build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 19-Feb-2009 at 13:50
Толку од резолуцијата, на гоогле такви ги најдов! Ако има некој слики од противпожарниот вагон нека сподели!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 19-Feb-2009 at 14:10
Тоа се вагони Ucs за превоз на вода


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 19-Feb-2009 at 17:15
Да, сега се за вода (нормално кога се дел од противпожарен воз ).
Всушност се пренаменети за да бидат за вода, нивната оригинална намена не е за вода, ама ај да не завлегувам во детали.....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 19-Feb-2009 at 17:16
Originally posted by polval

ама ај да не завлегувам во детали.....
Ако е поврзано со темата зошто да не? Smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 21-Feb-2009 at 00:47
Ајде нек се угоде, честитки и од мене... и да не доцни кога ќе превезува вагони со патнициBig%20smile!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 21-Feb-2009 at 20:57

Владимир мислам словенците ни имаат подарено некои патнички вагони што не биле по европски стандарди? незнам имаше некоја репарација на истите или ги добивме веќе репарирани така нешто, незнам дали беа кушети или обични но знам дека беа внатре сини.

патем шпанците колку што разбрав биле земени на старо!?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 21-Feb-2009 at 21:11
Previous
За словенски вагони првпат слушам, небизнаел но некако ми е нелогично !?

Најстариот шпанец кој вртел во МЖ е произведен 1975 а кај нас пуштен во работа на 10-10-1975, тоа значи дека се купени како нови.



на слика МЖ 712-002


Edited by Vladimir P - 21-Feb-2009 at 21:39
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 21-Feb-2009 at 22:05

И ова чудото денес вози нормално? Па добро не им е поефтино да купуваат нови отколку вакви чуда да поправаат. Мислам со толку работни часови и сето тоа, поефитно испаѓа нов отколку репариран.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 21-Feb-2009 at 22:13
Originally posted by гитардемон


И ова чудото денес вози нормално? Па добро не им е поефтино да купуваат нови отколку вакви чуда да поправаат. Мислам со толку работни часови и сето тоа, поефитно испаѓа нов отколку репариран.

Ова не се репарира, не се секирај Smile

Го ставив ко илустрација како најстаро, иначе добро е по некое да остане, но ова секако не, за некогаш кога и Македонија ќе има железничи музеј да имаме што да изложиме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 21-Feb-2009 at 22:48

добро значи четири шпанци биле, е сега сите се купени топтан седумдесетите, затоа и можно е да е точно она дека се купени на старо т.е. првата тура на ново сетне другите два оние сините на старо...

патем што бидна со ова најавава мислам не ги исекоа или ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ ВО ОДБРАНА НА ВОЗОВИТЕ - 24.10.2001 
"Македонски железници" ќе исече 31 локомотива

Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 21-Feb-2009 at 23:08
Сите “ Шпанци“ се купени нови , а сините не се “Шпанци“ туку т.н. “Горбачов“ електромоторни возови од СССР . И тие се купени нови.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 21-Feb-2009 at 23:13
     добро но иста  приказна како шпанците се т.е. нема локомотива туку машината е внатре  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 21-Feb-2009 at 23:30
Originally posted by beTon

добро значи четири шпанци биле, е сега сите се купени топтан седумдесетите, затоа и можно е да е точно она дека се купени на старо т.е. првата тура на ново сетне другите два оние сините на старо...

патем што бидна со ова најавава мислам не ги исекоа или ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ ВО ОДБРАНА НА ВОЗОВИТЕ - 24.10.2001 
"Македонски железници" ќе исече 31 локомотива


Овие шпанци што сега возат се еден од 1975 и другите од 1979 год. и купини на ново, како и сите останати.
По таја информација од Дневник, исечени т.е. стопени во железара како старо железо се однесени 4 локомотиви од серијата 734 (локомотиви ко на сликата)



Дизел локомотива МЖ 734-016 која е на маневра во Гевгелија
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 21-Feb-2009 at 23:40

ето како музејските експонати ги отепуваме, добро е докрај што не ја истерале иницијативата!  

а за ова меѓуградскиве композиции се откажувам дефинитвно лошо ме имаат брифирано во комшии!   

туку ме интересира, дали и колку е возможно да се купи денес IC на старо од запад, или дали лизинг компаниите би покриле вакво нешто пример за да влета некој со приватна инвестиција на колосек, добро истата ќе биде до отплата сопственост на лизинг компанијата но сепак ќе биде во раце на нарачателот, јасно само доколку на старо ICета бар со упола цена!    

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 22-Feb-2009 at 00:00
Previous @ beTon

Добро бар две овакви локомотиви се останати, за кој се надевам дека нема да одат ко старо железо него ко експонат

Иначе и еден настан, човеков што е на сликава е дојден од Германија само да ја услика и одма се врати назад, плашејќи се дека више нема да ја има знаејќи дека Македонија нема Музеј на железница.



А сега за IC, негдека на почетокот имаме говорено за тоа, дека сега МК нема шанси за такво нешто додека не го поврати оноа со децении оставено на забот на времето, а потоа можеме да размислуваме и за такво нешто.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 22-Feb-2009 at 00:13
значи зборувам во контекст на приватна инвестиција, колку е реално и поволно да се најде  половни интерсити композиции, а и она со лизингот не е далеку од умот само доколку им излезе добро есапот на лизинг компаниите да застанат зад ваков проект!  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 22-Feb-2009 at 00:21
Originally posted by beTon

значи зборувам во контекст на приватна инвестиција, колку е реално и поволно да се најде  половни интерсити композиции, а и она со лизингот не е далеку од умот само доколку им излезе добро есапот на лизинг компаниите да застанат зад ваков проект!  

Да бидеме реални, Македониа е мала, во смисла да некој инвестира во патнички сообраќај кој буквално скоро секаде во светот е субвенциониран од државата, едино би дошло во предвид приватни инвестиции во товарниот сообраќај, каде може да има профит.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 22-Feb-2009 at 00:41
Originally posted by beTon

     добро но иста  приказна како шпанците се т.е. нема локомотива туку машината е внатре   


Сосема точно, и двата се моторни возови кои користат различна технологија, 712 (Шпанецот) е дизел, 412 (Горбачов) е електричен.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 22-Feb-2009 at 02:02
Ма Горбачов се супер возови, вчера се возев со двата и двата беа полни, топли и брзиBig%20smile! Со Шпанците не сум се возел во зима и не знам дали се топли, но знам дека ни требаат дизел моторни возови под хитно, бидејќи Шпанците нема да може уште долго да трчаат. Правени се како прототипови, а како слушам доста често откажуваат, така што ни треба нешто ново!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 24-Feb-2009 at 14:27
Економија
Локомотива на МЖ со компјутерско управување



Економија
„Македонски железници“ изврши целосна модернизација на локомотивата од серијата 462-001, која беше на генерален ремонт во „Кончар - електрични возила“ од Загреб. Со овие поправки се подобрени карактеристиките на локомотивата, која сега има зголемена моќност на влечните мотори, подобро триење меѓу тркалото и шината.

Модернизацијата на локомотивата ќе овозможи намалување на трошоците на експлоатација преку заштеда на електрична енергија и зголемување на напонот на влечните мотори. Со обновувањето на локомотивата е извршена и компјутеризација на управувањето, со што се подобрени условите на работа на машиновозачите, кои можат да работат во климатизирани простори.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=325&ArticleID=18818
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.