и комшиите кој плачат за една таква колска фабрика за нивниот исто така очаен возен парк.

Originally posted by vardar

...
Па баш затоа со црвено го обележав LOL ти си доста информиран и да се шушка дека владата конечно ќе фрли некој денар сигурно и ти би знаел. Да не мислел/рекол министерот реновирани вагони и локомотиви а новинаров само нови слушнал  LOL

Невероватни се нашиве новинари, не е чудо и да не бил тамо него напишал текст од рекла-казала, или комшивката му кажала.

Originally posted by BOJAN

Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е суперBanana. Тоа ќе значи подобри услови за патување и повеќе возови на сегашните релации.

Ма сигурно, а и предходно имам напоменато, нас најбитно сега ни се ресторација на товарните вагони, локомотиви и со некое темпо 40-тина патнички вагон кој чекаат на обнова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 01-Dec-2008 at 16:50
Аууу, тешко дека Колска во брзо време би можела да произведува трамваи или било какви шински возила. Фабриката е премала, престара за такво нешто и најважно нема обучен кадар за такво нешто, пред се ние немаме високообразовна институција за такво нешто освен отсекот за железница на Градежниот факултет. Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамотаDunno!
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 01-Dec-2008 at 18:40
Previousda se umesam i jas malceSmilemislam deka samo dva voza ima sto odat dnevno za gevgelija,i na gradezen nema otsek za zeleznica t.e ima za proektiranje na patista i prugi (patista i zeleznici) a so 2 miliona evra nemoze ni 2 km.pruga da se naprai a ne da se kupat 50 i toa novi lokomotivi i vagoni toj sto go napisal ova e lud,so tie pari nema ni za 50 dvokatni avtobusi
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 01-Dec-2008 at 18:43
Originally posted by BOJAN

... Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамотаDunno!

Не ја забравај и Албанија ако дај боже се поврземе, иначе Црна Гора во големо се обновува и во тој дел, така да пред некој ден пуштива една чешка линија за шински тркала.

Чудно, не верувам дека е скратен, а и нема зашто да биде и стои во Неготино што е и неможно, осим во некоја вондредна ситуација.
Знам за некој застој, дали е тоа ???!! 
Иначе нормално 3 воза се за Гевгелија 991 во 6:15; 335 во 8:00; 3903 во 16:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 01-Dec-2008 at 18:47
Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 01-Dec-2008 at 19:23
Originally posted by lslcrew

Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.

За информативна стручна заостанатост во оваа област сигурно не заостануваме, но за стручна образованост за шински возила, каде би го вградиле и транвајот, е за тоа сме далееее...ку.
Но среќа го имаме средно училиште за ПТТ и железнички сообраќајВладо Тасевски " кој вади некој основни кадри.

И нешто во контекст на тоа. Во Хрватска која е напред во ова, на некој начин се споива во соработка две фирми за да можат да одговорат на тржиштето за железница и транвај - Кончар и Гредељ.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.