build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 04-Nov-2008 at 21:04
Малку провладина реклама или? Јас генерално би рекол дека овие 18 години владите на двете најголеми политички партии сторија малку за железницата. Пак ќе кажам и сегашнава влада нема поголеми инвестиции од 3-4 милиони евра за железницата на годишно ниво, можеби ќе го променам својот став по најавата на сегашниот министер дека пругата кон Бугарија ќе продолжи да се гради наредната година и дека владата ќе инвестира минимум 10 милиони евра за железницата, доколку ова се случи во 2009 година, тогаш може да зборуваме дека имаме почетна основа за раѓање на свеста кај политичарите за железницата
Владимир, знам за возовите на Сименс за Русија, но како што знам тие возови се за брзата железничка линија Москва-Ст.Петерсбург и Москва-Сочи. Јас велам дека клириншкиот долг треба да го наплатиме со нова генерација на руски возови кои се движат со брзина од 130 до 200 километри на час, и така кај нас наредните децении возовите нема да ја поминат границата од 200 километри на час, добро освен возон од рекламата на владатаBanana!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 04-Nov-2008 at 22:24
Originally posted by BOJAN

... Владимир, знам за возовите на Сименс за Русија, но како што знам тие возови се за брзата железничка линија Москва-Ст.Петерсбург и Москва-Сочи. Јас велам дека клириншкиот долг треба да го наплатиме со нова генерација на руски возови кои се движат со брзина од 130 до 200 километри на час, и така кај нас наредните децении возовите нема да ја поминат границата од 200 километри на час, добро освен возон од рекламата на владатаBanana!!!

Знам затоа на крај на постот има „смешко“

А за долгот пре би го употребил за гасовод и гас него ли за локомотиви и возови. Русија не е нешто по електо лок. А одозгора усвојување на различна технологија и стандарди, резервни делови и компатабилност.
(за тешки дизели ок, но во денешно време!, а и нас такви не ни требаат).
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 08-Nov-2008 at 15:47
Железницата со една пруга во пензија Наталија Томовска

Стара железничка инфраструктура со дрвени прагови на кои минуваат возови кои датираат од 1939 година, со локомотиви од 50-тите години од минатиот век, е сликата што ја претставува реалната состојба на железничкиот сообраќај во Македонија, а која повеќе одговора на една земја како Индија. Пругите по кои се движат возовите во некои делови се пропаднати поради што возовите се движат со најголема брзина од 50 километри на час. Нашата железничка инфраструктура е слична на онаа во Косово и во Албанија. Македонија има 660 километри железничка инфраструктура од кои само 250 километри се употребливи, во Косово има 430 километри, а во Албанија 447 километри. Во однос на другите земји од регионот, многу заостануваме. Во Словенија, на пример, има 1.229 километри железничка инфраструктура, Србија има 3.379 километри, а во Бугарија железничката инфраструктура има должина од 4.295 километри. - Кај нас се користи само магистралата. Другите делови воопшто не се исплатливи. На линијата Битола - Кочани нема товарни возови. Многу од компаниите што порано вршеа превоз на стока со возови сега повеќе користат транспорт со камиони. Ова не е логично бидејќи нашиот транспорт е за 30 проценти поевтин од транспортот со камиони - се жалат од Железници. Граѓаните кои се возат со воз велат дека глетката е ужасна. - Кога влегувам во воз, првото нешто на што помислувам е како ќе седнам на седиштето на кое има еден прст прав. Тоалетите се во ужасна состојба, не се чистат, реата е неиздржлива, а од Кочани до Скопје патувам три часа, иако по правило возовите би требало да одат многу брзо. Брзината со која се движат возовите е до 50 километри на час. Но, што да правам, поевтино ми е отколку со автобус - вели Емилија Ѓеоргиева од Кочани.

Железниците да се дадат под концесија


Експертите апелираат дека сообраќајот е крвотокот на една држава.
- Проблемот е сериозен и заслужува да се стави во фокусот на макроекономската политика на државата. Во прво време државата треба да одвои уште 100 милиони за завршување на железничката магистрала кон Бугарија, а потоа да се насочи и кон изградба на други пруги кон Албанија - вели Христо Карталов, доктор по економски науки.
Карталов вели дека најдобро решение во моментов би било издавање на железничката инфраструктура под концесија.
- Во транспортот треба да се пуштат приватни оператори на кои железничката инфраструктура би им се дала под концесија. Така тие ќе донесат нови возови, а ќе плаќаат за користење на секој километар од железницата. Државата така ќе собере пари за изградба на нови пруги и за проширување на инфраструктурата, а подоцна и за нови возови – вели Карталов.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1546&ArticleID=101875
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 08-Nov-2008 at 16:19


Прилично плиток и бескорисен текст, со непрецизни и неточни податоци. Ама со нешто мора да се пополнат веснициве... Roll%20eyes
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 12-Nov-2008 at 22:39
За тоа што делеле пари ич не ги кривам нив, па нормално дека ке краде кога неколку месеци не земал плата, од што ке живее.. од една страна ги оправдувам ама од друга страна сепак крадење е крадење, ако не те плаќа напуштај, но сепак на некој му отишол животот таму па сега за неколку години да упропости пензија ќе издржи , мене ме чуди фактот што не ги затвараат тие големите крадци па нашле да ги бркат кондуктериве.... според мене е голема глупост.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 16-Nov-2008 at 19:02

Стари пруги на кои минуваат возови и локомотиви што сообраќаат од пред 40 години. За нив веќе нема резервни делови, но се уште ги превезуваат патниците. Внатре, графити со секаква содржина, смет, без греење.

„Внатре се нечисти, искршени седишта, секој пуши, ѓубрето секој го фрла кај сака, а не казнуваат за тоа“, вели патник.

Железницата е во лоша кондиција.

„Господ нека ни е на помош како ќе ги возиме патниците зимава не знам“, изјави Латко Јовановски, синдикат на машиновозачите.

За одблизу да ја види состојбата го поканивме Министерот за транспорт Јанакиески, со нас да патува со воз. Посетата беше најавена, па сликата во возот беше пристојна.

Податоците покажуваат дека граѓаните се повеќе го користат возот. Годинава во првите девет месеци имало повеќе од 1 милион патници, или приближно исто колку што патувале лани за цела година.

„Цените на картите се соодветни на условите во вагоните, за повисок стандард треба и повисоки цени со субвенционирањето на патничкиот сообраќај ќе дојдат подобри времиња за патничкиот сообраќај“, вели Благоја Крсевски, директор на мж транспорт.

Железницата со години важеше за еден од главните загубари, дел од економската јавност тврдеше дека компанијата е бунар без дно, влече државни пари а генерира загуби. За догодина од буџетот се планирани вкупно 12 милиони евра за железничките фирми.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=100275


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 17-Nov-2008 at 13:12
Најпрво, еве една важна вест:
Преку 30.000 железничари од ЕУ се собраа завчера во Париз за да протестираат против приватизацијата на европските железници...(извор L'Humanite).
Кај се македонските железничари да се побунат против најавената приватизација на железницата? Зошто намерно преку медиумите се зацрнува сликата на Македонските железници. Точно, железницата ни е во тешка состојба, ама да се говори дека е пред колапс, дека нема да може да се превезуваат патници, дека безбедноста е на нулта ниво, тогаш може да се рече дека дел од медиумите лобираат за одредени олигарси за ич пари да ја купат железничката компанија, за џебе. Или можеби лобираат поради одредени транспортни компании, кои дури и плаќаат за каменување на возовите кон Кичево, само да си го одржат профитот(да бидеме јасни, во Европа поимот автобуски меѓуградски сообраќај го НЕМА ИЛИ РЕТКО се среќава).
Да резимирам, состојбата со возовите не е розова, таа е лоша, но јас лично можам да гарантирам дека е многу подобра од онаа во Србија, Црна Гора, Косово или Албанија. Само со многу работа, пари и оттргнување од ваквите смислени конструкции Железницата може да оди напред.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 17-Nov-2008 at 13:38
Originally posted by BOJAN

Најпрво, еве една важна вест:
Преку 30.000 железничари од ЕУ се собраа завчера во Париз за да протестираат против приватизацијата на европските железници...(извор L'Humanite).
- Кај се македонските железничари да се побунат против најавената приватизација на железницата?
- Зошто намерно преку медиумите се зацрнува сликата на Македонските железници
. Точно, железницата ни е во тешка состојба, ама да се говори дека е пред колапс, дека нема да може да се превезуваат патници, дека безбедноста е на нулта ниво, тогаш може да се рече дека дел од медиумите лобираат за одредени олигарси за ич пари да ја купат железничката компанија, за џебе. Или можеби лобираат поради одредени транспортни компании, кои дури и плаќаат за каменување на возовите кон Кичево, само да си го одржат профитот(да бидеме јасни, во Европа поимот автобуски меѓуградски сообраќај го НЕМА ИЛИ РЕТКО се среќава).
Да резимирам, состојбата со возовите не е розова, таа е лоша, но јас лично можам да гарантирам дека е многу подобра од онаа во Србија, Црна Гора, Косово или Албанија. Само со многу работа, пари и оттргнување од ваквите смислени конструкции Железницата може да оди напред.

- Кај нас веќе не на некој начин е одамна завршена работата МЖ е поделен, АД - Транспорт е приватизирана (сега за сега во доминантност на државата), така да нема зошто да се бунат !!??
- А во врска со медиумите, па кај нас истите се за дневно насловна бобаста вест, а не аналитичко истражување и презентирање на податоци. А од друга страна позади секој медиум стои некој кој фино од оваа наша транзиција се офајде но изгледа не доволно.
- А за останатото, размисли како Фершпет буквално го собра толкавиот железнички влечен парк
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 17-Nov-2008 at 18:45
МЖ Транспорт сеуште не котира на берзата, тоа ми е чудно околу формирањето на ова акционерско друштво, сите други во државна сопственост котираат на берзата(ОХИС, тутунски Прилеп, ЕМО-Охрид)! Ама настрана ова, мислам дека железничарите највеќе треба да се грижат за судбината на претпријатието, да не ни се случи уште една приватизација од типот донеси претпријатие до пропаст, па продади го без пари! Не е тука само Фершпед, тука е и Макстил, а и Велија на А1 е нешто многу заинтересирана во последно време. Како се куди Железницата, а се прашувам зошто никој не ги напаѓа автобуските превозници, кои имаат стари автобуси, дивите превозници, такси-компаниите, зошто само Железница се напаѓа и упорно се тврди дека превозот со воз е опасен?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 17-Nov-2008 at 22:01
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 18-Nov-2008 at 23:09
На правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно.

А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на
16 делници 100 км
4 делници со 90 км
5 делници со 80 км
3 делници со ~70 км

Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините.

Нас ни фали малку влечни и влецени средства и повеќе култура за чување на тоа што го имаме, за да не залудно трошиме пари на поправка на буквално откорнати седишта и помошни масички, избушени со цигара, и сите зидови со „уметнички“ графити, и ...

Можда најповеќе што ме нервира, истите тие луѓе, кога ќе отидат во сранство толку се примерни да секој ги посакува.

Убаво напиша во еден друг пост
Џабе технологија кога се нема свест!


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:08
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 19-Nov-2008 at 00:46
Еве и една илустрација од А1 ТВ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 19-Nov-2008 at 21:28
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час. Во однос на возовите останува моето мислење дека некултурата кај нас е на високо ниво, но и одржувањето на хигиената е на ниско ниво. Хигиената е најголемиот проблем со возовите во моментов, ја имам видено пералната во железници и ми изгледа дека не работи, дека е расипанаThumbs%20Down. Малку пари требаат за да се избришат прозорците, да се измие тоалетот и да се постави тоалетна хартија. Тоа и најмногу ме нервира и да купиме нови возови веднаш ќе ги упропастимеDunno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 20-Nov-2008 at 11:37
Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св...

Е сега за транспортот, тука си во право, чистењето на возовите нашите хигиеничарите подразбират да го подзаметат и да го соберат губрето кое го оставаме зад себе, и ништо ама баш ништо повеќе.
Јас мислам дека од кога се купени не се пројдени со ниедно средство за одмастување на наталожената прљавштина освен со некоја стара крпа и вода.
А пералната која е спомнуваш служи само за миење на возовите однадвор, а тука еве падна дожд па колку толку ги испра.

И една добра вест која сабајле ја добив од Кончар, едната локомотива ќе пристигне во МК до крајот на година - „новогодишен поклон“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 20-Nov-2008 at 11:42
Originally posted by Vladimir P

Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св... 


Интересно еден пријател од Солун дојде до истата констатација кога ми беше во посета на неколку пати. Се чуди како дома ни е чисто, како народот е чист, дотеран, намирисан, уреден......................... Но улиците, заедничките простории на зградите, парковите.............
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 20-Nov-2008 at 12:21
Ја морам да ви споделам една дешавка што ми се деси прен неколку години на пат кон црна гора. Нормално на долг пат со воз тројца другари си земавме купе во вагоните за спење, оние со три кревета во купе. И јас спијам на средниот кревет, ама главата накај прозор, а лето прозорот отворен. И така возот си идел си терал и кога почнал кај црна гора да ги вози тие тунелите, тогаш целиот дим од локомотивата влегот у купе. А јас поради проблеми со синусите често спијам со отворена уста. Кога станав плукав некоа чудна црна смеса. Неможам сега да ви го доловам автентично вкусот на дизел машина!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 20-Nov-2008 at 13:03
Previous
LOL Како да не си проголтал толку нафта и уље кога тие дизелки „Кенеди“ се од 1961 година, и ако не се одржавани е тогаш се ко варбург - колкава композиција толкав дим
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 20-Nov-2008 at 18:22
BananaПрекрасна вест ни соопшти Владимир! Инаку што се случува со втората локомотива, кога се планира да се врати во Скопје?
Владимир, дали можеби знаеш дали се подготвува реконструкција и на некои дизел локомотиви или некој од ШпанцитеRoll%20eyes?
Iscrew, пожелно е да се избегнува железницата на нашиот северен сосед, ова го кажувам од лично искуствоBig%20smile!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 20-Nov-2008 at 18:57
Originally posted by BOJAN

BananaПрекрасна вест ни соопшти Владимир! Инаку што се случува со втората локомотива, кога се планира да се врати во Скопје?
Владимир, дали можеби знаеш дали се подготвува реконструкција и на некои дизел локомотиви или некој од ШпанцитеRoll%20eyes?
Iscrew, пожелно е да се избегнува железницата на нашиот северен сосед, ова го кажувам од лично искуствоBig%20smile!

Втората локомотива е излезена од пескарење, целата е заштитена и веке се работат лимарските промени - дупки за клима нов тип на фарови ...
Иначе и за нејзе е пристигнат новиот долен построј

Две дизелки 661 се на обнова

МЖ 661-234

МЖ 661-146

МЖ 661-146


Шпанците во Велес трба да се работат но немам инфо.

П.С. Ќе потражам дозвола од Концар бар една слика да објавам од новата МЖ 462-001


Edited by Vladimir P - 20-Nov-2008 at 19:00
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 20-Nov-2008 at 19:46
Владимир кажи  колку реално чини цела репарација во кончар, и колку се продолжува векот на локомотививе... 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.