build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 15-Oct-2011 at 14:33
Originally posted by mon

A eve i link so fotografii od vozniot park na MZ. Thumbs%20Up


Ја разгледав целата галерија, колку многу возови сме имале останав без зборови,а колку малку се исправни е стварно жалосно.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 16-Oct-2011 at 01:43

Кога 20-тина години потполно е заборавива железницата неминовно е да дојдеме до такво дереџе.
За жал сега што и да крпиме неможе да се надокнади она пропуштеното.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 30-Oct-2011 at 18:07
Ќе се набават 3 дизел моторни гарнитури, 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од различни типови за товарен превоз за Мк железници.

Извор: Влада на Р.М. на tv оди директен пренос на седница на влада и тоа го преззентирасе министерот ЈАНАКИЕВСКИ !!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 30-Oct-2011 at 19:00
Ајде ајде, во недела отворена седница, за 2013 најран рок, никаква посебна вест, само тековно информирање до каде стојат работите. Допрва ќе бараат начин како да го статв претпријатието во некоја финансиска кондиција да може да се задолжи (незнам што друго ќе прават освен да истурат средства да му ги намалат долгот), па после ќе биде модел со ебрд или еиб. Далеку е сеуште резултат од тоа.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 30-Oct-2011 at 19:12

МЖ Транспорт треба да се поднови со пет нови локомотиви и 160 вагони

30.10.2011

 

Возниот парк на Македонски железници АД Транспорт Скопје треба да биде обновен со пет нови локомотиви и 160 товарни вагони.

Владата денеска на отворената седница го усвои мислењето на Комисијата за екомски систем за подобрување на состојбата со железничкиот транспорт во Македонија.

Предвидено е да бидат набавени пет гарнитури возови - три дизел и две електромоторни, како и 160 товарни вагони. Со тоа според очекувањата на МЖ АД Транспорт, драстично ќе се подобри состојбата во патничкиот и товарниот железнички превоз.

Набавката на новите возови ќе чини околу 45 милиони евра. Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески информира дека се водат разговори за обезбедување на потребните средства од ЕБРД или од други финансиски институции.

Според предвидената динамика, финасиската конструкција треба да се комплетира во 2012, а возовите да бидат набавени во 2013 година.

http://www.vlada.mk/node/409
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 30-Oct-2011 at 21:28
Originally posted by Obedineta Makedonija

Ќе се набават 3 дизел моторни гарнитури, 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од различни типови за товарен превоз за Мк железници.

Извор: Влада на Р.М. на tv оди директен пренос на седница на влада и тоа го преззентирасе министерот ЈАНАКИЕВСКИ !!!!


Според ветувањата на истиот тој Јанакиески, гарнитурите требаше да бидат купени уште во текот на 2009-та (прво беа најавени само две четвороделни дизел гарнитури, а набрзо потоа ја промовираа и „формулата“ 2+3). Па потоа најавите се рециклираа и за 2010 и за 2011 и сега излезе дека гарнитурите ќе биле купени во текот на 2013, а дали можеме да им веруваме и за тој рок, нека си процени секој за себе.

За жал не успеав да најдам текст од 2008, но еве најдов што зборел Јанакиески (меѓудругото и за гарнитурите кои тој ги нарекува возови) во интервју за МИА, на самиот почеток на 2009 година (1 јануари)...
Согласно националната програма за железничка инфраструктура, за 2009 година во буџетот на Министерството за транспорт и врски се предвидени средства во висина од 180.000.000 денари кои се наменети за надградба и модернизација на постојната железничка инфраструктура. Паралелно на ова, за 2009 година се предвидени и 610.000.000 денари за доизградба на железничкиот дел од Коридорот 8 во Република Македонија. За подобрување на возниот парк на транспортната компанија, предвидена е набавка на 50 товарни вагони и два патнички дизел моторни четвороделни воза.
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=1820

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 30-Oct-2011 at 22:00
2008 беше пред рецесијата,па све паѓа во вода(несакам да го бранам,ама така е)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 30-Oct-2011 at 22:51
gjoko, како тоа само за инвестиции во инфраструктурата беше рецесија? Впрочем, буџетот не се намали туку порасна, исто како и задолженоста на државата кон странство.

Плус тоа, купувањето на гарнитурите беше најавено за 2009, па после неколкупати рециклирано и искористено за фалби и во 2010 и во 2011. Еве сега дотуркавме и до 2013... Мене тоа воопшто не ми личи како ставање на некој проект во мирување поради рецесија, туку континуирано бесрамно фалбаџиство со нешто од што треба да се засрамат!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 30-Oct-2011 at 23:35
јас мислам дека само од Ск2014 не се откажа владата,за све друго ги намали трошоците,нормално каде е можно.од тука влечам логика за кажанато, и пак ќе кажам,несакам да правдам,а посебно не М.Ј.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 31-Oct-2011 at 00:53
Потребите изгледа наложиле нешто друго

- 19-03-2008 Потпишан договор со Кончар за обнова и модернизација на две електро локомотиви од серијата МЖ 461

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите.

- 23-04-09 Потпишан договор помеѓу СЖ - ЦД за обнова на четири дизел маневарски локомотиви од серијата 642
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 31-Oct-2011 at 03:15


Владимир, апсолутно овие работи што ги наведе беа најприоритетни, но воопшто не ги тангираат ветувањата за нови патнички моторни гарнитури, затоа што модернизацијата на локомотивите и маневарките беше финансирана со пари од светската банка кои беа договорени многу порано пред да се појават ветувањата за патнички моторни гарнитури (кои ветувања се појавија во 2008, а најавата беше дека гарнитурите ќе се набават во 2009)

За потврда еве еден обемен документ од светската банка:
http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Zeleznica/WB Project appraisal MZ reform loan.pdf
Се работи за оценка на проектот за кредитирање на МЖ кој се состои од четири компоненти, од кои едната компонента е токму подновувањето на возниот парк кое го спомнуваш (предлогот во таа фаза пред 6 години бил малку поинаков од она што го добивме со финалниот договор со СБ). Овој документ е од 2005, а неговата подготовка почнала уште во 2003. Во 2008 (кога Миле почна со ветувања за нови патнички гарнитури) во Кончар во Загреб веќе ги модернизираа нашите локомотиви. Така да јасно е дека модернизацијата на локомотивите и маневарките во никој случај не била поврзана или загрозена од најавите за купување на патнички моторни гарнитури. Во случајот со патничките гарнитури, имаме пример каде секоја година наново се фалат со истите ветувања, како сите ние да имаме колективна амнезија. Еве сега испадна дека и тоа ќе се правело со задолжување (кај ЕБРД) а набавката ќе се извршела во 2013 (ако барем овој пат се држат до ветеното). За жал, и многу потрагично, истата тактика (секоја година нови фалби со бајати ветувања) ја прават и со Коридорот 8 и со што уште не. Јас навистина немам веќе ниту трунка трпение за овие зафрканции.



Originally posted by Vladimir P

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите
Ќе биде модернизирана уште една локомотива 461 --> 462 ?
Ова е комплетна новост за мене  Banana
Која се спрема и кога би требало да тргне на пат кон Загреб?




Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 03:24
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 31-Oct-2011 at 10:02
Originally posted by Cloverstack





Владимир, апсолутно овие работи што ги наведе беа најприоритетни, но воопшто не ги тангираат ветувањата за нови патнички моторни гарнитури, затоа што модернизацијата на локомотивите и маневарките беше финансирана со пари од светската банка кои беа договорени многу порано пред да се појават ветувањата за патнички моторни гарнитури (кои ветувања се појавија во 2008, а најавата беше дека гарнитурите ќе се набават во 2009)За потврда еве еден обемен документ од светската банка:http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Zeleznica/WB Project appraisal MZ reform loan.pdfСе работи за оценка на проектот за кредитирање на МЖ кој се состои од четири компоненти, од кои едната компонента е токму подновувањето на возниот парк кое го спомнуваш (предлогот во таа фаза пред 6 години бил малку поинаков од она што го добивме со финалниот договор со СБ). Овој документ е од 2005, а неговата подготовка почнала уште во 2003. Во 2008 (кога Миле почна со ветувања за нови патнички гарнитури) во Кончар во Загреб веќе ги модернизираа нашите локомотиви. Така да јасно е дека модернизацијата на локомотивите и маневарките во никој случај не била поврзана или загрозена од најавите за купување на патнички моторни гарнитури. Во случајот со патничките гарнитури, имаме пример каде секоја година наново се фалат со истите ветувања, како сите ние да имаме колективна амнезија. Еве сега испадна дека и тоа ќе се правело со задолжување (кај ЕБРД) а набавката ќе се извршела во 2013 (ако барем овој пат се држат до ветеното). За жал, и многу потрагично, истата тактика (секоја година нови фалби со бајати ветувања) ја прават и со Коридорот 8 и со што уште не. Јас навистина немам веќе ниту трунка трпение за овие зафрканции.
Originally posted by Vladimir P

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите

Ќе биде модернизирана уште една локомотива 461 --> 462 ?Ова е комплетна новост за мене  BananaКоја се спрема и кога би требало да тргне на пат кон Загреб?


Нема трета Кловер, се работи за реконструкција на две 462-001 и 462-002 со пари од Светска банка, работата беше ние да извршиме трансформација на МЖ, а они ќе ни даделе пари.

Што се однесува до ветувањето на владата, мислам дека денес состојбата е многу поразлична од пред 2-3 години, како во однос на состојба со возниот парк, така и во однос на подновувањата што ги направија нашите соседи. Така што лично верувам дека овој пат ќе се спроведе набавката на нов возен парк.

Она што не се сложувам е бројот на гарнитурите. Се купува од се` по малку, што лично сметам дека не е паметна опција на подолг временски рок. Мислам дека требаше да се купат само дизел гарнитури.








Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 10:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 31-Oct-2011 at 11:01

@Cloverstack

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите
Грешка во доцни часови --> двете.

- Се сложувам со тебе, и ја би сакал да се возам во нови гарнитури кој ги најавива, но изгледа дека времето донесе свое па се се префрли на товарниот сообраќај локомотиви, маневарки и завиден број на товарни вагони кој сеуште се недоволни.

А за ветувањата на Јанакиевски, би те потсетил дека повеќе од 20 години немавме ни ветувања а камоли некоја реализација. Така да верувам дека полека ќе се местат од времето изгубените коцки.
И пак со мојот досаден заклучок, запуштена куќа, многу тешко се обновува.


@BOJAN

Не би се сложил со тебе, во секој случај мора да имаме електични но за жал и дизел гарнитури додека во некое догледно време не почне да се размислува за елекрификација на сите пруги. Се надевам ако се почне со Коридор 8 ќе почне и за тој дел да се размислува.

За мене прашање е од кого ќе добиеме поволни услови за набавка на овие гарнитури, или ќе бидеме условени од самиот кредитор !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 06-Nov-2011 at 20:39
Во Дневник 2 на МТВ 1 имаше прилог од Прилеп за купувањето на новите патнички моторни гарнитури, нов момент што го кажа директорот на МЖ - Транспорт е дека компанијата ја има подготвено тендерската документација, се чека само на обезбедување на финансиските средства и веднаш ќе се распише тендерот.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 06-Nov-2011 at 21:10

Originally posted by BOJAN

Во Дневник 2 на МТВ 1 имаше прилог од Прилеп за купувањето на новите патнички моторни гарнитури, нов момент што го кажа директорот на МЖ - Транспорт е дека компанијата ја има подготвено тендерската документација, се чека само на обезбедување на финансиските средства и веднаш ќе се распише тендерот.

Другар, тендерската документација одамна е спремна и предлози и слични ствари се упатени до Владата, но начинот на кој ќе одлучат како ќе се финансира оваа набавка е најголем проблем. Да беше само до тендерот, уште пред неколку месеци ќе беше распишан истиот и можеби веќе ќе знаевме каков тип на гарнитури ќе се купува. Но сепак друг одлучува за тоа.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 07-Nov-2011 at 12:15

Конечно, и ние ќе патуваме во нови возови

За новите пет гарнитури ќе бидат потрошени 45 милиони евра, кои ќе се обезбедат од меѓународните банки

Сања Наумовска

Пет нови гарнитури возови ќе го освежат возниот парк на„Македонски железници“ и, конечно, на нашите граѓани ќе им овозможат пристојни услови за патување. Чисти, модерни, со уредни тоалети, па дури и со интернет, и нашите железници ќе можат да се пофалат со европски возила. Возовите ќе сообраќаат на сите релации низ Македонија, а новите дваесетина вагони ќе го зголемат капацитетот и квалитетот на превозот на патниците. Се очекува на нашите пруги да се појават најрано во 2013 година, бидејќи се изработуваат само по нарачка и долго време. Ова е првата посериозна инвестиција во домашната железница во последните неколку децении. Со модерни возови ќе се заменат прастарите „шпанци“ купени во 1979 година, а во пензија ќе заминат и локомотивите „кенеди“, кои во 1961 година за потребите на тогашната „Југословенски железници“ ги купил Јосип Броз Тито.

„Колку и да крпиме, старо си е старо“, вели директорот Оливер Деркоски и нагласува дека и покрај сериозните инвестиции во одржувањето на хигиената и поправките на вагоните, патниците и понатаму им се незадоволни. Старите возови многу често се расипуваат, а „Железници“ нема соодветна замена, па се случува и на кратки релации, како што се македонските, да има доцнења по неколку часа. За новите возови ќе бидат потрошени 45 милиони евра, кои ќе се обезбедат од меѓународните финансиски институции, а кредитот ќе се враќа од државниот буџет.

„Ќе се набавуваат нови три дизел-моторни гарнитури со по три вагони и две електромоторни гарнитури со по четири вагони. Цената на една од нив достигнува од 4 до 4,5 милиони евра. За нив ќе треба да се чека, бидејќи се работат по нарачка, најчесто од 12 до 18 месеци“, вели директорот Деркоски. Тој објаснува дека заедно со возовите, ќе бидат купени и две електрични локомотиви, од кои една на европските пазари достигнува цена до 4 милиони евра. Ќе се олесни и транспортот на стоки со 150 нови товарни вагони, за кои ќе се потрошат околу 12 милиони евра.

Оваа набавка, сметаат во „Железници“, нема целосно да ги реши сите напластени проблеми, но, секако, ќе придонесе за заштеди во буџетот на компанијата, кој сега најмногу се троши на гориво за старите машини и поправки на крш вагоните. Моментно на нашите пруги сообраќаат сите 14 вагони, две дизел-моторни и две електромоторни гарнитури. Тие трошат трипати повеќе гориво од новите возови, што е сериозен трошок за претпријатието. „Кога ќе се направи пресметката, инвестицијата многу брзо ќе се врати само од заштедата на гориво“, смета Деркоски и посочува дека во иднина се можни и корекции на цените на билетите, кои не се променети од 1995 година.

Тој вели дека додека да се реализира набавката, „Македонски железници“, заради подобрување на условите за патување во нашите возови, ќе продолжи и реновирањето на вагоните во велешката фабрика „Колска“, каде што досега целосно се подновени 11 вагони. Според Деркоски, „Железници“ на секои три месеци ќе се ангажира и фирма за темелно чистење на вагоните со што, колку-толку, ќе се подобри хигиената во нив. Компанијата има доволно вагони за да ги одржува сите линии низ нашата земја. Сепак, засега нема можност кога возот ќе дојде на станица, да може да остане тука, да се измие и провери, а наместо него да замине друг. Поради тоа, возовите се трошат побрзо и кога еден ќе остане дефект, проблем е да се најде замена. Од тие причини, се случува возовите да доцнат и по неколку часа, а многу често сообраќаат и со мал број вагони во кои патниците мора да се туркаат.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=852B326D51016E4F92CBC9410FB10563
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 07-Nov-2011 at 15:09
Originally posted by Утрински Весник

а во пензија ќе заминат и локомотивите „кенеди“, кои во 1961 година за потребите на тогашната „Југословенски железници“ ги купил Јосип Броз Тито.
Од каде па сега оваа (дез)информација? Кога ќе заминат во пензија и со што ќе бидат заменети 10-тината локомотиви „кенеди“? Не верувам дека некој во моментов крои некакви конкретни планови за ваква работа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 07-Nov-2011 at 18:29

Со модерни возови ќе се заменат прастарите „шпанци“ купени во 1979 година

А зар мислиш дека и „шпанците“ ке бидат заменети.
Како и секогаш новинарско филе
А и тоа дека председник Тито ги купил, требаше уште да кажат од председник Кенеди па да биде целосна веста.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 12-Dec-2011 at 15:48
Случајно налетав на нешто интересно -
Кога веќе тргнавме кон двокатно со автобуси добро би било така да продолжиме и во железничкиот транспорт.
Бидејќи сега очигледно владата нема мотив зошто да набави нови возови еве нешто што сигурно ќе им се допадне:

ДВОКАТНИ ВОЗОВИ
ем ќе имаме одличен железнички транспорт ем може да си нарачаме во ретро стил па да бидеме пак уникатни ...

шала на страна воопшто не изгледаат лошо





На сликите е прикжан воз кој сообраќа во литванија

Product properties

Gauge: 1435 mm
Maximum speed: 160 kph
Vehicle length over couplers: 79200 mm
Vehicle width: 2820 mm
Vehicle height: 4635 mm
Number of seats: 307
Output: 4 x 500 kW
Nominal voltage: 3 kV DC + 25kV/50Hz

Според мене изгледа како одлично решение за македонскиот транспорт ...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 12-Dec-2011 at 16:01


Дали некој има информација за димензиите на аншите тунели? Дали можеме како опција за разгледување да ги имаме и ваквите решенија, без или со некакви рестрикции.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.229 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.