build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Apr-2008 at 00:52
Фала на одговорот.....па затоа и прашував, како што викаш само подобрување милион и нешто а немав никаква претстава колку би била нова. 
Него за нигде сум немам никаков срам...се утепав од прашување....па ај да продолжам пошто си добро информиран Big%20smile   а колку локомотиви имаме ние отприлика
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-Apr-2008 at 00:53
Da, zabraviv za kolicinata

Dizel lokomotivi 661 - 21 kom. od koj 12 se aktivni
Dizel motorni vozovi 712 - 12 garnituri od koj 3 vo redoven soobracaj
Dizel manevarski (razni serii) - 8 kom. a trebaat najmalku uste tolku
Elektro lokomotivi (tri tipa serii)- 16 kom. (3 teristorizirani, sega uste 2 se na pat)
Elektro motorni vozovi 412 - 4 garnituri od koj 2 vo upotreba

Sega jasna e situacijata kolku pari treba samo ovie da se opravat a kamoli da se kupat novi
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Apr-2008 at 01:01
Originally posted by Cloverstack

Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна ...

Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Apr-2008 at 01:07

А што се случи со долговите на МЖ, отпишани или????

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-Apr-2008 at 01:10
Originally posted by lslcrew

Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!

E ubavo bi bilo da ne se takvi ceni no znaj na primer dizelkite 661 (nareceni Kenedi) se stari do 45-46 godini, i ako dobro se odrzuvat ke teraat uste, pa sega pomisli dali se od diamanti
- za sporedba kolku ti trae tvojata kola i kolku ja eksplatiras Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-Apr-2008 at 01:16
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Cloverstack

Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна ...

Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba.


Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки. А што мислиш за маневарките? Тие на ново да идат, или нешто на старо да се зима (зборам за старо, ама во солидна состојба...) И кога треба да стигнат тие две нови маневарки што требаше да се купат од кредитот на светска банка ако не се лажам? До каде е таа работа? Се знае отприлика што класа би требало да бидат тие?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Apr-2008 at 01:28
Originally posted by Cloverstack

Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки ...

Ни требаат ко леб но, маневарките со товарните вагони ке донесат пари за понатамошно улаганје.
За маневарките има две опции или германски или чешки бидејќи веке такви имаме (заради компатабилност) ???!!!
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Apr-2008 at 01:43
Владимир, знам дека те затрупавме со прашања, ама да те прашам и нешто за 461-ките... Smile

Што се случува со нив? Дали знаеш колку имаме вкупно, колку се во употреба и уште колку долго планираат да ги користат? Јас колку што знам тоа се најмоќни локомотиви со кои располага МЖ а исто така и единствени електрични со Co-Co конфигурација (поправи ме ако грешам). Дали со таквата „уникатност“ можат да одговорат на некаква специфична задача на која другите локомотиви не можат? Мој впечаток е дека 461-китте се во најлоша состојба, па бев убеден дека пополека се спремаат да ги баталат...


Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 21:33
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Apr-2008 at 01:55
Серија 461 имаме 5 комада

Бас сега ќе ја испраќаме  МЖ 461-117 и нешто подоцна МЖ 461-116 за Кончар

Серија 461 -  тип Co'Co', снага 5100 kW, максимална брзина 130/150 km/h, тежина 123 t, долзина 19,800 mm, производител Elecktroputere - Романија по лиценца на ASEA - Шветска

Одлични лок.

Другите електрични 441 и 442 се Bo'Bo' но дизелките се исто така Co'Co'
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 10-Apr-2008 at 12:27
Владимир ај малце да ти досаѓам Big%20smile
на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад)  а за  25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно Big%20smile прашање што е поитно да се реновира/обнови во овој момент патнички или товарни???
 


Edited by vardar - 10-Apr-2008 at 12:47
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 10-Apr-2008 at 15:10
Originally posted by vardar

Владимир ај малце да ти досаѓам Big%20smile
на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад)  а за  25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно Big%20smile прашање што е поитно да се реновира/обнови во овој момент патнички или товарни???

- Да тоа е тачно дека источните соседи имат набавено тие возови Siemens Desiro кој ги има во два типа дизел и електрични. еден видео клип од БГ http://www.vbox7.com/play:598f938b

- За кај нас би одговарале електричните (зашто имаме добра електро мреже, а тоа е многу поефтино во експлатација од дизелот) но само кога би имале пари.

- А колку ги имаме неможам да ти одговорам зашто ние немаме врзани композиции како во горниот случај освем (како сто напоменав во еден пост погоре) 2 гарнитури од типот 412 - електро моторни и 3 гарнитури от типот 712 - дизел моторни (сепак нешто застарено), се друго се комбинира со постоечките локомотиви и вагони (патнички вагони од разни серии - 75 комада)

- За пример Словенија поодавна а деновиве и Хрватска набави една
Siemens Taurus локомотива (3.976.000 € + ДДВ) која е од таа серија а ги користи рестаурираните постојни вагони, која комбинација и за нас би била во некое догледно време одлична.


- Секако товарниот е во приоритет - тој ќе донесе пари за набавка на современи возови и во Македонија.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 11-Apr-2008 at 08:11
Fala za odgovorot  Thumbs%20Up
Cenive se dosta visoki....a vladava so drugi infrastrukturni raboti e preokupirana (aerodrom, patishta).... se nadevam deka ke se najde nekoj investitor zainteresiran za MZ
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 27-Apr-2008 at 16:44
Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...

Еве една од старите машини за одржување на пруга. Оваа беше во дефект, па ја влечеше тоа моторното чудо напред...


Еве ги и операторите на ова чудо... Љубезно ми објаснија како функционира машината и немаа ништо против да ги ставам сликиве на интернет.




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 27-Apr-2008 at 20:52
Originally posted by Cloverstack

Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...


Одржувањето на пруги веќе одамна е во приватни раце (купено од некој Босанец) со седисте во старата железничка колонија позади Универзална сала.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 27-Apr-2008 at 21:27


А што стана со средствата кои беа предвидени за оваа намена (за набавка на механизација за одржување)? Тоа беа замашни средства, баш ме интересира дали се пренаменети или укинати...

BTW, еве на овој линк можеш да најдеш многу детален извештај на светска банка околу спомнатиот кредит (во TXT и во PDF формат)

http://www-wds.worldbank.org/external/default/main?pagePK=64193027&piPK=64187937&theSitePK=523679&menuPK=64187510&searchMenuPK=64187283&siteName=WDS&entityID=000090341_20050819084659


Edited by Cloverstack - 27-Apr-2008 at 21:30
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 27-Apr-2008 at 21:49
Не би мозел да ти дадам тачен одговор будејќи сега се распарчени на повеке единици, најмалце 5-6, така да сега секоја делува посебно !!!???

А сигурно ќе се набават поради обнова на коридорите кој кога тогаш мора да ги средиме и прилагодиме за поголеми брзини - (времето е пари!)

Моето познаванје е најповеќе за транспорт и историја поради изтражување и собирање на документација и фотографии за Македонските железници, а најповеќе за 600 мм -та теснолинејка
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 29-Apr-2008 at 08:03

ВЕЛЕШАНИ СЕ ЖАЛАТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ

Повеќе патници, полоши возови

Бројот на патниците од Велес е зголемен за 20 отсто, а со тоа и турканиците во старите и бавни возови

Бројот на патниците во возовите се зголеми, но квалитетот на услугите се влоши. Од Велес со воз патуваат за 20 отсто повеќе граѓани во споредба со истиот период лани. Причина е поевтиниот превоз. Во изминатите 12 месеци имаме пораст на продадените билети за една петина. Најмногу од патниците, две третини, се возат до Скопје, следува Битола, а кон Гевгелија и Кочани е многу мал бројот - велат во железничката станица во Велес. Оваа станица е најфреквентна во земјавам со околу 1.200 продадени билети дневно.

ТУРКАНИЦИ ВО ВАГОНИТЕ

Но, патниците се жалат дека условите се катастрофални поради старите вагони, бавните возови и големите турканици. Најлошо е во понеделник наутро, кога им завидуваме дури и на сардините во конзервите. Толкава турканица е. Има многу патници, па може некој ден да се случи да почнеме да седиме на покривот како во Индија. Не може ни кондуктерот да помине за да ги прегледа билетите - вели Милан Ѓоргиев, кој работи во Скопје.Тој е еден од 400-те патници што користат месечен билет и со години патуваат на оваа релација. Особено е критично во првиот работен ден од неделата, кога во возот од Битола, полн со патници, треба да се качат уште 500 велешани, вработени, студенти и ученици. Тие се прашуваат како ќе биде кога за некоја недела ќе се зголемат температурите. Евроамбасадорот Ерван Фуере, кој во минатата недела патуваше со воз од Велес до Скопје, ги пофали „Македонски железници“ за редовноста, но се пожали на квалитетот на услугата. Возот со кој патував стигна навреме. Но, железничкиот сообраќај и инфраструктурата мора да се поправат бидејќи се особено важни за развојот на земјата - изјави тој.

МАЛКУ ВОЗОВИ

Патниците се жалат и на лошиот распоред на возниот ред бидејќи од осум до 12 часот нема ниту еден воз кон Скопје. Според нив, во тој термин многумина сакаат да тргнат кон главниот град. Велешани бараат и да се изгради санитарен јазол во железничката станица. Постојниот го затворила санитарно-здравствената инспекција во 1999 година. Во ЈП „Македонски железници“ изјавија дека знаат за поплаките од патниците, но не можело ништо да се промени бидејќи просечната старост на возовите била над 20 години. За жал, имаме ограничен број патнички вагони и локомотиви. Со нив треба да одржуваме триесетина линии во земјава, поради што е мошне тешко да ги задоволиме барањата на патниците - велат во МЖ.

Петар Печков

Dnevnik

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 29-Apr-2008 at 19:25
Нема оправдуванје за ова, но ако се земе во предвид дека оваа година прв пад се инвестира во железница по незнам колку десетици години се надевам дека ќе продолжат и понатаму со инвестиции а со тоа и подобрување на условите.
* Сегдека во светот железницата е во подем, па се надевам и кај нас
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 02-May-2008 at 13:04
Слика од дневник, ај кој прв ќе каже која класа е итн..... Big%20smile (изгледа тазе реновирано, барем фарбано)
 
 
 


Edited by vardar - 02-May-2008 at 13:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 02-May-2008 at 13:58
Овие веќе ги спомнавме - класа 661 (производ на General Motors, кај нас познати и под надимакот Кенедиевки). Оваа конкретно е од косово, не е македонска. Инаку новата фарба не е никаков показател за тоа дали е направен некаков ремонт или внатре е крш.


Edited by Cloverstack - 02-May-2008 at 13:59
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.