build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 08-Dec-2008 at 16:31
MasterСупер ги направиле романките! Прекрасна е, се надевам дека и втората локомотива брзо ќе ни дојде дома вака реконструирана. Ќе има слики кога ќе биде во Скопје, нели ВЛадимирPoke?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 08-Dec-2008 at 19:15
Одвај чекам да дојде, ќе има фотки од нејзе и уздуш и попреку.
А утре рано сабајле по маневарката да видиме во каква ситуација ја добивме по толку години.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 10-Dec-2008 at 22:55
И по голгота од 3 год. и 3 мес. дојде дома дизел маневарката МЖ 642-178    Cheers



Е сега, да ја средат и да стискаме палци при првото палење
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 10-Dec-2008 at 22:57
И една уште поубава новост МЖ 462-001 на пробно возење, за некој ден ете ја и нејзе дома


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 11-Dec-2008 at 12:46
Работата на Кончар многу ми се допаѓа, но не и онаа на Шинвоз барем не однадвор.
Сепак, се надевам дека ќе ги оддржуваат овие локомотиви во Скопје да не ни се случи по три месеци да не може да ги препознаеме.
Белава убавица ќе ја краси Железничката станица во СкопјеNaughty!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 17-Dec-2008 at 00:32
Денеска, прво палење на маневарката МЖ 642-178 која толко долго чекаше да биде испорачана дома

Грмна дим на сите страни



Преглед на сите делови



И полека се се смири



Останува да се проба во реални услови, па со среќа
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 17-Dec-2008 at 11:46
RollinЕпа ај со среќа нека е, долго нека ги служи, милиони тони товар да услужи!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 18-Dec-2008 at 18:18
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 18-Dec-2008 at 19:14
Originally posted by lslcrew


 ???!!!  Question не работи линкот повеќе без log - пари
Целосно реконструирани два патнички воза од возниот парк на “МЖ – Транспорт“

Министерството за транспорт и врски информира дека со цел подобрување на условите во македонскиот патнички железнички сообраќај, целосно се реконструирани два патнички воза од возниот парк на АД „МЖ – Транспорт“.

Реконструкцијата, како што се вели во соопштенито, опфаќа санација на екстериерот и ентериерот на вагоните и обновување на техничките перформанси на локомотивите.

“Денес, во чест на одбележувањето на 100 години од раѓањето на Кочо Рацин, на релацијата Скопје – Велес сообраќа еден од реконстриураните возови кој од денеска е пуштен во редовен сообраќај“, се вели во соопштението.

Дополнително, во тек е реконструкцијата и на други два воза кои ќе сообраќаат во домашниот железнички транспорт. Реконструкцијата  на возовите ја изведува фабриката за сервисирање на возови „Колска“ -  Велес. Средствата за реконструкцијата се обезбедени од средства на АД „МЖ – Транспорт“. 

Автор на веста: Нетпрес

Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ  Ohno


Edited by Vladimir P - 18-Dec-2008 at 19:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12452
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 18-Dec-2008 at 20:50
Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ


Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници.

Bash


Edited by Cloverstack - 18-Dec-2008 at 20:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 19-Dec-2008 at 00:58
Еве ги тие два обновени вагони а не воза





И целата информација за настанот на А1 ТВ


Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 01:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3515
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 19-Dec-2008 at 01:40
Originally posted by Cloverstack

Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ


Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници.

Bash

новинарот го пишува текстот а уредникот го става или во најмала рака корегира насловот! мора да има цензура па тоа се приватни фирми или што се но од преголемо мешање во секоја запирка а и заради сензационализам неретко се тресат по медиумите секакви зеленчуци! лектори и да имаат истите освен додавање точки и запирки, немаат многу одврзани раце да ја штимаат синтаксата ќе се изгубела поентата на полуписмените автори или интервјуа, неретко и толкувањата мораат да бидат изворни како што ги наумил новинарот за да подоцна доколку тужат некого тоа да не биде весникот туку новинарот! Bash  ајде добро е не е толку страшно по формула на некаква народна аналогија се што вози е воз па било тоа да е само дел од возилото!

машиновозач - возач на машина на возило кое вози по шини кои образуваат правец познат како пруга што е синоним добиен по(извлечен од) пругите на зебрата која скита некаде во африка а некогаш ја имало и кај нас! а на пругите има скретници и кога возилото ќе скрене сите патници се добиваат афричка интуиција! 

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 19-Dec-2008 at 01:48
Ќе сака некој на кратко (или долго уште подобро) да даде објаснување за овие поими? Би било од голема корист за оние членови кои што не прават разлика од нив односно не сфаќаат 80% од тоа што се збори во темава. Еве еден таков

-Маневарка
-Теснолинејка
-Шпанецот
-Горбачов
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12452
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 19-Dec-2008 at 02:04
- Маневарка - било која локомотива оптимизирана по дизајн и перформанси за манипулација со вагони и композиции на кратки интервали и растојанија. Значи задачи како оние што би се очекувале во ранжирна или поголеми обични станици, депоа, товарни терминали... Најчесто се дизел, но на интернет сум сретнал и електрични. Исто така ги има во најразлични големини, но обично се помали.



- Теснолинејка - пруга со колосек потесен од стандардниот (1435mm).



- Шпанец - дизел-хидраулични патнички гарнитури произведени од шпанската Macosa.






- Горбачов - електрични патнички гарнитури произведени од советската (сега летонска) Rigas Vagonbuves Rupnica (RVR)

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 19-Dec-2008 at 02:08
Фала за одговорот. Значи, кога се работи за транспорт на товарни вагони исклучиво се користат маневарки? А Шпанецот и Горбачов служат само за превоз на патници?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3515
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 19-Dec-2008 at 02:10

...

 



Edited by beTon - 19-Dec-2008 at 06:08
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12452
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 19-Dec-2008 at 02:13
@ linea

Маневарките манипулираат и со товарни и со патнички вагони, ама како што кажав само кога станува збор за специфични задачи... Сигурно не е најдобра опција да пуштиш маневарка на подолги релации, без разлика дали се патнички или товарни.

А за шпанецот и горбачов - да, наменети се за превоз на патници.


Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 02:13
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 19-Dec-2008 at 02:30
Влак се употребува во Хрватска, Словенија и Бугарија (тие што јас ги знам). Во Бугарија знам дека зборот влече = ВЛАЧИ и оттаму ми доаѓа некоја безвезна логика од старословенски. Само погодувам во секој случај. Иначе Владимир, колку вработени има МЖ денеска. Дојдов до фрапантен податок дека во Руски Железници работат 1 300 000 луѓе.Shocked
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 19-Dec-2008 at 10:41
Originally posted by La Linea

Фала за одговорот. Значи, кога се работи за транспорт на товарни вагони исклучиво се користат маневарки? А Шпанецот и Горбачов служат само за превоз на патници?

Мало појаснување,
транспорт на товарни вагони исклучиво се врши со дизел (некогаш може да ги сретнеш дел од нив како Кенеди, потекнуваат од УСА во тоа време) и електрични локомотиви со голема снага - поради самата тежината на целата композиција,
а намена на маневарките е во сложување на една композиција со одреден редослед (ги слагаат лего коцките, маневрирајќи). Иначе маневарките многу ретко искачаат на отвотена пруга (главниве пруги), тие се најповеќе во ражирни станици (места каде се сложуваат вагоните во композиции), и во комплекси како железара, рудници и големи погони.

Шпанецот (кој го сретнуваш со ознака МЖ 712-и број на композицијата) и Горбачов  (со ознака МЖ 412-и број) се компактни самовлечни композиции (една целина која не се раздвојува и со одреден непроменлив број на патници), за разлика од патничките возови влечени со дизел и електрични локомотиви каде се додават или вадат одреден број вагони према потреба.

Originally posted by Andrej_LJ

... Иначе Владимир, колку вработени има МЖ денеска. Дојдов до фрапантен податок дека во Руски Железници работат 1 300 000 луѓе.Shocked

Во МЖ-Транспорт работат помалку од 1.500 луѓе, за МЖ-Инфраструктура не би знаел точно.

Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 10:46
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 19-Dec-2008 at 11:14
Еве ја и нашата ранжирна станица во Трубарево каде се сложуваат товарните вагони во композиции



Имаш клип како се сложуват товарни вагони во ранжирна Трубарево
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PN=3

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2022  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.