build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 01-Dec-2008 at 19:30
Ја ипак не мислам дека заостануваме пошто дури и високото образование ги дава оние основни методи и техники во струката. Конкретно трамвајот е само еден подлучај на железницата и само е потребна една дополнителна обука или еден семинар во блискиве држави кадешто ќе пратиме една екипа од реномирани професори од градежен и од машински и тие луќе прилично лесно за период од неколку месеци можат да го донесат тоа знаење тука. Тоа досега не било потребно. Кој би студирал трамваи ако нема каде да го примени тоа, но ако има потреба многу лесно може да се воведе еден предмет плус на соодветниот факултет и да се заврши работа.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 01-Dec-2008 at 19:31
во право е лсл кога вели дека кадар се наоѓа, бидејќи сите што завршуваат на машински отсек моторни возила се компетентни да проектираат  и работат на шински возила, евентуално шински возила би била поддисциплина, а сигурно на машински имаат некој предмет на овој отсек за моторни возила каде принципите на физика се исти: динамика, термодинамика, единствено се работи за поголем волумен и тежина при проектирањето, а доколку земат лиценца се ќе имаат на тањир единствено ќе треба да имаат лего процес на составување и одржување на трамовите!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 01-Dec-2008 at 19:52
Ај малце и шега,
и енглеска трава можам да имам во мојот двор само ми треба едно 100 год.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 01-Dec-2008 at 20:10
Thumbs%20Up абе ептен не направи отепани до корен LOL не е толку црн муабетов, ова ме интересираше од тип на лиценцирање, како фас моментот, ем тука ќе останат парите за трамовите, ем одржувањето ќе биде домашно, ем работа за народ! а и не е лошо за колска да го шири бизнисот... трам не е шатл, па мислам дека нема да треба големи математики и тешки специјалисти!!! бара вложувања, бара ангажирање на МЗТ, бара соработка со Кончар и нормално лиценца од некој кинески партнер, но теоретски - инвестиција која е изводлива и исплатлива, уште нешто појќе волја за фрлање пари и ете го за година две проектот за новиот МКД трам LOL па кога може да инвестираме во матични плочи за ербас зошто не би вложиле и во ваков муабет, имаме ефтина работна рака, ефтини леарници, ефтини стручњаци, абе се е џабалук, уште лизинг кога ќе акнеш на трамовите и доволно е само цврста волја и кадаифот да стаса! Владо не потценувај слободни радикали Wink 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 01-Dec-2008 at 21:22
Што се однесува до колска и евентуално ширење, прв потег би требало да биде учество на надворешни тендери, а не само да се чека работа дома! Инаку цената на робатна рака, и ефтиноќата (во светски рамки, ане домашни) што не опкружува се краткотрајни околности. Да не бидеме и ние како Бугарија, после визен режим пола држава да се исели. Тоа би значело кревање на цената на работната рака, така да овие околности не треба да ги гледаме долгорочно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 01-Dec-2008 at 22:27
beTon, Previous Previous
Thumbs%20Up Иначе буквално цел живот сум бил и ќе бидам слободен радикал, но оваа „шега“ сакале нејќеле е горка.

Фабриката ФАС не е лиценцна него ги набавува шасиите со мотор и шал-табла на пример од мерцедес и ги надградуваат со лимови профили и седишта.
Иначе тоа го правеше на времето и Макпетрол-Композити со мини аутобуси за Германија, едно извесно време и ја затворија.

Така да, и ја би сакал фабрика во МК но ајде да претпоставиме дека ќе направиме шинско возило ќе го задоволиме пазарот и потоа што, ќе извезуваме, каде, или и таа фабрика ке ја затвориме.
Иначе во регионов околу нас има во секоја втора земја фабрика за шински возила, така да градиме - или некој да гради би била огромна глупост.

За матичните плочи на Дасто има купци и ќе има за таа технологија, како и за информатика, но тамо не се потребни огромни хали и машиништа со куп работници кои не можат брзо да се прилагодат према барањето на тржиштата.

isicrew, Previous
Колска нека застане на нозе со локалниве инвестиции, да се осовремени што многу и фали, е тогаш можда може и на меѓународни тендери.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 02-Dec-2008 at 00:21

абе за слободен радикал нема пречки како хашки трибунал Smile што-знам доколку се конкурентни хрватските трамови зошто не би биле конкуретни и нашите доколку одиме со квалитет и ниски цени, но мене не ми беше толку муабетот за извоз колку за домашен пазар, баш како што направија хрватите прво дома го понудија продуктот па откако градот склучи договор за комплетно реновирање на возниот парк со домашните трамови, дури тогаш го понудија и надвор! поентата е дека во овој случај ќе се покријат сите поголеми градови во МКД со трам, ем исплатливо за градовите ем за фабриката константно одржување, а извоз доколку држи вода може и да пробаме да пуштиме нешто надвор, иако тоа повеќе е врзано со маркетинг него ли со квалитет!

математиката вели дека само царина и ддв мањак во вкупната цена и тие трамови ќе бидат далеку поисплатливи и конкуретни на евентуален тендер за СК трам, но владата треба бар да го разработи овој процес до степен на прототип т.е. не мора да се оди комплетно на лего лиценца, може половично т.е. нацртите и електриката позајмени а се друго тука да произведеме, и нормално склопиме!

горчлива е смешкава, само доколку човек не размислува и го избере последното чаре кое ќе му остане, што не значи дека нема да преживее, но вака бар преживувањето ќе биде ефтина и целосна рехабилитација за јавниот сообраќај низ цела држава!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 02-Dec-2008 at 00:31
Beton какви ти се овие социјалистички методи. Владата да развиела прототип. Зарем е побитно да се чаталиме со домашен дизајн одколку тоа да биде економски исплатливо. Ако тржиштето покаже интерес тогаш ти не се секирај, ќе се најде кој да го дизајнира и да го произведе и продаде.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 02-Dec-2008 at 01:37

па види нема да имав вакви социјалистички размисли доколку социјалистите ги задржеа парите во МКД и ги реинвестираа, вака сега тука некој гринфилд трам инвестиција освен државата не верувам дека друг ќе ја спотера, евентуално некој иселеник кој не му се фрлаат веќе пари по рагби или хокеј тимови низ америка, но за него да го донесеме треба навистина бенифици т.е. доволно либерализација како што има за неговиот капитал во америка! 

интервенција од државата треба да има, да се ќе се согласам тие да се со усул, но за работи кои како што кажав на големо можат да оправат некој сектор, во случајов јавниот сообраќај негледам зошто не би се размислувало во овој правец! сепак може да излезе дека и со царина и со ддв поевтино е да увеземе некој кинески трам пример како оние двокатните во хонг-конг! Dunno инаку иако колска е во сопственост на државата тоа е сепак приватна компанија, која е мислам сега АД па неможеш да гледаш на неа како демк тоа владата ќе го форсира владата го почнува а оној момент кога ќе распали муабетот, нормално тоа капиталот на берза ќе отиде како алва, а вака ќе дремеме и ќе чекаме некому да му дојде до инвестирање во расходана колска или евентуално после пет години да ја затвориме!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 02-Dec-2008 at 13:19
Владата со 4 милиони евра ќе ги покрива загубите на железницата

Претседателот на Стопанската комора на Македонија Бранко Азески, рече дека мора да се зголемат јавните инвестиции во железницата бидејќи таа е основниот крвоток кој што е потребен  за понатамошниот развој на бизнисот во Македонија.

Ние сакаме да предложиме сериозен пресврт во тој дел каде што државата мора многу по озбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата со што би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направат нешто повеќе и во делот на изградба на терминалите и  на транзитот низ Македонија“, изјави Азески.

На прашањето зашто инфраструктурата на железницата е во катастрофална состојба, директорот на МЖ- транспорт АД Скопје Благоја Крстевски одговори дека железничката инфраструктурата е во таква состојба бидејќи во последните години воопшто не е вложувано.

“Гледајќи ја потребата, Владата на Република Македонија зазема став  дека е потребно да се вложува во железничката инфраструктура и не само во неа туку и во влечните и во влечените капацитети, кои се во надлежност на Македонски железници – транспорт АД Скопје“, изјави Крстевски.

Крстевски додаде дека ќе има вложувања во товарниот сообраќај  каде во програмата на владата веќе е влезено со кредит од Светска банка да се купат нови 100 вагони, но и вложувања во патничкиот сообраќај за подобрување на квалитетот на превозот.

На прашањето дали парите што се одвоени од Буџетот на Македонија се доволни за развојот на железницата, Крстевски рече дека во железница во која не е вложувано 25 години не можат да бидат доволни средствата од само една буџетска година.

Тој потенцираше дека конечно во железницата ќе се вложува, бидејќи за прв пат владата на Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај, со што ќе се овозможи за товарната компанија да се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој.

“Буџетските средства за покривањето на нерентабилните линии во патничкиот сообраќај изнесуваат 4 милиони евра“, додаде Крстевски.    

За потсетување, ЈП “Македонски железници“ во 2007 година се трансформираше во два нови субјекти, Јавно претпријатие за железничка инфраструктура “Македонски железници“ и Акционерско друштво за транспорт “Македонски железници – Транспорт АД“, кои и понатака функционираат како еден интегрален систем.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=45369&kategorija=2




Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:04
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 02-Dec-2008 at 13:40
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stigneshBig%20smile

a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikadSmile

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 02-Dec-2008 at 14:32
Previous
Некое чудно и брзоплето размислување!
Ај во два збора
За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД
МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа.
И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 02-Dec-2008 at 14:56
Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.

Инаку што се однесува до трансформација и приватизација. Па еве сега и двете претпријатија се под капа на државата и донекаге начинот на функционирање не е сменет, ама кога ќе дојде приватњак драстични систематски разместувања во одноис на вработени ќе има сигурно. Него што ми е муабетот. Пред да се помисли на било какво продавање, мора прво законски да ги регулираме односите меѓу МЖ-инфраструктура и меќу превозниците. За почеток мж-транспорт (дали приватно, дали државно) ќе биде само едно, но потоа треба да се остави можност да дојдат и други оператори како би се создала конкуренција. Треба на време да ги регулираме односите законски, да не биде после проблем како што беше со ЕВН. Инаку може да има два начина на користење на железничките пруги. Да речеме со лиценцирани превозници каде што се плаќа одредена сума, пример 10 милиони за една година, или па модел каде што ќе може слободно да вози секој што ќе купи барем едно шинско возило, ама ќе си плаќа од километар. Нешто слично на она што од пред некој месец се воведе во телекомуникацииите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 02-Dec-2008 at 16:32
Originally posted by lslcrew

Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.


Кај живееш бе ти? Big%20smile

Да не ја одвлечкаме дискусијава во безвезен правец не би сакал да копам по архивите на весниците и да разглабаме за работи на кои не можеме да им го најдеме крајот, ама дефинитивно не треба да имаме илузии дека железницата остана имуна на сите општествени транзициски болести.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 02-Dec-2008 at 17:46
Најпрво ќе признаам дека владата прави добар чекор што ќе го субвенционира патничкиот сообраќај, ама тоа треба да повлече и нови патнички возови во возниот ред и негово подобрување. Пак ќе кажам, џабе владата субвенционира ако возовите тргнуваат во 3 часот сабајлеDunno!
Второ, треба сериозно да се преиспитаат сите договори и раководства на железницата од осамостојувањето до денес и ќе видими 2 работи: дека исти партиски директори се менуваат па можеби и си се договараат да не се тужат едни со други и дека железницата во овие години на самостојност систематски е крадена, од директор до чувар во претпријатието.



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:06
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 02-Dec-2008 at 19:45

Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“

02 December, 2008 05:22:00

Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт

Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.

“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој  во таа насока“  изјави  Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија

„Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “  рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија

Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на  изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив
Невзат Мамути
http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 02-Dec-2008 at 22:14
Еве нешто повеќе за вложувањата




Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 02-Dec-2008 at 23:25
Железницата да биде приоритет во јавните инвестиции


Државите од Западен Балкан треба преку реализација на заеднички проекти да го подигнат нивото на функционалност на своите железници бидејќи само на тој начин ќе можат да ги надминат транспортните проблеми. Само со добра железничка инфраструктура во сите овие држави, тие ќе можат да привлечат странски оператори кои ќе вршат добро организиран железнички транспорт. Ова беше кажано на вчерашната трибина во Стопанската комора на Македонија каде се говореше за железницата која треба да добие приоритет во јавните инвестиции и да стане корисна за бизнисот.

Антони Пешев од компанијата Ултра побара да се направат законски измени што ќе овозможат либерализација на железничкиот сообраќај и влез на повеќе оператори по примерот на Словачка, Чешка и Полска.
-Со ваква технологија и однос кон железницата тешко дека ќе можат да се направат драматични промени. Ако се продолжи со ваков однос, наскоро Македонија ќе биде заобиколена на железничката карта - истакна Пешев.

Иако состојбата со железничкиот транспорт и инфраструктура во земјава не е розова, сепак, како што истакнаа директорите на двете претпријатија што произлегоа од ЈП Македонски железници, МЖ Инфраструктура и МЖ Транспорт, состојбите кај нас се многу подобри отколку во Србија и Грција.
-Македонија е транзитна земја. Не можеме само кај нас да го подобриме транспортот и инфраструктурата, а тоа да не го направат во Србија каде состојбата со пругите е катастрофална, посебно на делот од Табановце до Ниш. поради што се вози многу бавно. Се случува на релацијата Скопје Белград возот да сообраќа и по 12 часа-укажа Благоја Крстевски, директор на МЖ Транспорт.

Тој посочи дека голем хендикеп е и тоа што имаме едноколосечна пруга, што пак значи целосно нејзино затворање кога треба да се интервенира, а посочи и на честото затворање на солунското пристаниште што многу влијае на континуитетот во работењето на ова транспортно претпријатие. Крстевски побара државата паралелно да инвестира во инфраструктурата на железницата и да ги покрива загубите во патничкиот сообраќај што се прават на одредени траси во патничкиот сообраќај, за што во наредниот период државата ќе одвои четири милиони евра.
Во пругите не е инвестирано триесетина години, а поради нередовното одржување низ нив се вози со просечна брзина од 80 километри на час, иако се проектирани за брзина од 120 километри на час. Парите што Инфраструктура ги добива од Буџетот и од давање услуги не се доволни да се покријат трошоците во работењето.

Претседателот на СКМ, Бранко Азески побара да се зголемат инвестициите во железницата, посебно во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница да направи нешто повеќе и во делот на изградба на терминали и други работи - рече Азески.
Повикувајќи се на анализата направена од ставовите на бизнисмените што ја користат железницата, Азески рече дека треба итно да се инвестира во изградба на пругата кон Бугарија, кој дел е значаен заради отварање кон пазарите на Далечниот исток и особено на Русија.

http://vecer.com.mk/?ItemID=8DAFD08334272142A25F43B5D9BA661D
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 03-Dec-2008 at 05:58
Дополнување на денешните вести со неколку нови пишани информации.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C2B9B521FAC45E4FADAE1BCDA48147B1

За железницата 4 милиони евра

Со кредит од Светска банка, Владата ќе купи нови сто вагони за товарен сообраќај, а ќе се вложат и 4 милиони евра во патничкиот сообраќај за подобрување на квалитетот на превозот, соопшти вчера директорот на МЖ - транспорт АД Скопје, Благоја Крстевски, на средба со претседателот на Стопанската комора на Македонија, Бранко Азески. Тој потенцира дека конечно во железницата ќе се вложува, бидејќи прв пат Владата одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај. „Буџетските средства за покривањето на нерентабилните линии во патничкиот сообраќај изнесуваат 4 милиони евра“, рече Крстевски, нагласувајќи дека инфраструктурата на железницата, во која не е вложен ниту денар 25 години, е во катастрофална состојба и ќе бидат потребни многу поголеми вложувања за подобрување на состојбите. Претседателот на Стопанската комора, Бранко Азески, рече дека мора да се зголемат јавните инвестиции во железницата, бидејќи таа е основниот крвоток што е потребен за понатамошниот развој на бизнисот во Македонија. (С.Н.)



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:25
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 03-Dec-2008 at 09:41

ВЕ МОЛАМ ЗА ДОЛЖНА ПОЧИТ КОН ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ!

Не ја мешајте политиката во секоја работа.
Имајте на ум дека многу луѓе животот го дале за Македонски железници.
Погледнете ги моите документи и размислете пред да пишувате коментари.
Неодговорноста на целата нација се рефлектира во состојбата на железниците.
Ако сами немаме почит кон себе и своето, да не очекуваме дека други ќе не галат.
Засукајте ги ракавите и сработете нешто за својата МАКЕДОНИЈА.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.