Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 1516171819 42> |
Author | ||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #321 Posted: 21-Dec-2008 at 19:35 | |
тие се за товарни композиции, но кај нас во недостакот се користат и за патничките, пример кичево полесно качуваат бидејќи се снагатори... |
||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #322 Posted: 21-Dec-2008 at 22:54 | |
pa ne samo kicevo,se pustaat i za do bitola t.e koga i da sum idel nataka se so mashina kenedi se pogagalo.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #323 Posted: 21-Dec-2008 at 23:08 | |
Јас кога и да поминам Битола покрај железничка и кога и да сум одел Скопје со воз (10тина пати) секогаш биле од тие зелените локомотиви и вагони со купе... Е сега другарите мои што студираат Скопје кажуваат дека понекогаш има такви шпанци, ама ете не сум начекал јас, што веројатно значи дека поретко пуштаат такви. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #324 Posted: 22-Dec-2008 at 00:10 | |
Колку знам само дизелките 661 (зелените локомотиви) идат за Битола незнам што виделе твојте другари !!??
Проблем е да се искачат тие 25 ‰ и надморска над 710 м, каде 661 ги искачува Тоа се возовите кој тргнуват од Скопје бр. 4901 во 7:05 ч, 4903 во 14:30 ч. и 4905 во 18:21 ч. Евеја таа композиција на станицата во Богомила која е некаде на 500 м надморска |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #325 Posted: 22-Dec-2008 at 01:07 | |
ima slika na forumov od spanec vo bitola bas ke ja najdam ama mi rekle poveke luge: voz so sedista kako avtobus hahaha valjda na toa mislele... osven ako ima normalni priklucni vagoni so takvi sedista...?
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #326 Posted: 22-Dec-2008 at 01:11 | |
абе го пуштаат и шпанецот за БТ, но обично Кочани мислам дека го тераат Владимир?!
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #327 Posted: 22-Dec-2008 at 11:51 | |
Шпанците во последнава година воопшто не ги пуштаат за Битола. Првата причина е што ја пуштија во промет линијата кон Кочани, па така Шпанецот за Битола го пренасочија кон Кочани. Покрај Кочани, Шпанецот вози и кон Кичево. Втората причина е во тоа што значително се зголеми интересот на патниците за возот кон Битола, а Шпанецот има само 155 седишта. Тоа е еквивалентно на 2 и пол обични вагони, а возот кон Битола просечно вози со 5 патнички вагони. Замислете што би се случило да пуштат Шпанец доколку знаеме дека во просек кон Битола се возат околу 300 патници!
Инаку треба да се спремаме за ваквиот тип на моторни возови, секаде во Европа се исфрлаат од употреба класичните вагони со купеа, се што ќе купиме ќе биде слично на Шпанецот во ентериер! Еве и уште една информација, Кенеди до Битола троши околу 3 тона нафта, а Шпанецот во просек троши три пати помалку! Па сега видете вие! |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #328 Posted: 22-Dec-2008 at 16:22 | |
трипати повеќе нафта но и трипати повеќе патници како што кажа и самиот, знам пред три години требаше да одам со шпанецот за БТ а годинава го видов како тргнува за кочани, но верувај и за таму беше крцат. инаку она со старите возови врзано е околу стандардите за безбедност и квалитет во еу, но мислам дека далеку повеќе несреќи статистички се случуваат со новиве возови него старите!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #329 Posted: 22-Dec-2008 at 21:26 | |
Шпаненецот одавно не иде за Битола, твојте приатели добро е, имаат долго памтење, шпанецот идеше за Битола мислам до 2006 год. кога престана да се обраќа на таа релација.
Еве слика од приателот Слободан од истото место на Богомила со МЖ 712-107 Шпанец на релација Скопје - Битола од тоа време. Фото:Слободан Илич Значи расчистуваме - шпанецот не сообраќа веќе на релацијата Скопје - Битола |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #330 Posted: 22-Dec-2008 at 23:19 | |
Обврската што го дадов дека ќе ги усликам новите вагони, неможам денеска да го исполнам бидејќи веке тргнале на релација за Белград, така тек кога ќе се вратат ќе бидад усликани
Во меѓувреме и во Скопје се обновува еден вагон, додуше не буквална обнова, него се она што е уништено, ишарано и искршено. Бев запрепастен колку делови беа уништени само на тој еден вагон и колку ѓубре, мастики, предмети, лугето извадива по разни дупки и дупчиња. И еве нови претапацирани седиштата, поставени нови завесици Заменети десетина помошни масички и корпи за отпадоци Холот од вагонот со обнова на парното, осветлувањето и сите лизгачки врати. Нова подна површина и замена на едно 5-6 странични плочи буквално скршени со тупаници. И задолжениот за оваја обнова на овој вагон Беше невероватно да чуеш од самите мајстори што се се уништува по вагоните и што се мораат да поправаат после нашите ценети патници |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #331 Posted: 22-Dec-2008 at 23:32 | |
За некултурен народ и народ кој нема свест за општото добро има само еден лек - казни! Нека фаќаат барем по некого и нека прават пример од нив - на вандалите кои ќе бидат фатени буквално да им се загорчи животот! Со време може и култура ќе развиеме, па макар и на сила! Edited by Cloverstack - 22-Dec-2008 at 23:46 |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #332 Posted: 23-Dec-2008 at 00:23 | |
Браво за вработените што се обидуваат да направат нешто и покрај катастрофалните финансиски услови.
Владимир две прашања
1. Дали вагоните што се реновираат во колска ќе бидат скрос нови или и таму само она што е скршено и ептен старо? Например дали столчињата се нови со нов дизајн или пак само тапацирани???
2. Дали сите вагони се со купеа или има и по некој со распоред како авион/автобус (незнам како да го наречам)
За жал мора вака, имаме докажано како народ дека немаме никаква свест за овие работи. Казна или 100 евра или 100 саати чистење вагони, може да се соберат едно десетина од овие идиоти, викни телевизија да снима и нека чистат.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #333 Posted: 23-Dec-2008 at 01:06 | |
- Од работите кој се извршуват, се замена на тапацирот (издупен од цигари) на постоечките конструкции, така не станува збор за некој нови анатомски седала за кој би сакал да бидат. - Распоредот останува ист на купеата, за жал. Мислам дека за година две ќе нарасне размислувањето дека трба следните обновувања на дел од вагоните бидат во насока на отворен простор без купиња, и климатизирани без отварање на прозори, бидејки нашите релации се кратки и не е потребна некоја интимност со одвоени простори. Еве еден пример кај хрватите и фирмата Гредељ како полека ги обновуват од темел својте стари вагони. Внатрешност од 1 класа Внатрешност од 2 класа
Фото: tks
Мислам дека е доволно да ги чистат до светнување вагоните едно две три недели, така да сигурно друг пат нема да им текне |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #334 Posted: 23-Dec-2008 at 12:18 | |
Добро е што новите вагони од филмскиот воз се упатија токму на релацијата кон Белград, бидејќи токму тој воз го носи името КОЧО РАЦИН! Башка, како изгледаше возот последните години, тоа беше страшно!
Прекрасна информација што се реконструираат вагоните, но ако може Владимир да ми одговориш дали е тоа случај и во WC-ата, дали се поставени евентуално чешми и може да се користи вода, сменети школки, тоа е најгорливиот проблем. Дали воопшто има некој во МЖ што редовно ги чисти тоалетите? И јас би сакал нашите вагони да изгледаат како хрватските, со повеќе бои сепак е поинтересно. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #335 Posted: 23-Dec-2008 at 14:39 | |
Тој дел на некој начин сакав и јас потсвесно да го заборабам, чак и нејќев да го сликам. Одговорот е НЕ, освен скршените wc-даски кој се заменети и водоводната инсталација поправена, другото за жал е исто. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #336 Posted: 28-Dec-2008 at 12:43 | |
Vladimir сакам да те прашам, сигурно се сеќаваш, како бил делен имотот на бившите ЈЖ?! Како точно е одлучено кој колкав дел ќе земе, која локомотива каде ќе отиде?! Еве сега како пример ги има и косовски железници, како е возвниот парк поделемн со српски железници?! Ај за инфраструктура е лесно до граница, ама за овој движен имот воопшто не ми е јасно како идело тоа, како имало координација во возниот ред после поделбата и слично?!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #337 Posted: 28-Dec-2008 at 17:59 | |
За при распадот на Југославија мислам дека и јас можам да ти одговорам. Веројатно немало поголеми проблеми за возниот парк затоа што ЈЖ биле прилично децентрализирани и на пример јасно се знаело кој е имотот на ЖТО Скопје итн. Плус тоа Македонски Железници како вакви функционирале уште пред распадот на Југославија (на википедија гледам податок дека тоа е така од 1989), па веројатно тогаш настанала уште поголема децентрализација. За Косово немам поим, веројатно не било никако регулирано после 1999, туку кој како ќе се снајде. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #338 Posted: 29-Dec-2008 at 12:21 | |
И Косово отсекогаш си го имало ЖТО Приштина како посебна организација од оној во Скопје или Белград. Сепак, во 1999 година при повлекувањето на Србите се повлече ко Србија она што беше здраво за употреба од локомотиви и вагони, а остана во Приштина она што е во дефект или проблематично. Инаку во бивша СФРЈ секоја држава си имала барем едно ЖТО, па така при поделбата на државите секоја држава си ги зачувала локомотивите и вагоните според списокот од нивните ЖТО-а.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #339 Posted: 29-Dec-2008 at 12:46 | |
Веке ги има одговорите, но само да дополнам во времето на ЈЖ целиот железнички возен парк беше поделен према републики - региони и секое средство имаше обележена домна станица на пример ZTP SKOPJE, така да лесно можеше да се поделат средствата после распадот на Југославија (со мали исклучоци).
Еве еден пример од време на Југославија како се означуваа, секоја локомотива, вагон или друго жел.средство. Иначе и денеска тоа се практикува и понатаму со домни станици. А за Косово, Република Српска беше малку повлечи-потегни, или кој што успеа да грабне, па затоа сега на пример во Косово можеме да видиме сосема различен возен парк од оној на ЈЖ. КВОР донесе возен парк кој беше веќе отпишан во нивните земји. Еве еден шветски вагон кој е нон стоп во Скопје од композицијата за Пришина, па проценете во каква состојба е. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #340 Posted: 29-Dec-2008 at 12:50 | |
Фала на одговорите! Може ли некој да ми каже штро знашат сите они еознаки на средина од ваговот што ги има со бела боја?! Кои све спецификации се опфатени?!
|
||
Post Reply | Page <1 1516171819 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |