build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 24-Feb-2009 at 15:49
сега има зголемена моќност на влечните мотори
Точно ли е ова? Знае некој колкава е моќноста на локомотивава после модернизацијата?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 24-Feb-2009 at 18:24
Originally posted by Cloverstack

сега има зголемена моќност на влечните мотори
Точно ли е ова? Знае некој колкава е моќноста на локомотивава после модернизацијата?


Па беше тиристоризирана, а системот на работа со тиристори колку што знам е сосем друг начин на работа, помодерен, а мислам и дека поснажен - повторно на струја, но со милион други цаки. Да не зборувам јас, еве Википедија што има да каже: http://en.wikipedia.org/wiki/Thyristor
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 24-Feb-2009 at 19:41
Негдека предходно назначив - сликовито кажано:

Тоа е како некоја снажна кола која шлајфуе во место и не може да ја потегне приколицата - неконтролирана снага.
И од друга страна некоја послаба кола која контролирано тргнува и ја влече приколиццата - контролирана снага.

И уште некој значајни измени во сопирањето, нарочно во случај на опасност

Edited by Vladimir P - 24-Feb-2009 at 19:42
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 24-Feb-2009 at 20:08
Во ред е сето тоа, но тоа сепак не значи дека моторите сега се со поголема моќност Dunno

Значи сигурно можат подобро да ја искористат моќноста, но дали и на самите мотори е интервенирано некако како би се зголемила нивната моќност е друго прашање.

Ако не се лажам пред модернизацијата овие локомотиви имаа 5100kW. Дилемата е дали е зголемена оваа бројка и ако да колку изнесува сега таа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 24-Feb-2009 at 20:40
Кога ќе дојдеме до тех. документација ќе имаме точни бројки, ако се баш важни.
Мене поважно ми е дека имаме една т.е. две нови современи лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 24-Feb-2009 at 20:50
Originally posted by Vladimir P

Кога ќе дојдеме до тех. документација ќе имаме точни бројки, ако се баш важни.
Мене поважно ми е дека имаме една т.е. две нови современи лок.

Се разбира дека тоа е најважно, не велам поинаку Big%20smile
Но сепак добро е да ги расчистиме и деталите на оваа модернизација.


Edited by Cloverstack - 24-Feb-2009 at 20:50
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 25-Feb-2009 at 10:54
Си земам за право и јас да дадам придонес во дискусијава
околу модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001.

Прво и основно во целата работа е промената на начинот на регулација на влечните мотори.

Претходно локомотивата МЖ 461-117 имаше степенеста регулација на напонот на влечните мотори и тоа со бирач на напонот.
Тоа предизвикуваше неравномерна распределба на оптоварувањата на влечните мотори,
што се манифестираше со пролизгување на тркалата од локомотивата,
особено при тргнување на тешките товарни возови,
за кои и е наменета оваа локомотива.


Сега со тиристоризацијата на локомотивата МЖ 462-001
овозможена е континуирана регулација на напонот за секој влечен мотор посебно,
што значи дека секој влечен мотор влече онолку струја колку што му е потребно за да ги совлада отпорите на движење,
па не може да се случи пролизгување на тркалата.


Пролизгувањето на тркалата е особено штетно бидејќи при тоа се оштетуваат венците на тркалата,
а може да доведе и до усукување на погонското вратило,
на кое што со запчаник е врзан влечниот мотор,
па тоа усукување (торзионен момент) предизвикува пукање на погонското вратило и хаварија на локомотивата.


Исто така во однос на компјутерското управување,
битно е да се нагласи дека овозможува автоматизирано водење на целиот процес на управување со локомотивата,
при што при влечење се задава максималната брзина за возот на возената делница
и локомотивскиот компјутер ја превзема улогата на машиноводителот кој предходно рачно вршеше регулација на брзината,
со помош на бирачот на напонот и локомотивскиот и возниот продолжен кочник.


Имав можност уште како млад инженер пред 25 години да ја управувам првата тиристорска електрична локомотива ЈЖ 442-001
и тоа со меѓународен експресен воз од Загреб Главни колодвор до Копривница, близу до границата со Унгарија,
како и со меѓународен товарен воз од Загреб Ранжирни колодвор до Славонски Брод на двоколосечната магистрала од Коридор 10.


Можам да кажам дека младешкиот ентузијазам не ме напушти до денес.


Да резимирам.


Со модернизацијата на електричната локомотива МЖ 462-001 се добива најмоќна локомотива на електрифицираните пруги,
што ќе резултира со зголемување на обемот на работа
и рационално користење на ангажираната електрична енергија од контактната мрежа.

 


Се надевам дека ќе имам можност да управувам и со оваа локомотива,
па тогаш детално ќе ве известам за моите согледувања и впечатоци.

 

Благодарам за вашето внимание и интерес.

 

Поздрав од железничарот по професија и душа.


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:12
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 25-Feb-2009 at 11:15


Благодарност за деталното објаснување Cheers

Можеш ли да направиш една кратка споредба на модернизацијата на локомотивите МЖ441 --> МЖ442 со тековнава модернизација МЖ461 --> МЖ462.
Дали се работи за модернизација по ист терк, или сегашнава е поопсежна?
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 25-Feb-2009 at 12:42

Originally posted by Cloverstack

Благодарност за деталното објаснување Cheers
Можеш ли да направиш една кратка споредба
на модернизацијата на локомотивите МЖ441 --> МЖ442
со тековнава модернизација МЖ461 --> МЖ462.
Дали се работи за модернизација по ист терк,
или сегашнава е поопсежна?

 

Модернизацијата е по ист терк,
само што четириосните локомотиви кај нас МЖ442
немаат електродинамичка кочница,
т.е. влечните мотори не може да работат како генератори при кочење,
па значи модернизацијата МЖ461 --> МЖ462 е поопсежна.


Јас лично повеќе ги сакам шестосните локомотиви
бидејќи се многу постабилни при влеча и кочење,
како на патнички така и на товарни возови.

 


 


<span>SPED ACCELERATION. </span>

<span>Acceleration on short time and short distance ( 2,5 Km) </span>

<span>with one electric locomotive and 4 wagons. </span>


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:22
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 26-Feb-2009 at 22:11
Еве информација што ќе го заинтригира Владимир посебно. Во денешното издание на Нова Македонија излезе оглас за продавање на неколку дизел локомотиви Кенеди. Знам дека се работи за 661-147, 661-239 и уште четири-пет локомотиви од серијата 661-4ХХ! Почетната цена на лицитацијата им е од 50.000 до 70.000 евра.
Мислам дека се работи за оние локомотиви што седат во депото расипани, па еве да ви ја соопштам информацијата дека за кратко време најверојатно ќе одат на топењеDunno!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 27-Feb-2009 at 10:09
Originally posted by BOJAN

Еве информација што ќе го заинтригира Владимир посебно.
Во денешното издание на Нова Македонија
излезе оглас за продавање на неколку дизел локомотиви Кенеди.
Знам дека се работи за 661-147, 661-239 и уште четири-пет локомотиви од серијата 661-4ХХ!
Почетната цена на лицитацијата им е од 50.000 до 70.000 евра.
Мислам дека се работи за оние локомотиви што седат во депото расипани,
па еве да ви ја соопштам информацијата дека за кратко време најверојатно ќе одат на топењеDunno!

 

ЈА ПОЗДРАВУВАМ ОВАА ОДЛУКА НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ ТРАНСПОРТ А.Д. - СКОПЈЕ !!!

Сигурен сум дека со добиените пари ќе се влезе во нови инвестиции,

па затоа мора да се расчистуваат колосеците од локомотиви во кои не се инвестира!

 

Поздрав до господинот Владимир Петков, кој подготвува фото документација!

 

Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!

 


Edited by MAPJAH - 10-Apr-2014 at 07:29
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 27-Feb-2009 at 16:52
Не велам дека е лоша одлука, МЖ треба да размисли за продажба и на бифе-вагоните и спалните вагони кои скапуваат во депото Лисиче или пак да ги пренамени во вагони од 2 класа, кои пак ги имаме премалку. Стварно е жалосно патниците да се гужваат, а во депо да скапуваат десетици неискористени вагони.
Што се однесува до дизел локомотивите, се надевам дека тие неколку стотици илјади евра ќе ги инвестираат токму во транпортотBow!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 27-Feb-2009 at 22:29
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 100 и 200

МЖ 661-147 произведена 1961



МЖ 661-239 произведена 1970

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 27-Feb-2009 at 22:31
Дизел локомотиви од серија 661 произведени од EMD - GENERAL MOTORS model EMD 16-567
подсерија 400

МЖ 661-402 произведена 1972



МЖ 661-403 произведена 1972



МЖ 661-406 произведена 1972



МЖ 661-407 произведена 1972



МЖ 661-409 произведена 1972



МЖ 661-413 произведена 1972

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 27-Feb-2009 at 22:52
Се надевам дека овие локомотиви кој добро го отслужиа својот работен век нема да завршат во некоја топилница, него ќе ги купи некој и ремонтира, така да поново ги видиме некаде во светот како трчаат.

Потајно пожелувам да хрватската фирма ТЖВ Гредељ ќе ги откупи и ремонтира
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 28-Feb-2009 at 03:04
Па добро не ли може тука да се примени онаква маалска финта со точаци што прааве, од два еден! Да се направи ревизија што може да се искористи што не, па сите елемнти на куп и пакуј локомотиви?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 28-Feb-2009 at 08:45
Па тоа и се правеше од два еден, па дојде време од три, четири, .. едена, но веќе нема што.

Но, има ремонтни фабрики кој ради шасијата можат да ги купат и со вградување на нови мотори и постоља ги комплетираат и потоа се продаваат, бидејќи не се нови па не мора да се атестираат него се ремонтирани и можат одма во промет.

Тоа на пример горе спомнатиот Гредељ прави, така да после комплетен ремонт продаде на Митал неколку дизелки.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 06-Mar-2009 at 13:41
ШПАНЕЦОТ - 01.04.2008

Пишува: Васко Марковски
Фото: Милан Стрезовски

Не е некој супермодерен или супербрз воз, какви што гледаме на телевизиските прилози од Франција или од Јапонија, но, сепак, на патниците им е посебно драг. Ретко кој го нарекува со oфицијалното име - двомоторна дизел гарнитура, 712 - МАКОСА. За патниците тоа е, едноставно - "Шпанецот".

Можете ли да се сетите кога последен пат сте патувале со воз низ Македонија. Тешко? Не сте единственит. Но, во исто време не сте ни единствените што пропуштаат едно посебно доживување - релаксирано патување, без згрченоста во која ве ставаат големите брзини на патиштата, итајќи за да можете да стигнете десетина минути порано дома или до местото каде што сте тргнале на викенд. Пропуштате да се освежите и од вечно истите пејзажи, што ги гледате пробивајќи се кон вечно истите планински превои, кон истите наплатни станици за патарина или кон вечно истите места за починка. Сакате промена? Земете билет и качете се во Шпанецот, омилениот воз на патниците што одат за Кичево или накај Кочани.

НЕМА ВЕЌЕ КАРТОНЧИЊА

Сакајќи повторно да ја почувствуваме некогашната возбуда од патувањето со воз, решивме да се качиме во возот за Кичево што поаѓа од Скопје во 15:30 попладне. Не ни требаше многу за веднаш да почнат да навираат убавите спомени од некогашните патувања од новата Железничка станица. Чекајќи во редот за билет, се присетивме како некогаш со восхит сме ја гледале големата машина за печатење билети, со сите попатни станици испишани вертикално и хоризонтално, од која за миг излегуваше малото картонче кое некогаш кондуктерите го поништуваа со дупчалка. Денес тоа е поинаку. Билетите излегуваат од игличен печатач, а кондуктерите со себе носат автоматски печат.

Ги зедовме билетите и појдовме на перонот број 5, каде што не’ чекаше Златко Пецаков, ревизор на Македонски железници АД Транспорт, нашиот придружник за време на патувањето.

Таму го дочекавме Шпанецот.

Задачата на Пецаков, како што ни објасни, е да го контролира работењето на кондуктерите и нивниот однос спрема патниците.

"Влегуваме во возот ненајавено и следиме што се случува за време на патувањето, дали секој патник има билет, каков е односот на кондуктерите спрема патниците и дали патниците се однесуваат во возот според куќниот ред. Кога ни дозволува времето знаеме и да седнеме, да поразговараме со патниците со кои се гледаме често. Внимаваме да упаднеме во возот кога кондуктерите најмалку не’ очекуваат, а секогаш кога сме во возот сме тука и да им помогнеме на машиновозачите, ако нешто им затреба", ни раскажа Пецаков.

БЕА ДВАЕСЕТ, ОСТАНАА ДВА

Додека машиновозачот ги подготвуваше моторите за поаѓање, а кондуктерите ги проверуваа билетите, седнавме на едно од седиштата и имавме можност да поразговараме со кичевци што се неколку децении вработени од Македонски железници од Кичево, кои по работните обврски во Скопје патуваа кон дома, нормално, со воз. Подоцна од ревизорот дознавме дека разговараме со еден од најголемите стручњаци за железнички сообраќај во Македонија.

Од нив дознавме нешто повеќе за историјата на железниците во Македонија. Научивме дека во 1966 матурирала првата генерација отправници на возови во Македонија, попознати како црвенкапи, односно, правата генерација службеници што го контролираат влегувањето и излегувањето на возовите во и од железничките станици.

Разговарајќи, бевме изненадени колку бргу стигнавме од централната железничка станица во Скопје до станиците во Железарница, Скопје Север или во Ѓорче Петров. Кој би рекол дека во времето на најголемиот сообраќаен метеж во градот, од 15:30 до 16 часот, можете за 4 минути да стигнете од Нова железничка до Железарница, за 8 минути до Скопје Север, за 16 во Ѓорче Петров или за 21 минута во Сарај.

Нашите соговрници ги замоливме и да ни кажат, за споредба, колку време се патува од Скопје до Кичево со воз, а колку со автобус, но додека помладите се обидуваа да пресметаат, повозрасните колеги ги посоветуваа дека нивниот одговор секогаш треба да биде - не знам, зашто не е од нивни интерес да прават таква споредби.

Муабетот го свртевме на историјата на Шпанците, сакајќи да разбереме нешто повеќе, штом имаме прилика да разговараме со толку искусни соговорници.

Така дознавме дека се возиме во двомоторна дизел гарнитура од серијата 712, произведена во фабриката МАКОСА во Барселона, Шпанија. Во периодот од 1975 до 1983 година, тогашни Југословенски железници набавиле 20 гарнитури, составени од управувачница, приколка и управувачница, од кои сите 20 биле наменети за патнички сообраќај во Македонија. Од некогашните 20, денес во употреба се само две гарнитури, кои сообраќаат на линиите Скопје-Кичево и Скопје-Кочани, а две се дадени во Фабриката за шински возила во Велес, каде што чекаат за преуредување на ентериерот.

ЛЕСНО КАКО ВЕЛОСИПЕД

Патувањето го продолживме во кабината на машиновозачот, каде што имавме прилика да поразговараме за техничките перформанси на Шпанецот.

На смена беше Борче Насковски, кој работи како машиновозач од 1983 година.

"Да управуваш со воз е исто толку едноставно како да управуваш велосипед, но потребна е голема концентрација и искуство", ни рече Насковски.

Машиновоозач е од 1983 година, долго време вози и автомобил, но многу поголема километража поминал со воз. Не му прави некаква разлика дали вози воз или автомобил, но како машиновозач има една предност - може вози и со скрстени раце. Го замоливме да ни ги објасни командите во кабината.

"Максималната брзина на Шпанците е 100 километри на час, но условите на пругата во моментов дозволуваат максимална брзина од 70 километри. Десната рака управува со сопирачките, а левата речиси постојано е на манипулаторот, со кој се регулира брзината. За разлика од автомобилите, свирката овде е на ножна педала, на левата нога на свирка, а десната нога е на еден уред што го нема кај автомобилите - уредот за животна контрола. Како што гледате, со десната нога на десетина секунди давам сигнал. Ако педалата е пасивна десетина секунди, се вклучува сигнал дека нешто не е во ред. Ако повторно не реагирам, возот самиот ќе застане. Тоа значи дека за да се движи возот морам постојано да давам сигнал со педалата", ни одржа краток курс за возење Шпанец.

Пред да го оставиме да работи на мир, го замоливме да ни каже за техничките проблеми при искачувањето на стрмнините, за кои некогаш многу често се жалеа патниците.

"Денес веќе го немаме тој проблем. Порано моторите беа поставени многу блиску еден до друг, па потешко се ладеа кога ќе се загрееа на стрмнините. Гарнитурите што ги користиме денес, во 1999 и во 2001 година беа реконструирани, при што им беа раздвоени моторите, така што веќе немаме таков проблем", ни рече.

ВТОР ЛА МАНШ

Нашето патување заврши на железничката станица во Гостивар, каде што стигнавме во 17 часот, по речиси час и половина патување. Додека не’ испраќаше, нашиот придружни, ревизорот Пецаков, ни укажа дека пропуштаме да видиме одлични пејзажи, но најмногу од се ќе се каеме што нема да го видиме тунелот меѓу селата Лакавица и Зајас, низ кој се патува седум до осум минути и кој бил вториот тунел по должина во поранешна Југославија.

Меѓу железничарите што ги сретнавме на станицата во Гостивар беше и отправникот Исмет Балта, кој не’ пречека co интересна провокација, велејќи дека пругата покрај која стоиме може да биде значајна како каналот Ла Манш и подводниот тунел што ги поврзува Велика Британија и Франција.

Го замоливме да ни објасни.

"Ако може Франција да поврзе под вода со тунел 110 километри кај Ла Манш, Коридорот 8 ќе биде вториот Ла Манш, зашто ќе ги поврзе Истокот и Западот - од Сирија, Ирак и Иран, преку Турција - до Италија и другите делови на Европа. Луѓето од Македонија ќе добијат воз до Охрид или до Драч и ќе можат за малку време да стигнат удобно до езеро, до море и едноставно да се вратат по викендот дома", ни рече Балта.

Шпанецот го продолжи својот пат кон Кичево. Сакајќи поскоро да се вратиме во Скопје, со тешко срце, се качивме во автобус.

http://freedomfanclub.blogspot.com/2008/04/blog-post_01.html

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 06-Mar-2009 at 19:50
Супер текст Cheers 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 06-Mar-2009 at 19:53
Прекрасна репортажа, за еден воз,
БРАВО !

Една грешка им се промакнала на железничарите кој го информирале Марковски.
Постојат три гарнитури на „Шпанци“

МЖ 712-103 716-103 712-104
МЖ 712-105 716-105 712-106
МЖ 712-107 716-105 712-108
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.