build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 27-May-2009 at 17:34
Што се случува со маневарката серија 621? Готова ли е?

И поврзано со ова (бидејќи во возниот парк таа ќе биде единствена од тој модел), како се справува МЖ со разновидните типови кои ги има во мали количини? Како мала железница разбирливо е дека овој проблем не може целосно да се надмине, но дали прават нешто да го ублажат? Еве на пример како се изведуваат модернизациите на локомотивите? Дали има некаква компатибилност помеѓу 442 и 462, за да се намалат трошоците за нивна експлатација и одржување?


Edited by Cloverstack - 27-May-2009 at 22:00
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 27-May-2009 at 17:39
Мене ме интересира дали сите дизелки горат иста нафта и дали е посебна за возови или обична црвена или D-2 / D-1, и дали сите електрични локомотиви работат на ист напон, т.е. дали има проблем ако е понизок или повисок напонот (за малку, не за многу)?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 27-May-2009 at 18:43
Originally posted by Cloverstack

Што се случува со маневарката серија 621? Готова ли е?

Незнам на која мислиш едната МЖ 621-609 стои и понатаму, неверувам дака ќе може да се поправи (едино да позлужи за некој резервни делови) или да и се замени комплетно нов мотор, што мислам не се исплати. Ја би ја дотерал ко музејски експонат за што би била идеална, не верувам дека и во енглеска останале многу.



Другата МЖ 621-608 сега беше на редовен сервис и веќе е во кругот на железара на маневра



Originally posted by Cloverstack

И поврзано со ова (бидејќи во возниот парк таа ќе биде единствена од тој модел), како се справува МЖ со разновидните типови кои ги има во мали количини? Како мала железница разбирливо е дека овој проблем не може целосно да се надмине, но дали прават нешто да го ублажат? Еве на пример како се изведуваат модернизациите на локомотивите? Дали има некаква компатибилност помеѓу 442 и 662, за да се намалат трошоците за нивна експлатација и одржување?


Сва среќа имаме добри мајстори кој чуда прават и се снаогат, па ги оспособуват некако да работат. Да сме некоја побогата држава наекономично би било да имаме две до три серии на локомотиви (електрични и дизел) и со набавка на резервни делови за нив ќе биде далеко поефтино.
За компатабилноста помегу сериите 442 и 462 има доста во електрониката, и делови од механика но големе разлика е во погонскиот дел, но во секој случај тоа е на некој начин една фирма АСЕА, така да веќе тоа е добра инвестиција.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 27-May-2009 at 18:47
Originally posted by гитардемон

Мене ме интересира дали сите дизелки горат иста нафта и дали е посебна за возови или обична црвена или D-2 / D-1, и дали сите електрични локомотиви работат на ист напон, т.е. дали има проблем ако е понизок или повисок напонот (за малку, не за многу)?

Потполно обичен дизел, што е малце проблем за некој подолг прст
Постојат и мулти системски ел. локомотиви за различни напони, но затоа и поскапи, но за нас неитересни бидејќи ние имеме еден систем на напојување, а и опкужувањето го имаат истот напон.
Нашите локомотивите имаат стандардно напојување е 25 KV 50 Hz може да има промена на напојување од 17,5 KV до 27, 5 KV
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 27-May-2009 at 18:53
А дали помал или поголем напон би влијаел на перформансите на локомотивата? Не знам како работат тиристорите затоа прашувам.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 27-May-2009 at 19:03
Previous Скоро никакви
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 27-May-2009 at 19:25

индиректно да, логично е да има разлика во потрошувачката на ел.ен., помал напон = помала поторошувачка = помало загревање, аналогно помала изолација и обратно за поголем напон ...

нешто налетав на нет дека имало премии за машиновозачите кои успевале да заштедат ел.ен при повлекување и кочење! има вакво нешто и денес кај нас Владимир? 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 27-May-2009 at 22:00
Напонот нема директна врска ниту со потрошувачка, ниту со загревање, ниту со некаква изолација. Единствен директен фактор е моќноста, не само во локомотиви туку и во било кои други електрични апарати.  Напонот е фиксен додека потребата од моќноста се одразува на колку ампери се повлекуваат од мрежата. Мрежа со помал напон значи дека всушност ќе се повлечат повеќе ампери и обратно. Но моќноста се запазува, односно истиот модел локомотива приспособена за мрежа од 25 KV и за мрежа од 20 KV пак работат во суштина на иста моќност, односно колку што им е во моментот потребна.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 27-May-2009 at 22:47
изолација спомнувам општо како појава кај кабли, инаку обратно поентирав поголем напон влече помалку струја, а помал напон повеќе! значи и загубите се поголеми кај помал напон...
моќноста се запазува но различна е потрошувачката!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 28-May-2009 at 08:41
beTon јас пак не т сваќам што измеша сега?! Ај ако може да подобјааниш за каква изолација-кабли мислеше и на каква поврзаност мислиш помеѓу загубите и напонот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 28-May-2009 at 09:57
Originally posted by beTon

... нешто налетав на нет дека имало премии за машиновозачите кои успевале да заштедат ел.ен при повлекување и кочење! има вакво нешто и денес кај нас Владимир?

Не, далеку сме од тоа, а од друга страна треба да има и нешто што тоа ќе го регистрира

Previous
Дискусијата е тука, лок. нема проблем за работа со варирањето на напонот, (зато е тука теристорот и електрониката да сето тоа го испегла) друго е дека ќе повлече повеќе за да го постигне исиот ефект.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 28-May-2009 at 12:33
Владимир, велам дека порано имало премии, а бидејќи до пред некое време скоро и да немавме современа репарација на локомотивите, па затоа и можеби сеуште има некакви премии еве од каде ми е инфото:
Jednofazne lokomotive nemaju mjerenje potrošene električne energije. Energija se mjeri u napojnim stanicama gdje postoje mjerini instrumenti snage i potrošena snaga se računa prema tarifi Elektre.
Istosmjerne lokomotive su imale kW metre za mjerenje utrošene snage u vuči i kočenju, tj. jedan za vuču i jedan z akočenje. Prema potrošenoj električnoj energiji strojovođe su dobijale premiju. Što manja potrošnja za izvučeni vlak (naravno za određeni bruto) to je veća premija. Isto kao i strojovođe na parnim lokomotivama za potrošeni ugljen.
www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=191962&sid=04c10ba404a20441348af6848bb1d8b0#191962

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 28-May-2009 at 16:17
Originally posted by lslcrew

beTon јас пак не т сваќам што измеша сега?! Ај ако може да подобјааниш за каква изолација-кабли мислеше и на каква поврзаност мислиш помеѓу загубите и напонот.

каблите и изолација остави ги на страна, нив ги нафрлив како поента, она општо за поголем напон потребно е поголема изолација, значи теоретски (општо) погоголем зијан...

велам, поентата ја измешав, треба да стои како што напомена ти! поголем напон помал ампеража следствено помала загуба (а не помал напон ... помала загуба)
абе мислам веќе еднаш правевме муабет за ова кога велев дека поекономична мрежа е 220v наспроти 110v, само мислам ја тргнавте таа дискусија, имаше нешто Владимир измерено слаб напон кај него, па на тоа ја разврзавме дискусијата, инаку не сум особено електротехнички образуван, само потенцирам некое мое убедување кое вака го имам сконтано...

најдов и пример, еве посликовито, зошто мислам дека е зголемена потрошувачката на енергија:
ако на 10.000 волти напон со интензитет од 100 ампера се добива 1 MW моќност,
за да се добие 1 MW од 1000 волти потребен е интензитет од 1000 ампера.
е сега каде се загубите односно разликата во вишок потрошена енергија во ваков случај, т.е. при кој напон има помали загуби на енергија:
ако отпорот на кабел e 0.3864 omh/km (0.0001omh-1m), следствено со 100 ампера ќе има помалку загуби на моќност него со 1000 ампери, формулата за пресметка на овие загуби е P = I2 • R  Jerry responce www.newton.dep.anl.gov/askasci/eng99/eng99174.htm

е сега овие загуби пример во европа потрошувачот не ги плаќа, отпаѓаат на дистрибутивната компанијата, додека кај нас ни се пресметуваат во сметката!




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 28-May-2009 at 18:45
Бетон пак ги замеша малку работиве. Bash Зборуваш за два тотално различни потрошувачи. Според твоиве бројки од примерот, споредуваш два потрошувача од 100Ω и од 1Ω , или народно кажано баби и жаби. Неможам да сватам што точно те буни во целава приказна?! Dunno

Најпрво да разграничиме за кои загуби зборуваме. Има загуби и во локомотивата и во потрошувачката на самата мрежа што некои ја нарекуваат загуби. Кај мрежата е многу јасна ситуација и тамо нема што всушност да дискутираме. Мрежата си има фиксна импеданса (отпорност) и јасно се пресметуваат тие загуби, без разлика дали во присуство на локомотива или не. Можам да ти нафрлам некои општи равенки, но далеку ќе бидат од деталната ситуација. Моќноста која се троши на мрежата во "прaзен од" расте со пораст на напонoт, но во присуство на локомотива протокот е регулиран од потребата на локомотивата и моќноста што се развива на каблите е диктирана од локомотивата. При избор на напон воопшто не треба да се водиме од потрошувачката на каблите пошто тое се некои минимални делови во целокупната потрошувачка и не се некој релевантен фактор.

Загубите во локомотивата се разликата од онаа моќност која е повелечена од мрежата во форма на електрична енергија и онаа енергија што е предадена на осовините во форма на механичка енергија. И тука може загубите да се од различно потекло. Ниту една справа на светов нема фактор на транформација 1.00 Обично да речеме дека се движи некаде докај 0.80-0.90, изкарикирано. Тој фактор не зависи ниту од машиновозач ниту од мрежа за напојување, туку директно од локомотивата. Друго потекло на загубите кои зависат од машиновозачот е колку тој знае да барата со самата локомотива и да ја искористи во својата полна јачина, односно кога ќе го преведеме тоа на автомобилски јазик значи да не вози во прва и да рика моторот, туку на умерени обртаи и во трансмисија усогласена со брзината.

Оние електроники што се поставуваа по возовите всушност ја прават локомотивата понезависна од машиновозачот и по утврдени равенки за најекономична потрошувачка ја менаџираат енергијата.

А тоа кои ги плаќа загубите во јавноста делумно се создава погрешно мислење, дека наводно плаќаме нешто што не сме потрошиле, што е апсолутно неточно. Не знам ниту која компанија од трите комапнии (ЕВН/ЕЛЕМ/МЕПСО) ја снабдува железница со струја, а ниту пак какви им се договорите но прв пат слушам дека кај нас на сметки дома сме плаќале загуби во железница.

[offtopik]
Ако мислиш на оној еден спор што имаше околу загубите тоа всушност беше спорот во колкав процент државата ќе им покрива на ЕВН за загуби. Низ европа е 7%, додека кај нас штетниот договор е потпишан на 11% и тоа всушност беше проблемот! Значи да нема забуни низ јасвноста, не се спорни сите 11 проценти туку 4.
[/offtopik]



Edited by lslcrew - 28-May-2009 at 19:07
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 29-May-2009 at 03:40
не загубите си ги плаќа секој потрошувач посебно, а не потрошувачите да плаќаат за железница, значи овие загуби во мрежата постоеја и како паушална стапка во сметките порано, сега немам забележано дали истата ставка стои, но посекако ние ја плаќаме, државата покрива одреден процент како што кажа 11% a вкупните загуби се отприлика 20 и кусур %...

технички загуби на енергија има во секој систем, но овој на железницата е независен па и сите загуби што ќе се јават во нејзината мрежа, ги плаќа самата таа затоа и велам некои локомотиви абат повеќе некои помалку, затоа денес се модернизираат теристорки истите како овие разлики би се компензирале, а воедно и моќноста им се зголемува...

инаку примерот е сликовита споредба за абењето на вишок енергија при различен напон, а тој го одбрав бидејќи најсликови ми ја доловува поентата, и незнам од каде најде сооднос на 100 спрема еден ом...

инаку загубите во локомотивата се неспоредливо мали, и неможат да направат некоја битна разлика, значи зборуваме за зијанот што се јавува во мрежата како резултат на користење помал или поголем напон! е сега дека и тоа е некоја минимална оптрошувачка се сложувам но истата постои, тоа сакав да го потенцирам на почетокот дека има теоретска разлика во потрошувачката кај локомотивите, која кај модернизираниве верзии би требало да е сведена на минимум...


Edited by beTon - 29-May-2009 at 03:42
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 29-May-2009 at 06:37
[offtopic]
Originally posted by beTon

инаку примерот е сликовита споредба за абењето на вишок енергија при различен напон, а тој го одбрав бидејќи најсликови ми ја доловува поентата, и незнам од каде најде сооднос на 100 спрема еден ом...


U1=10000V     U2=1000V

Пошто разговараме за истиот потрошувач, тогаш мораме да имаме иста отпорност и во двата случаеви. Еве тоа нека биде потрошувач со R=100Ω.

Во првиот случај ако овој потрошувач се приклучи на U1=10000V, тогаш тој ќе повлече I1=U1/R=10000/100=100A. Во вториот случај кога ќе го приклучиме на 1000V тогаш ќе имаме I2=U2/R=1000/100=10A, а не како што мислиш ти дека ќе можеме со сила да го натераме да повлече 1000А. Ако разговараме за комбинација 1000V со 1000A тогаш всушност имаме R=1Ω па кога ќе се вратиме во првиот случај ќе имаме I1=U1/R=10000A, а не 100А.

Во таа равенката што ти ја гледаш всушност треба да разгледаш два случаја за R. Во првиот за I1=100А P=I1^*R=100^2*100=1MW, a во вториот кога I2 викаш дека е 1000А тогаш всушност се работи за R=1Ω, па P=I2^2*R=1000^2*1=1MW, и на крај P1=P2.

Значи во едно коло неможеш ти да му ги диктираш на потрошувачот и напонот (V) и јачината (A).
[/offtopic]


Edited by lslcrew - 29-May-2009 at 06:48
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 29-May-2009 at 07:11
кој рано рани три среќи граби, а може и четири лсл поголема ампеража има поголем отпор во мрежата, а помала помал!
јас невелам кој колку треба да повлече, само констатирам дека со помал напон, протокот расте експоненцијално, значи тече поголема-појака струја!
значи повеќе струја повеќе отпор во мрежата следствено поголема загуба!


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 29-May-2009 at 07:54
Ама бетон тие бројки што ти ги остави во неколку поста поназад кога се работи за струја диктирана од локомотивата, во тој случај, многу нормално, што повеќе струја (А) повлече локомотивата толку повеќе моќност ќе потроши и жицата, што помалку ампери тоа помалку моќ. Но ова во случај кога е присутна локомотивата за да ја диктира струјата (А). Кога не е тука локомотивата протокот си е регулиран исклучиво од кабелите. Но таа зависност на загуби-напон за која мислиш дека е нешто драстично голема за различни напони е занемарливо во промили многу мала и неприметлниво опаќа со пораст на напон.

Еве сега се обидував и на хартија да добијам некоја зависност. Добивам некоја параболична функција, па наверојатно при изборот на мрежата се користел минимумот!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 29-May-2009 at 08:14
ете и пета среќа закачив!
па тоа е тоа! а дека е мала тоа не би можел да кажам, капака по капка река, две реки езеро LOL
шала на страна, теоретски значи на прашањето на гитар дали помал и поголем напон влијаат на перформансите на локомотивата, јас велам индиректно да, во процесот на влечење на ен. помалиот напон прави поголем зијан! за некого занемарлив за некого не!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 29-May-2009 at 08:56
Па незнам точно дали напонот од пантограф директно се пласира врз моторот или предходно се транформира во помал. Но обично ако еден уред е проектиран за одреден напон, тогаш може да има многу негативни последици ако се искористува на неприкладен напон, без разлика дали помал или поголем. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.