Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 2122232425 42> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #441 Posted: 24-Feb-2009 at 15:49 | |
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #442 Posted: 24-Feb-2009 at 18:24 | |
Па беше тиристоризирана, а системот на работа со тиристори колку што знам е сосем друг начин на работа, помодерен, а мислам и дека поснажен - повторно на струја, но со милион други цаки. Да не зборувам јас, еве Википедија што има да каже: http://en.wikipedia.org/wiki/Thyristor |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #443 Posted: 24-Feb-2009 at 19:41 | |
Негдека предходно назначив - сликовито кажано:
Тоа е како некоја снажна кола која шлајфуе во место и не може да ја потегне приколицата - неконтролирана снага. И од друга страна некоја послаба кола која контролирано тргнува и ја влече приколиццата - контролирана снага. И уште некој значајни измени во сопирањето, нарочно во случај на опасност Edited by Vladimir P - 24-Feb-2009 at 19:42 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #444 Posted: 24-Feb-2009 at 20:08 | |
Во ред е сето тоа, но тоа сепак не значи дека моторите сега се со поголема моќност
Значи сигурно можат подобро да ја искористат моќноста, но дали и на самите мотори е интервенирано некако како би се зголемила нивната моќност е друго прашање. Ако не се лажам пред модернизацијата овие локомотиви имаа 5100kW. Дилемата е дали е зголемена оваа бројка и ако да колку изнесува сега таа. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #445 Posted: 24-Feb-2009 at 20:40 | |
Кога ќе дојдеме до тех. документација ќе имаме точни бројки, ако се баш важни.
Мене поважно ми е дека имаме една т.е. две нови современи лок. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #446 Posted: 24-Feb-2009 at 20:50 | |
Се разбира дека тоа е најважно, не велам поинаку Но сепак добро е да ги расчистиме и деталите на оваа модернизација. Edited by Cloverstack - 24-Feb-2009 at 20:50 |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #447 Posted: 25-Feb-2009 at 10:54 | |
Си земам за право и јас да дадам придонес во дискусијава
околу модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001. Прво и основно во целата работа е промената на начинот на регулација на влечните мотори.
Претходно локомотивата МЖ 461-117 имаше степенеста регулација на напонот на влечните мотори и тоа со бирач на напонот. Тоа предизвикуваше неравномерна распределба на оптоварувањата на влечните мотори, што се манифестираше со пролизгување на тркалата од локомотивата, особено при тргнување на тешките товарни возови, за кои и е наменета оваа локомотива. Сега со тиристоризацијата на локомотивата МЖ 462-001
овозможена е континуирана регулација на напонот за секој влечен мотор посебно, што значи дека секој влечен мотор влече онолку струја колку што му е потребно за да ги совлада отпорите на движење, па не може да се случи пролизгување на тркалата. Пролизгувањето на тркалата е особено штетно бидејќи при тоа се оштетуваат венците на тркалата,
а може да доведе и до усукување на погонското вратило, на кое што со запчаник е врзан влечниот мотор, па тоа усукување (торзионен момент) предизвикува пукање на погонското вратило и хаварија на локомотивата. Исто така во однос на компјутерското управување,
битно е да се нагласи дека овозможува автоматизирано водење на целиот процес на управување со локомотивата, при што при влечење се задава максималната брзина за возот на возената делница и локомотивскиот компјутер ја превзема улогата на машиноводителот кој предходно рачно вршеше регулација на брзината, со помош на бирачот на напонот и локомотивскиот и возниот продолжен кочник. Имав можност уште како млад инженер пред 25 години да ја управувам првата тиристорска електрична локомотива ЈЖ 442-001
и тоа со меѓународен експресен воз од Загреб Главни колодвор до Копривница, близу до границата со Унгарија, како и со меѓународен товарен воз од Загреб Ранжирни колодвор до Славонски Брод на двоколосечната магистрала од Коридор 10. Можам да кажам дека младешкиот ентузијазам не ме напушти до денес.
Да резимирам.
Со модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001 се добива најмоќна локомотива на електрифицираните пруги,
што ќе резултира со зголемување на обемот на работа и рационално користење на ангажираната електрична енергија од контактната мрежа. Се надевам дека ќе имам можност да управувам и со оваа локомотива,
па тогаш детално ќе ве известам за моите согледувања и впечатоци. Благодарам за вашето внимание и интерес.
Поздрав од железничарот по професија и душа. Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:12 |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #448 Posted: 25-Feb-2009 at 11:15 | |
Благодарност за деталното објаснување Можеш ли да направиш една кратка споредба на модернизацијата на локомотивите МЖ441 --> МЖ442 со тековнава модернизација МЖ461 --> МЖ462. Дали се работи за модернизација по ист терк, или сегашнава е поопсежна? |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #449 Posted: 25-Feb-2009 at 12:42 | |
Модернизацијата е по ист терк,
само што четириосните локомотиви кај нас МЖ442 немаат електродинамичка кочница, т.е. влечните мотори не може да работат како генератори при кочење, па значи модернизацијата МЖ461 --> МЖ462 е поопсежна. Јас лично повеќе ги сакам шестосните локомотиви
бидејќи се многу постабилни при влеча и кочење, како на патнички така и на товарни возови. <span>SPED ACCELERATION. </span>
<span>Acceleration on short time and short distance ( 2,5 Km) </span>
<span>with one electric locomotive and 4 wagons. </span> Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:22 |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #450 Posted: 26-Feb-2009 at 22:11 | |
Еве информација што ќе го заинтригира Владимир посебно. Во денешното издание на Нова Македонија излезе оглас за продавање на неколку дизел локомотиви Кенеди. Знам дека се работи за 661-147, 661-239 и уште четири-пет локомотиви од серијата 661-4ХХ! Почетната цена на лицитацијата им е од 50.000 до 70.000 евра.
Мислам дека се работи за оние локомотиви што седат во депото расипани, па еве да ви ја соопштам информацијата дека за кратко време најверојатно ќе одат на топење! |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #451 Posted: 27-Feb-2009 at 10:09 | |
ЈА ПОЗДРАВУВАМ ОВАА ОДЛУКА НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ ТРАНСПОРТ А.Д. - СКОПЈЕ !!!
Сигурен сум дека со добиените пари ќе се влезе во нови инвестиции,
па затоа мора да се расчистуваат колосеците од локомотиви во кои не се инвестира!
Поздрав до господинот Владимир Петков, кој подготвува фото документација!
Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!
Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:29 |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #452 Posted: 27-Feb-2009 at 16:52 | |
Не велам дека е лоша одлука, МЖ треба да размисли за продажба и на бифе-вагоните и спалните вагони кои скапуваат во депото Лисиче или пак да ги пренамени во вагони од 2 класа, кои пак ги имаме премалку. Стварно е жалосно патниците да се гужваат, а во депо да скапуваат десетици неискористени вагони.
Што се однесува до дизел локомотивите, се надевам дека тие неколку стотици илјади евра ќе ги инвестираат токму во транпортот! |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #453 Posted: 27-Feb-2009 at 22:29 | |
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 100 и 200 МЖ 661-147 произведена 1961 МЖ 661-239 произведена 1970 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #454 Posted: 27-Feb-2009 at 22:31 | |
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 400 МЖ 661-402 произведена 1972 МЖ 661-403 произведена 1972 МЖ 661-406 произведена 1972 МЖ 661-407 произведена 1972 МЖ 661-409 произведена 1972 МЖ 661-413 произведена 1972 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #455 Posted: 27-Feb-2009 at 22:52 | |
Се надевам дека овие локомотиви кој добро го отслужиа својот работен век нема да завршат во некоја топилница, него ќе ги купи некој и ремонтира, така да поново ги видиме некаде во светот како трчаат.
Потајно пожелувам да хрватската фирма ТЖВ Гредељ ќе ги откупи и ремонтира |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #456 Posted: 28-Feb-2009 at 03:04 | |
Па добро не ли може тука да се примени онаква маалска финта со точаци што прааве, од два еден! Да се направи ревизија што може да се искористи што не, па сите елемнти на куп и пакуј локомотиви?!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #457 Posted: 28-Feb-2009 at 08:45 | |
Па тоа и се правеше од два еден, па дојде време од три, четири, .. едена, но веќе нема што.
Но, има ремонтни фабрики кој ради шасијата можат да ги купат и со вградување на нови мотори и постоља ги комплетираат и потоа се продаваат, бидејќи не се нови па не мора да се атестираат него се ремонтирани и можат одма во промет. Тоа на пример горе спомнатиот Гредељ прави, така да после комплетен ремонт продаде на Митал неколку дизелки. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #458 Posted: 06-Mar-2009 at 13:41 | |
|
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #459 Posted: 06-Mar-2009 at 19:50 | |
Супер текст
|
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #460 Posted: 06-Mar-2009 at 19:53 | |
Прекрасна репортажа, за еден воз,
БРАВО ! Една грешка им се промакнала на железничарите кој го информирале Марковски. Постојат три гарнитури на „Шпанци“ МЖ 712-103 716-103 712-104 МЖ 712-105 716-105 712-106 МЖ 712-107 716-105 712-108 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page <1 2122232425 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |