build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 07-Jul-2008 at 18:27
На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 08-Jul-2008 at 21:53
Originally posted by lslcrew

На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!

Не би знаел точно каде е бидејќи пристап до пругата скоро не постои со возило, за да се пројде трасата,
а од автопатот и не се гледа, бар ја не сум го видел.

Можда е овој - Google Earth
 41°46'53.32"N
 21°42'26.41"E
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 29-Jul-2008 at 10:03

Полска нуди 20 милиона евра за модернизација на Железничка

Полска сака да ја модернизира „Македонската Железница“. Нуди нови патнички, товарни вагони, шини и опрема во вредност од 20 милиони евра.

Станува збор за стоковен кредит кој Владата на Полска го нуди како одговор на апелот за помош за обнова на железницата, испратен од Македонија пред неколку месеци.

Кредитната понуда стасала денеска и неа треба да ја одобри Министерството за финансии. Во „Македонски Железници“ велат дека се работи за поволен кредит кој е со два до три пати пониски каматни стапки од комерцијалните кредити.

Тврдат дека новото задолжување ќе помогнело да се поднови инфраструктурата и машинеријата на железницата. Ќе се намалел недостигот на товарни вагони, а ќе се подобрела и сликата со застарените патнички вагони.

Во возниот парк и во инфраструктурата на „Македонската Железница“ не се вложува со децении, дефектите на пругите се честа појава, состојбите во овој сектор се далеку зад европското ниво.

Во МЖ велат дека освен до Полска, барања за техничка помош за модернизација се испратени и до железниците на други европски држави.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95759
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 08-Aug-2008 at 21:36
Кога сме кај модернизација
И втората локомотива МЖ 461-116 сигна во Кончар да биде модернизирана.

Пред тргнување од Скопје

Има грешка на бројот во насловот на клипот

И пристигање во Кончар

Сликата добиена благодарение на возољубител од Загреб


Edited by Vladimir P - 08-Aug-2008 at 21:39
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 09-Aug-2008 at 12:32

Фала за клипчево, него вторава некако ептен скапана ми делува....

 
Иначе што бидна со првата??? Имаш инфо или фотки???
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 09-Aug-2008 at 13:36
Првата после пескарењето е офарбана, и сега ги склапаат деловите, така ако се иде како треба брзо ќе ја дочекаме и исфоткаме како сија

А за сликите немам дозвола за јавно објавување бидејки е во самата фабрика (тоа е на некој начин документација)

Еве усте некоја од пред да влезе во фабрика



Точно вторава е доста по руинирана

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 21-Sep-2008 at 18:16

Катастрофална состојба на возовите

Купеа уништени со графити, вагони без парно греење со смет, тоалети без струја, запустени, нечисти, со изгубен лик. Ова е слика од возовите што се движат по македонските пруги.

„Би требало да се чистат повеќе, оти народ патува. Вагоните изгледаат како да се за стока, за животни. Дури не се ни опишува од што е мизерно. Во ходниците се пуши, немаше место каде да седиме, не можеш да дишеш“, рекоа граѓаните.

Возот е основно средство за превоз во Европа. Кај нас со воз патува оној што мора. Туристи, деловни луѓе - нема.

„Мора со воз, немам пари за автобус“, рече еден граѓанин.

Засега пак, власта нема намера да го обнови возниот парк за патниците. Ќе купи нови 100 вагони, но само за превоз на стока.

„За патничкиот сообраќај ќе видиме, потребно е она што е зацртано во програмата, тоа мора прво да го оствариме, а сето она друго тековно ќе го решаваме“, изјави Косана Мазнова, ВМРО -ДПМНЕ.

Во '90-тата со воз во Македонија патуваа пет милиони луѓе годишно. Пред три години бројот на патници бил пет пати помал.

Во последно време има благ раст, но патниците се жалат на катастрофалните услови кои се пресудни за бројот на патници.

За разлика од кај нас, светски тренд е премин од автомобилски на железнички транспорт, особено сега по поскапувањето на горивата.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=97905
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 21-Sep-2008 at 18:23


Овој проблем има две страни. Од една страна патниците се во право за состојбата во патничките возов, но не смее да се заборави дека и дел од патниците придонесуваат за таквата лоша состојба. Ако сакаме да одиме напред, мора да си го дигнеме и нивото на култура и одговорност. Убаво ќе биде и што поскоро темелно да се подновиме на железнички план, вклучувајќи го и патничкиот сообраќај, но ако тоа не се чува, бргу ќе се доведе во иста ситуација како тоа што моментално го имаме, не е некоја голема филозофија да се дојде до тој заклучок.


Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 18:23
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 21-Sep-2008 at 18:53
Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 21-Sep-2008 at 19:19
Originally posted by mitatos

Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба.


Митатос, не се тревожи, тоа не се буквално вагони за „стока“, туку се мисли на карго вагони, што за Миле Јанакиевски у слободен поетски превод се вагони за стока LOL
Ако добро памтам, конкретно се работи за "flat bed" вагони, кои се користат пред се за транспорт на контењери. А нормално е во овој момент да се инвестира во товарниот дел од железницата, затоа што токму тој дел е најпрофитабилен и ако ја задоволуваме растечката побарувачка, тој профит ќе може со време комплетно да ја повлече целата железница напред.

Инаку во однос на твојот оптимизам за тоа што би се случило доколку се инвестирало во нови и брзи возови... За тоа прво некои работи треба да се доведат во ред. Што ќе стане со тие брзи возови кога ќе се забијат во некоја камена барикада, или кога некој ќе украде нешто од инфраструктурата, или кога ќе ги каменуваат битанги за забава, или кога внатре патниците неодговорно ќе се однесуваат... Џабе ни се инвестиции од таков тип, ако прво не инвестираме во закон, ред и одговорност во оваа држава. Инаку и се друго стално ќе се сведува на промашена инвестиција.


Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 19:20
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 21-Sep-2008 at 19:31
DunnoЖална слика навистина! Владата треба да размислува на итно купување на неколку патнички гарнитури, а раководството на железницата паралелно со тоа да ја зголеми цената на возните билети за 70 до 90%. Така билетите би биле 20-тина проценти поевтини од автобуските, но би биле доволно големи за да се одржуваат возовите. Во сегашната ситуација, ние патниците не знаеме што сакаме, прљави возови и 2-3 пати поевтин превоз или модерни возови но и реални цени на картите кои ќе го покриваат превозот!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 21-Sep-2008 at 21:13
Ова го имаме дискутирано во неколку наврати овде на фомувов.

Приватизацијата незнам до каде е, амам не ми е логично ако е приватизиран транспортот, тој инвеститор да дозволи вагоните да бидат во ваква состојба. Очигледно чим владата купува вагони, значи сеуште не е спроведена приватизација.

Најпрофитабилна патничка дестинација е пруга до Охрид. Ниедна друга неможе да извади толку пари како оваа пруга. Во летниот период дури може и повеќе пари да се прават од патници него од товар. Ваква пруга може да мавне од земја и пролетер и сите останати квази превозници со комбиња кај што се седи и у ѓепек.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 21-Sep-2008 at 22:22
Clover @ aj vlezi niz mediumite i proveri kolku pati do sega se prodade , i vidi kolku pati se smenija direktorite, i na kraj ja podelija ,za da ima za 2jca kradci pari, i posle kazaa deka ne ja biva, pa ne ja biva, jas ne mislev za takvi EXPRESNI vozovi od tipot na 500 na saat ,nego pobrzi od ovie sto gi imame sega max 200km/h ,jas ne mislam deka toa e promasena investicija vo nikoj slucaj, se slozuvam so lslcrew @ , ubav primer dade za Ohrid, taman falat uste nekolku kilometri pa neka se fatat za rabota
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 21-Sep-2008 at 23:17

И таман кај Радуша да лупне у камена барикада, кај Гостивар да го каменуваат, а на влез во Охрид конечно да излета зашто некои ја опустошиле инфраструктурата со крадење...

Патем, за 200 km/h, не ти треба само брз воз, туку и пруга со технички карактеристики за да може да се постигне таа брзина. Тоа би значело не само да се догради до Охрид, туку скоро од нула да се почне и за она што веќе го имаме изградено.

Не ме разбирај погрешно, не сум против модернизација на патничкиот железнички транспорт, ама работата треба да се фати од корен, а не наопкау. Што подразбирам под тоа да се фати од корен:
- пошто транспортниот дел од железницата уиште не е приватизиран, прво да се инвестира во тоа што ќе има најбрз поврат, конкретно ова со стоте вагони е добар почеток, исто така ни фалат маневарски локомотиви и така натаму...
- да завладее контрола и ред по пругите а и внатре во возовите, затоа што во вакви услови и најубавата патничка гарнитура да ја донесеме, таа бргу ќе биде уништена...
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 21-Sep-2008 at 23:23
Clover@ ne be man uzivaj jas ne te svakam pogresno ,ova e samo razmenuvanje na mislenja, malku poveke treba analiza ,jas samo se navrativ malku vo minatoto , i sakav da kazam deka dokolku bese sprovedeno se kako sto treba vo vrska so mak zeleznici dosega mozebi zeleznicata sama ke ja finansirase taa izgradba, dosega mislam deka vo nasite prugi max moze da se dostigne brzina do 140 km na cas, znaci deka 200 ne e koj znae kolku mnogu, a toa so kamenjata e najmal problem ,a red i kontrola sekako deka treba, ne samo tamu tuku sekade
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 21-Sep-2008 at 23:37


Во Македонија нема ниту една делница спремна за брзини до 140, а и не е мал скокот од 140 до 200... За железницата генерално мислам треба да се посветиме на ургентните проблеми и приоритетите како изградба на коридорот 8 по реалистични стандарди, а не да сонуваме за нешто што во догледна иднина нема да го дочекаме како 200 km/h.
Но се сложувам за две работи - дека ако не се упропастеше до оваа мерка железницата со лошо работење и крадење, ќе бевме во многу подобра ситуација и второ дека ред и контрола треба секаде нормално.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 10-Oct-2008 at 20:33
Еве и несто убаво за гледање МЖ 642-001 (добиена нова серија)
Едната од двете лок во Кончар спремна за склапанје,во нов дизајн и нови бои



Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 20:34
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 10-Oct-2008 at 20:46
 оп екстра шминка но многу грдо ќе стои на цела композиција, за да се изедначи со постојните вагони ќе треба малку да ја заборават околу чистењето како не би парала очи, Big%20smile ианаку добро ја имаат завршено хрватите работата однадвор,  подоцна уште и од внатре да е како што треба и ќе можеме да ќариме нешто повеќе кога ќе се продава МЖ .е колска. требало можеби амблемот нешто поголем да го направат но и вака е добро, само нека обновуваат.    
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 10-Oct-2008 at 20:48
Немаше да ми биде чудно и доколку го видев старото знаме нацртано!

Инаку, добар потег на мж, ставрно изгледа супер. Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 10-Oct-2008 at 21:01
Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.


Сепак и најновиов изглед е прилично добар Cheers

Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.664 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.