Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 1011121314 42> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #221 Posted: 01-Dec-2008 at 19:30 |
Ја ипак не мислам дека заостануваме пошто дури и високото образование ги дава оние основни методи и техники во струката. Конкретно трамвајот е само еден подлучај на железницата и само е потребна една дополнителна обука или еден семинар во блискиве држави кадешто ќе пратиме една екипа од реномирани професори од градежен и од машински и тие луќе прилично лесно за период од неколку месеци можат да го донесат тоа знаење тука. Тоа досега не било потребно. Кој би студирал трамваи ако нема каде да го примени тоа, но ако има потреба многу лесно може да се воведе еден предмет плус на соодветниот факултет и да се заврши работа.
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #222 Posted: 01-Dec-2008 at 19:31 |
во право е лсл кога вели дека кадар се наоѓа, бидејќи сите што завршуваат на машински отсек моторни возила се компетентни да проектираат и работат на шински возила, евентуално шински возила би била поддисциплина, а сигурно на машински имаат некој предмет на овој отсек за моторни возила каде принципите на физика се исти: динамика, термодинамика, единствено се работи за поголем волумен и тежина при проектирањето, а доколку земат лиценца се ќе имаат на тањир единствено ќе треба да имаат лего процес на составување и одржување на трамовите!!!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #223 Posted: 01-Dec-2008 at 19:52 |
Ај малце и шега,
и енглеска трава можам да имам во мојот двор само ми треба едно 100 год. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #224 Posted: 01-Dec-2008 at 20:10 |
абе ептен не направи отепани до корен не е толку црн муабетов, ова ме интересираше од тип на лиценцирање, како фас моментот, ем тука ќе останат парите за трамовите, ем одржувањето ќе биде домашно, ем работа за народ! а и не е лошо за колска да го шири бизнисот... трам не е шатл, па мислам дека нема да треба големи математики и тешки специјалисти!!! бара вложувања, бара ангажирање на МЗТ, бара соработка со Кончар и нормално лиценца од некој кинески партнер, но теоретски - инвестиција која е изводлива и исплатлива, уште нешто појќе волја за фрлање пари и ете го за година две проектот за новиот МКД трам па кога може да инвестираме во матични плочи за ербас зошто не би вложиле и во ваков муабет, имаме ефтина работна рака, ефтини леарници, ефтини стручњаци, абе се е џабалук, уште лизинг кога ќе акнеш на трамовите и доволно е само цврста волја и кадаифот да стаса! Владо не потценувај слободни радикали
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #225 Posted: 01-Dec-2008 at 21:22 |
Што се однесува до колска и евентуално ширење, прв потег би требало да биде учество на надворешни тендери, а не само да се чека работа дома! Инаку цената на робатна рака, и ефтиноќата (во светски рамки, ане домашни) што не опкружува се краткотрајни околности. Да не бидеме и ние како Бугарија, после визен режим пола држава да се исели. Тоа би значело кревање на цената на работната рака, така да овие околности не треба да ги гледаме долгорочно.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #226 Posted: 01-Dec-2008 at 22:27 |
beTon,
Иначе буквално цел живот сум бил и ќе бидам слободен радикал, но оваа „шега“ сакале нејќеле е горка. Фабриката ФАС не е лиценцна него ги набавува шасиите со мотор и шал-табла на пример од мерцедес и ги надградуваат со лимови профили и седишта. Иначе тоа го правеше на времето и Макпетрол-Композити со мини аутобуси за Германија, едно извесно време и ја затворија. Така да, и ја би сакал фабрика во МК но ајде да претпоставиме дека ќе направиме шинско возило ќе го задоволиме пазарот и потоа што, ќе извезуваме, каде, или и таа фабрика ке ја затвориме. Иначе во регионов околу нас има во секоја втора земја фабрика за шински возила, така да градиме - или некој да гради би била огромна глупост. За матичните плочи на Дасто има купци и ќе има за таа технологија, како и за информатика, но тамо не се потребни огромни хали и машиништа со куп работници кои не можат брзо да се прилагодат према барањето на тржиштата. isicrew, Колска нека застане на нозе со локалниве инвестиции, да се осовремени што многу и фали, е тогаш можда може и на меѓународни тендери. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #227 Posted: 02-Dec-2008 at 00:21 |
абе за слободен радикал нема пречки како хашки трибунал што-знам доколку се конкурентни хрватските трамови зошто не би биле конкуретни и нашите доколку одиме со квалитет и ниски цени, но мене не ми беше толку муабетот за извоз колку за домашен пазар, баш како што направија хрватите прво дома го понудија продуктот па откако градот склучи договор за комплетно реновирање на возниот парк со домашните трамови, дури тогаш го понудија и надвор! поентата е дека во овој случај ќе се покријат сите поголеми градови во МКД со трам, ем исплатливо за градовите ем за фабриката константно одржување, а извоз доколку држи вода може и да пробаме да пуштиме нешто надвор, иако тоа повеќе е врзано со маркетинг него ли со квалитет! математиката вели дека само царина и ддв мањак во вкупната цена и тие трамови ќе бидат далеку поисплатливи и конкуретни на евентуален тендер за СК трам, но владата треба бар да го разработи овој процес до степен на прототип т.е. не мора да се оди комплетно на лего лиценца, може половично т.е. нацртите и електриката позајмени а се друго тука да произведеме, и нормално склопиме! горчлива е смешкава, само доколку човек не размислува и го избере последното чаре кое ќе му остане, што не значи дека нема да преживее, но вака бар преживувањето ќе биде ефтина и целосна рехабилитација за јавниот сообраќај низ цела држава! |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #228 Posted: 02-Dec-2008 at 00:31 |
Beton какви ти се овие социјалистички методи. Владата да развиела прототип. Зарем е побитно да се чаталиме со домашен дизајн одколку тоа да биде економски исплатливо. Ако тржиштето покаже интерес тогаш ти не се секирај, ќе се најде кој да го дизајнира и да го произведе и продаде.
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #229 Posted: 02-Dec-2008 at 01:37 |
па види нема да имав вакви социјалистички размисли доколку социјалистите ги задржеа парите во МКД и ги реинвестираа, вака сега тука некој гринфилд трам инвестиција освен државата не верувам дека друг ќе ја спотера, евентуално некој иселеник кој не му се фрлаат веќе пари по рагби или хокеј тимови низ америка, но за него да го донесеме треба навистина бенифици т.е. доволно либерализација како што има за неговиот капитал во америка! интервенција од државата треба да има, да се ќе се согласам тие да се со усул, но за работи кои како што кажав на големо можат да оправат некој сектор, во случајов јавниот сообраќај негледам зошто не би се размислувало во овој правец! сепак може да излезе дека и со царина и со ддв поевтино е да увеземе некој кинески трам пример како оние двокатните во хонг-конг! инаку иако колска е во сопственост на државата тоа е сепак приватна компанија, која е мислам сега АД па неможеш да гледаш на неа како демк тоа владата ќе го форсира владата го почнува а оној момент кога ќе распали муабетот, нормално тоа капиталот на берза ќе отиде како алва, а вака ќе дремеме и ќе чекаме некому да му дојде до инвестирање во расходана колска или евентуално после пет години да ја затвориме! |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #230 Posted: 02-Dec-2008 at 13:19 |
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:04 |
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #231 Posted: 02-Dec-2008 at 13:40 |
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stignesh
a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikad |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #232 Posted: 02-Dec-2008 at 14:32 |
Некое чудно и брзоплето размислување! Ај во два збора За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа. И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #233 Posted: 02-Dec-2008 at 14:56 |
Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.
Инаку што се однесува до трансформација и приватизација. Па еве сега и двете претпријатија се под капа на државата и донекаге начинот на функционирање не е сменет, ама кога ќе дојде приватњак драстични систематски разместувања во одноис на вработени ќе има сигурно. Него што ми е муабетот. Пред да се помисли на било какво продавање, мора прво законски да ги регулираме односите меѓу МЖ-инфраструктура и меќу превозниците. За почеток мж-транспорт (дали приватно, дали државно) ќе биде само едно, но потоа треба да се остави можност да дојдат и други оператори како би се создала конкуренција. Треба на време да ги регулираме односите законски, да не биде после проблем како што беше со ЕВН. Инаку може да има два начина на користење на железничките пруги. Да речеме со лиценцирани превозници каде што се плаќа одредена сума, пример 10 милиони за една година, или па модел каде што ќе може слободно да вози секој што ќе купи барем едно шинско возило, ама ќе си плаќа од километар. Нешто слично на она што од пред некој месец се воведе во телекомуникацииите. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #234 Posted: 02-Dec-2008 at 16:32 |
Кај живееш бе ти? Да не ја одвлечкаме дискусијава во безвезен правец не би сакал да копам по архивите на весниците и да разглабаме за работи на кои не можеме да им го најдеме крајот, ама дефинитивно не треба да имаме илузии дека железницата остана имуна на сите општествени транзициски болести. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #235 Posted: 02-Dec-2008 at 17:46 |
Најпрво ќе признаам дека владата прави добар чекор што ќе го субвенционира патничкиот сообраќај, ама тоа треба да повлече и нови патнички возови во возниот ред и негово подобрување. Пак ќе кажам, џабе владата субвенционира ако возовите тргнуваат во 3 часот сабајле!
Второ, треба сериозно да се преиспитаат сите договори и раководства на железницата од осамостојувањето до денес и ќе видими 2 работи: дека исти партиски директори се менуваат па можеби и си се договараат да не се тужат едни со други и дека железницата во овие години на самостојност систематски е крадена, од директор до чувар во претпријатието. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:06 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #236 Posted: 02-Dec-2008 at 19:45 |
Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“
02 December, 2008 05:22:00
Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој во таа насока“ изјави Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија „Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “ рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив Невзат Мамути http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:09 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #237 Posted: 02-Dec-2008 at 22:14 |
Еве нешто повеќе за вложувањата
Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #238 Posted: 02-Dec-2008 at 23:25 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #239 Posted: 03-Dec-2008 at 05:58 |
Дополнување на денешните вести со неколку нови пишани информации.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C2B9B521FAC45E4FADAE1BCDA48147B1
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:25 |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #240 Posted: 03-Dec-2008 at 09:41 |
ВЕ МОЛАМ ЗА ДОЛЖНА ПОЧИТ КОН ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ! Не ја мешајте политиката во секоја работа. Имајте на ум дека многу луѓе животот го дале за Македонски железници. Погледнете ги моите документи и размислете пред да пишувате коментари. Неодговорноста на целата нација се рефлектира во состојбата на железниците. Ако сами немаме почит кон себе и своето, да не очекуваме дека други ќе не галат. Засукајте ги ракавите и сработете нешто за својата МАКЕДОНИЈА. |
|
Post Reply | Page <1 1011121314 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |