build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 20-Nov-2008 at 19:50
Владимир за Кенедиевкава од Велес ли се фотките?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 20-Nov-2008 at 22:32
Originally posted by beTon

Владимир кажи  колку реално чини цела репарација во кончар, и колку се продолжува векот на локомотививе... 

Веќе некој од почетните постови ја имеме дискутирано цената ~ 1.100.000,00 EUR
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PN=3
А векот е нова, бидејки највиталните делови се менуваат, комплетно ново постоље-трап е пристигнато од Романија (иначе тоа е Шветска лиценца) комплетна нова електоника, и главното теристоризирање - тоа би му дошло ко од двотактен мотор од автомобил прејдеш на инџекшн (Сликовито кажано)

Originally posted by Cloverstack

Владимир за Кенедиевкава од Велес ли се фотките?

Не све што е електро и дизел се прави тука во Скопје, а Велес е специализиран за патнички и товарни вагони но овие шпанци им се дадени прво да ги средат ко лјуски, бидејќи стварно се пропаднати
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 21-Nov-2008 at 12:01
Хм, мислам дека имаме и други обновени електролокомотиви, но поради нечистотијата од надвор не се ни познаваат дека се обновениDunno.
Владимир еве уште пар прашања- се говореше летово дека неколку патнички вагони ќе се модернизираат во Велес, ама од тоа сега нема ни трага ни глас, кога ќе ја имаме таа прилика и дали знаеш за колку вагони се работи?
Друго, не знам дали добро сум пресметалRoll%20eyes, ама во моментов користиме 2 Макоси, дали сум во право и колку вкупно Шпанци ќе одат на модернизација?
Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња? Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови, потопло е во нив отколку домаBig%20smile!
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 21-Nov-2008 at 13:20
Vladimir која локомотива беше што ја префарбуваа пред неколку години пошто имаше на нејзе напишано некои политички пароли, мислам дека нешто имаше УЧК напишано па отиде локомотивата на префарбување.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 21-Nov-2008 at 17:47
Мене ме интересира која е брзината на возовите, и кој воз е најбрз што го поседуваме
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 21-Nov-2008 at 17:54
Originally posted by pbanks


Originally posted by Vladimir P

Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св... 
Интересно еден пријател од Солун дојде до истата констатација кога ми беше во посета на неколку пати. Се чуди како дома ни е чисто, како народот е чист, дотеран, намирисан, уреден......................... Но улиците, заедничките простории на зградите, парковите.............


нека не те лажи тука зградите се погнасни, на улица бетер се од нас, само шо тука ни закон има ни му е гајле некому. секако има чистење на секои 30 минути па зато на некои места не се приметва. таму кај шо нема чистачи... е таму се гледа какви се грците. зато да не се споредваме со нив
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 21-Nov-2008 at 18:07
Originally posted by гитардемон

Originally posted by pbanks


Originally posted by Vladimir P

Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св... 
Интересно еден пријател од Солун дојде до истата констатација кога ми беше во посета на неколку пати. Се чуди како дома ни е чисто, како народот е чист, дотеран, намирисан, уреден......................... Но улиците, заедничките простории на зградите, парковите.............


нека не те лажи тука зградите се погнасни, на улица бетер се од нас, само шо тука ни закон има ни му е гајле некому. секако има чистење на секои 30 минути па зато на некои места не се приметва. таму кај шо нема чистачи... е таму се гледа какви се грците. зато да не се споредваме со нив


Ајде немој сеа ти за споредби со Солун, секогаш ти е пример Poke

Шала на страна мој впечаток е дека иако е точно дека Солун воопшто не е чист град, дефинитивно е почист од Скопје а најголема разлика има ако ги споредиме влезовите во зградите. Во Скопје нема една зграда каде влезот не е свињарија.
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 21-Nov-2008 at 21:13
Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња? Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови, потопло е во нив отколку домаBig%20smile!


јас колку сто знам за третиот горбачов нема делови,немозеле да ги набават.а иначе порано имаше четири Горбачоб,едниот изгоре за едниот нема делови така да преостануваат да крузат само тие две во којшто си се возелBig%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 22-Nov-2008 at 12:48
Originally posted by BOJAN

Хм, мислам дека имаме и други обновени електролокомотиви, но поради нечистотијата од надвор не се ни познаваат дека се обновени Dunno.
Владимир еве уште пар прашања- се говореше летово дека неколку патнички вагони ќе се модернизираат во Велес, ама од тоа сега нема ни трага ни глас, кога ќе ја имаме таа прилика и дали знаеш за колку вагони се работи?
Друго, не знам дали добро сум пресметал Roll%20eyes, ама во моментов користиме 2 Макоси, дали сум во право и колку вкупно Шпанци ќе одат на модернизација?
Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња? Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови, потопло е во нив отколку дома Big%20smile!

Политиката на обновување на вагони на МЖ-Транспорт е прво да се обноват товарните, кој на некој начин ќе донесат пари за обнова и на патничкиот дел, кој секаде во свет во просек е нешто над „позитивна нула“.
Во Велес се обновуват моментално типот Ealos-wz



Во моментов имаме во возна состојба три Макоши - Шпанци; МЖ 712 103 - 104, МЖ 712 105 - 106, МЖ 712 107 - 108



Иначе Колска-Велес треба да обнови 2 гарнитури.

За Горбачовите кој ги имаме 2 во промет и 2 вон, оваа година не се во план за обнова. А за топлото во нив, па тие се руски машини Smile и во Сибир да работат.

Originally posted by lslcrew

Vladimir која локомотива беше што ја префарбуваа пред неколку години пошто имаше на нејзе напишано некои политички пароли, мислам дека нешто имаше УЧК напишано па отиде локомотивата на префарбување.

Не би знаел за таа случка, но во слекој случај на префарбување сигурно не била, него замо на покривање на тоа место, секој судар по преминиве, со животни, со блокади на пруги, се префарбува само тој дел, сепак да се префарба прво треба де се комплетно очисти испескари китира и добие нова боја и ознаки, а тоа во моментот кога ни фалат влечни средства би било голема загуба на време.

Originally posted by mitatos

Мене ме интересира која е брзината на возовите, и кој воз е најбрз што го поседуваме Big%20smile

МЖ 412 - Електро моторен - Горбачов 120 км/час
МЖ 441 - Електрична локомотива 120 км/час
МЖ 442 - Електрична локомотива 120 км/час (ограничена со редуктор, иначе 140 км/час)
МЖ 461 - Електрична локомотива 140 км/час
МЖ 661 - Електрична локомотива 124 км/час
МЖ 712 - Дизел моторен - Шпанец 120 км/час


Originally posted by Б.Ѓ.Т

Originally posted by BOJAN

...Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња? Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови, потопло е во нив отколку дома Big%20smile!


јас колку сто знам за третиот горбачов нема делови,немозеле да ги набават.а иначе порано имаше четири Горбачоб,едниот изгоре за едниот нема делови така да преостануваат да крузат само тие две во којшто си се возел Big%20smile

За набавка на делови не е проблем, плати и добиеш, како спомнав погоре не е во план оваа година, А за тоа дека еден е изгорен делумно е точно, изгорен е едната влечна лок. и затоа едната оранж гарнитура МЖ 412-053 и 054 што сега вози има една плава која е заменета.


На сликава не се гледа баш, таа е на крај


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:34
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 22-Nov-2008 at 13:01
Vladimir@ fala na odgovorot , znam deka nemame shini za brzi vozovi no bi bilo ubavo da napravime linija da vozi barem max od 100 do 160/180 na cas wow togas za 30 min ke patuvas do veles i stvarno nema da ima potreba od autobus

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 22-Nov-2008 at 13:21
Previous
Е, би било убаво, но прво да се ислобељаме од оваја сотојба во која ~16 год (нерачунајќи ги тие пред тоа) буквално ништо не е одржувано а камоли вложувано.
(пардон, осим пропагандната пруга за Бугарија)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 22-Nov-2008 at 15:27
max. ogranicena brzina kaj nas e 80 km/h osven na nekoj prugi sto e do 100km/h.do pred god. pred da se renovira prugata sto ide do veles togas tamo na nekoj mesta duri max.brzina bese 40 km/h a na ostanatite 60km/h.
a i imav moznost da prisustvuvam na toa renoviranje na taa pruga, neznam dali znaete kakvi ni se masinite za izgradba na pruga oddvaj rabotat,so sila nekako gi odrzuvaat vo rabotna sostojba.
vo renoviranje na prugata spagase menjanje na pragovi i precistuvanje na kamenot i niveliranje na prukata.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 22-Nov-2008 at 18:07
Состојбите и со тие машини е слична како и со влчните и влечените средтства, некогаш купени и сега се крпи.



Додуше има што да се пофалат, имаат мислам 4 овакви возила камионетки за брза интервенција


Анфибии за пруги Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 22-Nov-2008 at 18:56
Владимир, најпрво големо благодарам за информациите, посебно за Шпанците кои често се расипуваат па не можам да ги избројам колку се на бројBig%20smile! Од друга страна пак Горбачов возовите се најинтересни преку зима, за разлика од обичните вагони кои се ладни.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:42
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 28-Nov-2008 at 11:45
Бројот на превезени патници во железничкиот превоз во последното тромесечје зголемен за 38,6 отсто

Скопје, 28 ноември (МИА) - Бројот на превезени патници во патничкиот железнички превоз во третото тримесечје од годинава во однос на истиот период лани е зголемен за 38,6 отсто.

Според податоците на Државниот завод за статистика, во третото тримесечје од годината во однос на истиот период лани во патниот патнички превоз бројот на превезени патници изнесува 2.671.000, a во градско-приградскиот превоз 13.210.000. Bројот на превезени патници во воздухопловниот превоз изнесува 246.149.

Количеството на превезената стока во воздухопловниот превоз е зголемено за 8,6 отсто, во железничкиот превоз е намалено за 10,3 отсто, a во товарниот патен превоз намалувањето изнесува 16,9 отсто. бак/са/11:28




Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:48
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 28-Nov-2008 at 12:32
Прекрасна и очекувана вест за железнициApplause, посебно во време кога товарниот сообраќај опаѓа, барем патничкиот сообраќај да не прави големи загуби. Искрено се надевам дека железница ќе го искористи овој нагорен тренд за уште повеќе да го зголеми интересот за меѓуградските и меѓународните возови, посебно што автобуските превозници немаат намера да ги намалат цените на своите билети. Мислам дека 2008 година ќе биде една од подобрите, а можеби и најдобра година од осамостојувањето на земјава во однос на бројот на превезени патници. Инаку за почеток, од железница се надевам дека ќе направи подобар возен ред за 2009 година и тоа во насока на четврта линија кон Битола, утринска линија кон Кочани и уште една дневна линија кон Кичево. Впрочем, ако некој дознал некој новини од возниот ред нека ги сподели на форумовBig%20smile!
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 28-Nov-2008 at 14:42
Нормално дека бројот на патници ќе биде зголемен кога и онака патување со воз најмногу се исплати. Ама состојбата во возовите не треба ни да се опишува.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 28-Nov-2008 at 16:52
Еве ја истата вест од друг извор.
Скопје: Зголемен број на патници во железнички превоз, намален товарен сообр

11/28, 13:48

Бројот на превезените патници во патничкиот железнички превоз во третото тримесечје од 2008 година, во однос на истиот период од 2007 година, зголемен за 38.6 насто, соопшти Државниот завод за статистика.
           
Според истиот извор во третото триимесечје од 2008 година во патниот патнички превоз бројот на превезените патници изнесува 2 671 000, во градско-приградскиот превоз 13 210 000, додека бројот на превезените патници во воздухопловниот превоз изнесува 246 149.
Во истиот период, количеството на превезената стока во воздухопловниот превоз е зголемено за 8.6%, во железничкиот превоз количеството на превезената стока е намалено за 10.3%, а во товарниот патен превоз намалувањето изнесува 16.9%.

makfax.com.mk



Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 16:53
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 29-Nov-2008 at 16:26
Би требало годинава да завршиме со превезени над 1 и пол милион патници во железничкиот сообраќај, што е една од најдобрите години од осамостојувањето(пишав и горе за тоа). Сепак треба да загрижува товарниот железнички сообраќај, чим се намалил уште во летните месеци, последното тромесечје ќе биде сигурно за над 20% помал од оној во 2007 година, што може да доведе до нови загуби во Македонски железници за жалDunno.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 29-Nov-2008 at 17:44
Еве слики од фабриката колска каде се санираат шински возила. Владимир ќе те молам подетално!

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.