build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 30-May-2008 at 00:12
Од што се запалила побогу Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 30-May-2008 at 17:01
Како сто напоменав предходно, најповеќе се палат од не редовно перење-чистење, штета не го сликав вчера имаше мал пожар на една електро, од наталожено уље и нафта помешано со прашина на еден од резервоарите кој е во близина на тркалата, и за време на нагли кочења од искрите се запали, само присебноста на особјето спречи нешто поголемо.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 06-Jun-2008 at 16:09
Еве како нашите мајстори се снаоѓаат и ги репарираат дизелките
Репарација на МЖ 661-404 со главниот мајстор-гение Ангеле


Со музика на Бодан Арсовски - Last Train
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 06-Jun-2008 at 16:53
Rock



Туку што стана со блокадата... Уште ли трае?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 06-Jun-2008 at 18:34
Сега за сега железничкиот тече нормално (се натрупа во Србија и Унгарија, па на некој начин мораа)

* Имаат нова играчка - авио и камионски сообраѓај  Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 06-Jun-2008 at 19:12
Се нормализираше железницава?

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile

Мада реално гледано, за жал најверојатно нема да помине долго додека не се повтори целата ситуација со некаков друг штрајк или којзнае што ќе измислат... Mad
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Jun-2008 at 12:58
Originally posted by Cloverstac

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile


Извини, ако е за утеха ни јас не снимив ни една „змија“ - композиција

Еве за извинување, еден клип од сервис на електрична локомотива МЖ 441-109




Edited by Vladimir P - 15-Jun-2008 at 13:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 19-Jun-2008 at 18:36
ВЕСТ: Естонска железница се интересира за купување на нашиот железнички транспорт
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 19-Jun-2008 at 19:30


Еве

Скинест Реил е заинтересирана за инвестиции во Македонски железници

Балтичкиот гигант во железничкиот сообраќај, Скинест Реил сака да инвестира во македонските пруги. Естонската компанија е заинтересирана да се вклучи во изградба на коридорите 8 и 10 како и модернизација на железничкиот парк. Ова на министерот за транспорт му го пренесе претседателот на бордот на Скинест Реил, Олег Осиновскиј:

 

- Таму каде што има транспорт на стоки секогаш има потенцијал за бизнис. Разбравме дека на железничкиот превоз овде му се потребни многу инвестиции. Ние ќе доставиме наша понуда кога ќе утврдиме што точно се бара од нас.

 

Вагони стари три декади, недоизградени пруги, милионски долгови, ова е македонската железница денес. Статистика покажува дека и во вакви услови бројот на патници се зголемува. Лани Македонски железници се подели на две претпријатија акционерско друштво транспорт и јавна инфраструктура. Владата ќе бара странски инвеститор само за транспортот.

 
Скинест Реил се занимава со градење, ремонт на пруги и производство на вагони. Застапена е во балтичките земји, Украина, Полска и Русија.


http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Но и уште една вест... јас навивам за првата

Грчки железници заинтересирани за купување на Македонски железници, но и на Фершпед

Грчките железници се заинтересирани за влез во Македонски железници, дознава Нетпрес. Според нашите извори, грчките железници пројавиле интерес за транспортниот дел на железницата во Македонија.

Во македонските железнички компании досега за ваква опција ниту е разговарано, ниту пак стигнала некаква информација од грчка страна, објаснуваат од раководствата на двете компании од Македонски железници.

Но, освен за ова претпријатие, имало интерес и за купување на македонската шпедитерска компанија “Фершпед“, фирма која е добро позиционирана на Балканот со претставништва во речиси сите земји во регионов, но и пошироко како Бугарија, Србија, Германија и на Косово. Оваа шпедитерска компанија ја зајакнува својата позиција со зголемување на возниот парк.

Сепак, првиот човек на “Фершпед“, Штерјо Наков, во изјава за Нетпрес ги негираше ваквите информации и вели дека досега никој до нив не се обратил со ваква намера.

Во меѓувреме, во Грција под концесија се дава атинското пристаниште Пиреа. Концесијата е на 35 години на кинеска бродска компанија, што треба да изврши модернизација.

Кинеските оператори се во фаза на отворање на големата врата преку Атина-Скопје-Белград со цел да навлезат на европскиот пазар. Токму поради тоа кај кинеските оператори се јавува интерес за транзитниот транспорт на Македонија, а според информациите на Нетпрес веќе имало и состанок на инволвираните и заинтересираните страни во Солун, за да се разгледа ваквата опција.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32831&kategorija=2
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 19-Jun-2008 at 20:54


Многу помило ќе ми беше некоја помоќна компанија сериозно да се заинтересира, но и ова со Естонциве е добар сигнал...


А ова со јужните соседи, нема што да се ставаат у рачуница, треба одма да им се покаже среден прст (со елегантни методи). Тоа не е само ради некаков инает, туку така налага здравиот разум. Веќе премногу се навлезени во стратешки гранки на нашата економија и ја компромитираат (што не е ништо друго освен предавство од разноразни пијавици од минатото). А тоа токму сега кога јасно ставија до знаење дека ќе ги применат апсолутно сите методи што им се на располагање за да ни наштетат, еве ги се јавија да ги купеле МЖ и Фершпед...
Nuts
Веројатно е наша вина, до сега веројатно сме оставиле впечаток на безмозочници и без'рбетници кои стојат и гледаат како неколку души стануваат тешки милионери, продавајќи ги нашите национални интереси токму на нашиот најголем душман.







Во секој случај, кога веќе железницата ја продаваме на странец, треба барем да ја дадеме на некој мултинационален гигант, или од некоја моќна земја, па нека пробаат јужните соседи нив да им „штрајкуваат“ секој втор ден...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 19-Jun-2008 at 21:39


Треба да бидеме реални. Иако имаше неколку големи утки како ОКТА или Жито Лукс некои од грките инвестиции излегоа доста квалитетни (Космофон, Титан итн).

Сепак за ваква стратешка гранка се сложувам дека треба добро да се оградиме не за друго туку бидејќи баш тука не удриле кога ни било најтешко.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 19-Jun-2008 at 22:05
Мислам дека ке се јават и други земји кој знаат дека железничкиот транспортот е вносен бизнис, би требало да се почека ако не друго цената ќе расте ако темпото кој сега го почна МЖ.
Што се однесува за заинересираноста на FMGrece нема таква графичка емоција на форумов која би ја ставил о()о
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 20-Jun-2008 at 11:35
dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 20-Jun-2008 at 12:06
Originally posted by GreatMakedon

dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?

Зависи на што мислиш, секој кој би го купил транспорт сигурно прво би вложил во товарен сообраќај каде се и парите, па многу подоцна во патнички каде секако има пари но нема „брза“ заработувачка.
Тоа и сега го прави МЗ - Транспорт, обновува локомотиви, маневарки, и товарни вагони, а подоцна планира со тие пари во развој на патничкиот транспорт.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 20-Jun-2008 at 12:42
Eве и потврда на тоа како насата локомотива MZ 461-117 се реновира и теристоризира во Кончар.
Мора прво влечниот парк да се обнови, каде имаме најтесно грло, за раст на железницата.




Фотосите ми се испратени благодарение на г. Братиќ кој е вработен во Кончар
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 20-Jun-2008 at 12:52

Odlicni fotki vladimir Cheers

Fala za site objasnuvanja so prishtanishtata ali da te prasham ushte neshto Big%20smile 
Shto tochno se sluchuva na slikive, kako da e samo shkolka mi izgleda Dunno
Isto da ne znaesh sluchajno dali so renoviranjeto predniot del (staklata/farovite) ke dobie nov izgled (neznam dali ubavo objasniv)
Fala odnapred pa koga ke imash vreme.....
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 20-Jun-2008 at 14:34
Што бе Кончар нема пруга, па да мора со камион да ја донесат?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 21-Jun-2008 at 00:59
Долниот трап - постоље или шасија е одвоена од кабината и таа веќе е на пескорење
(за оние што не го знаат  изразот - многу ситен кварцен песок под голем притисок  се шпица и се доваѓа до гол чист метал а со тоа се гледа и состојната на конструкцијата нејзината евентуална оштетеност) за да се темелно заштити и потоа офарба.
А ова на сликите е оголена љуска - кабина без ништо во неја за и таа да се обнови а потоа се монтира се од ново мотори е новата современа електроника.

Ова е слика како е испративме нашата МЖ 461-117

Иначе еве како стгна во Концар


А имала и една згода да по пат да помогне на една друга запалена лок. па изворно ви го истакам текстот од самиот машиновозач кој ми го испрати.
vozeći voz 591 negde 15-16.7.91 iza moje 441-421 bila je uvrštena sveže modifikovana 461-117 (kao naše114,124,129...139) .između st. Oriovac i Sibinj zapali se prigušnica na 421 i da ne dužim od Sibinja do Šida dovezem voz sa 461-117 koja je odlično vukla i el. kočila voz.
drago mi je da će opet biti obnovljena u Končaru
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 07-Jul-2008 at 12:01
Нис кањонот на Вардар од трасата Велес - Скопје
со МЖ 661-236






Edited by Cloverstack - 20-Feb-2009 at 00:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 07-Jul-2008 at 18:05
Одлично клипче!

 Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.