build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 21-Dec-2008 at 19:35

Originally posted by Cloverstack

...што влечат кенедиевките по домашните неелектрифицирани пруги, па да го тргнам овој пост да не оптеретува.

тие се за товарни композиции, но кај нас во недостакот се користат и за патничките, пример кичево полесно качуваат бидејќи се снагатори...

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 21-Dec-2008 at 22:54
pa ne samo kicevo,se pustaat i za do bitola t.e koga i da sum idel nataka se so mashina kenedi se pogagalo.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 21-Dec-2008 at 23:08

Јас кога и да поминам Битола покрај железничка и кога и да сум одел Скопје со воз (10тина пати) секогаш биле од тие зелените локомотиви и вагони со купе... Е сега другарите мои што студираат Скопје кажуваат дека понекогаш има такви шпанци, ама ете не сум начекал јас, што веројатно значи дека поретко пуштаат такви.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 22-Dec-2008 at 00:10
Колку знам само дизелките 661 (зелените локомотиви) идат за Битола незнам што виделе твојте другари !!??

Проблем е да се искачат тие 25 ‰ и надморска над 710 м, каде 661 ги искачува

Тоа се возовите кој тргнуват од Скопје бр. 4901 во 7:05 ч, 4903 во 14:30 ч. и 4905 во 18:21 ч.

Евеја таа композиција на станицата во Богомила која е некаде на 500 м надморска

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 22-Dec-2008 at 01:07
ima slika na forumov od spanec vo bitola bas ke ja najdam ama mi rekle poveke luge: voz so sedista kako avtobus hahaha valjda na toa mislele... osven ako ima normalni priklucni vagoni so takvi sedista...?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 22-Dec-2008 at 01:11
абе го пуштаат и шпанецот за БТ, но обично Кочани мислам дека го тераат Владимир?!     
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 22-Dec-2008 at 11:51
Шпанците во последнава година воопшто не ги пуштаат за Битола. Првата причина е што ја пуштија во промет линијата кон Кочани, па така Шпанецот за Битола го пренасочија кон Кочани. Покрај Кочани, Шпанецот вози и кон Кичево. Втората причина е во тоа што значително се зголеми интересот на патниците за возот кон Битола, а Шпанецот има само 155 седишта. Тоа е еквивалентно на 2 и пол обични вагони, а возот кон Битола просечно вози со 5 патнички вагони. Замислете што би се случило да пуштат Шпанец доколку знаеме дека во просек кон Битола се возат околу 300 патници!
Инаку треба да се спремаме за ваквиот тип на моторни возови, секаде во Европа се исфрлаат од употреба класичните вагони со купеа, се што ќе купиме ќе биде слично на Шпанецот во ентериер!
Еве и уште една информација, Кенеди до Битола троши околу 3 тона нафта, а Шпанецот во просек троши три пати помалку! Па сега видете виеBlahblah!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 22-Dec-2008 at 16:22
 трипати повеќе нафта но и трипати повеќе патници како што кажа и самиот, знам пред три години требаше да одам со шпанецот за БТ а годинава го видов како тргнува за кочани, но верувај и за таму беше крцат. инаку она со старите возови врзано е околу стандардите за безбедност и квалитет во еу, но мислам дека далеку повеќе несреќи статистички се случуваат со новиве возови него старите!       
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 22-Dec-2008 at 21:26
Originally posted by гитардемон

ima slika na forumov od spanec vo bitola bas ke ja najdam ama mi rekle poveke luge: voz so sedista kako avtobus hahaha valjda na toa mislele... osven ako ima normalni priklucni vagoni so takvi sedista...?

Шпаненецот одавно не иде за Битола,
твојте приатели добро е, имаат долго памтење, шпанецот идеше за Битола мислам до 2006 год. кога престана да се обраќа на таа релација.

Originally posted by beTon

абе го пуштаат и шпанецот за БТ, но обично Кочани мислам дека го тераат Владимир?!     


Еве слика од приателот Слободан од истото место на Богомила со МЖ 712-107 Шпанец на релација Скопје - Битола од тоа време.


Фото:Слободан Илич

Значи расчистуваме - шпанецот не сообраќа веќе на релацијата Скопје - Битола
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 22-Dec-2008 at 23:19
Обврската што го дадов дека ќе ги усликам новите вагони, неможам денеска да го исполнам бидејќи веке тргнале на релација за Белград, така тек кога ќе се вратат ќе бидад усликани

Во меѓувреме и во Скопје се обновува еден вагон, додуше не буквална обнова, него се она што е уништено, ишарано и искршено. Бев запрепастен колку делови беа уништени само на тој еден вагон и колку ѓубре, мастики, предмети, лугето извадива по разни дупки и дупчиња.

И еве нови претапацирани седиштата, поставени нови завесици



Заменети десетина помошни масички и корпи за отпадоци



Холот од вагонот со обнова на парното, осветлувањето и сите лизгачки врати.
Нова подна површина и замена на едно 5-6 странични плочи буквално скршени со тупаници.



И задолжениот за оваја обнова на овој вагон



Беше невероватно да чуеш од самите мајстори што се се уништува по вагоните и што се мораат да поправаат после нашите ценети патници
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 22-Dec-2008 at 23:32

Беше невероватно да чуеш од самите мајстори што се се уништува по вагоните и што се мораат да поправаат после нашите ценети патници


Ohno


За некултурен народ и народ кој нема свест за општото добро има само еден лек - казни!

Нека фаќаат барем по некого и нека прават пример од нив - на вандалите кои ќе бидат фатени буквално да им се загорчи животот!

Со време може и култура ќе развиеме, па макар и на сила!


Edited by Cloverstack - 22-Dec-2008 at 23:46
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 23-Dec-2008 at 00:23
Браво за вработените што се обидуваат да направат нешто и покрај катастрофалните финансиски услови.
 
 
Владимир две прашања
 
1. Дали вагоните што се реновираат во колска ќе бидат скрос нови или и таму само она што е скршено и ептен старо? Например дали столчињата се нови со нов дизајн или пак само тапацирани???
 
 
2. Дали сите вагони се со купеа или има и по некој со распоред како авион/автобус (незнам како да го наречам)
 
 
 
 
Originally posted by Cloverstack


Беше невероватно да чуеш од самите мајстори што се се уништува по вагоните и што се мораат да поправаат после нашите ценети патници


Ohno


За некултурен народ и народ кој нема свест за општото добро има само еден лек - казни!

Нека фаќаат барем по некого и нека прават пример од нив - на вандалите кои ќе бидат фатени буквално да им се загорчи животот!

Со време може и култура ќе развиеме, па макар и на сила!
 
 
За жал мора вака, имаме докажано како народ дека немаме никаква свест за овие работи. Казна или 100 евра или 100 саати чистење вагони, може да се соберат едно десетина од овие идиоти, викни телевизија да снима и нека чистат.
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 23-Dec-2008 at 01:06
Originally posted by vardar

Браво за вработените што се обидуваат да направат нешто и покрај катастрофалните финансиски услови.
 
Владимир две прашања
 
1. Дали вагоните што се реновираат во колска ќе бидат скрос нови или и таму само она што е скршено и ептен старо? Например дали столчињата се нови со нов дизајн или пак само тапацирани???
 
2. Дали сите вагони се со купеа или има и по некој со распоред како авион/автобус (незнам како да го наречам)
 
Не, далеку од тоа, тоа се стари вагони, прво на кој им е пројдена ревизијата (има време после кое треба обнова се мисли на долниот стој) а друго кој се уништени од нашите драги патници.

- Од работите кој се извршуват, се замена на тапацирот (издупен од цигари) на постоечките конструкции, така не станува збор за некој нови анатомски седала за кој би сакал да бидат.

- Распоредот останува ист на купеата, за жал.

Мислам дека за година две ќе нарасне размислувањето дека трба следните обновувања на дел од вагоните бидат во насока на отворен простор без купиња, и климатизирани без отварање на прозори, бидејки нашите релации се кратки и не е потребна некоја интимност со одвоени простори.

Еве еден пример кај хрватите и фирмата Гредељ како полека ги обновуват од темел својте стари вагони.
Внатрешност од 1 класа




Внатрешност од 2 класа

Фото: tks

Originally posted by vardar

... Казна или 100 евра или 100 саати чистење вагони, може да се соберат едно десетина од овие идиоти, викни телевизија да снима и нека чистат.

Мислам дека е доволно да ги чистат до светнување вагоните едно две три недели, така да сигурно друг пат нема да им текне
 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 23-Dec-2008 at 12:18
Добро е што новите вагони од филмскиот воз се упатија токму на релацијата кон Белград, бидејќи токму тој воз го носи името КОЧО РАЦИН! Башка, како изгледаше возот последните години, тоа беше страшно!
Прекрасна информација што се реконструираат вагоните, но ако може Владимир да ми одговориш дали е тоа случај и во WC-ата, дали се поставени евентуално чешми и може да се користи вода, сменети школки, тоа е најгорливиот проблем. Дали воопшто има некој во МЖ што редовно ги чисти тоалетите?
И јас би сакал нашите вагони да изгледаат како хрватските, со повеќе бои сепак е поинтересно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 23-Dec-2008 at 14:39
Originally posted by BOJAN

... Прекрасна информација што се реконструираат вагоните, но ако може Владимир да ми одговориш дали е тоа случај и во WC-ата, дали се поставени евентуално чешми и може да се користи вода, сменети школки, тоа е најгорливиот проблем. Дали воопшто има некој во МЖ што редовно ги чисти тоалетите?
И јас би сакал нашите вагони да изгледаат како хрватските, со повеќе бои сепак е поинтересно.

Тој дел на некој начин сакав и јас потсвесно да го заборабам, чак и нејќев да го сликам.

Одговорот е НЕ, освен скршените wc-даски кој се заменети и водоводната инсталација поправена, другото за жал е исто.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 28-Dec-2008 at 12:43
Vladimir сакам да те прашам, сигурно се сеќаваш, како бил делен имотот на бившите ЈЖ?! Како точно е одлучено кој колкав дел ќе земе, која локомотива каде ќе отиде?! Еве сега како пример ги има и косовски железници, како е возвниот парк поделемн со српски железници?! Ај за инфраструктура е лесно до граница, ама за овој движен имот воопшто не ми е јасно како идело тоа, како имало координација во возниот ред после поделбата и слично?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 28-Dec-2008 at 17:59


За при распадот на Југославија мислам дека и јас можам да ти одговорам. Веројатно немало поголеми проблеми за возниот парк затоа што ЈЖ биле прилично децентрализирани и на пример јасно се знаело кој е имотот на ЖТО Скопје итн. Плус тоа Македонски Железници како вакви функционирале уште пред распадот на Југославија (на википедија гледам податок дека тоа е така од 1989), па веројатно тогаш настанала уште поголема децентрализација.

За Косово немам поим, веројатно не било никако регулирано после 1999, туку кој како ќе се снајде.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 29-Dec-2008 at 12:21
И Косово отсекогаш си го имало ЖТО Приштина како посебна организација од оној во Скопје или Белград. Сепак, во 1999 година при повлекувањето на Србите се повлече ко Србија она што беше здраво за употреба од локомотиви и вагони, а остана во Приштина она што е во дефект или проблематично. Инаку во бивша СФРЈ секоја држава си имала барем едно ЖТО, па така при поделбата на државите секоја држава си ги зачувала локомотивите и вагоните според списокот од нивните ЖТО-а.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 29-Dec-2008 at 12:46
Веке ги има одговорите, но само да дополнам во времето на ЈЖ целиот железнички возен парк беше поделен према републики - региони и секое средство имаше обележена домна станица на пример ZTP SKOPJE, така да лесно можеше да се поделат средствата после распадот на Југославија (со мали исклучоци).

Еве еден пример од време на Југославија како се означуваа, секоја локомотива, вагон или друго жел.средство. Иначе и денеска тоа се практикува и понатаму со домни станици.



А за Косово, Република Српска беше малку повлечи-потегни, или кој што успеа да грабне, па затоа сега на пример во Косово можеме да видиме сосема различен возен парк од оној на ЈЖ.
КВОР донесе возен парк кој беше веќе отпишан во нивните земји.

Еве еден шветски вагон кој е нон стоп во Скопје од композицијата за Пришина, па проценете во каква состојба е.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 29-Dec-2008 at 12:50
Фала на одговорите! Може ли некој да ми каже штро знашат сите они еознаки на средина од ваговот што ги има со бела боја?! Кои све спецификации се опфатени?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.