build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 19-Dec-2008 at 12:13
Ај напрво за новинарите, бидејќи токму тоа ми е професија! Да се разбереме, 90% од овие соопштенија новинарите не ги ни читаат, туку прават само copy-paste од новинските агенции или од соопштението. Тоа значи дека како Железница го напишала соопштението, така новинарите го објавиле. Да не зборувам за тоа што многу мои колеги го имаат пуштено мозокот на пасење, ако воопшто и го имаат.
Владимир, дали знаеш дали филмскиот воз ќе сообраќа на релацијата Скопје-Велес секојдневно или пак ќе го чуваат до наредната година или можеби ќе го пуштат со експресниот КОЧО РАЦИН за Белград? Ако остане изложбата во возот, МНООООГУ БИ САКАЛ ДА СЕ ПРОВОЗАМ СО ВОЗОТ!
Ех замислете, овие вагони заедно со модернизирана 461-ка што ни пристигнува од Кончар, ЌЕ БИДАТ ЛУДНИЦА, баш ќе си одговараатRock!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 19-Dec-2008 at 14:18
Originally posted by BOJAN

... Владимир, дали знаеш дали филмскиот воз ќе сообраќа на релацијата Скопје-Велес секојдневно или пак ќе го чуваат до наредната година или можеби ќе го пуштат со експресниот КОЧО РАЦИН за Белград? Ако остане изложбата во возот, МНООООГУ БИ САКАЛ ДА СЕ ПРОВОЗАМ СО ВОЗОТ!
Ех замислете, овие вагони заедно со модернизирана 461-ка што ни пристигнува од Кончар, ЌЕ БИДАТ ЛУДНИЦА, баш ќе си одговараатRock!

Вагоните само што беа пристигнати од Колска-Велес и колку што знам не се званично пуштени во сообраќај,  така да распоредот не е уште направен за тие вагониќе на која линија ќе обраќаат. Но деновиве ќе ја имам таа информација, и обавезно ќе направам-направиме една тура со нив.

А секако и со новата локомотива, која како знам се врши царинење во Хрватска, па кај да е ако администрација не з. ќе ја имаме убаво новогодишно возење.

П.С. штета што не ја сменија и на вагоните шемата на боење во новиот стил
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 19-Dec-2008 at 14:40
 
Владимир една молба, да не ти стварам премногу работа но ако можеш нешто и од ентериерот да сликнеш (од вагоните а ако може и од локомотивата) Cheers 
 
 
 
 
Иначе се сложувам за шемата а и самата боја, пропуштија голема шанса   Unhappy
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 19-Dec-2008 at 14:46
Previous
Без бриге ќе има детали од се. А за бојата старно штета, сега кога се залауфаа можеше да се редизајнира полека целиот возен парк.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 19-Dec-2008 at 14:57
Originally posted by Vladimir P

Previous
Без бриге ќе има детали од се. А за бојата старно штета, сега кога се залауфаа можеше да се редизајнира полека целиот возен парк.
 
 
 
Е многу ме нервира кога има утки со вакви ситници или споредни работи, навидум мала работа али обичниот патник овие работи највеќе ги приметува. Што ќе ги кошташе да одберат ЕДЕН дизајн и боја и барем да заличеа како треба  Bash 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 21-Dec-2008 at 12:37
Ова е бериќет од 2008 година во МЖ се надевам дека во Новата 2009 ќе биде многу повеќе

MZ 642-178



MZ 661-146 пред сам крај



MZ  661-234 комплетни ремонт доведена пред сам крај



MZ 661-236



MZ 462-001



MZ 462-002

Сликата следи за кој ден

Edited by Vladimir P - 21-Dec-2008 at 15:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 21-Dec-2008 at 14:16


На втората фотка е погрешна локомотива.


Туку гледам дури четири кенедиевки... Дали овие четири и до сега возеа и беа во исправна состојба, па само ги „стегнале“, или се работи за локомотиви кои чмаеле неупотребливи?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 21-Dec-2008 at 15:36
Упс ... изгледа желбата ми беше да бидат повеќе па утнав  Confused

Некој возева некогаш, некој беа потполн отпат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 21-Dec-2008 at 15:51
Чекај сега да расчистиме да нема дилеми Big%20smile

Значи три кенедиевки кои биле вон употреба и 'рѓосувале негде се комплетно обновени?


Edited by Cloverstack - 21-Dec-2008 at 15:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 21-Dec-2008 at 15:57
Како оваја енглеска маневарка МЖ 621-609 која и се спремаат да ја обноват, па ти види во каква состојба се донесени





Нема што лугево работат ко мравки, ако вака продолжат сиот парк ќе го обноват


Edited by Vladimir P - 21-Dec-2008 at 16:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 21-Dec-2008 at 15:59
Originally posted by Cloverstack

Чекај сега да расчистиме да нема дилеми Big%20smile

Значи три кенедиевки кои биле вон употреба и 'рѓосувале негде се комплетно обновени?

Кенедиевките -  661 или се што е дизел кај нас се обновува


Edited by Vladimir P - 21-Dec-2008 at 16:00
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 21-Dec-2008 at 16:10
За оние 621 не ни знаев дека постојат. Претпоставувам маневарки... или грешам?

Знаеш ли нешто повеќе за нив? Технички карактеристики, колку ги имаме, од кога датираат... И по некоја дополнителна фотка ако ти се наоѓа, да добиеме подобар визуелен впечаток за тоа како изгледаат.



И уште нешто... Зошто толкав акцент сме ставиле на обновувањето на дизел локомотивите? (за маневарките ми е сосема разбирливо ама за локомотивите не толку). Факт е дека на неелектрифицираните пруги немаме баш толку сообраќај, а патничкиот сегмент на овие пруги ионака во добар дел е покриен со шпанците.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 21-Dec-2008 at 16:53
Originally posted by Cloverstack

За оние 621 не ни знаев дека постојат. Претпоставувам маневарки... или грешам?

Знаеш ли нешто повеќе за нив? Технички карактеристики, колку ги имаме, од кога датираат... И по некоја дополнителна фотка ако ти се наоѓа, да добиеме подобар визуелен впечаток за тоа како изгледаат.

И уште нешто... Зошто толкав акцент сме ставиле на обновувањето на дизел локомотивите? (за маневарките ми е сосема разбирливо ама за локомотивите не толку). Факт е дека на неелектрифицираните пруги немаме баш толку сообраќај, а патничкиот сегмент на овие пруги ионака во добар дел е покриен со шпанците.

Да мала маневарка

Сме имале 5 комада, но колко знам останата е само оваја МЖ 621-609. Производител е BRUSH  од Англија, и мислам дека имаат Ролсов мотор со снага од 279 кs и маневарска брзина од 26 km/h, и пуштени кај нас во `64 година.

Го забораваш теретниов сообраќај на тие неелектрифицирани пруги, кога е погледав шемата на распоред на лок. и ја се запрепастив колку дизелки ни фалат.
А исто така не заборавај дека тие се такви магариња за влечење што ниедни други не би можеле.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 21-Dec-2008 at 17:04
Благодарам на инфото Thumbs%20Up


Го забораваш теретниов сообраќај на тие неелектрифицирани пруги, кога е погледав шемата на распоред на лок. и ја се запрепастив колку дизелки ни фалат.
Не го заборавив, туку бев убеден дека не е многу раздвижен. Знаеш ли кои се главните клиенти и каков товар се превезува по нашите неелектрифицирани пруги?


А исто така не заборавај дека тие се такви магариња за влечење што ниедни други не би можеле.
На што мислиш поточно? За што би се користеле освен за товарен сообраќај и по некој патнички воз по неелектрифицираните пруги? Евентуално донекаде со нив да се покривал недостатокот од маневарки, ама тоа не е добро решение и очигледно (со право) одиме на тоа тој недостаток да го отклониме од корен...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 21-Dec-2008 at 17:41
Еве некој
Митал стил, ФЗЦ-11 октомври, Ф-ка Усје, Раф. Окта, Фени инд., ХЕК Силмак, Скопски легури, Макстил, Квор, се што иде за и од Косово.

Знаат да повлечат огромни композиции, и не заборавај дека за Кочани, Битола, Кичево и Приштина нема што друго да влече.

А рачунај дека и стратешки е да имаш сите алтернативи, во моментот односот на нафтата и струјата, а и недај боже да падне некој систем.

Инаце Германија што за атракција што за резерва и парните лок ги оспособија.



Edited by Vladimir P - 21-Dec-2008 at 17:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 21-Dec-2008 at 17:46
Нашите локомотиви оперираат и низ Косово?

И што највеќе влечат по домашните неелектрифицирани пруги ако знаеш?


Edited by Cloverstack - 21-Dec-2008 at 17:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 21-Dec-2008 at 17:57
Не, но до граница мора со нив,
Иначе може да се направи меѓудржавен договор да влагаат лок. само во соседна држава, што сега пробуваме да го направиме, впрочем како беше и пред распадот на ЈУ републиките и со Солунското пристаниште.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12066
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 21-Dec-2008 at 18:00
Владимир извини одпосле додадов и дополнително прашање во исто време кога ми одговори па не верувам дека ќе го приметиш. Ај ако знаеш одговори ми на тоа што влечат кенедиевките по домашните неелектрифицирани пруги, па да го тргнам овој пост да не оптеретува.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 21-Dec-2008 at 19:26
Прекрасна вест на Сител, до години 30 воза ке се обноват



Wallbash  невероватно но истинито - продолжува - воз <-> вагон
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ivopfc View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Oct-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ivopfc Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 21-Dec-2008 at 19:29
Vladimir, jas mislam deka daleku od toa deka ne razbiraat sto e voz sto e vagon, poentata e sto taka namerno kazuvaat za da se zvuci popreuveliceno. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.