build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 06-Jul-2012 at 22:50
живи били па видели
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 06-Jul-2012 at 23:40
Originally posted by Danielbtmk

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.


Извор, медиум, линк?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 06-Jul-2012 at 23:42
Originally posted by BOJAN



Извор, медиум, линк?

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=93538


Edited by Danielbtmk - 06-Jul-2012 at 23:42
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 07-Jul-2012 at 09:07
Се убаво тоа ...но брзината е пак 30km/h а
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 07-Jul-2012 at 09:21
Originally posted by alexsend

Се убаво тоа ...но брзината е пак 30km/h а


Можам да се сложам со тебе за ова, но сепак мислам дека според вкупното време на патување одвоено со воз од една до друга релација во споредба со автобускиот превоз и во споредба со останатите балкански држави, можам да кажам дека сеуште сме конкурентни. Земи го во предвид фактот дека се работи за патнички возови кои застануваат на секоја бандера долж пругата, а и брзината само на одредени делници паѓа под 50 километри на час.

Најгорливиот проблем е сметам дека е токму возниот парк на железница и токму тука треба да се инвестира, бидејќи сме на самото дно со Албанија и Косово по ова прашање. Огромни се жалопојките дека до Битола се патува 3 и пол до 3 и 40“ часа со воз, но ако купите карта со експресен можете да стигнете за 2 и 40 до 2 и 50 часа, што е апсолутно конкурентно. Експресниот воз за Куманово го минува патот за 30 минути, за Велес е 40 минути, а доколку се воведе брз или експресен воз за Гевгелија би сообраќал за околу 2 часа и 10 минути или пак за Кичево за 1 час и 40“-1 час и 50“ минути. Говориме без никакви инвестиции во сегашната инфраструктура. Со вакви возови апсолутно железничкиот превоз би бил поконкурентен со автобускиот, а на одредени релации би ги замислил и возачите на автомобили.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 07-Jul-2012 at 10:53
Да, но во денешната состојба на отсуство на автопати и квалитетна сообраќајна инфраструктура и ужасен автобуски превоз.  Да имаше автопати ќе ги видев колку ќе беа конкурентни возовите. Да не забораваме дека и автобусите се во очајна состојба, со престар возен парк и ниско ниво на услуга.
Но, се согласувам дека приоритет треба да биде обнова на возниот парк пред се преку купување на нови возила и со истите отворање на многу повеќе нови поаѓања. Сегашниот возен ред треба барем двојно да се згусне доколку сакаме железницата да може да притегне други групи патници освен оние кои бараат најниска цена! А сето тоа е далеку полесно и поефтино за изведба отколку изградба на нови линии, долж К8.

Што се однесува на погорната статија, незнам колку може да се осврнеме на истата, но со 50 милиони евра мислат да купат само 6 гарнитури? Па со истите може да се купат барем двојно повеќе и тоа квалитетно и од западни производители. Силно се надевам дека заради цената нема да изберат Советско ѓубре!

Инаку некој дали знае, во Македонија посоел ли некогаш воз кој не застанувал во Скопје? На пример Куманово-Битола или Кочани - Битола?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 07-Jul-2012 at 11:17

Имаше пред некоја година линија Велес- Кочани, а сега има Прилеп-Битола,
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 07-Jul-2012 at 11:19
Е, да Прилеп-Битола е единствен, но тој го укинаа веќе (привремено). Ме интересира какви се можностите за локален и интер-сити превоз помеѓу градовите, без тоа да го тангира Скопје. Дали некој град има таква привлекувачка моќ  да може да издржи локални возови кон него, а не од него кон Скопје.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 08-Jul-2012 at 02:40
Originally posted by Danielbtmk

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.



Дали ова значи дека ќе се модернизираат сите возови (електрични и дизел) или само шпанците?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 08-Jul-2012 at 10:48
Ќе се климатизира најпрвин 712-103/104, тоа е сигурно. Потоа доаѓа за обнова шпанецот 712-109/110, би било веројатно и тој да биде климатизиран, иако ова е во рамки на предвидените трошоци на претпријатието. Треба да се напомене дека комплетно гарнитурите се реконструираат во депо Лисиче, би требало да упатиме голема пофалба на вработените во железница кои се жртвуваат да ги завршат овие обемни работи. По правило, ваквата обнова ја прават посебни фабрики, како што е нашата Колска, српски Шинвоз, хрватски Гредељ итн. кои се поприлично поскапи.

Неофицијално се говори дека после Шпанците би требало комплетно да се обнови барем една електро моторна гарнитура, е сега дали ќе биде една од двете што сообраќаат или некоја од двете што подолго време се гарирани во депо Лисиче, тоа не го знам.

Инаку не е исплатливо да се климатизираат сите патнички вагони, мал број за меѓународниот сообраќај треба да се направат, ама мислам дека е побајаги економично да се обноват моторните возови.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 08-Jul-2012 at 20:06
Министерот за транспорт МЈ во интервју за МТВ вечерва рече дека средствата за набавка на нови патнички и товарни вагони,како и купување на моторни гарнитури треба да се најде на одобрување во месец Септември,и ако биде све во ред за 1 до 1.5 години да се изврши набавката.спомена од кои фондови,но незапамтив ,што не ни важно
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 08-Jul-2012 at 21:29
Секоја инвестиција во Железницата ја поздравувам Applause.  Бојан, моторен воз си е за моторен воз, климатизирани вагони , нарочито во македонски услови, се мust , се знае како треба да изгледа вагон во меѓународен сообраќај па и во внатрешен. Се надевам дека повторно ќе имаме среќа да патуваме до Европа со воз.

За Македонија моторните возови ќе вршат многу добра работа, меѓутоа според мене , возови од рангот на „Пелагонија Експрес“ треба да бидат класичен деловен воз со вагони.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 10-Jul-2012 at 01:55
туку да не им текне на нашинците и нови двокатни возови да нарачаат, во ретро стил се разбира, е тогаш ептен ќе ја нае_еме.
[/QUOTE]zosto, ima dobri dvokatni vozovi, redovno sum se vozel bas so ovoj na linkot. Za pokonkretna slika, relacija 100km, zastanuvanje na 5-6 stanici, vremetranje na patuvanjeto 1h, 5min.

 http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/73/1160/28359924/regionalexpress-3601802899443263795.jpg
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 10-Jul-2012 at 06:59
Previous
 
Секако дека има добри двокатни возови, но кога на нашинците им текнува да инвестираат во било што, вообичаено инвестицијата е отров скапа, а неретко и неисплатлива.
 
Такви примери ги имаме до бескрај - огради на мостови вредни над 1 милион и 200 илјади евра, панорамско тркало, вртелешка, сплавови во Вардар, двокатни градски автобуси во ретро стил, кои се исплатливи само затоа што се превозни средства, но тотално неисплатливи од секоја друга гледна точка, и ред други примери.
 
Затоа е многу важно да се трошат народните пари на исплатливи инвестиции, а не да се фрлаат на непотребни глупости, двокатните возови се добро превозно средство, се додека се безбедни, со голем капацитет, удобни, климатизирани и се додека не трошат премногу, а нашинците од некоја тотално непозната причина, никогаш досега не инвестирале во превозни средства кои ги имале сите овие карактеристики.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:27
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 10-Jul-2012 at 12:28
Буџетските средства може лесно да се исперат, затоа и се "инвестира" во глупости. Но кога станува збор за средства од странство тие мора да се наменат за капитални инвестиции инаку нема да ги добиете. Значи кога би можело и од тие фондови би се граделе огради, склуптури итн. Многу им е лесно да фрлат милион од буџет за глупост одколку за корисни работи.

Што се однесува до двокатни возови со такви се имам возено во Италија и Холандија, сигурно ги има на мнг други места. Одлични се. Но не се ретро . Инаку добра финта е што нема можност да отвориш прозорец па климатизацијата е одлична.

Edited by alexsend - 10-Jul-2012 at 12:29
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 10-Jul-2012 at 12:31
Dexter26,
kapiram, taka e, se soglasuvam.
Samo sakav da kazam deka ima mnogu ubavi dvokatni vozovi koi epten bi odgovarale na nasite potrebi.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 10-Jul-2012 at 13:24
Originally posted by alexsend

Буџетските средства може лесно да се исперат, затоа и се "инвестира" во глупости. Но кога станува збор за средства од странство тие мора да се наменат за капитални инвестиции инаку нема да ги добиете. Значи кога би можело и од тие фондови би се граделе огради, склуптури итн. Многу им е лесно да фрлат милион од буџет за глупост одколку за корисни работи.

Што се однесува до двокатни возови со такви се имам возено во Италија и Холандија, сигурно ги има на мнг други места. Одлични се. Но не се ретро . Инаку добра финта е што нема можност да отвориш прозорец па климатизацијата е одлична.

 
Со други зборови кажано, да не се тие средства од странство, најверојатно нашинците воопшто не би ни обрнале внимание на инвестирање во железницата, за волја на вистината, ова не е новост, ова е општо познат факт.
 
А кога сме кај тоа дека двокатните возови во Италија и Холангија и на многу други места не се ретро, и за тоа има решение - возови по посебна нарачка.
 
Кога нашинците би набавувале нови двокатни возови за железницата со народни пари, а не со средства од странство, ако ги фати интерес за фрлање на уште повеќе пари на непотребни глупости како ретро стил, тие без никакво двоумење би нарачале нови двокатни возови по посебна нарачка.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:29
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 10-Jul-2012 at 13:47
Kolku sto mozam da sfatam najavenata investicija vo zeleznicata do 2014g. e negde okolu 22 milioni evra (korigirajte ako gresam). Ova e smesna suma koga zboruvame za moderna zeleznica.
Moderniot zeleznicki soobrakaj e isplatliv, udoben i najbrz (relacii do 500-600 km) i zatoa zapadnoevropejcitenajcesto najcesto patuvaat so voz.
Vo Makedonija se potrosija mnogu pari za gluposti. So 100 milioni od budzetot i uste 100 od evropskite fondovi mozevme vidno da go podigneme nivoto vo zeleznickiot soobrakaj.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 10-Jul-2012 at 14:55
да се приклучам на расправата за двокатни возови.некои од америчките за кои има доста пофални зборови на некои сајтови,лично од човек од овие краишта(србин ) кој вози амерички возови.еве некоие слики од него







а и негов коментар околу овие возови

Sedista su dosta raskosna i veoma udobna



Ovako izgleda na dolnjem spratu... Hodnik je dosta sirok da zadovolji potrebe putnika sa invalidskim kolicima.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 23-Jul-2012 at 09:40
Neznam dali go imame linkov medjutoa vredi da se povtori uste ednas:
 
 
Licno mi smeta sto nasite vozila se pomesani so kosovskite, ama sto e tuka e...
 


Edited by mon - 23-Jul-2012 at 09:42
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.