build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 03-May-2008 at 07:40
Сешто е собрано во Косово на нивната 333 километарска пруга

* еве еден домкнат шветски (косовски) вагон


Но за разлика од нас тие имаат и свој сајт
http://www.kosovorailway.com/home.php?lang=3&mod=home&cat=32

А ние УЖАС !
http://www.mz.com.mk
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4417
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 03-May-2008 at 09:57
ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...
http://www.mz.com.mk/mz-web-patnicki/patnicki-vnatresen%20soobrakaj/timetable.htm

а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-May-2008 at 18:47
Originally posted by гитардемон

ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...

Едино нешто што има !

Eве погледај некој сајтови во окружувањето, па кажи дали нашиот е баш добар LOL

http://www.zeleznicesrbije.com/
http://www.bdz.bg
http://www.osenet.gr/ose/content/Home.aspx?d=39&amp;rd=16685622&amp;f=-1&amp;rf=-1&amp;m=-1&amp;rm=-1&amp;l=1
http://www.hsh.com.al/eng/default.htm#
http://www.hznet.hr/
http://www.zeljeznica.cg.yu
http://www.hznet.hr/
http://www.slo-zeleznice.si/
http://www.mav.hu/english/index.php
http://www.oebb.at/en/index.jsp
http://www.sbb.ch/en/
http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml

Originally posted by гитардемон

... а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не

А што мислиш зашто?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4417
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-May-2008 at 19:55
нема врска то... туку има врска шо треба да се наведи македонски железници па за да нема проблеми не е наведено... а инаку немат проблем со СКОПЈЕ
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 14-May-2008 at 17:38
Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?


Edited by Cloverstack - 14-May-2008 at 17:39
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 15-May-2008 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

Да целиот ех-ЈУ е 25kV 50Hz

На пример познатата наша МЖ 461 едносистемска чини ~ 3 мил. ЕУР а четирисистемската ~ 3,8 мил. ЕУР
За нас нема потреба за набавка на повеке системски лок. (мозда подоцкан 1-2 за недај биже)

Originally posted by Cloverstack

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.

Originally posted by Cloverstack

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?

Го имам негде снимено тестиранјето на тие лок. но треба да го пронајдам па да ти кажам, вака ... небизнаел точно
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 15-May-2008 at 00:25
Originally posted by Cloverstack

Значи утре пак нема да е добар ден да се отиде да се сликаат и снимаат возови...

 Wallbash
ке гледам да тре известам

Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 15-May-2008 at 00:37
Фала на одговорите  Cheers


Само ова ме буни малку


Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.


Сега знам дека преку Богомила не одат којзнае колку тешки композиции, ама исто така знам за факт дека кенедиевките истураат песок дури и за патнички возови, што ме наведува на заклучок дека дополнителни погонски тркала воопшто не се на одмет. Кај ми е гршката во рачуницава?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 15-May-2008 at 00:45
Контролирана снага и тонажа

Ај и за предходното прашање, мислам дека Таурусите излегова најдобри (без да проверам - мислам).
Како податок, Аустрија купи 382 ком. Словенија има (но колку незнам точно), Хрватска тестира на нејзини пруги, така да излага дека тоа е тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 15-May-2008 at 00:50
Originally posted by Vladimir P

Контролирана снага и тонажа


Дај објасни малце, ништо не ми е јасно Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 15-May-2008 at 00:55
За контролирана снага му доаѓа ко новиве коли со АБС, рдј, дхф Smile да не проклизуе, а тонажата ти е на тркало 6 тона на 6 тркала = 1 тон по тркало, 6 тона на 4 тркала =  1,5 па ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 15-May-2008 at 01:01
А ок Smile

Значи испаѓа дека Co'Co' имаат некои минимални и застарени предности во однос на Bo'Bo', што се компензираат на други начини, па денеска скоро све живо е Bo'Bo'
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 15-May-2008 at 01:15
Јасно,
Кенеди е 112 t / 6 осовини = 18,6 t по осовина
Таурус e 86 t / 4 осовини = 21,5 t по осовина

Кенеди е 1433 kW
Таурус e 6.400 kW и поважно снага на тргнување 300 kN

Техника и технологија гази напред, а што е најважно и производителите штедат со овие новитети
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 20-May-2008 at 18:28
Уште фотки, но не се мои Smile

1. Прво оваа пошто Џуро ми замери зашто сум ја стаил на ССЦ а на Билд не LOL


2. Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две


3. Моторен воз 712 (дизел-хидрауличен)  - Macosa


4. Ова се 442-ките тазе после пристигнувањето од третманот во Кончар


5. Повторно 442


6. Оваа не е многу тешко да се претпостави чива е Big%20smile
Владимир, каква е таа помалата дизел локомотива?






Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 18:30
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 20-May-2008 at 18:59
Originally posted by Cloverstack

... стаил на ССЦ а на Билд не LOL

Што е ССЦ ?

Originally posted by Cloverstack

Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две

Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе

Originally posted by Cloverstack

Ова се 442-ките

Такви од серијата 442-000 имаме 3 комада
Originally posted by Cloverstack

каква е таа помалата дизел локомотива?

Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)


Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile




Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 20-May-2008 at 19:22
Originally posted by Vladimir P


Што е ССЦ ?

http://www.skyscrapercity.com/




Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе


Да, конкретно на подсерија 661-4 и мислев дека имаме само две... Податокот го најдов овде:

http://www.railfaneurope.net




Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)

Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile



Big%20smile Thumbs%20Up


Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 19:22
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 20-May-2008 at 20:32
Од серијата 661-400 работите стојат овака

MЖ 661-402 неисправна

МЖ 661-403 неисправна

МЖ 661-404

МЖ 661-405 неисправна моменталнио

МЖ 661-406 неисправна моменталнио

МЖ 661-407 неисправна

МЖ 661-408

МЖ 661-409 неисправна

МЖ 661-410

МЖ 661-411 неисправна

МЖ 661-412 неисправна

МЖ 661-413 неисправна

П.С. Го погледав форумот „ССЦ“ интересантно
Наидов и за теснолинејката во МК тоа имам нешто ставено на http://www.freewebs.com/locomotiva/

А иначе тоа е точно дека во Европа само  MK, Албанија и Хрватска (има железнички музиј и се спрема)  немаат парна атракција  (например Србија има  Романтика, Плави воз и најголемата атракција теснолинејката Шарганска осмица, а спрема и нова) за другите Европски земји да не спомнуват имаат минимум 5 а некој и до 15 парни атракции, кој се страшен моден тренд што стварно носи големи пари.

Ние имаме можност (имаме лок и вагони) но изгледа немаможеме да насетиме сто е тренд и каде да се уложат пари за да се заработи а и да се чуе за МК

На пример сега не заобиколи несто како Ориент експрес (од германија до Босвор-Истанбул) бидејки немавме парна влеча, за кој се земаат фини пари и се промовира туризам
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-May-2008 at 15:14
nekolku sliki od flickr
 
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 29-May-2008 at 15:23
Овој франкенштајнов 412, што очигледно го склапале од две неисправни гарнитури да направат една исправна, можеле бар да го офарбаат во една боја... И без тоа нова фарба му треба очајно...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 29-May-2008 at 23:38
Проблемот е во тоа сто едната 412-054 се запали - па кога се нема пари се скрпува она што има.


P.S. Мислам барем едно добро перенје пре би му требало
Но тоа е болка на наша железница некако никој не гледа како ни изгледаат лок, и возовите, стварно се гнасни


Edited by Vladimir P - 29-May-2008 at 23:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.